Материалдар / "Қарлығаш, дауыт, жылан." Ертегі еліне саяхат.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Қарлығаш, дауыт, жылан." Ертегі еліне саяхат.

Материал туралы қысқаша түсінік
3-сынып оқушылары орыс мектебіне қажет. Бұл ертегіде адалдық пен жауыздық күресі жайлы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2018
980
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: қазақ әдебиеті

Тақырыбы: Қазақстан

Қорықтары.Қарлығаш,дәуіт,жылан.

Мектеп: Покровка орта мектебі

Күні: 26.10.2018

Мұғалімнің есімі: Еділбаев А. С.

СЫНЫП: 6

Қатысқан-

дар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

(мақсаттары)

6.1.1.1.-тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілеін мәселені болжау.

6.5.1.5.-етістіктің шақтарының (ауыспалы осы шақ) қызметін білу,ауызша және жазба жұмыстарда қолдану.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:


  • Тірек сөздерді ажырата біледі

  • Тірек сөздерден сөз тіркестерін құрай алады.

  • жетекші сұрақтарға жауап береді


Оқушылардың басым бөлігі:


  • тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолданып, сипаттама мәтінін жазады.


Кейбір оқушылар:


  • Ауыспалы осы шақтың қызметін біліп,жазбаша және ауызша жұмыстарда қолдана алады.

Тілдік мақсаттар







Дағдылар

Ауыспалы осы шақты басқа шақ түрлерінен ажыратып,жазылым әрекетінде қолдана алады.

Тірек сөздер мен сөз тіркестері:достық,қарлығаш,дәуіт,жылан,,жауыздық,мейірімділік,адалдық.


Жетістік критерилері

Тірек сөздерді мәтіннен таба білу

Тірек сөздерді қолданып сөз тіркестерін құрай алу

Тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді тапсырмада қолдану. Тура және ауыспалы сөздерге сипаттама бере алады.


Ауыспалы оы шақтағы сөздермен әңгіме,мақала, эссе құрай білу.

Алдыңғы оқу



Басталуы

3 мин




4 мин

Сергіту сәті: Ең әуелі топтағы жалпы қатысушының санын анықтап, 1- топқа қызыл кітапта кездесетін құстар жайлы стикерді жапсыру.(Онда сөздер әр түрлі болуы мүмкін) 2-топ қызыл кітапта кездесетін аңдар жайлы сөздерді арқасына стикермен жапсырады. Әрбір қатысушы жапсырған кісіге әртүрлі қимыл-жестерімен түсіндіру. Қатысушы өзінің арқасындағы сөзді анықтау керек.Осылай қатысушылар 3 топқа бөлініп шығады.

Топқа бөлу: Топқа оқушыларды бөлгенде жаңағы сергіту сәтіндегі 2 топты қатысушыларды даяр ала қоямыз.

Ой қозғау: Осы бүгінгі берілген сабақтың тақырыбында

Қарлығаш, дәуіт ,жылан ертегісін видео сюжетпен көрсету. Осы видеосюжеттен жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді

айқындату

А4 қағазы мен түйрегіш










АКТ



Ортасы


10 мин











































7 мин












5 мин





10 мин

1- тапсырма: әр топқа Қарлығаш, дәуіт ,жылан ертегісінің

мәтінін береді. Осы ертегіден 1-топ ертегі кейіпкерлерінің жағымды кейіпкерін анықтап, оған мінездеме жазады , осы кейіпкерді постерға салады. Адалдық, достық жайлы мақал-мәтелдерді постерге жазады және достық жайлы 4 жолды өлең құрастыртып, топ девизі ретінде жаздырып айтқызу..

т.д: жағымды кейіпкерді анықтау, мәтіндегі тірек сөздерді айқындату. постер салуға үлес қостыру.

о.д: жағымды кейіпкерге мінездеме жазады .Оның адалдығын дәлелдеп сипаттайды.

ж.д: Адалдық, достық жайлы мақал-мәтелдерді постерге жазады және достық жайлы 4 жолды өлең құрастыртып, топ девизі ретінде жазып айтады.


ІІ топ: кейіпкерлерді салыстырып графикалық органайзерге салу " Қос құты" стратегиясы


т.д: кейіпкерлерді айқындау.

о.д: кейіпкерлерді дәлелді түрде салыстырып жазу

ж.д: кейіпкерлердің айтыстағы рөлін анықтап көрсету

Ойлау деңгейі

Бағалау критерийі

Дескриптор

Білу және түсіну

Айтыстағы оқиға желісін түсінеді

  • оқиға желісін әңгімелейді

  • тірек сөздерді анықтайды

Талдау

Кейіпкерлерді ашып көрсетеді

  • кейіпкерлерді салыстырады

  • кейіпкерлердің жеке қасиетін жіктейді

  • кейіпкерге тән ортақ қасиеттерді сәйкестендіреді

Бағалау

Айтыстың негізгі идеясын талқылайды

  • негізгі ойды анықтап түсіндіреді

  • кейіпкерлердің айтыстағы рөлін бағалайды


Қ.б: "Пікір алмасу" әдісі (өзара бағалау)


