Материалдар / Қашықтықтан оқыту қазіргі заманның талабы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қашықтықтан оқыту қазіргі заманның талабы

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге кеңес
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2020
304
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қашықтықтан оқыту қазіргі заманның талабы.

Қашықтықтан оқыту- жұмыстан қол үзбей қолайлы уақытта кез –келген жерде ақпараттық-коммуникациялық технологиялар көмегімен оқу.

Қазіргі қиын сәтте сан қырлы, әрі күрделі мәселелерді жүзеге асыруда мұғалімнің атқарар рөлі орасан. Ұстаздарға ауыр . әрі жауапты міндет жүгі жүктеліп отыр. Мұғалім қысқа мерзімді оқу жоспарын дайындап,оны қашықтықтан білім беру жүйесімен ұштастырып бейімдейді,оқу үдерісінің барысын қадағалап, тапсырмаларды орындау барысында, өз бетімен бақылау жұмыстарын орындау жөнінде ұсыныстар береді.Осы орайда қашықтықтан оқыту жүйесінің әдістерінде көрсетілгендей, көңіл- күй, психологиялық қарым –қатынас бой көрсетеді.Қашықтықтан оқыту тәсілі бойынша жұмыс істейтін педагог оқытудың жаңа технологиясын, оқытудың компьютерлі және жораптық жүйелерін жетік біліп, олармен іс жүрізу ісін орындау шарт. Осы орайда мен өзімнің математика сабағынан қысқа мерзімді жоспарымды ұсынып отырмын.

ҚМЖ: Математика

Сабақтың тақырыбы: Көбейту


Мұғалімнің аты-жөні: Бегалиева Сырғагүл Байдуллаевна


СЫНЫП: 3 «А»


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:


Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

2.1.2.1 көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысын табу, бөлуді –заттарды мазмұнына қарай және тең бөліктерге бөлу ретінде түсіну.

2.1.2.2 көбейту және бөлу –өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау.


Сабақ мақсаттары:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:. көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысын таба біледі,көбейту және бөлу –өзара кері амалдар екенін түсінеді.

Оқушылардың көбісі орындай алады: көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:



Құндылықтарды дарыту:

Жауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік құндылықтарын қалыптастыру


Тілдік мақсат:

Көбейту,


Алдыңғы оқу:

Фигураларды салады, бұрыш түрлерін біледі


Сабақтың жоспары


Жоспарланғануақыт:

40 минут

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар:


Басталуы:

5 минут

Сәлемдесу, түгендеу: Бір шумақ өлең айту арқылы психологиялық ақуал орнату.

Үлкенге де сіз,

Кішіге де сіз,

Барша жанды құрметтеп

Бас иеміз біз

Ширату: алдыңғы өтілген тақырыптарды «Қарлы кесек» әдісімен тапсырмаларды орындау.


Оқушыларды асықтар арқылы топқа біріктіру

1-топ Қосу 3-топ Көбейту

2-топ Азайту

Суреттер

Т оп аттары

Асықтар


Ортасы:

30минут





























Сабақтың

соңы

5 минут




Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну

«Шарды жылдам жару» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу

Оқушылар шарды жылдам үрлеп жарады, жасырынған әріпті анықтайды.

Жаңа сабақтың тақырыбы: Көбейту. Kobeitu

Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану, талдау

Оқулықпен жұмыс:

1-тапсырма Интербелсенді тақтамен жұмыс

Сұрақ –жауап арқылы тапсырманы орындау


2-тапсырма

Бағалау критерийлері

Дескриптор

Екі таңбалы сандармен біртаңбалы сандарды қосып,азайтады.

Сандарды салыстырады.

Екі таңбалы сандармен біртаңбалы сандарды қосып,азайта алады

Сандарды салыстыра алады.




Ойлау дағдыларының деңгейі: жинақтау

3-тапсырма «» ойыны жұптық тапсырма: (айтылым,жазылым)


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Теңдеуді шешеді

Амалдарды ретімен орналастыру тәртібін біледі

Теңдеуді шеше алады

Амалдарды ретімен орналастыру тәртібін біле алады

Кері байланыс: «Басбармақ» әдісі


4-тапсырма «Қыз қуу» ойыны дарынды оқушымен жұмыс

Мәселе есептің шартын құрып , шешуін табады.

Сабақты қорытындылау: Логикалық есептер

арқылы сабақты қорытындылау.

Кері байланыс. «Ақылды үкі» әдісі

Бағалау. смайликтер арқылы жеке оқушыны бағалау,

жұлдызшалар арқылы топты бағалау







Сұрақ жазылған қағаздар













Оқулық,




ноутбук



Оқулық







А 4 қағаз

Білім ағашы





Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс


Есеп шығарады.

Мәселе есепті шешеді


«Жұлдызша»

«Көңілді смайлик»

«Басбармақ»

Сауат ашу ,дене шынықтыру


Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары

тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!