Материалдар / Қатты қағазбен жұмыс жасау түрлері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қатты қағазбен жұмыс жасау түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сыныпқа арналған Көркем еңбек пәнінен сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2020
1245
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақтың тақырыбы: Суретшілер туындыларындағы құндылықтар.


Мектеп: № 4 ЖОББМ

Күні: 15.11.19

Мұғалімнің аты-жөні Самарханова .Ш

СЫНЫП: 4 ә

Қатысқан оқушылар

саны

Қатыспағандар

саны

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты

4.2.2.1 Әртүрлі әдістер мен тәсілдерді пайдала отырып, өздігімен таңдалған материалдары және құралдарды қолдана отырып эксперимент жүргізу.

Акт қолдану дағдылары

Суреттер, бейнеролик.

Мақсатқа жету үшін орындалатын міндеттер

Мұғалімнің міндеті: белгілі бір әсерлегіш құралдарды пайдалана отырып, идеяларын жүзеге асыруды үйрету. Оқушылардың шығармашылық міндеті: Сүйіспеншілік, адамгершілік тақырыбында сурет салу.


Оқушылардың міндеті







Пәнаралық байланыс




Бастапқы білім

Салатын суретінің идеясын, пайдаланған әсерлегіш құралдарды сипаттау. Жұмысын таныстырып, талдау. Термин сөздерді үш тілде білу.

Тірек сөздер: жағымды және жағымсыз сезімдер, кейіпкерлер,сүйіспеншілік, адамгершілік.



Өзін-өзі тану, әдебиеттік оқу.




Тұрмыстық жанрдағы суреттің не екенін біледі.

Сабақтың басы

10мин.
























































































































Сабақтың ортасы.

Тәжірибелік бөлім

25мин












Сабақтың соңы

5минут

  1. Жағымды сезім неден көрінеді?

(Қандай қасиеттерді жақсы деп айтасың?)

Жауап. Достарымен араласқанда, жақсы жаңалық

естігенде, қонақ келгенде, саяхатқа шыққанда, жақсы кітап оқығанда (кино көргенде, мұражайға барғанда), жақындарым мен достарыма барғанда, ауа райы жақсы болғанда қуанамын. Жақсы қасиеттерге мейірімділік, сөзде тұру, құпияны сақтай білу, өз ойын білдіре білу т.б. жатады.

-Жақсы өте дұрыс айтасыңдар балалар. Сендер сурешілір туындыларындағы құндылықтар дегенді қалай түсінесіңдер? ( Өз ойларымен бөліседі)

Жаңа ақпарат. Уақыт өте келе суретшілер адамдардың арасындағы өзара қарым-қатынасты айқын көрсететін адамгершілік, адалдық әділдік, еңбекқорлық, сүйіспеншілік сынды қасиеттерге көңіл бөле бастады. Бұл қасиеттер адамдардың ұлтына, сенімі мен көзқарасына қарамайды. Сондықтан да олар адам бойындағы құндылықтарға жатады. Сендер сурет салғанда әсерлі етіп көрсете білу үшін достық, сүйіспеншілікті түс, композиция арқылы көрсете біліңдер. Сонда суретің әдемі шығады. Адамдар көбіне көзбен көріп, жүрекпен сезінгендерін салады. Сонда ол әсерлі шығады. Қандай суретті салсаң да сезініп салу керек. Сондықтан бүгінгі біздің тақырыбымыз «Суретшілер туындыларындағы құндылықтар». Бүгін біз сендермен достарың мен туыстарыңныңқандай бір іспен шұғылданып жатқанын және адамгершілік жайында суреттер салатын боламыз.

Ол үшін мен сендерге нағыз достық, қамқорлық жайында әңгімелер айтып өтейін.

.2. Екі дос бірге мектептен қайтып келе жатқан. Бір кезде Дархан

-Сәрсен саған бірдеңе айтайын ба?- деді.

-Ол не?-таңданып.

-Көресің бе? Алдымен соны айтсаңшы...

-Көремін.

-Онда жүр.

Соны айтқан Дархан саябақтың ортасымен, жолдың бағытын басқа жаққа бұрды. Онда үлкен сымдар мен ор қазылып күрдеоі жөндеу жұмыстары жүргізіліп жатқан еді. Жүруге қиын еді. Шыны керек Сәрсен барғысы келмей әрең барды. Дегенмен Сәрсен не көрсетер екен деп көруге де асықты. Екеуі ентіге басып бір шұңқырға келді. Іші теп- тегіс. Тарғыл тастан басқа ештеңе жоқ.

-Осы ма, мұндай шұңқырлар көп қой қалада,-ашулана Сәрсен.

-Сен ешетеңе көрмедің бе?

