Мақала –қашықтықтан
оқыту.
Өткен мақаламызда қашықтықтан оқыту кезінде балалар үшін қандай қолайлы жағдайлар жасауға
болатыны туралы айтсақ, бұл жолы мұғалімдер
үшін оқыту форматын қалай тиімді ұйымдастыруға
болатыны туралы бірнеше нұсқаулықтардан мысал келтіретін боламыз:
1. Оқушылардың
телесабақтарды қарап шығуын ұсыну. Телесабақтар арнайы бекітілген,
барлық мектептерге ортақ жоспардағы тақырыптар негізінде
жүргізілетіндіктен оқушы жаңа тақырып бойынша бағыт-бағдар ала
алады. Ал сабақтарды көріп болғаннан соң, жаңа тақырып бойынша
бекіту тапсырмаларын орындай алады. 2. Қосымша тапсырмалардың нақты
орындалу мерзімін кө.
ашықтан оқыту бүгінгі күн талабы, өйткені үйде
төтенше жағдай кезінде отырып, сапалы білім беру қызметін
арттырады, мұғалім мен оқушының
мүмкіндіктерін. ... Мақала «Қашықтан оқыту – заман талабы».
Қашықтан оқыту бүгінгі күн талабы, өйткені үйде
төтенше жағдай кезінде отырып, сапалы білім беру қызметін
арттырады, мұғалім мен оқушының мүмкіндіктерін кеңейтеді, өзара
сабаққа қатысты кез келген форматтағы файлдармен алмасуға,
оқушылардың білімін тексеруге, өзіндік жұмыс істеуге жол
беред
Жалпы, бүгінгі күні қолда бар
қашықтықтан және онлайн-оқыту жүйелері
мұғалім
мен оқушылар арасында тығыз
байланыс орнықтыруға мүмкіндік береді, әрі нақты
білім
беру үрдісін қамтамасыз
етеді. Баланы үйде оқытуды қалай
ұйымдастыруға және үрейге ұшырамауға
болады.
Қашықтықтан оқыту– балалар мен
ата-аналарға маңызды шақыру, балалардың дербестік және
жауапкершілік дәрежесіне, өз өмірін ұйымдастыру және оны басқару
қабілетіне, оқу және оқу-танымдық іс-әрекет дағдыларына қатаң тест.
Бұл ретте қашықтықтан оқытуды оң да қабылдауға болады – балаға,
әсіресе жоғары сынып оқушысына, мектепке қарағанда ең жылдам оқуға
мүмкіндік ретінде.
Ата-аналарға бірнеше практикалық
кеңес:
Баланың өзі мұғалімнің тапсырмаларын орындау
туралы шешім қабылдауы үшін диалог пен сыйластық, достық
қарым-қатынас маңызды. Онымен не көмектесетінін және не кедергі
келтіруі мүмкін екенін талқылаңыз. Ол қағазға өз ниетін жазсын.
Жазбаша жазылған өз шешімі оқушы үшін психологиялық тірек болады.
Ол ата-аналарға уәде беруден, яғни ересектердің жауапкершілігі
басым сыртқы өмірді басқару жүйесінен
ерекшеленеді.
Әр күннің соңында баламен не болғанын,ал әзірше
не болғанын егжей-тегжейлі талқылаңыз. Табыстар мен қиындықтарды
түсіну үшін нақты тәжірибеге бағытталған ашық сұрақтар қойыңыз: не,
не үшін, не сезіндім, не үшін.
Оқушылардың көпшілігі уақытты нашар сезінеді және оны жоспарлай
алмайды. Балаға күн сайын жоспар жасауға көмектесіңіз, ал кешке оны
егжей-тегжейлі айтып, ертеңгі күннің «бейнефильмін» ойға
айналдыруға көмектесіңіз.
Оқушылардың алдында жоспарланған кезеңнің
аяқталуын белгілейтін сағат пен таймер болғаны маңызды. Жұмысты
15-20 минуттан (қиын жағдайларда – 7-10 минутқа дейін) бөліктерге
бөлу пайдалы, олардың арасында кез келген нәрсемен айналысуға
болатын бес минуттық үзіліс жасау керек.
Баламен келісілген сыртқы ынталандырусыз және санкциясыз
болмайды.Мысалы, бір бесінші сынып оқушысы ата-анасымен 45 күннен
кейін ол бұрыннан армандаған балықтармен аквариум сатып алатыны
туралы келісім-шартқа отырды. Шарт жазбаша түрде жасалды, ал оның
талаптарын орындамау тағы бір күнге арманның орындалуын алыстатты.
Оқуға сиқырлы жолмен құсу өсті.
Жұмыс орнын ұйымдастыру өте маңызды. Барлық қажеттінің бәрі қол
жетімді аймақта болуы керек, ал ұялы телефон және басқа
гаджеттер-жұмыс аймағынан тыс. Тәжірибе жүзінде дәлелденген: егер
смартфон қол жетімділік аймағында болу
керек.