Материалдар / "Қаржылық есеп" пәні бойынша "Ақшалай қаражаттар есебі" тақырыбында ашық сабақ талдамасы.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Қаржылық есеп" пәні бойынша "Ақшалай қаражаттар есебі" тақырыбында ашық сабақ талдамасы.

Материал туралы қысқаша түсінік
"Есеп және аудит" мамандығының 2 курс студенттеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Сәуір 2021
366
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Пәні Қаржылық есеп

Оқытушы М.Исмагамбетова

Тобы УА2К

Сабақтың өтілу күні

Сабақтың тақырыбы Ақшалай қаражаттар есебі

Сабақтың мақсаты:

1.Білімділік Студенттерге қаржылық есепті ұйымдастырудың жалпы түрлері, өндіріс және нарықтың мән-мағынасын, негізгі факторлары мен модельдері туралы түсінік беру.

2.Дамытушылық Қаржылық есепті ұйымдастырудың жалпы түрлері, өндіріс және нарық процессі жөнінде терең ғылыми-танымдық білім қалыптастыру арқылы белсенді ойлау қабілетін арттыру, алған білімдерін қажетіне сай пайдалана білуге, өз бетінше қорытынды жасауға дағдыландыру.

3.Тәрбиелік Экономикалық білім бере отырып болашақ мамандарды өз мамандығын сүюге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі Жаңа білімді меңгерту

Сабақтың типі Аралас

Оқыту технологиясы Ақпаратты, инновациялық технология

Оқыту әдістері баяндау, әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ-жауап, көрнекілік әдісі

Сабақтың көрнекілігі Тест, кітаптар,схемалар, карточкалар

Пәнаралық байланыс Бухгалтерлік есеп негіздері, Ақша, қаржы және несие, Ұйым экономикасы


Сабақтың барысы


1.Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды түгендеу,олардың назарын сабаққа аудару


2.Үй тапсырмасын тексеру

1. Тест сұрақтарына жауап беру

2. Үйден құрастырып келген ситуациялық сұрақтарға жауап беру.

Situation 1

LLP forms the charter capital. An accountant reflects the receipt of assets of directly on the accounts of subdivision 5000 the "Charter capital". How is endowing of participants correctly reflected in a charter capital?

Situation 2

On a record-keeping a positive exchange rate difference in a sum 15 000 tenge, having a reflection on an account 6250, is expected in the flow of financial year, and negative are 23 000 тенге, reflected on an account 7430. An accountant in the fiscal accounting reflected a positive exchange rate difference in a sum 8 000 тенге. This sum an accountant plugged in annual earnings.

How correctly did an accountant act?

Situation 3

ТОО of June, 1, 2014, according to an external economic contract, translated 100-percent pre-pay in size of 150 000 dollars. A market course upon the date of currency transfer funds is 183,7 тенге. A commodity acted on July, 2, 2014. At registration of customs declaration of customer a course was applied 184, 1 tenge for a dollar.

On what course to post a commodity an accountant?

3.Жаңа тақырыптың мақсаты мен міндеттері Оқушыларға жаңа сабақтың маңыздылығын тереңірек түсіндіру.

4.Жаңа тақырып(материалдар толық түрде)

Microsoft PowerPoint бағдарламасында слайд түрінде көрсету.

Кәсіпорындар мен ұйымдар қандай салада болса да өз қызметі барысында басқа заңды және жеке тұлғалармен жұмыс жасап, сол жұмыстардың барлығы ақшамен есеп айырысу арқылы жүзеге асады. Ал ақшамен есеп айырысу белгілі бір заң арқылы жүргізілуі тиіс. Қазақстанда қызмет жасайтын барлық субъектілер ақшалармен есеп айырысу операцияларын Қазақстан Республикасының Ұлттық банкі белгілеген ережелер мен тәртіпке сәйкес жүргізіп отырады.

Ақшалай қаржылармен есеп айырысу операцияларының бухгалтерлiк есебiн жүргiзу мен оны ұйымдастырудың мақсаттары мыналар болып табылады:
1) Ақшамен есеп айырысу операцияларын толық және уақтылы дер кезiнде есептеу.
2) Субьектiдегi ақшалай қаржылардың түгелдiгiн және оларды дұрыс, тиiмдi пайдалануды бақылау.
3) Есеп айырысу, төлеу тәртiбiн бақылау, кәсiпорынның, ұйымның немесе фирманың ақшалай кiрiстерi мен шығындарын дұрыс есептеу.


5.Жаңа тақырыпты бекіту


1. «Smart Notebook» бағдарламасының «Anagram» интерактивті құралдары және мультимедиялық ойынының көмегімен тақырып бойынша сөздік қорларын молайту мақсатында сөздердің аудармасын табу:

1 Касса- сөзінің ағылшынша баламасын табыңыз - Cash

2 Қолма қол ақша – non-cash

3. Кіріс – Income

4. Шығыс – East

5. Кәсіпорын - The company

6. Ұйым – Organization

7. Операция – Operation

8. Құжат – Document

9. Есеп айырысу – Сalculations

10. Қаржы - Finance


2. «Smart Notebook» бағдарламасының «Table» интерактивті құралдарының көмегімен операциялар бойынша дебет және кредитін жазу:


Шаруашылық операциясы

Дт

Кт

1

Жабдықтаушылар мен мердігерлерге кассадан ақша аударылды.

3310

1010

2

Жүктің жеткізілгені үшін көлік кәсіпорнына кассадан ақша аударылды.

1330

1010

3

Есептік шотқа кассалық қолма қол ақша тапсырылды.

1030

1010

4

Шаруашылық шығындары үшін кассадан жұмысшыға есепке алына отырып ақша берілді.

1251

1010

5

Кәсіпорын кассасына есептік есепшоттан қолма -қол ақша түсті.

1010

1030

6

Жұмысшыларға кассадан жалақы аударылды.

3350

1010

7

Кассаға сатып алушыдан түсім ақша аударылды.

1010

1210

8

Кассадан жеткізушіге қолма-қол ақша берілді.

3310

1010

9

Кассаға есептегі ақшаның игерусіз қалдығы тапсырылды.

1010

1251

10

Бухгалтерге кеңсе тауарын сатып алу үшін есепке алына отырып ақша берілді.

1251

1010

11

Сақтандыру агентіне 2012 жылдың мамыр айының жалақысы берілді.

3350

1010

12

Кассадан қолма-қол ақша негізінде офисты жалдау ақшасы төленді.

3360

1010

13

Жеткізушіге ауыз су жеткізіп бергені үшін кассадан қолма-қол ақша берілді.

3310

1010

14

Кассаға сатып алушыдан аванс ақша түсті

1010

1210

15

Жеткізіп берушіге кассадан аванс берілді.

3310

1010

16

Жалақысынан жұмысшыға кассадан аванс берілді.

3350

1010

17

Кассаға сатып алушыдан ақша түсті.

1010

1210

18

Түгендеу кезінде кассадан артық ақша шықты.

5410

1010

19

Түгендеу кезінде кассадан ақша жетіспеушілігі шықты.

1010

5410


6.Сабақты қорыту


1. «Smart Notebook» бағдарламасының «Keyword match» интерактивті құралдары және мультимедиялық ойынының көмегімен мақал мәтелге сай шоттар табу

«Рахаттың түбі кеңіс,
Еңбектің түбі жеміс» (1320)
«Ақша ақшаға келеді» (1010, 1040, 1050)
«Еңбек етсең емерсің» (3350)
«Еңбек қылсаң ерінбей,
Тояды қарның тіленбей» (3350)
«Базары жақын байымас» (7110)
«Шығысы шықпай кіресі кірмейді» (шот 7010)


2. «Smart Notebook» бағдарламасының «Time line reveal» интерактивті құралдары және мультимедиялық ойынының көмегімен корреспонденция бойынша сұрақтар
1. Алғашқы бухгалтердің фамилиясын атаңдар (Штехер)
2. Жұмысшыларға еңбекақы берілді (Дт 3350 Кт 1010)
3. Жабдықтаушыларға талап қойылды (Дт 1280 Кт 3310)
4. Директорға еңбекақы есептелді (Дт 7210 Кт 3350)
5. Қоймадағы ТМҚ есебі қандай өлшеммен жүргізіледі? (сандық)


7.Бағалау Сабақ барысында әр оқушының орындаған жұмыстарының бағасы бағалау парағында белгіленеді, сабақтың соңында нәтижесі есептелініп, өздерінің қаншалықты дәрежеде тақырыпты меңгергендігін анықтайды, бағалау парағы бойынша оқушылардың білімі бағаланады.


8.Үй тапсырмасы (деңгейлеп оқыту технологиясы бойынша)

1. А.Ныйқанбаева., Л.Қуанышова «Бухгалтерлік есеп негіздері» оқулығының 101 бетіндегі 4-тарауды оқып келу. Тарау соңындағы 1-2 бақылау сұрақтарына жауап беру.

2. С.Б.Баймұханова «Қаржылық есеп» оқулығының 207-бетіндегі 12-тарауды оқып келу, тарау соңындағы 244 беттегі 1-10 дейінгі тест сұрақтарына жауап беру.


Пайдаланылған әдебиеттер:

  1. А.Ныйқанбаева., Л.Қуанышова «Бухгалтерлік есеп негіздері», «Фолиант»-Астана 2011

  2. С.Б.Баймұханова «Қаржылық есеп», Алматы 2007

  3. Б.С.Мырзалиев.,Р.С.Әбдәшүкіров «Бухгалтерлік есепті жүргізудің қазіргі әдістері», Алматы 2009

  4. Электронды оқулықтар


Оқытушы________________М.Исмагамбетова

(қолы)


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!