Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Ғажайып жылулық
шынжыры» жылулық шеңбері.Балалар бір-біріне жмиып күлу арқылы ,жылы
күлкілерін сыйлайды.Педагог күлкінің маңызына
тоқтайды.
Жұмыс ережесін
келісу
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
Уақытты
үнемдейміз!
Нақты,дәл жауап
береміз!
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
Сабаққа белсене
қатысып, жақсы баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске
түсіру (ұжымда)
«Жедел жауап»
әдісі
Дене қандай заттардан
құрылуы мүмкін?
|
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып,
тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар
аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне
қарай орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Ширату
тапсырмасы.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
Тапсырма.
Суретте берілген
заттарды атаңдар.
Тапсырма.
Заттарды топтарға
бөліңдер.
Тапсырма.
Әр топты атап
бер.
Дескриптор:
заттарды шығу тегі және агрегаттық күйі бойынша
жіктейді.
неліктен бір заттың алуан түрлі болып көрінетінін
түінеді.
түрлі күйдегі заттарға мысалдар
келтіреді.
Заттың күйлері.
Оқушыларға
өз беттерінше
заттарды үш топқа жіктеуді тапсырыңыз. Қандай белгілері
бойынша жіктегенін сұрап көріңіз. (Жеуге жарамды, жеуге жарамсыз;
сұйық, қатты, газ және т.б.) Оқушылар жауап беруге қиналса, жетекші
сұрақтар қойыңыз:
- Бұл зат, мысалы оттек не үшін
қолданылады?
(Адамдар мен өсімдіктердің тыныс алуы
үшін).
- Қандай күйде тыныстай аламыз? (Тек газ
күйінде).
Талқылау жүргізіңіздер. Оқушылардың біртіндеп кезек-кезек
заттарды атап, ал қалғандары олардың жауабын бағалайтынын
айтыңыз.
Жауаптары
Қатты заттар: май, кірпіш,
ағаш;
Сұйық: су, сүт, апельсин
шырыны;
Газ: ауа, оттек.
Жұмыс дәптеріндегі
жазылым тапсырмаларын
орындау
|
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалары(ұжымда)
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын
орындау
|
Форматив
ті бағалау.
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Жаңа білім мен
тәжірибені қолдану
Топтық
жұмыс. «Галлерияда ой
шарлау»
Берілген тақырыпта
топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де,
оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға
бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға
алған топтың жұмысы
қаралады.
Ойлан. Оқушылардан өмірлік
тәжірибелерімен бөлісулерін сұраңыз. «Егер мұз түйіршіктерін қолға
ұстаса, не болады? (Ол еріп, суға айналады). Егер ыдысқа су құйып,
оны отқа қойса не болады? (Су қайнап, буға айналады)», – деп сұрап
көріңіз. Дәл
осылайша темірді қыздырғанда не болатынына болжам жасауды
тапсырып көріңіз (Темір балқиды, содан соң буға айналады).
Оқушыларға кез келген металл үш түрлі күйде бола алатынын айтып
беріңіз.
«Барлық денелер бір күйден екінші күйге ауыса алады ма,
қалай ойлайсыңдар? Мысал келтіріңдер? (Май мен шоколадты ерітуге
болады). Ал егер ағашты қыздырса, не болады? (Ағаш
сұйыққа
айналмайды, ол өртене бастайды). Қорытынды шығаруды
тапсырыңыз. Денелер барлығы бірдей бір күйден басқа күйге ауыса
алмайды).
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
|
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Топтық тапсырмалар.
|
Кері байланыс
|
«Рефлексия» кері
байланыс.
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін
жібереді.
|
«Рефлексия»
|
Кері байланыс тақтайшасы.
|