Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Сергіту
жаттығуы
«Мен ақылды баламын»
әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе
жатқандарын айтады.
Мыс: Мен Балнұр,
балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен
барлығынан асып түссем деймін
т.б.
«Бір сөзбен» әдісі
барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы
жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық,
шабыт, зерігу,
сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)
Жұмыс ережесін
келісу
«Ойлан, бірік,
бөліс!»
Оқушылар ойына келген
жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан). Одан кейін
олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Бірік) және соңында
мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды
(Бөліс).
|
Психологиялық
ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және
жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Ширату
тапсырмасы.
«Парасатты
диалог»
Оқушы мен мұғалім арасындағы
диалог парасатты, рефлексивті, түсінушілік білдіру мен тексеруге
бағытталған болып, барлық оқушылар өз ойлары мен пікірлерін білдіре
алатындай болуы тиіс. Оқушылармен диалогтің сапасын талқылаңыздар
және олардың мақсатын айтуды және оны қалайша жақсартуға болатынын
(қажет болуына қарай) айтуды
сұраңыз.
Дене қандай заттардан
құрылуы мүмкін?
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
Тапсырма.
Тапсырма.
Тапсырма.
Дескриптор:
-
заттарды шығу тегі
және агрегаттық күйі бойынша
жіктейді.
-
денелердің неден
жасалатынын түсінеді.
-
заттардың шығу тегі
туралы біледі.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын
орындау
|
Берілген сұраққа
жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалары
(топта,
ұжымда)
Жұмыс дәптеріндегі
жазылым тапсырмаларын
орындау
|
Форматив
ті
бағалау
ҚБ: Бас бармақ
арқылы бір-бірін бағалау.
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
Ойлан. Сыныпта қандай заттардың
(табиғи немесе жасанды) көп екенін сұраңыз. (Жасанды). «Әлемді
жасанды денелерсіз елестетіп көріңдерші. Қандай өзгеріс болуы
мүмкін?» (Жарықтандыру, компьютер және т.б. болмайды. Өміріміз
мұншалықты жайлы болмас еді). «Демек, айналамыздағы денелердің
барлығын жасанды денелермен ауыстыруға бола ма?) (Жоқ, өсімдіктер
оттек бөледі, біз су ішеміз, ауамен дем аламыз және
т.б.)
Сен білесің
бе? «Әйнекті қарапайым пышақпен
кесуге бола ма?» – деп сұрақ қойыңыз (Жоқ, өте берік материал
қажет). Табиғаттағы ең берік зат –алмаз екенін айтыңыз. Алмазға
тіпті сызат түсіру де
оңай емес. Алмаздан зергерлік
әшекей бұйым – гауһартас алынады. Оны өңдеу үшін лазерлік сәуле
қолданылады.
Топтық
жұмыс. «Галлерияда ой
шарлау»
Берілген тақырыпта топтық
жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар
жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын
беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған
топтың жұмысы
қаралады.
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
|
ҚБ: Бағдаршам
көздері арқылы бір-бірін
бағалау
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
О
қушыларға «Ашық
микрофон» кері байланыс парағы
таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|
Сабақтан алған әсерлерін
стикерге жазып, суретін
жібереді.
|
«Ашық
микро
фон»
|
«Ашық
микрофон»
кері байланыс
парағы
|