Материалдар / Қатты денелердегі қысым
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қатты денелердегі қысым

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Қысымның формуласын, өлшем бірлігін біледі. 2. Қысымға мысалдар келтіреді, формуласын есеп шығаруда қолданады. 3. Қысымның формуласын өзгермелі жағдайларда қолдану үшін түрлендіреді, қысымның әртүрлі физикалық шамаларға тәуелділігін дәлелдейді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2024
51
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлімі:

7.3А Қысым

Педагогтің аты-жөні:

Кошбаева К.А.

Күні:

18.01.2023ж

Сыныбы: 7

Қатысушылар саны: 6 Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қысым. Қатты денелердегі қысым пр 5

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.1.2 қысымның физикалық мағынасын түсіндіру және өзгерту әдістерін сипаттау;

Сабақтың мақсаты:

  1. Қысымның формуласын, өлшем бірлігін біледі.

  2. Қысымға мысалдар келтіреді, формуласын есеп шығаруда қолданады.

  3. Қысымның формуласын өзгермелі жағдайларда қолдану үшін түрлендіреді, қысымның әртүрлі физикалық шамаларға тәуелділігін дәлелдейді.

Бағалау критерийлері


  • Қысым ұғымының физикалық мағынасын түсінеді;

  • Табиғаттағы қысымды арттыруға/кемітуге қажетті мысалдар келтіреді;

  • Қысым формуласын есептер шығаруда қолданады;



Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут







Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.

  1. Сабақ бастамас бұрын «Көршіңді сипатта» әдісі арқылы оқушыларға 2 минут ішінде «Көршім қандай?» деген сұраққа жауап қайтару қажет.

  2. «Пішіндір» әдісі арқылы топқа бөлінеді.

Пішініді таңдағанда келесі бетінде топ атауы жазылып тұрады.

«Күш» тобы

«Қысым» тобы

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

  1. Үйге берілген тапсырманы: «Қар кесегі» әдісі арқылы орындау. Әр оқушы ақ парақтарға сұрақ жазылған қар кесегін лақтырады, олар оны ашып сұраққа жауап беру керек;

  1. Зат қандай бөлшектерден тұрады? Зат құрылысы туралы Демокриттің данышпандық болжамы қнадай еді және ол қалай дәлелденді?

  2. «Дене», «зат», және «материя» ұғымдары арасындағы байланыстар мен айырмашылықтар қандай?

  3. Зат құрылымының молекулалық теориясының үш қағидасы қалай тұжырымдалады?

  4. Заттың үш агрегаттық күйі қалай аталады және олардың бір бірінен айырмашылығы қалай түсіндіріледі?

  5. Диффузия деп қандай құбылыстарды атайды? Не себепті диффузия туындайды және оның пайдасы мен зияны қандай?

  6. Заттың сұйық күйіне тән қасеттер қандай





Қар кесегін алған оқушы сұраққа тез жауап беру керек. Жауабын білмеген жағдайда келесі оқушыға береді.











Әр дұрыс жауабы үшін оқушы жеке стикерлер арқылы бағаланады




Дескриптор:

-- Заттың құрылысын біледі

- Әр заттың күйінде диффузияның өтуін түсіндіреді.

-МКТ-ның үш қағидасын біледі.


Жалпы балл-2




Оқулық, пән дәптерлері,

Слайд, ДК экран







Қар кесектері қағаздан жасалған

Сабақтың ортасы

30 минут




























  1. Жаңа тақырыпты игеру

«Стоп кадр» әдісі бойынша «Қысым. Қатты денелердегі қысым» тақырыбын түсіндіру

Жаңа сабақ.

Неліктен қалың қар бетінде адамның жүруі қиынырақ та, шаңғымен жүру оңайырақ?

Күтілетін жауап: себебі адамның Жерге түсіретін қысым күші (салмағы) барлық шаңғы ауданына жайыла таралады.

БShape1 ағалау: мұғалім оқушылардың ойын жүйелеуге көмек көрсетеді; бағыт беріп отырады.

Қысым деп бірлік ауданға перпендикуляр түсірілген күш әрекетін сипаттайтын физикалық скаляр шаманы айтамыз.

Өлшем бірлігі [Па]

Қысым күші – бетке перпендикуляр бағытта әсер ететін күш, көбіне ол дене салмағы болады.

(Е) Ойша эксперимент. Қай жағдайда көбірек қысым түсіріледі?




