Материалдар / Қасқыр келді қалаға

Қасқыр келді қалаға

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақшаға арналған ашық оқу қызыметі. 2ші сәбилер тобына арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2018
521
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: «Қасқыр келді қалаға»Мақсаты: Көшеде жүру ережелері бойынша қалыптасқан оқушы түйсіктерін, білімдерін пысықтап, оның өмірдегі маңызын түсіндіру. Бағдаршамның атқаратын қызметімен еске түсіру.Сөздік жұмыс: бағдаршам, жол тәртібін реттеуші, көше қиылысы.Көрнекіліктері: Бағдаршам макеті, жол белгілеріҒажайып сәт: Балалар бөлме ішінде отырады. Сырттан қасқырдың ұлыған даусы шығады. Қасқырдың ұлыған даусы шығады..Тәрбиеші: - Балалар бұл кім? Қайдан шықты бұл дауыс? Балалар: Қасқыр ғой!Қасқыр есіктен кіріп келеді: Салем балалар! Мына жер тыныш екен мен осында сәл отырып дем алсам болама?
  • Қорықпа кел отыр касымызға деміңді ал! Саған не болды? Сенің даусыңды алыстан естідік. Сен бұнда нестеп жүрсің?
  • Мен таудан келдім қалаға. Қалада машиналар өте көп екен жаңа көп машиналар ортасында қалып қалдым қатты қорықтым.
  • Сен бағдаршамның қай түсі жанғанда жүріп едің?
  • Мен қызыл түсі жанғанда...
  • Балалар қасқыр бағдаршамның қай түсіне жүру керек?
  • Жасыл!
  • Онда қасқырдікі дұрыспа?
  • Жоқ!
  • Қасқыр таудан келген соң жол ережесін білмей бұзған екен.
Еркін өскен далада,Қасқыр келді қалаға.Қиналды көше тәртібін,Кіргізе алмай санаға
  • Ал балалар сендер маған жол ережесін үайрете аласындарма?
  • Иа біз саған көмектесе аламыз.
Кане балалар Қасқырға не біліетіндеріңді көрсетіңдерші.1. Өлең шумақтарымен ортаға:Санап кетсек сіз бен біз,Сан көлікке мінеміз.Троллейбус, трамвай,Автобуспен жүреміз.

2. Көлік, көлік,Көліктерге мінеміз.Көшелермен, көшелермен,Күнде тынбай жүреміз.

3. Жол жүрудің тәртібін,Ережесін білеміз.Сақтағанда қатерден,Сау - саламат жүреміз.

