Материалдар / Қарашы , бұл әлем қандай керемет! тақырыбында тәрбие сағаты 5-6 сыныптар

Қарашы , бұл әлем қандай керемет! тақырыбында тәрбие сағаты 5-6 сыныптар

Материал туралы қысқаша түсінік
Қарашы , бұл әлем қандай керемет! тақырыбында буллингтің алдын алу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2024
80
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Білім беру ұйымының атауы



Педагогтің Т.А.Ә.


Күні:


Сынып:

5 сынып


Сабақтың тақырыбы:

«Біз буллингсіз өмірді таңдаймыз»

Құндылық

Оқушыларды өзара сыйластық пен достық қарым-қатынас жасауға тәрбиелеу.

Мақсаты:

Оқушыларға буллинг туралы ақпарат беру, оның зияны мен салдарын түсіндіру.

Буллингтің алдын алу үшін өзара сыйластық пен достық қарым-қатынас құрудың маңыздылығын насихаттау.

Өзара көмек, түсіністік және эмпатия дағдыларын дамыту.

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар

Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары

Ұйымдастыру кезеңі


Оқушылармен амандасады, тәрбие сағатының мақсатымен таныстырады:


Оқушылар мұғаліммен амандасады

Компьютер



Сабақ басы




























1. Кіріспе (10 минут)

  • Мұғалімнің сөзі: Тәрбие сағатының мақсаты мен маңызын түсіндіру.

  • Тақырыпқа кіріспе: «Буллинг» ұғымын талқылау. Буллингтің қандай түрлері болатынын, оның зиянды салдарын айтып өту.

  • Сұрақ: Оқушыларға «Сендер буллинг дегенде нені түсінесіңдер?» деген сұрақ қойып, жауаптарын тыңдау.

2. Буллинг Әлімжеттік видео қарау талқылау және талқылау (15 минут)

  • Презентация: Буллингтің түрлері мен оның физикалық, эмоционалдық, әлеуметтік салдары туралы ақпарат беру.

  • Талқылау сұрақтары:

    • Буллингтің құрбаны болған немесе куәгері болған жағдайлар бар ма?

    • Құрбандар мен агрессорларға қандай сезімде болу тән?

    • Куәгер ретінде буллингті тоқтатуға бола ма, және ол үшін не істеуге болады?







Оқушылар өз ойларымен бөліседі







Оқушылар видеоны қарап өз ойларымен бөлісіп, сұрақтарға жауап береді

Компьютер

 


Интерактівті такта, постерлер









Негізгі бөлім

3. Ойын: «Эмпатия айнасы» (10 минут)

  • Мақсаты: Оқушыларға басқалардың сезімдерін түсініп, эмпатия дағдысын дамыту.

  • Ойын ережесі:

    • Әр оқушыға бір жағдаят ұсынылады, мысалы: «Сенің досыңды біреу мазақ етті», «Сенің сыныптасың жалғыз қалғандай сезінеді».

    • Оқушылар осы жағдайды сезінуге тырысады және өздерінің қандай әрекет жасайтынын айтады.

4. Топтық жұмыс: «Буллингсіз орта құру» (15 минут)

  • Тапсырма: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, «буллингсіз орта» құру бойынша постер жасауға тапсырма беру.

  • Жұмыс барысы:

    • Әр топ буллингті болдырмау үшін не істеу керектігі туралы ойларын постерге жазады немесе суреттер салады.

    • Постерде дос болу, көмек көрсету, қолдау, түсіністік және кешірім сияқты ұғымдарды қамту.

5. Қорытынды: Біз буллингсіз өмірді қалай таңдаймыз? (5-10 минут)

  • Топтардың презентациясы:



  • Мұғалімнің қорытынды сөзі: Буллингсіз орта құрудың маңызы және әркімнің өз әрекеті арқылы мейірімді, сыйластыққа толы орта жасай алатыны туралы айту.

  • Сұрақ: «Буллингсіз өмірді таңдау үшін біз қандай күнделікті әрекеттер жасай аламыз?» деген сұрақ қою және оқушылардан жауап алу.


Оқушылар жағдаяттарды талқылайды
















Әр топ буллинг туралы постер жазады, суреттер салады














Әр топ постерлерін таныстырады және ойларын түсіндіреді


Қорытынды

6. Рефлексия және кері байланыс (5 минут)

  • Шеңбер құрып, рефлексия жасау: Әр оқушы «Мен бүгін не үйрендім?», «Буллингке қалай қарсы тұруға болады?» деген сұрақтарға жауап береді.

  • Қорытынды: Оқушыларға мейірімді болу, қолдау көрсету және бір-біріне сыйластық танытудың өмірдегі маңызды құндылықтар екенін атап өту.









9 - САБАҚ

ТАҚЫРЫБЫ: «ДЕНСАУЛЫҚТЫ САҚТАЙТЫН ӘДЕТТЕР»

Сабақтың мақсаты: Салауатты өмір салтының пайдасы туралы және денсаулықты күтуді үйрету.

Сабақтың міндеті:

Дұрыс тамақтану принциптерін дамыту;

Қандай тағамдық қоспалардың зиянды екенін анықтау;

Балаларды топпен жұмыс істеуге үйрету.

Құрал-жабдықтар: презентация, парақтар, қаламдар, проектор, компьютер.

Сабақ барысы.

Кіріспе (2 минуты)

Негізгі бөлім (6 минут)

Зерттеу жұмысын өткізу.

Сынып топтарға бөлінеді. Зерттеу жұмыстары жүргізіледі. Әр топта денсаулыққа зиян келтіретін өнімдер жайлы зерттеу жұмысын жүргізген оқушылар өздерінің зерттеу жұмыстарымен бөліседі.

  1. топ: Бір қорап сүтті зерттедік. Құрамында тағамдық қоспалар жоқ және жарамдылық мерзімі өткен жоқ. Бұл пайдалы өнім.

  2. топ: Шаян еті. Біз одан зиянды E120, E160c бояғыштарын, E621, E631 хош иістендіргіштерін таптық. Олар теріге зиянды және ішектің бұзылуын тудырады. Бұл қауіпті өнім.

  3. топ: «Кириешки» крекер. Дәмді күшейткіштер E627, E631 анықталды Олар ішектің бұзылуын тудырады. Қауіпті өнім, бірақ көптеген оқушылар оларды жиі пайдаланады. Бұл туралы ойлануға тұрарлық.

  4. топ: Газдалған сусын «Эстрагон». Бұл ең қауіпті өнім. Оның құрамында қатерлі ісік тудыратын антиоксидант E330, тәттілендіргіштер E954 - қатерлі ісік, E952 - тыйым салынған, E102 бояуы - қауіпті. Бұл өнімді жеуге БОЛМАЙДЫ!

Денсаулықтың мықты болуына дұрыс тамақтану аса маңызды!!!

Қорытынды (2 минут).

Сабақты қорытындылау.

Денсаулыққа не зиян екенін есте сақтау керек және денсаулықты сақтау ережелерін қайталау керек.

Пайдалы сілтемелер:

https://youtu.be/sXN8vhXzEz8?si=Vc_teoFhifClwsCc

https://www.youtube.com/watch?v=jWklhxwlxmA











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