Белгілі бір бетке түсетін күш әрекетінің нәтижесін сипаттайтын шаманы қысым деп атайды.

Қысым бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күштің осы беттің ауданына қатынасы.

Оқушыларға өз жауабын түсіндіруді сұраңыз. Және олардың жауабын дұрыс жаққа бағыттаңыз.

Қорытынды:

Қысымды азайту үшін

  1. Күшті кеміту керек

  2. Күш әсер ететін беттің ауданның үлкейту керек.

Қысымды көбейту үшін

  1. Күшті көбейту керек

  2. Күш әсер ететін беттің ауданның кішірейту керек.

Бағалау: мұғалім оқушардың жұмысына баға беріп отырады; қажет жағдайда консультациялық көмек көрсетеді.

(І) Бекіту тапсырмалары:

  • Егер дененің бетке түсіретін күшін 4 есе арттырсақ, онда қысымы ....

  • Егер дене табанының ауданын 3 есе арттырсақ, онда бетке түсрілетін қысым ...

  • Егер дененің массасын 2 есе азайтсақ, оның бетке түсіретін қысымы ... , себебі ...



3. «Конверттегі есеп» әдісі бойынша әр топ бір конверт таңдап ішіндегі есепті топ болып шығарады. - топтық жұмыс.

1-топ

1-есеп. 100cм2 ауданға 50Н күш әрекет етеді. Қысымды анықтаңдар

2-есеп. Массасы 60 т танктың Жерге түсіретін қысымын анықта,оның шынжыр табанының ауданы 1,5 м2.


2-топ

1-есеп. 200cм2 ауданға 50Н күш әрекет етеді. Қысымды анықтаңдар

2-есеп. Массасы 90 т танктың Жерге түсіретін қысымын анықта,оның шынжыр табанының ауданы 1,5 м2.


4.«Көршіңді тексер» әдісі арқылы тест тапсырмасын орындайды

Тест тапсырмалары.

1.Қысымның өлшем бірлігі?

А)Ньютон                В)  Паскаль                С) Километр                   Д)Метр

2. .Барометр нені өлшеуге арналған құрал?

А)жүректі             В) жерді              С) қысымды               Д)аспанды

3. .Қысымның формуласы?

А)S=F/p                        В)P=F/S               С)F=p*S          Д)P=p*S

4. Пішіні мен көлемін сақтау қай денеге тән?

А)Газ              В)Сұйық           С)Қатты          Д)Жұмсақ ,дене.

5. Күшті қандай әріппен белгілейміз,өлшем бірлігі?

А)F ,А         В) F ,Н         С) S ,Н                 Д)  A,Н


Видеоны қарайды, слайд қарайды, керек жерлерін жазып отырады.




Оқушылар оқулықпен жұмыс жасап, тақырыпты бір-бірінің арасында талдайды.














Оқушылар постер қорғау арқылы алған білімдерін практикада яғни ееп шығаруда қолданады.






Қысым тақырыбын бекіту нақтылау барысында эксперименттік есептер шығарады.

































Дескриптор

-Қатты денелердегі қысымды түсінеді.

-Формуласымен, өлшем бірлігімен танысады.

-Қысымға байланысты мысалдар келтіре алады.


Жалпы балл-1















Жалпы балл-2












Жалпы балл-5




Видео, слайд






Оқулық

Видео, слайд

















Слайд



































Есеп жазылған конверт











Тест тапсырмалары

Таратпа қағаздар

Сабақтың соңы.

5мин


Рефлекция



Бағалау




Үй тапсырмасы

Бекіту.

«Блоб ағашы» әдісі арқылы өзінің осы тақырыпты меңгеру деңгейін өзі бағалайды

Сабақ соңында әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша жалпы баллдық жүйемен бағалау



Бағалау




§23 оқу, 4,1-жаттығу №3






Жалпы бағалау критерийлер бойынша 10 балл


Блоб ағашы


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Дарынды және талантты оқушыларға «сұрақ - жауап» әдісі арқылы қысымға сұрақтар қойып жауап аламын және «Деңгейлік тапсырма» арқылы оқушыларды сыни ойлауға, өздігінен шешім қабылдай алу дағдысын дамыту мақсатында сыни тапсырмалар беремін.
« Шығармашылық жұмыс» оқушыларды жан – жақты ойлауға жетелейді. Төмен деңгейдегі оқушыларға жеңіл сұрақ – жауаптар мен терминмен жұмыс берілді.


Дескриптор әдісі арқылы бағаланды.

Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!