Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қатты қағазбен жұмыс жасау түрлері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Суретшілер туындыларындағы құндылықтар.
|
Мектеп: № 4 ЖОББМ |
||
Күні: 15.11.19 |
Мұғалімнің аты-жөні Самарханова .Ш |
||
СЫНЫП: 4 ә |
Қатысқан оқушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты |
4.2.2.1 Әртүрлі әдістер мен тәсілдерді пайдала отырып, өздігімен таңдалған материалдары және құралдарды қолдана отырып эксперимент жүргізу. |
||
Акт қолдану дағдылары |
Суреттер, бейнеролик. |
||
Мақсатқа жету үшін орындалатын міндеттер |
Мұғалімнің міндеті: белгілі бір әсерлегіш құралдарды пайдалана отырып, идеяларын жүзеге асыруды үйрету. Оқушылардың шығармашылық міндеті: Сүйіспеншілік, адамгершілік тақырыбында сурет салу. |
||
Оқушылардың міндеті Пәнаралық байланыс Бастапқы білім |
Салатын суретінің идеясын, пайдаланған әсерлегіш құралдарды сипаттау. Жұмысын таныстырып, талдау. Термин сөздерді үш тілде білу. Тірек сөздер: жағымды және жағымсыз сезімдер, кейіпкерлер,сүйіспеншілік, адамгершілік. Өзін-өзі тану, әдебиеттік оқу. Тұрмыстық жанрдағы суреттің не екенін біледі. |
Сабақтың басы 10мин. Сабақтың ортасы. Тәжірибелік бөлім 25мин Сабақтың соңы 5минут |
(Қандай қасиеттерді жақсы деп айтасың?) Жауап. Достарымен араласқанда, жақсы жаңалық естігенде, қонақ келгенде, саяхатқа шыққанда, жақсы кітап оқығанда (кино көргенде, мұражайға барғанда), жақындарым мен достарыма барғанда, ауа райы жақсы болғанда қуанамын. Жақсы қасиеттерге мейірімділік, сөзде тұру, құпияны сақтай білу, өз ойын білдіре білу т.б. жатады. -Жақсы өте дұрыс айтасыңдар балалар. Сендер сурешілір туындыларындағы құндылықтар дегенді қалай түсінесіңдер? ( Өз ойларымен бөліседі) Жаңа ақпарат. Уақыт өте келе суретшілер адамдардың арасындағы өзара қарым-қатынасты айқын көрсететін адамгершілік, адалдық әділдік, еңбекқорлық, сүйіспеншілік сынды қасиеттерге көңіл бөле бастады. Бұл қасиеттер адамдардың ұлтына, сенімі мен көзқарасына қарамайды. Сондықтан да олар адам бойындағы құндылықтарға жатады. Сендер сурет салғанда әсерлі етіп көрсете білу үшін достық, сүйіспеншілікті түс, композиция арқылы көрсете біліңдер. Сонда суретің әдемі шығады. Адамдар көбіне көзбен көріп, жүрекпен сезінгендерін салады. Сонда ол әсерлі шығады. Қандай суретті салсаң да сезініп салу керек. Сондықтан бүгінгі біздің тақырыбымыз «Суретшілер туындыларындағы құндылықтар». Бүгін біз сендермен достарың мен туыстарыңныңқандай бір іспен шұғылданып жатқанын және адамгершілік жайында суреттер салатын боламыз. Ол үшін мен сендерге нағыз достық, қамқорлық жайында әңгімелер айтып өтейін. .2. Екі дос бірге мектептен қайтып келе жатқан. Бір кезде Дархан -Сәрсен саған бірдеңе айтайын ба?