Материалдар / Қарым – қатынасты дамытуға арналған психологиялық тренинг.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қарым – қатынасты дамытуға арналған психологиялық тренинг.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты : Оқушылардың бір – бірімен қарым –қатынасын жақсарту негізінде оларды адалдыққа , достыққа , шындыққа , тәрбиелікке үйрету . Жоспары : 1 Сәлемдесу . Менің тренингтік есімім визитка . 2 Қыздыру жаттығуы . Себет . 3 Мен өсіп келемін . 4 Өтініш 5 Шарады 6 Ұқсастық шегі 7 Мен саған сенемін ! 8 Ассоциация 9 Пульс 10 Ашық айтсам
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
3230
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

қарым – қатынасқа арналған

Психологиялық тренинг.

Мақсаты : Оқушылардың бір – бірімен қарым –қатынасын жақсарту негізінде оларды адалдыққа , достыққа , шындыққа , тәрбиелікке үйрету .

Жоспары :

1 Сәлемдесу . Менің тренингтік

есімім визитка .

2 Қыздыру жаттығуы . Себет .

3 Мен өсіп келемін .

4 Өтініш

5 Шарады

6 Ұқсастық шегі

7 Мен саған сенемін !

8 Ассоциация

9 Пульс

10 Ашық айтсам

Керекті құралдар :

Визитка , музыка , А 4 қағаз беттері , кішкентай доп .

Тренингті жүргізушіге ұсыныс :

  1. Топтың жұмыс істеуін бақылап , орындалуын қатаң қадағалау .

  2. Жаттығуды түсіндіру , сабақ инструкциясымен таныстыру .

  3. Топтың эмоционалдық күйін бақылау , керек жағдайда психалогиялық көмек көрсету .

  4. Қорытынды жасау .

Қатысушылар : 8 – сынып оқушылары .

Топтағы қатысушыларға төменгі тренингтік ережені оқып, түсіндіру.(мүмкіндік болса плакатқа немесе слайдқа шығарып іліп қою )

1.Топтын толық қатысуы.

2.Қатысушылардың жақсы,тату қарым-қатынастары.

3.Қарым-қатынастарың әділ, ашық болуы.

4.Белсенді қатысу.

5.Осы жерде айтылғандар,топтың сыртына шығарылмайды.

1-жаттығу.

Сәлумдесу. Менің тренингтік есімім.

Шарты: Топ дөнгелек болып отырады, қатысушылар кезекпен сәлемдесіп, өздерінің тренигтік есімін визиткаға жазып қояды.Әр оқушы есімін әртүрлі интонациямен айтып өзін таныстырады .


2-жаттығу. "Мен өсіп келемін "

Қатысушылар шеңбер бойымен отырады . Бүгіліп отырып , қолымен басын бүркеді . Жүргізуші 7 ге дейін санау барысында , қатысушылар кішкентай кезінен осы күнге дейін өсу деңгейіне жету қажет .

3- жаттығу "Өтініш "

Өз еркімен шығатын 2 қатысушы яғни өтінушілер қажет және бір адам заттарды оларға ұсынушы . Яғни бұл жерде кім заттарды өтініп немесе комплимент айту арқылы көп зат жинау қажет .

4- жаттығу " Шарады "

Бір оқушы ортаға шығып , мимика жест арқылы зат немесе қандай да бір жағдайдағы адам бейнесін жануарды бейнелейді . Бірінші болып шешкен адам ортаға шығып ары қарай жалғастырады.

5- жаттығу . " Ұқсастық шегі ."

Шарты : Қатысушылар жұптасып отырады , А 4 қағаз беті және қалам қажет . Жанындағы жұбына қарап , ұқсастықты тауып , " Біздің ұқсастығымыз ." деп А 4 қағаз бетіне жазады . Ұқсастық табу үшін 4 мин уақыт беріледі . Жаттығуды орындағаннан кейін , жұп бір – бірінің жазған ұқсастығын оқып ,өз ойларын айтады .

6 - жаттығу ." Мен саған сенемін ."

Шарты : Қатысушылар жұп құрып , бір – бірінің көздеріне қарап отырады . Алғашында ыңғайсыз сезінеді , содан кейін өз ойларын кезектесіп , мынадай сөзден бастап айтады , мысалы : Мен саған сенемін . Өйткені , сен жақсы адамсың . Осы кезде музыка ойнап тұру қажет .

7- жаттығу . " Ассоциация"

Оқушылар бір – бірінің неге ұқсайтынын айту қажет . Мумкін жануарға әдемі гүлге құсқа ұқсатып айту қажет .

8- жаттығу " Пульс ойыны"

Дөңгеленіп отырамыз . Қатысушылар бір – бірінің қолынан ұстайды . Бір ойыншы ортаға шығады . Жүргізуші " басталды " деген белгі бергенде ойыншылар кезекпен қолдарын қысады . Ортадағы ойыншы пульстың қайда кетіп бара жатқанын табу қажет . Жүргізуші "тоқта "деген белгі береді .

9- жаттығу "Ашық айтсам ."

Төмендегі сұрақтар бойынша , бланк беріледі . Осы жаттығу сұрақтарына жауап беру қажет және өтілген тренингтік сабаққа қорытынды жасалады .


Сабақтың жүргізілген күні -----------------------------

Менің тренингтік есімім --------------------------------

Тренинг барысында мен не түсіндім ----------------

Бәрінен маған мына жаттығу ұнады -----------------

Мен еркін бола алмадым -------------------------------

Жүргізушіге мынадай ескерту -------------------------

Қолы ---------------------


















3


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!