Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
"Қарлығаш, дауыт, жылан." Ертегі еліне саяхат.
Материал туралы қысқаша түсінік
3-сынып оқушылары орыс мектебіне қажет.
Бұл ертегіде адалдық пен жауыздық күресі жайлы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
11 Қараша 2018
931
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ: қазақ әдебиетіТақырыбы: ҚазақстанҚорықтары.Қарлығаш,дәуіт,жылан. | Мектеп: Покровка орта мектебі | |
Күні: 26.10.2018 | Мұғалімнің есімі: Еділбаев А. С. | |
СЫНЫП: 6 | Қатысқан-дар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары) | 6.1.1.1.-тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілеін мәселені болжау.6.5.1.5.-етістіктің шақтарының (ауыспалы осы шақ) қызметін білу,ауызша және жазба жұмыстарда қолдану. | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Тілдік мақсаттар | ДағдыларАуыспалы осы шақты басқа шақ түрлерінен ажыратып,жазылым әрекетінде қолдана алады.Тірек сөздер мен сөз тіркестері:достық,қарлығаш,дәуіт,жылан,,жауыздық,мейірімділік,адалдық. | |
Жетістік критерилері | Тірек сөздерді мәтіннен таба білуТірек сөздерді қолданып сөз тіркестерін құрай алу | |
Тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді тапсырмада қолдану. Тура және ауыспалы сөздерге сипаттама бере алады. | ||
Ауыспалы оы шақтағы сөздермен әңгіме,мақала, эссе құрай білу. | ||
Алдыңғы оқу | ||
Басталуы3 мин 4 мин | Сергіту сәті: Ең әуелі топтағы жалпы қатысушының санын анықтап, 1- топқа қызыл кітапта кездесетін құстар жайлы стикерді жапсыру.(Онда сөздер әр түрлі болуы мүмкін) 2-топ қызыл кітапта кездесетін аңдар жайлы сөздерді арқасына стикермен жапсырады. Әрбір қатысушы жапсырған кісіге әртүрлі қимыл-жестерімен түсіндіру. Қатысушы өзінің арқасындағы сөзді анықтау керек.Осылай қатысушылар 3 топқа бөлініп шығады.Топқа бөлу: Топқа оқушыларды бөлгенде жаңағы сергіту сәтіндегі 2 топты қатысушыларды даяр ала қоямыз.Ой қозғау: Осы бүгінгі берілген сабақтың тақырыбында Қарлығаш, дәуіт ,жылан ертегісін видео сюжетпен көрсету. Осы видеосюжеттен жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді айқындату | А4 қағазы мен түйрегіш АКТ |
Ортасы 10 мин 7 мин 5 мин 10 мин | 1- тапсырма: әр топқа Қарлығаш, дәуіт ,жылан ертегісініңмәтінін береді. Осы ертегіден 1-топ ертегі кейіпкерлерінің жағымды кейіпкерін анықтап, оған мінездеме жазады , осы кейіпкерді постерға салады. Адалдық, достық жайлы мақал-мәтелдерді постерге жазады және достық жайлы 4 жолды өлең құрастыртып, топ девизі ретінде жаздырып айтқызу..т.д: жағымды кейіпкерді анықтау, мәтіндегі тірек сөздерді айқындату. постер салуға үлес қостыру.о.д: жағымды кейіпкерге мінездеме жазады .Оның адалдығын дәлелдеп сипаттайды.ж.д: Адалдық, достық жайлы мақал-мәтелдерді постерге жазады және достық жайлы 4 жолды өлең құрастыртып, топ девизі ретінде жазып айтады. ІІ топ: кейіпкерлерді салыстырып графикалық органайзерге салу " Қос құты" стратегиясы т.д: кейіпкерлерді айқындау.о.д: кейіпкерлерді дәлелді түрде салыстырып жазуж.д: кейіпкерлердің айтыстағы рөлін анықтап көрсету Қ.б: "Пікір алмасу" әдісі (өзара бағалау) 2- тапсырма: айтыс үзіндісіне мысал келтіріп өз пікіріңізді жазыңыз "Қос жазба күнделігі" стратегиясы ( жұптық жұмыс)т.д: айтыстағы негізгі оқиға көрсетілген үзіндіні жазуо.д: келтірілген үзіндіге өз пікірін жазуж.д: айтыстағы тартысқа өз көзқарасын дәлелдеу, үзіндіні жатқа айтуҚ.б: " Шаршылар" әдісі (өзін-өз бағалау) 3- тапсырма: "Айтыстың алдаспаны" тақырыбына эссе жазу " Бес минуттық эссе" стратегиясы (жеке жұмыс)т.д: айтыс жанрының әдебиетте алатын орнын анықтауо.д: Сүйінбайдың айтыс өнеріндегі рөлін суреттеп жазуж.