- деді. -Ол не?-таңданып. -Көресің бе? Алдымен соны айтсаңшы... -Көремін. -Онда жүр. Соны айтқан Дархан саябақтың ортасымен, жолдың бағытын басқа жаққа бұрды. Онда үлкен сымдар мен ор қазылып күрдеоі жөндеу жұмыстары жүргізіліп жатқан еді. Жүруге қиын еді. Шыны керек Сәрсен барғысы келмей әрең барды. Дегенмен Сәрсен не көрсетер екен деп көруге де асықты. Екеуі ентіге басып бір шұңқырға келді. Іші теп- тегіс. Тарғыл тастан басқа ештеңе жоқ. -Осы ма, мұндай шұңқырлар көп қой қалада,-ашулана Сәрсен. -Сен ешетеңе көрмедің бе? -Нені көруім керек? -Қара ірге жақта тастың түбінде мысық отыр. -Қане,-еңкейе қараған Сәрсен бұрышта қорқып отырған мысықты көрді. -Оны тс екен десем, мұнда қайдан жүр? -Білмеймін кеше осы тұстан өтіп бара жатқанда мияулап жатқан дауысын естідім, шығарайын деп тырысып едім, босата алмадым. Жіп лақтырып едім ойнатып тұр деп ойладыма тартылып щығуға талпынбады. - Бұны қалайда босатып алу керек,-Сәрсен. -Енді нестиміз оған обал ғой,-Дархан. Екеуі мысыққа қарап ойланып ұзақ тұрды. Бірде Дархан -Таптым, кеше қалай ойымакелмеген. -Не таптың, айтсаңшы? Дархан жерден ұзын ағаш бұтағын сүйреп алып келді, -Кеше қалай ойыма келмеген, бұны кеше көргем оысын мысыққа тастайық. -Ия дұрыс айтасың Екеулесіп жүріп бұтаның бір басын шұңқырға тастап екінші басын ұстап тұрды. Елеңдеп мыссыққа қарап қояды не істейді екен деп. Алғашында шошып кеткен мысық қамқоршыларынының ойын түсінгендей ағашқа жаңындап иіскелей бастады. Соын ағашқа өрмелеп сыртқа шықты. Мұны көрген екі бала қатты қуанды.
Қолбасы:
-жарайды мен сені қыршынның қимая қояйын. Маған сенің көздерің керек, екі көзіңді ойып аламын, - дейді оған.
- Ол да болсын, көзімді ал да, досымды босат,-дейді жігіт.
Жау жағы оның екі көзін ойып алып досын тұтқыннан босатады.
Әлгі жігіт тұтқыннан босаған досының иығына қолын салып, күлімдеп келе жатқан екен.
Мұны көрген жаудың қолбасы: «Мынадай ерлері бар халықты бетпе-бет жеңу қиын екен» деп шешіп, әскерлеріне шегінуге бұйрық берген дейді.
Досының өмірі, бостандығы үшін ер жігіт көзінен айырылғанына қапаланған да жоқ, керісінше, досының қауіптен құтылғанына риза. « дос- қияметтік"
Оқушылардан осы мәтіннен не түсінгендерін сұрау. Мәтін бойынша ойларын ортаға салу.
Оқушыларға өздерінің ауладағы, неме сыныпта бірге оқитын достарының суретін салу тапсырылады. Суретте олар достарының қандайда бір іспен шұғылданып жатқанын ашық түстер арқылы бейнелеуі қажет. Жұмыс кезеңінде бояудың қанық түстерін қалай үйлстіруді мұғалімнің суреттерінен қарап үйреніп салу. Жұмыс 3 кезеңнен тұрады. 1 Не салатынын анықтап алу 2. Оның суретін салу 3. Оны бояу. Сурет салу барысында мұғалім 3 қатарға жеке-жеке қалай салып бояуды көрсетеді.
Қорытындылау.
