Материалдар / Қасым Қайсенов "Жау тылындағы бала" повесі.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қасым Қайсенов "Жау тылындағы бала" повесі.

Материал туралы қысқаша түсінік
7 - сыныпқа арналған ҚМЖ сабақ. Ашық сабақ нұсқасында жызылған. Қасым Қайсенов "Жау тылындағы бала" повесі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Наурыз 2023
754
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп:

С. Ерубаев

Сынып:

7

Пәні:

Қазақ әдебиеті

Мұғалімнің аты жөні:


Найманбаева Айзат Кәдірқұлқызы

Бөлім:

Балалар мен үлкендер

Сабақтың тақырыбы:

Қасым Қайсенов «Жау тылындағы бала» повесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7.2.1.1. шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру.

7.2.2.1. эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.

7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу;

Сабақтың мақсаты:

шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырады.

эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтайды.

шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері:

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут





















































Сабақтың ортасы


25 минут


























































































































Сабақтың соңы

5 минут




Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару.

Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру. «Менің аспандағы жұлдызым»

Оқушыларға парақтарға жұлдызды салу ұсынылады. Жұлдыздың қырларына әрбір оқушы өз бойындағы жақсы қасиеттерді жазу керек. Жұлдыздың ортасына өз есімін жазады. Сосын парақтар шеңбер бойынша бір-біріне беріледі. Әрбір оқушы сыныптасының бойынан расында да сол қасиетті байқаса, астын сызады, байқамаса сызбайды. Егер ол сыныптасының бойында тағы да жазылмаған басқа қасиеттер байқаса, онда қосып жазып қояды. Ойын соңында парақ иесіне қайтып оралады.



2.Үй тапсырмасын сұрау

«ПАДЛЕТ тақтасы» әдісі арқылы. Өткен сабақты сұрақтар арқылы қорытындылайды.




Shape2 Shape3

«Қабырғадағы суреттер» әдісі арқылы сабақтың тақыбын болжайды.


«Болжау» әдісі арқылы сабақтың тақыбын болжайды.


Оқушылар «Соғыс», «Күрес», «Жеңіс», деген сөздер жазылған тірек сөздер бойынша және суреттер бойынша өз ойларын білдіреді.

Сабақтың тақырыбын, мақсатын болжайды.

  • Бүгінгі тақырып не туралы болуы мүмкін?

Оқу, сабақ мақсаттары мен сабақ тақырыбы таныстырылады.


Мағынаны тану. 1-тапсырма. Топтық жұмыс.

Шығарманы оқып, меңгеру; Бөлімдерге бөлу.




1 – топ «Санадағы кинофильм» әдісін пайдаланып, шығарма бойынша талдауын жазады.

2 – топ «Білім ағашы» әдісін пайдаланып, шығарма бойынша талдауын жазады.

3 – топ «БФЕ» әдісін пайдаланып, шығарма бойынша талдауын жазады.

Дескриптор:

  • Көркем шығарма мазмұнымен танысады;

  • Шығарманы жоспарлайды.


2-тапсырма. Жұптық жұмыс.

«Дейін-кейін» әдісі. Балалардың Шаншатаймен танысқанға дейінгі өмірлері мен танысқаннан кейінгі оқиғаларды салыстыра отырып, талдаңыз. Шығарма эпизодтарын қолданыңыз.





Танысқанға дейін

Танысқаннан кейін

эпизод

талдау

эпизод

талдау









Жауабы:

Дейін

Кейін

эпизод

талдау

эпизод

талдау

-өзі тым сәнқой. Мақтаншақ,- деді Ертай.

Ертай Шаншатайды алғашында ұната қоймады, мақтаншақ деп ойлады.

Шаншатай әнші екен.

Ол бізге көп ән үйретті.

Шаншатаймен танысқаннан кейін балалар олмен жақсы достасып, тіл табысып кетті.

Дескриптор:

  • Шығарма эпизодтарын байланыстырады;

  • Эпизодтарды салыстыра талдайды.



3-тапсырма. Жеке жұмыс.

«Түртіп алу» стратегиясы арқылы автор туралы мәлімет таратылады, оқушылар мәліметтерді іріктейді. Шығармадағы автор бейнесін анықтаңдар.


Автор:

Туған жылы:

Туған жері:

Шығармалары:


Дескриптор:

  • автор туралы мәлімет жинақтайды;

  • Шығармадағы автор бейнесін анықтайды.


Сергіту сәті.

«Тик ток» әдісі арқылы сергіту сәті жүргізіледі. Тик токтан бірнеше үзінді көрсетеді.

4-тапсырма. «Уақыт тізбегі» әдісі арқылы повестегі оқиғалар тізбегін құрады. Өз көзқарастары бойынша талдау жасайды.

Шығарма бөлімдерін рет-ретімен жазып шығыңыздар.

Бөлімдері:
• «Танысу»
• «Тілеп алған азап»
• «Әзілі ме шыны ма?»
• «Өкініш»
• «Теке қарт»
• «Не болды бізге?»
• «Бұдан кейінгі күндерде …»
• «Ойламаған жерден»
• «Үш күн қалғанда»



Дескрипторлары:

  1. Шығарма бөлімдерімен таныс;

  2. Бөлімдердің ретін біледі.

Кері байланыс


«Watsapp» желісі арқылы оқушылар сабаққа бойынша мұғалімге кері байланыс береді.


Оқушылар назарын сабаққа аударады.


Сыныпта жағымды ахуал қалыптастырады.











Жабық сұрақтарға оқушылар нысана арқылы жауап береді.











Оқушылар берілген суреттер арқылы сабақ тақырыбына болжау жасайды, сұрақтарға жауап береді.





Сабақтың тақырыбы, мақсаты және бағалау критерийлерін анықтайды.








<

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!