д: Сүйінбай мен Қатаған айтысындағы тартысты дәлелмен талдап жазу 4- тапсырма: айтыскер ақын атынан тарихи деректерді сипаттап хат жазу"Рафт" стратегиясы ( жеке жұмыс)Р- айтыскер ақынА- жас азаматФ- хатТ- " тарихи тұлғалар" т.д: рөл мен адресатты анықтап жазуо.д: тақырыпқа сай айтыстан дәлелдемелер келтіруж.д: айтыста кездесетін тарихи тұлғаларды сипаттап жас азаматқа хат жазуҚ.б: "Попс формуласы" әдісі ( өзара бағалау)Бірінші сөйлем: «Менің ойымша ...»Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...»Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...»Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...» | ҮнтаспаКейіпкерлер портреті "Қос құты" графикалық органайзер Стикерлер "Қос жазба" күнделігінің кеспе қағазы Презентация " Сүйінбай мен Қатаған айтысы" "Рафт" стратегиясының сызбасы " Попс формуласы" кеспе қағазы |
Аяқталуы | Үйге тапсырма: Сүйінбай Аронұлының айтыстарына қосымша ақпарат дайындауРефлексия: «Бес саусақ» тәсіліБас бармақ – басты мәселе.Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?Балалы үйрек – бірлесу. Мен топта/жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім?Кімді риза еттім?Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?Кішкентай бөбек – көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім? | Саусақ пішіндері |
Қосымша ақпарат | " Бес ғасыр жырлайды" , "Қазақ әдебиеті" энциклопедиясы |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс |
Төмен деңгей оқушыларына:Мәтін мазмұнын ұсыну, айтыскер ақындар туралы қосымша ақпарат беруОрта деңгей оқушыларына: Графикалық органайзер үлгісі, рафт стратегиясының үлгісі, қос жазба күнделігі үлгісін ұсынуЖоғары деңгей оқушыларына: " Бес ғасыр жырлайды", "Қазақ әдебиеті" энциклопедиясы мен қосымша мәлімет беру | "Пікір алмасу" әдісі ( өзара бағалау)– Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ дайындайды. Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстырады. Топ басшысы стикердегі сұрақтарды оқиды, топ мүшелері жауаптарын жазып дайындайды. Мұғалім белгі бергенде, барлығы өз жауабын ашады және жауаптарды талқылап, дұрыс жауаппен салыстырады. Оқушылардың сұрақ құрастыра білу, бір-бірімен пікір алмасу дағдылары дамиды. "Шаршылар" әдісі ( өзін-өзі бағалау) – Жұмысты аяқтағаннан кейін оқушы дәптерге шаршының суретін салады. Егер жұмыс түсініксіз болса,шаршыны қызыл түске бояйды, егер аздап түсінген болса - сарымен, тақырыпты жүз пайызға түсінгеніне сенімді болса, жасылмен бояйды. Оқушы тақырыпты қаншалықты игергенін анықтайды."Попс формуласы" әдісі( өзара бағалау)Бірінші сөйлем: «Менің ойымша ...»Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...»Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...»Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...»Оқушылардың дәлелді түрде сөздік қорын жетілдіріп өзара бағалау әдісі.Рефлексия: «Бес саусақ» Бас бармақ – басты мәселе.Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?Балалы үйрек – бірлесу. Мен топта/жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Кімді риза еттім?Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?Кішкентай бөбек – көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім? | Тарих –тарихта өзіндік орны бар, ел билеген тұлғалармен танысадыГеография –Қазақстан мен Қырғыстан жеріндегі тарихи аймақтарды біледі Ұлттық дәстүрді дәріптейтін ұлтжандылық құндылықтары дамиды.Ұлттық өнерге деген құрмет сезімі қалыптасады. |
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | ||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысбы болды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)