2- тапсырма: айтыс үзіндісіне мысал келтіріп өз пікіріңізді жазыңыз

"Қос жазба күнделігі" стратегиясы ( жұптық жұмыс)

Үзінді

Менің пікірім



т.д: айтыстағы негізгі оқиға көрсетілген үзіндіні жазу

о.д: келтірілген үзіндіге өз пікірін жазу

ж.д: айтыстағы тартысқа өз көзқарасын дәлелдеу, үзіндіні жатқа айту

Қ.б: " Шаршылар" әдісі (өзін-өз бағалау)


3- тапсырма: "Айтыстың алдаспаны" тақырыбына эссе жазу

" Бес минуттық эссе" стратегиясы (жеке жұмыс)

т.д: айтыс жанрының әдебиетте алатын орнын анықтау

о.д: Сүйінбайдың айтыс өнеріндегі рөлін суреттеп жазу

ж.д: Сүйінбай мен Қатаған айтысындағы тартысты дәлелмен талдап жазу


4- тапсырма: айтыскер ақын атынан тарихи деректерді сипаттап хат жазу

"Рафт" стратегиясы ( жеке жұмыс)

Р- айтыскер ақын

А- жас азамат

Ф- хат

Т- " тарихи тұлғалар"

Айтыскер ақын

Жас азамат

Хат

« Тарихи тұлғалар»








т.д: рөл мен адресатты анықтап жазу

о.д: тақырыпқа сай айтыстан дәлелдемелер келтіру

ж.д: айтыста кездесетін тарихи тұлғаларды сипаттап жас азаматқа хат жазу

Қ.б: "Попс формуласы" әдісі ( өзара бағалау)

Бірінші сөйлем: «Менің ойымша ...»

Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...»

Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...»

Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...»



Үнтаспа

Кейіпкер

лер портреті









"Қос құты" графикалық органайзер



































Стикерлер




"Қос жазба" күнделігі

нің кеспе қағазы









Презентация " Сүйінбай мен Қатаған айтысы"


"Рафт" стратегиясының сызбасы









" Попс формуласы" кеспе қағазы





Аяқталуы


Үйге тапсырма: Сүйінбай Аронұлының айтыстарына қосымша ақпарат дайындау

Рефлексия: «Бес саусақ» тәсілі

Бас бармақ – басты мәселе.Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?

Балалы үйрек – бірлесу. Мен топта/жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім?Кімді риза еттім?

Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

Кішкентай бөбек – көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?

Рисунок 1





Саусақ пішіндері

Рисунок 3

Қосымша ақпарат

" Бес ғасыр жырлайды" , "Қазақ әдебиеті" энциклопедиясы




Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

Төмен деңгей оқушыларына:

Мәтін мазмұнын ұсыну, айтыскер ақындар туралы қосымша ақпарат беру

Орта деңгей оқушыларына: Графикалық органайзер үлгісі, рафт стратегиясының үлгісі, қос жазба күнделігі үлгісін ұсыну

Жоғары деңгей оқушыларына: " Бес ғасыр жырлайды", "Қазақ әдебиеті" энциклопедиясы мен қосымша мәлімет беру



"Пікір алмасу" әдісі ( өзара бағалау)– Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ дайындайды. Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстырады. Топ басшысы стикердегі сұрақтарды оқиды, топ мүшелері жауаптарын жазып дайындайды. Мұғалім белгі бергенде, барлығы өз жауабын ашады және жауаптарды талқылап, дұрыс жауаппен салыстырады. Оқушылардың сұрақ құрастыра білу, бір-бірімен пікір алмасу дағдылары дамиды.

"Шаршылар" әдісі ( өзін-өзі бағалау) – Жұмысты аяқтағаннан кейін оқушы дәптерге шаршының суретін салады. Егер жұмыс түсініксіз болса,шаршыны қызыл түске бояйды, егер аздап түсінген болса - сарымен, тақырыпты жүз пайызға түсінгеніне сенімді болса, жасылмен бояйды. Оқушы тақырыпты қаншалықты игергенін анықтайды.

"Попс формуласы" әдісі( өзара бағалау)

Бірінші сөйлем: «Менің ойымша ...»

Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...»

Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...»

Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...»

Оқушылардың дәлелді түрде сөздік қорын жетілдіріп өзара бағалау әдісі.

Рефлексия: «Бес саусақ»

Бас бармақ – басты мәселе.Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?

Балалы үйрек – бірлесу. Мен топта/жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Кімді риза еттім?

Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

Кішкентай бөбек – көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?

Тарих –тарихта өзіндік орны бар, ел билеген тұлғалармен танысады

География –Қазақстан мен Қырғыстан жеріндегі тарихи аймақтарды біледі


Ұлттық дәстүрді дәріптейтін ұлтжандылық құндылықтары дамиды.

Ұлттық өнерге деген құрмет сезімі қалыптасады.


Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?





Қорытынды бағамдау



Қандай екі нәрсе табысбы болды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:



2:


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1:



2:


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!