Сабақтың
басы
|
Оқушылармен амандасу,
көңіл-күйлерін сұрау.
Осы жерде сабақтың тақырыбы
мен мақсатымен таныстыру.
|
|
Балалардың әр берген жауабына «Жарайсың!», «Жауабың нақты»
деп қолпаштап отырамын.
|
Суреттер
Бейнекөрсетілім
|
Сабақтың ортасы
|
«Болжау»
әдісі.
Тақтадағы плакаттағы геометриялық фигуралардың аттарын атайды.
Олардың жазық фигуралары екеніне түсіндірме
жүргіземін.Бүгінгі сабақта жазық
фигуралардың модельдерін жасауды үйренетінін хабарлаймын.Қажетті
заттар –таяқша, сіріңке шиі, ермексаз т.б. түгендеймін. Жазық
фигураны алудың қандай тәсілдерімен таныс екенін сұраңыз.
Жауаптарын тыңдаңыз.Үшбұрыш моделін қалай жасауға
болады?
Үшбұрыштың 3 қабырғасы, 3 төбесі, 3 бұрышы бар екенін
түсінеді.
Бейнекөрініс көрсетемін
Оқушылар жасаған геометриялық
фигуралар моделін қолдарына алып не жасағандарын айтып қорытады.
Қорытынды жасатамын.
2 «Құрастырып
көр»Сынып бөлмесінде оқушылар
жасаған модельдерден көрме ұйымдастыру. Ол үшін әр модельдің аты
жазылған қағазға модельдерді бекіткізіңіз.
.Сергіту
сәті «Пішіндер әні» музыкалық
.(Ө) Орындап көр. «Ізден, ойлан,
тап!» Сынып ішіне зерттеу жұмысын
жүргізіп, жазық фигурасын табу.
Саралау
тапсырмасы «Шығарып көр» Оқушыларға
тапсырманы орындау үшін бес ши мен бес бөлік ермексаздан қандай
фигура алуға болатынын ойлануды ұсыныңыз. Егер оқушылар тапсырманы
орындай алмаса, тәжірибе жүргізу арқылы жауабын табуды
ұсыныңыз.
Жауабы:
бесбұрыш,
себебі оның бес төбесі және бес қабырғасы бар.
|
Балалар берілген нүктелерді
қосып шыққан фигураны атайды.
Үшбұрыштың 3 қабырғасы, 3 төбесі, 3 бұрышы бар екенін
айтады.
Модель жасауға қажетті
заттарын алып көрсетілген үлгіге сүйеніп өздері 3бұрыш, тік4бұрыш,
шаршы жасайды.
Бейнекөрініс бойынша
сұрақтарға жауап береді.
Фигуралар
құрастырады.
Енді оқушылар 5 ши мен 5 бөлік
ермексаз қолдана отырып бесбұрыш жасайды,оны тіктөртбұрышпен
салыстырады.
|
Қ.Б. «Екі жұлдыз,бір тілек»
Кейбір түсінбеген оқушыларға ұсыныс,немесе тілек
айтады.
Қ.Б. Үш шапалақ
5
Отшашу
1 ұсыныс,
1 тілек
|
https://onlinemektep.org/schedule/lesson/acad7b4e-a839-4f6c-87b1-0ebba06e30cd
https://yandex.kz/video/preview?text=%D0%BF%D1%96%D1%88%D1%96%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D1%80%20%D3%99%D0%BD%D1%96&path=wizard&parent-reqid=1602693586069823-1651763866064835582400275-prestable-app-host-sas-web-yp-177&wiz_type=vital&filmId=2144603746001218208
|
Сабақтың
соңы
|
-Балалар бүгінгі сабақта
қандай жетістіктерге жеттіңдер?
-Жазық фигуралар туралы қандай
ақпарат алдыңдар?Атаңдар.
-Қандай фигура моделін жасай
алдың?
-
Оқушылардыңтақырыптықаншалықтытүсінгенінбілуүшінмынадайсұрақтарберіп,
жауаптарынтыңдаңыз:
— Жазықфигуралардыңмодельдерінқалайқұрастыруғаболады?
— Сабақтажасапүйренгенжазықфигуралардыңмодельдерінайтыпберіңдер.
Оқушыларменжұмысдәптеріндегі
“Жетістікбаспалдағымен”
өзін-өзібағалауғабайланыстыжұмысөткізіңіз.
|
Балалар не түсінгендері
туралы айтады.
Сабақта жасап үйренген жазық
фигуралардың модельдерін айтып береді,атайды.
|
|
|