-Нені көруім керек?

-Қара ірге жақта тастың түбінде мысық отыр.

-Қане,-еңкейе қараған Сәрсен бұрышта қорқып отырған мысықты көрді.

-Оны тс екен десем, мұнда қайдан жүр?

-Білмеймін кеше осы тұстан өтіп бара жатқанда мияулап жатқан дауысын естідім, шығарайын деп тырысып едім, босата алмадым. Жіп лақтырып едім ойнатып тұр деп ойладыма тартылып щығуға талпынбады.

- Бұны қалайда босатып алу керек,-Сәрсен.

-Енді нестиміз оған обал ғой,-Дархан. Екеуі мысыққа қарап ойланып ұзақ тұрды. Бірде Дархан

-Таптым, кеше қалай ойымакелмеген.

-Не таптың, айтсаңшы?

Дархан жерден ұзын ағаш бұтағын сүйреп алып келді,

-Кеше қалай ойыма келмеген, бұны кеше көргем оысын мысыққа тастайық.

-Ия дұрыс айтасың

Екеулесіп жүріп бұтаның бір басын шұңқырға тастап екінші басын ұстап тұрды. Елеңдеп мыссыққа қарап қояды не істейді екен деп.

Алғашында шошып кеткен мысық қамқоршыларынының ойын түсінгендей ағашқа жаңындап иіскелей бастады. Соын ағашқа өрмелеп сыртқа шықты. Мұны көрген екі бала қатты қуанды.

  1. 3.Ертеде елімізде жаугершілік жиі болатын кезде, қазақтың екі жауынгері төс қағысып дос болады. Кенет тұтқиылдан жаудың қалың қолы шабуыл жасап, елдің мал-мүлкін тонап, азаматтарын айдап әкетеді. Досының қолға түсіп қалғанын естіген екінші батыр, күздің қар суығын елеместен, өзенді малтып өтіп, жау жатқан жағаға келеді. Анталған жау әскері оны бас салып ұстап, тұтқынның сұрауымен қол басына алып келеді.

  2. Жігіт қолбасына:

  3. Мен қолдарына түскен бір жауынгерге құн төлеп сатып алуға келдім. Бірақ менің беретін мал-мүлкім жоқ, тек өмірімді ғана бере аламын. Өмірімді алып досымды босатыңдар,- деп өтінеді.


Қолбасы:


-жарайды мен сені қыршынның қимая қояйын. Маған сенің көздерің керек, екі көзіңді ойып аламын, - дейді оған.


- Ол да болсын, көзімді ал да, досымды босат,-дейді жігіт.


Жау жағы оның екі көзін ойып алып досын тұтқыннан босатады.


Әлгі жігіт тұтқыннан босаған досының иығына қолын салып, күлімдеп келе жатқан екен.


Мұны көрген жаудың қолбасы: «Мынадай ерлері бар халықты бетпе-бет жеңу қиын екен» деп шешіп, әскерлеріне шегінуге бұйрық берген дейді.


Досының өмірі, бостандығы үшін ер жігіт көзінен айырылғанына қапаланған да жоқ, керісінше, досының қауіптен құтылғанына риза. « дос- қияметтік"


Оқушылардан осы мәтіннен не түсінгендерін сұрау. Мәтін бойынша ойларын ортаға салу.


Оқушыларға өздерінің ауладағы, неме сыныпта бірге оқитын достарының суретін салу тапсырылады. Суретте олар достарының қандайда бір іспен шұғылданып жатқанын ашық түстер арқылы бейнелеуі қажет. Жұмыс кезеңінде бояудың қанық түстерін қалай үйлстіруді мұғалімнің суреттерінен қарап үйреніп салу. Жұмыс 3 кезеңнен тұрады.

1 Не салатынын анықтап алу

2. Оның суретін салу

3. Оны бояу.

Сурет салу барысында мұғалім 3 қатарға жеке-жеке қалай салып бояуды көрсетеді.



Қорытындылау.

  • Бүгін біз қандай тақырып өттік?

  • Сабақта не туралы үйрендік?

  • Қандай суреттер салдық?

  • Сурет салу барысында қандай қиындық кездесті?

  • Жалпы тұрмыстық жанрдағы сурет дегеніміз не?


Қорытынды бағалау. Смайликтер арқылы бағалау.






санайтындарыңды ойланыңдар (талдауға бірнеше минут беріледі, оқушылар өз ойларын айтады).

Мұғалім түйіндейді: сендер ненің жақсы, ненің

жаман екенін білесіңдер. Оларды білгендерің жақсы, ол сендерге дұрыс шешім қабылдауға көмектеседі.

