Сабақ: Қаз. тарихы Мектеп: №25 Г.Титов атындағы ЖОМ КММКүні: 03.04.18 Мұғалім аты-жөні: Аширова Майра Сынып: 7 «В» |
Сабақ тақырыбы: | Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығының күшеюі |
Оқу мақсаттары | 6.3.1.10 Қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлінанықтау |
Сабақ мақсаты | Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығын сипаттау
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері | Қолдану |
Бағалау критерийлері | Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығын сипаттайды
|
|
Тілдік мақсат
| Білім алушы: Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығын біледі. |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Керей..., Жәнібек..., Бұрындық..., «Қасым ханның қасқа жолы»..., қырғыздар..., 1 млн... |
| Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Қасым хан кімнің ұрпағы? 2. Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығы қалай нығайды?3. Халқының саны нешеге жетті? |
Құндылықтарды дарыту | «Мәңгілік Ел» ұлт жоспары бойынша 6. Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы |
Пәнаралық байланыстар | География |
АКТ қолдану дағдылары, ресурстар | карта,оқулық , жұмыс дәптер, кескін қағаздар оқушылардың ізденуін, мәселелерді шешуін қалыптастырады |
Бұған дейін алынған білім | Қазақ хандығының құрылуы |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Оқыту ресурстары
|
Сабақтың басы12 мин
| Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.Көк, сары, қызыл түстер арқылы 3топқа бөлу.Үй тапсырмасын сұрауда «Кім жылдам?» әдісі арқылы пысықтаймын1.Қазақ хандығының құрылуына не себеп болды?2. Қазақ хандығы қай мемлекеттердің әсерінен пайда болды?3.Қай мемлекеттен жер сұрады?4.Оларды құшақ жая қарсы алған кім?5. Қай жерді берді?6.Керей мен Жәнібек кімнің ұрпағы?7.Қасым хан қай жылдары ел биледі?Қ.Б. Дұрыс жауаппен салыстыру |
Көк, сары, қызыл түстер |
Сабақтың ортасы 22 мин | 1-тапсырма: Топтық жұмыс. «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Мәтінмен жұмыс жасау арқылыкестедегі сұрақтарға жауап беріңіз
- Қасым ханның билік құрған жылдарын айтады- Қасым ханның қол астндағы әскер санын анықтайды- Қасым ханның заңдар жинағының қалай аталатынын біледі- Қасым ханның қай қалалар үшін күрескенін айтады- Қасым хан тұсындағы халық санын анықтайдыҚ.Б. Дұрыс жауаппен салыстыру
«Бессаусақ» стратегиясы бойынша Қасым ханның саясаты туралы жазған ортаасырлық авторлардың сөзімен ақпарат беріңіз.
|
АКТОқулық Жұмыс дәптер
|
Сабақтың соңы6мин | 1_____________________________________________________2______________________________________________________3_____________________________________________________4___________________________________________________5___________________________________________________− Қасым хан туралы атақты Бабырдың сөзін айтады− М.Хайдар Дулатидің сөзін айтады − Қ.Жалайири сөзін жазады-Ә.Марғұланның айтқан пікірлерін біледі Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбына кері байланыс жасау арқылы қорытынды жасап, білім ағашына жабыстырады. БББ кестесі
Оқушылар өз пікірлерін айтып, сабақ қорытындыланады.Үйге тапсырма: Сөзжұмбақ құрастыру
| |
Қосымша ақпарат |
Саралау Дифференциация – Сіз оқушыларға көмектесуді қалай жоспарлайсыз? Неғұрлым қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз? | Оқушылардың деңгейіне қарап қосымша тапсырмалар дайындаладыБарлық оқушыға: Тарихи диктантҚасым хан ..... жылы таққа отырды. Қасым ханның тұсында халық саны .... жетті. Ол Мұхаммед Шайбанимен ..... бойындағы қалалар үшін күрестіКейбіреуіне: Тест орындау1.Қасым хан қай жылы таққа отырды?1480 1511 1506 15092.Қасым хан тұсында халық саны нешеге жетті?300мың 700мың 800мың 1млн3.Қасым ханның қанша атты әскері болды?50мың 150 мың 300мың 200мың |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Өзара бағалауӨзін-өзі бағалау |
Пайымдаулар (Рефлексия)Оқытудың сабақтың мақсаттарына қол жеткізілетіндей болды ма?Бүгін оқушылар не нәрсеге үйренді?Оқыту атмосферасы қандай болды?Дифференциацияны жүзеге асыру қолдан келді ме?Мен уақыттық кестені ұстандым ба? Мен жоспардан қандай ауытқушылықтар жасадым және неліктен? |
|
Қорытынды бағалау1. 2.Сабақты жақсартуға ықпал ететіндей екі жайтты атаңыз(сабақ беруде де, оқытуда да)1. 2. Мен сынып пен жекелеген оқушылар туралы жаңа нені білдім және бұл менің келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді?
|