4. Көшеде бағдаршам болмаса,Кісі жоқ жөн сілтер өзіңе.Кідірме, абыржып онда аса,Сенгейсің өзіңе көзіңе.Тәрбиеші: - Балалар мен сендерге жұмбақ жасырайын.Төбесінде шырағы,Жолаушының пырағы.Барасың деп қай жаққа,Алдын күтіп тұрды.Шахматтың тақтасы,Секілді онда таңба бар.Бұл қай көлік?(таси)Тәрбиеші: - Бәрекелді! Біздің қалада көліктердің түрлері көп екен.Бүгінгі тәрбие сағатымызда жолда жүру ережелерінаяу жүргіншілерге арналған белгілердің таңбаларын, аялдама таңбалардың белгісін есімізге түсіріп, қасқырға үйретейік. Есіктен бағдаршам кіріп келеді. -Ой балалар бізге бағдаршам келіп қалыпты.Би «Бағдаршам» ( үш қыз бағдаршамның үш көзіне сәйкес күсті дөңгелекшелермен билейді)Бағдаршам: Менің үш көзім бар,Бір көзім «кідір» дейді.Бір көзім «абайла» дейді,Бір көзім «қарап қалма» дейді.Менің атым «бағдаршам», Жақсы білем міндетімді,Мекен - жайым тұрақты. Мүдірмеймін ешқашан. Балалар бағдаршамның түстері есімізге түстіме? Ендеше қай көзі қандай қызымет атқарады? Б/р: қызыл көзі жанғанда тоқтаймызСары көзі жанғанда дайындаламыз Жасыл көзі жанғанда жүреміз-т/б: Қасқыр сен балалардың айтқанын есіңе сақтап ал! Қ/р - қызыл көзі жанғанда тоқтаймызСары көзі жанғанда дайындаламыз Жасыл көзі жанғанда жүремізТ/б: онда балалар ойын ойнап жіберейік:«Бағдаршам» ойынын ойнату.Шарты: Балалар дөңгеленіп тұрады, бағдаршам қызыл түсті көтергенде - балалар бір адым артқа жылжиды. Сары түсті көтергенде сол орында тапжылмай тұрады. Жасыл түсті көтергенде бір адым алдыға жылжиды. (ойын 3 рет қайталанады)Мұғалім: Олай болса сендерге көшеде жүру ережелеріне байланысты біраз сұрақтар қояйын. Ал сендер келген қасқырға бар білімдеріңді көрсетуге тырысыңдар. Қасқыр сен мұқият тыңдап ал.- Балалар, жол деген не?Б/р: «Жол» деген сөздің өзі көлік құралдары мен жүргіншілер қозғалатын аумақ ұғымын қамтиды. Бұл қалалар мен елді мекендер, олардан тыс жерлердегі жолдар, көшелер мен бұрылыстар. Жол көліктер мен жаяу жүргіншілерге арналған деп екіге бөлінеді.Б/р: Жолда жаяу жүргінші мен жүргізуші болады. Автобустар, троллейбустар мен автокөліктер көліктің негізгі ЖОЛ АЛЫБЫМЕН жүреді, ал жаяу жүргінші ТРОТУАРМЕН немесе көше бойының оң жақ шетімен жүру керек.- Тротуар деген не? Б/р: Тротуар сөзі француз тілінен аударғанда «жаяу жүргіншіге арналған жол» дегенді білдіреді. Тротуар үстінде қандай да болмасын ойын ойнауға немесе жүгіруге болмайды. Бұл жаяу жүргіншіге бөгет жасаумен атар, аса қауіпті болып табылады.- Жол жиегінің бойындағы қапталдар не?Б/р: Бұл – жол жиегі мен тротуар аралығын бөліп тұру үшін қаланған арнайы тас қаптал. Оны БОРДЮР деп атайды. Бордюр француз тілінде «бір нәрсені жиектеуге арналған жолақ» деген сөз. Кейбір балалар осы бордюрдің үстімен жүруді қызық көреді. Ондай жағдайдың ақыры қайғылы оқиғаға соқтыруы мүмкін.Б/р: Тротуар – жүрер жолы жаяудың, желаяқтың,Жайбасардың, баяудың.Машинаның жолы – көше ортасы,Соны ұмытып кете көрме, аяулым.- Жол бойындағы сызықтар мен белгілерді қалай атаймыз?Хормен: Жол белгілері- Біз үнемі тротуармен жүре бермейміз. Көшеден өтетін кезде қалай өтеміз?Б/р: Көшеден тек жаяу жүргіншілер өтпесі арқылы өту керек. Оны «Зебра» (жолақ жол)деп атайды.Жарайсыңдар балалар сендер көп малімет біледі екенсіңдер... Қасқыр сен түсіндің бе?-Иа!*Ал енді ең қауіпсіз жолды тап. Оны жасыл сызықпен белгіле.- Қызыл сызықпен белгіленген жол қысқа болғанымен қауіпті, сондықтан жасыл түспен белгіленген жолмен жүргіземіз.Балалар, кейде қиылыстардағы бағдаршам жұмыс істемей қалуы мүмкін. Бұл жағдайда бағдаршамның міндетін мемлекеттік автоинспекциясының қызметкерлері атқарады. Оны РЕТТЕУШІ дейміз.
  • Есіктен Реттеуші кіріп келеді. Қолында ала таяғы бар.
Салем балалар мені жақсы танитын шығарсыңдар мен Реттеушімін. Иа біз сізді жақсы танимыз. Сіз жолда бағдаршам бұзылғанда жолды реттеп бізге көмектесесіз.
  • Дұрыс балалар! Қасқыр мынау ағай реттеуші. Бұл ағай бізге дұрыс жолды көрсетіп тұрады.
  • Мен балалардың жол ережесі білімдерін тексеруге келдім. Қалай тексерсем екен...
Балалар сіздің қимылын бағдаршамның қандай сигналына сәйкес келетінін алдарыңдағы қызыл, сары, жасыл белгішелерді көтеру арқылы көрсетсін. Қасөыр сенде түсініп ал.
  • Иа мен түсініп алдым!
Т/б: Көрсең жолдың бойынанМАЙ қызметкерлерінШаршау білмес, ей, ұлан,Елеу керек еңбегін.Көз салып ол қырағы,Бос жібермей әр күнін,Қадағалап тұрадыЖолда жүру тәртібін. Балалар сендер жол ережесі жайында көп біледі екенсіңдер. Жарайсыңдар! Мен жолымнан қалмайын. Бағдаршамды да өзіммен ала кетейін.- Рахмет. Ал, балалар, жолдағы жол белгілері не үшін керек деп ойлайсыңдар?- Балалар қай жерде ойнауға болады? Ал қай жерде ойнауға болмайды? - Балалар! Сендер маған көп нәрсе үйреттіңдер мен біраз нәрсе үйрендім. Алайда қала маған арналмаған мен өз тауыма қайтайын. Бұнда өте шулы... Жарайды Қасқыр біз сені шығарып салайық...
  • Қасқыр мынау жолдың аты не?
  • ТРОТУАРМЕН
  • Ал мынау қай жол!
  • ЖОЛ АЛЫБЫМЕН
  • Дұрыс қасқыр.
Жолда келе жатады алдынан Реттеуші ағай шығады: Қасқыр қайда барасың?-Тауға қайтып барамын!-Жарайды сау бол! Жолда келе жатады. Бағдаршамның сары түсі жанып тұрады қасқыр асықпай жасыл жануын күтіп. Жасыл жанғанда жүреді. Бағдаршам: Дұрыс жүрдің қасқыр жарайсың! Қасқыс қайда шықтың?-Тауға қайтып барам! - Сау бол! Жолың болсын!- Сау бол! Қасқыр балалар мен қоштасып жүріп кетеді!





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