Оны ұмытпас үшін біз бүгін бүктемелі кітап

жасаймыз, онда өздерің ненің жақсы, ненің жаман екені туралы ойларыңды көрсетесіңдер. Бұл

кітаптың жақсы жағы – оны бір жылда толтырып қоймай, суреттер мен жазбаларды ақырындап

желімдей беруге болады. Бір кітапты аяқтап, екіншісін бастауға болады. Ержетіп, мектепті

аяқтағаннан кейін қолдарыңа кітапты алып, 8, 9, 10, 11 жасыңда нені жақсы, нені жаман деп

түсінгендеріңді көрген қызық емес пе?! Көзқарастарыңның қалай өзгергенін немесе өзгермегенін салыстырасыңдар. Бұл кітапты міндетті түрде сақтап қою керек. Сабақтың соңында №1 қосымшадағы «Жақсы-жаман» ойынын ойнауға

болады.


Материал- ды

түсіндіру

Енді кітапты қалай жасайтынымызды талқылайық (сабақты оқулық бойынша түсіндіреді). Қайшымен жұмыс істегенде қауіпсіздік ережесіне көңіл бөлу керек! Кітапты өлшеп, бүктеу жолдарын кезең- кезеңімен көрсетеді. Өлшемін өзгертуге болады.

Бірақ кітапты өте үлкен етіп жасаудың керегі жоқ. Одан әрі суреттерге арналған қағазды қияды, олар кітаптың өлшеміндей болуы тиіс не жиегінен 1 см- дей кіші болады (шамамен 9х9 – 12х12 см).

Оқушылардың назарын олар тек суретті жапсырып қоймай, оған қоса жазатын болса, онда оған орын қалдыру керек екеніне аудару керек. «Жақсы» суреттерінің саны «жаман» суреттерінің санымен бірдей болғаны дұрыс. Оларды оқулықта

көрсетілгендей кезектестіріп орналастыру керек. Қарама-қарсылық заңын естен шығармай, «жақсы»,

«жаман» қатар тұрып, бір-бірін айқындап тұруы тиіс.

Оқулық.

1, 2 қосымшадағы материал.

Кітаптағы иллюстрациялар, картиналардың репродукциялары.

Өздік жұмысты орындау

Оқушылар сурет салуға кіріседі. Суреттің жартысын бірінші сабақта, екінші жартысын келесі сабақта орындайды. Қабілеттері мен жылдамдықтарына қарай екі сабақта 6-дан 12-ге дейін сурет сала алады. Оқушылар суреттерді үйде салып, екінші сабаққа әкелуге де болады. Екінші сабақта суретпен жұмыс

істеуді жалғастырады, оған 10–15 минут уақыт бөлінеді. Одан соң суреттерін бүктемелі кітапқа желімдеп, егер қаласа жазу жазады.

Түрлі түсті қатты қағаз, жұқа, түсті қатырма қағаз алған дұрыс, сызғыш, жай қарындаш, түсті қарындаш, түсті

фломастер, желім, қол сүртетін орамал.

Сабақтың қорытын- дысы

Оқушылар жасаған бүктемелі кітаптарын таныстырады, суреттері арқылы не айтқысы келгендерін, қандай әсерлегіш құралдарды пайдаланғанын, бұл кітап өздеріне қалай әсер ететінін әңгімелейді. Оқушылар жұмыстарын

таныстырып болғаннан кейін, бір-біріне сұрақ





.






Сіз оқушыларға қолдау

Бағалау

Құндылықтармен байланыс

көрсету үшін не істейсіз?

Сабақта оқушыларды

«Жақсы» және «жаман»

Сабақтың барысында

бағалау:

түсініктері адамгершілік

оқушыларды бағалайды:

1) оқушылардың

құндылықтардың

Жарайсың, сен сұрақтарға

мұғалімнің және

қалыптасуына және осы

толық жауап бересің! Сен өте

оқулықтағы сұрақтарға

күрделі құбылыстарды

байқампазсың! Сен жақсы

жауабы;

түсінуге септігін тигізеді.

мысалдар келтірдің! Сен

2) туындылардың

Мысалы, К. Маковскийдің

тапсырманы жақсы орындауға


«Найзағай астындағы балалар»

тырыстың! Сен өте жақсы сурет салдың.


картинасында найзағайдың


3) жұмысты талдап,

қорқынышты екені, ол адамға


талқылауға қатысуы;

қауіп төндіретіні, сондай-ақ


4) орындалған жұмыс.

найзағайдан өзін және



бауырын қорғап жатқан қыз



бейнеленген. Өзі кіп-кішкен-



тай болып, үйге тезірек жету



үшін бауырын арқалап алған.



Бір туындыда, тіпті өмірде де



жақсы мен жаман қатар келген.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!