Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Қашықтан жүргізілген зерттеу сабағына талдау. қазақ тілі пәнінің мұғалімі Оспанова Мақпал. 6-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Қашықтан жүргізілген зерттеу сабағына талдау. қазақ тілі пәнінің мұғалімі Оспанова Мақпал. 6-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Қашықтан жүргізілген зерттеу сабағына талдау. қазақ тілі пәнінің мұғалімі Оспанова Мақпал. 6-сынып
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Зерттеу нысанындағы 6 «А»
сыныпта қазақ тілі пәнінен Оспанова Мақпал зерттеу сабағын
өткізіді. Сабақтың тақырыбы: «Қазақстандық кәсіби велошабандоз».
Зерттеу сұрағы:
1.Қашықтан оқытуда сын тұрғысынан ойлау әдістері
арқылы оқушылардың қызығушылығы мен белсенділігін арттыру үшін оқу
платформаларын тиімді қолдану
2.Қашықтан оқыту жағдайында тиімді кері байланыс
алу
3. Қашықтан оқыту жағдайында сабақтарды Whats App
қондырғысын тиімді қолдану
Зерттеу нысанындағы сынып
оқушыларының қажеттілігіне байланысты және мұғалімдердің
қашықтықтан оқыту мүмкіндігіне орай зерттеу сабағы бір рет қайтадан
өңделіп, қайта жоспарланып өткізілді. Жоспарлау кезінде зерттеу
тобындағы пән мұғалімдері мен бақылаушылардың, ата-ана, оқушы үнін
ескере отырып, сабақ жақсы деңгейде өткізілді. Сабақта қолданылған
әдіс-тәсілдер: жазылым алды тапсырмасы «Суретпен жұмыс» әдісі
мәтіндік суретпен жұмыс, «Кім шапшаң» графиктік мәтін құрастыру,
жазылымнан кейінгі саралау тапсырмасы, Кері байланыс «ҚБҚ» кестесін
толтыру. Мұғалім сабақ барысында бағалау критерийлерін ұсынып,
оқушыларға кері байланыс беріп отырды. Балалар ортақ тапсырманы
орындайды, бірақ айтарлықтай дамыған оқу немесе зерттеу дағдыларын
қажет ететін әртүрлі ресурстар ұсынылады. «С» деңгейіндегі оқушы
сабақта негізгі мәтінмен жұмыс жасаумен шектелсе, «А» деңгейіндегі
оқушылар сөздіктермен және күрделі идеялармен жұмыс жасады. Сабақ
бірігіп талқыланып, мұғалімге кері байланыс жіберілді. Зерттеу
сұрағы айқындалды.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз