Тілдік
мақсат
|
Білім алушы: Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығын
біледі.
|
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен
терминдер: Керей..., Жәнібек..., Бұрындық..., «Қасым ханның
қасқа жолы»..., қырғыздар..., 1
млн...
|
|
Талқылауға арналған
сұрақтар:
1.Қасым хан кімнің
ұрпағы?
2. Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығы
қалай нығайды?
3. Халқының саны нешеге
жетті?
|
|
Құндылықтарды
дарыту
|
«Мәңгілік Ел» ұлт жоспары бойынша 6.
Тарихтың, мәдениет пен тілдің
ортақтығы
|
|
Пәнаралық
байланыстар
|
География
|
|
АКТ қолдану дағдылары,
ресурстар
|
карта,оқулық , жұмыс дәптер, кескін
қағаздар оқушылардың ізденуін, мәселелерді шешуін
қалыптастырады
|
|
Бұған дейін алынған
білім
|
Қазақ хандығының
құрылуы
|
|
Сабақ
барысы
|
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Оқыту
ресурстары
|
|
Сабақтың
басы
12
мин
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу,
түгелдеу.
Көк, сары, қызыл түстер арқылы 3топқа
бөлу.
Үй тапсырмасын сұрауда
«Кім жылдам?» әдісі арқылы
пысықтаймын
1.Қазақ хандығының құрылуына не себеп
болды?
2. Қазақ хандығы қай мемлекеттердің
әсерінен пайда болды?
3.Қай мемлекеттен жер
сұрады?
4.Оларды құшақ жая қарсы алған
кім?
5. Қай жерді
берді?
6.Керей мен Жәнібек кімнің
ұрпағы?
7.Қасым хан қай жылдары ел
биледі?
Қ.Б. Дұрыс жауаппен
салыстыру
|
Көк, сары, қызыл
түстер
|
|
С абақтың
ортасы
22 мин
|
1-тапсырма:
Топтық
жұмыс. «Ойлан, бірік,
бөліс» әдісі арқылы жаңа
сабақтың тақырыбын ашу. Мәтінмен жұмыс жасау
арқылы
кестедегі
сұрақтарға жауап беріңіз
№
|
Сұрақ
|
Жауап
|
|
1
|
Қасым хан билік құрған
жылдары?
|
|
|
2
|
М.Х.Дулатидың көрсетуі бойынша Қасым
ханның қол астында қанша әскер
болды?
|
|
|
3
|
Қасым ханның заңдар жиғаны қалай
аталынды?
|
|
|
4
|
Қасым хан Шайбани Мұхаммедпен қандай
қалалар үшін шайқасты?
|
|
|
5
|
М.Х. Дулатидың дерегі бойынша Қасым хан
тұсында Қазақ хандығының халық саны қанша адамға
жетті?
|
|
|
- Қасым
ханның билік құрған жылдарын айтады
- Қасым
ханның қол астндағы әскер санын анықтайды
- Қасым
ханның заңдар жинағының қалай аталатынын
біледі
- Қасым
ханның қай қалалар үшін күрескенін айтады
- Қасым хан
тұсындағы халық санын анықтайды
Қ.Б. Дұрыс жауаппен
салыстыру
«Бессаусақ»
стратегиясы бойынша Қасым ханның саясаты туралы жазған ортаасырлық
авторлардың сөзімен ақпарат беріңіз.
|
АКТ
Оқулық
Жұмыс
дәптер
|
|
С абақтың
соңы
6мин
|
1_____________________________________________________
2______________________________________________________
3_____________________________________________________
4___________________________________________________
5___________________________________________________
− Қасым хан
туралы атақты Бабырдың сөзін айтады
− М.Хайдар
Дулатидің сөзін айтады
− Қ.Жалайири
сөзін жазады
-Ә.Марғұланның айтқан пікірлерін
біледі
Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбына кері байланыс
жасау
арқылы қорытынды жасап, білім ағашына
жабыстырады.
БББ кестесі
Білемін
|
Білдім
|
Білгім келеді
|
|
|
|
Оқушылар өз пікірлерін айтып, сабақ
қорытындыланады.
Үйге тапсырма: Сөзжұмбақ
құрастыру
|
|
|
Қосымша ақпарат
|
|
Саралау Дифференциация – Сіз оқушыларға көмектесуді қалай
жоспарлайсыз? Неғұрлым қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
беруді жоспарлайсыз?
|
Оқушылардың
деңгейіне қарап қосымша тапсырмалар
дайындалады
Барлық оқушыға: Тарихи
диктант
Қасым хан ..... жылы таққа отырды. Қасым ханның тұсында
халық саны .... жетті. Ол Мұхаммед Шайбанимен ..... бойындағы
қалалар үшін күресті
Кейбіреуіне: Тест орындау
1.Қасым хан қай жылы таққа
отырды?
1480 1511 1506 1509
2.Қасым хан тұсында халық саны нешеге
жетті?
300мың 700мың 800мың 1млн
3.Қасым ханның қанша атты әскері
болды?
50мың 150 мың 300мың 200мың
|
|
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
|
Ө
зара
бағалау
Өзін-өзі бағалау
|
|
Пайымдаулар
(Рефлексия)
Оқытудың сабақтың мақсаттарына қол жеткізілетіндей болды
ма?Бүгін оқушылар не нәрсеге
үйренді?
Оқыту атмосферасы қандай
болды?
Дифференциацияны жүзеге асыру қолдан келді
ме?
Мен уақыттық кестені ұстандым ба? Мен жоспардан қандай
ауытқушылықтар жасадым және
неліктен?
|
|
|
Қорытынды бағалау
1.
2.
Сабақты жақсартуға ықпал ететіндей екі жайтты атаңыз(сабақ
беруде де, оқытуда да)
1.
2.
Мен сынып пен жекелеген оқушылар туралы жаңа нені білдім
және бұл менің келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер
етеді?
|
|