Қорытынды бағалау. Смайликтер арқылы бағалау. |
|
санайтындарыңды ойланыңдар (талдауға бірнеше минут беріледі, оқушылар өз ойларын айтады). Мұғалім түйіндейді: сендер ненің жақсы, ненің жаман екенін білесіңдер. Оларды білгендерің жақсы, ол сендерге дұрыс шешім қабылдауға көмектеседі. Оны ұмытпас үшін біз бүгін бүктемелі кітап жасаймыз, онда өздерің ненің жақсы, ненің жаман екені туралы ойларыңды көрсетесіңдер. Бұл кітаптың жақсы жағы – оны бір жылда толтырып қоймай, суреттер мен жазбаларды ақырындап желімдей беруге болады. Бір кітапты аяқтап, екіншісін бастауға болады. Ержетіп, мектепті аяқтағаннан кейін қолдарыңа кітапты алып, 8, 9, 10, 11 жасыңда нені жақсы, нені жаман деп түсінгендеріңді көрген қызық емес пе?! Көзқарастарыңның қалай өзгергенін немесе өзгермегенін салыстырасыңдар. Бұл кітапты міндетті түрде сақтап қою керек. Сабақтың соңында №1 қосымшадағы «Жақсы-жаман» ойынын ойнауға болады. |
|
Материал- ды түсіндіру |
Енді кітапты қалай жасайтынымызды талқылайық (сабақты оқулық бойынша түсіндіреді). Қайшымен жұмыс істегенде қауіпсіздік ережесіне көңіл бөлу керек! Кітапты өлшеп, бүктеу жолдарын кезең- кезеңімен көрсетеді. Өлшемін өзгертуге болады. Бірақ кітапты өте үлкен етіп жасаудың керегі жоқ. Одан әрі суреттерге арналған қағазды қияды, олар кітаптың өлшеміндей болуы тиіс не жиегінен 1 см- дей кіші болады (шамамен 9х9 – 12х12 см). Оқушылардың назарын олар тек суретті жапсырып қоймай, оған қоса жазатын болса, онда оған орын қалдыру керек екеніне аудару керек. «Жақсы» суреттерінің саны «жаман» суреттерінің санымен бірдей болғаны дұрыс. Оларды оқулықта көрсетілгендей кезектестіріп орналастыру керек. Қарама-қарсылық заңын естен шығармай, «жақсы», «жаман» қатар тұрып, бір-бірін айқындап тұруы тиіс. |
Оқулық. №1, 2 қосымшадағы материал. Кітаптағы иллюстрациялар, картиналардың репродукциялары. |
Өздік жұмысты орындау |
Оқушылар сурет салуға кіріседі. Суреттің жартысын бірінші сабақта, екінші жартысын келесі сабақта орындайды. Қабілеттері мен жылдамдықтарына қарай екі сабақта 6-дан 12-ге дейін сурет сала алады. Оқушылар суреттерді үйде салып, екінші сабаққа әкелуге де болады. Екінші сабақта суретпен жұмыс істеуді жалғастырады, оған 10–15 минут уақыт бөлінеді. Одан соң суреттерін бүктемелі кітапқа желімдеп, егер қаласа жазу жазады. |
Түрлі түсті қатты қағаз, жұқа, түсті қатырма қағаз алған дұрыс, сызғыш, жай қарындаш, түсті қарындаш, түсті фломастер, желім, қол сүртетін орамал. |
Сабақтың қорытын- дысы |
Оқушылар жасаған бүктемелі кітаптарын таныстырады, суреттері арқылы не айтқысы келгендерін, қандай әсерлегіш құралдарды пайдаланғанын, бұл кітап өздеріне қалай әсер ететінін әңгімелейді. Оқушылар жұмыстарын таныстырып болғаннан кейін, бір-біріне сұрақ |
|
|
. |
|
||
|
||||
|
|
|
||
Сіз оқушыларға қолдау |
Бағалау |
Құндылықтармен байланыс |
||
көрсету үшін не істейсіз? |
Сабақта оқушыларды |
«Жақсы» және «жаман» |
||
Сабақтың барысында |
бағалау: |
түсініктері адамгершілік |
||
оқушыларды бағалайды: |
1) оқушылардың |
құндылықтардың |
||
Жарайсың, сен сұрақтарға |
мұғалімнің және |
қалыптасуына және осы |
||
толық жауап бересің! Сен өте |
оқулықтағы сұрақтарға |
күрделі құбылыстарды |
||
байқампазсың! Сен жақсы |
жауабы; |
түсінуге септігін тигізеді. |
||
мысалдар келтірдің! Сен |
2) туындылардың |
Мысалы, К. Маковскийдің |
||
тапсырманы жақсы орындауға |
|
«Найзағай астындағы балалар» |
||
тырыстың! Сен өте жақсы сурет салдың. |
|
картинасында найзағайдың |
||
|
3) жұмысты талдап, |
қорқынышты екені, ол адамға |
||
|
талқылауға қатысуы; |
қауіп төндіретіні, сондай-ақ |
||
|
4) орындалған жұмыс. |
найзағайдан өзін және |
||
|
|
бауырын қорғап жатқан қыз |
||
|
|
бейнеленген. Өзі кіп-кішкен- |
||
|
|
тай болып, үйге тезірек жету |
||
|
|
үшін бауырын арқалап алған. |
||
|
|
Бір туындыда, тіпті өмірде де |
||
|
|
жақсы мен жаман қатар келген. |
||
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |