Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушыларды түгендеп, назарын
сабаққа аудару.
Сыныпта жағымды
ахуал қалыптастыру. «Менің аспандағы
жұлдызым»
Оқушыларға
парақтарға жұлдызды салу ұсынылады. Жұлдыздың қырларына әрбір оқушы
өз бойындағы жақсы қасиеттерді жазу керек. Жұлдыздың ортасына өз
есімін жазады. Сосын парақтар шеңбер бойынша бір-біріне беріледі.
Әрбір оқушы сыныптасының бойынан расында да сол қасиетті байқаса,
астын сызады, байқамаса сызбайды. Егер ол сыныптасының бойында тағы
да жазылмаған басқа қасиеттер байқаса, онда қосып жазып қояды. Ойын
соңында парақ иесіне қайтып
оралады.
2.Үй тапсырмасын
сұрау
«ПАДЛЕТ тақтасы»
әдісі арқылы. Өткен сабақты сұрақтар арқылы
қорытындылайды.
«Қабырғадағы
суреттер» әдісі арқылы сабақтың тақыбын
болжайды.
«Болжау» әдісі
арқылы сабақтың тақыбын
болжайды.
Оқушылар «Соғыс»,
«Күрес», «Жеңіс», деген сөздер жазылған тірек сөздер бойынша және
суреттер бойынша өз ойларын
білдіреді.
Сабақтың тақырыбын,
мақсатын болжайды.
Оқу, сабақ
мақсаттары мен сабақ тақырыбы
таныстырылады.
Мағынаны тану.
1-тапсырма. Топтық жұмыс.
Шығарманы оқып, меңгеру;
Бөлімдерге бөлу.
1 – топ «Санадағы
кинофильм» әдісін пайдаланып, шығарма бойынша талдауын
жазады.
2 – топ «Білім ағашы»
әдісін пайдаланып, шығарма бойынша талдауын
жазады.
3 – топ «БФЕ» әдісін
пайдаланып, шығарма бойынша талдауын
жазады.
Дескриптор:
2-тапсырма.
Жұптық жұмыс.
«Дейін-кейін»
әдісі. Балалардың Шаншатаймен
танысқанға дейінгі өмірлері мен танысқаннан кейінгі оқиғаларды
салыстыра отырып, талдаңыз. Шығарма эпизодтарын
қолданыңыз.
|
|
|
|
Танысқанға
дейін
|
Танысқаннан
кейін
|
эпизод
|
талдау
|
эпизод
|
талдау
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жауабы:
Дейін
|
Кейін
|
эпизод
|
талдау
|
эпизод
|
талдау
|
-өзі тым сәнқой. Мақтаншақ,-
деді Ертай.
|
Ертай Шаншатайды алғашында
ұната қоймады, мақтаншақ деп
ойлады.
|
Шаншатай әнші
екен.
Ол бізге көп ән
үйретті.
|
Шаншатаймен танысқаннан кейін
балалар олмен жақсы достасып, тіл табысып
кетті.
|
Дескриптор:
3-тапсырма. Жеке
жұмыс.
«Түртіп алу»
стратегиясы арқылы автор туралы мәлімет
таратылады, оқушылар мәліметтерді іріктейді. Шығармадағы автор
бейнесін анықтаңдар.
Автор:
Туған
жылы:
Туған
жері:
Шығармалары:
Дескриптор:
Сергіту
сәті.
«Тик ток» әдісі
арқылы сергіту сәті жүргізіледі. Тик токтан бірнеше үзінді
көрсетеді.
4-тапсырма.
«Уақыт тізбегі» әдісі арқылы повестегі оқиғалар тізбегін құрады. Өз
көзқарастары бойынша талдау
жасайды.
Шығарма бөлімдерін
рет-ретімен жазып
шығыңыздар.
Бөлімдері:
• «Танысу»
• «Тілеп алған азап»
• «Әзілі ме шыны ма?»
• «Өкініш»
• «Теке қарт»
• «Не болды бізге?»
• «Бұдан кейінгі күндерде …»
• «Ойламаған жерден»
• «Үш күн қалғанда»
Дескрипторлары:
-
Шығарма бөлімдерімен
таныс;
-
Бөлімдердің ретін
біледі.
Кері
байланыс
«Watsapp» желісі
арқылы оқушылар сабаққа бойынша мұғалімге кері байланыс
береді.
|