Материалдар / Қатынас тақырыбын қайталау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қатынас тақырыбын қайталау

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге қысқа мерзімді жоспар жасауына көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қырқүйек 2020
315
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алгебра 7 -сыныпқа арналған қысқа мерзім жоспары



Тақырыбы:

Сабақ

Қатынас тақырыбын қайталау

.


Күні,айы:

Мұғалімнің аты-жөні:


7 сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.2.1.1

қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін қолданып, әріпті өрнектерді түрлендіру;

5.2.1.2

әріптердің берілген мәндері бойынша әріпті өрнектердің мәндерін табу;


Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Қатынас тақырыбы мен қасиеттері туралы білім беру.Өзойларын жетік пайдалануға дағдыландыру


Оқушылардың басым бөлігі:

Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды.

Қатынас туралы біледі, есептер шығаруда қатесіз пайдаланады біледі

;


Кейбір оқушылар:

Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығыг ояту, оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыр


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы(2-5 минут)

Ұйымдастыру кезеңі:

Кім жылдам

Интерактивті тақтаға «Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі,

Интерактивті тақтадағы сұрақтар арқылы оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.

Үй тапсырмасын тексеру:

Бір бірімен дәптер алмасу арқылы



Сабақтың ортасы (6-40 минут)


Постер арқылы жаңа тақырыпты өткен тақырыппен байланыстыру

Мұғалім оқушыларға тапсырмалар береді олар түсініктерін қағазға салу керек , постер арқылы қорғайды

Жай бөлшек пен бөлу амалының арасындағы байланысты мысалмен көрсет.

_________________________________________________________________________

2. Жай бөлшекке мысал келтіріп, оған кері санды тауып, қалай орындағаныңды түсіндіріп бер:____________________________________________________________________

______________________________________________________________________

3. АВ кесіндісінің ұзындығы 5см. , СД кесіндісінің ұзындығы 2см. АВ кесіндісінің СД

кесіндісіне бөліндісін тап_____________________________________

Өлшем бірлігін миллиметрге айналдырғандағы бөліндісін жаз:________________________

Бұл екі бөлінді нені білдіреді?____________________________________________________

___________________________________________________________________________

АВ кесіндісі СД кесіндісінен қанша есе үлкен болды? _____________________________________

4. Мына проценттерді бөлшекпен жаз:

6% = ____ ; 12% = ____ ; 25% = ____ ; 75%= ____ ;


5-6 сынптағы өткендерді қайталау

Қысқашы кітаппен жұмыс

Топқа есептер шығарту арқылы білмдері көтеру және еске түсіру

) Екі санның қатынасы 3-ке тең. Оның соңғы мүшесі 7-ге тең. Қатынастың алдыңғы мүшесін табыңдар. ___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

2) Екі санның қатынасы 2-ге тең. Оның алдыңғы мүшесі 8-ге тең. Соңғы мүшесін табыңдар. ___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

3. Шамалардың қатынастарын табыңдар:

а) 70 см-дің 150 см-ге ___________________________________________________________________

ә) 3 км-дің 150 м-ге ___________________________________________________________________

б) 2,5 кг-ның 0,5 кг-ға

Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)

Бағалау СГ 3. Есептердің шығару нәтижелерін көрсету

Оқытудың мақсаты бойынша.

Бағалау кртитериі

Дескриптор

Кез келген есептерді шығару тәсілдерін мен анықтамаларды пайдаланады

Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып тексереді

Шығарылған есептердің дұрыстығын бақылайды

Тапсырмалардың нәтижесін тексеру

Шығарылған есептердің жақсы үлгілерін көрсетеді


Оқулық

.3:

Қосымша тапсырма:1.2.



Сабақтың соңы( 41-45мин)

Топ бойынша есептер шы5ару

Әр топқа деңгейлік тапсырмаларды беріледі.

Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі.

. Тік төртбұрыштың периметрі 40см. Егер оның қабырғалары ұзындықтарының қатынасы 3 : 2 қатынасындай болса, ауданын табыңдар.

Шешуі:1) ____________________________________________

2) ___________________________________________

3)______________________________Жауабы: 96 см2 .

2. Қатынастардағы х-тің мәнін табыңдар:

а) 5,4 : 0,6 х ═ 1,8;

___________________ ______________

__________________ _____________________


2. Қантты су ерітіндісіндегі судың массасының қанттың массасына қатынасы 17 : 3 қатынасындай. Ондағы судың массасы қанттың массасынан 280 г артық. Қантты су ерітіндісінің концентрациясы неше процент?

А) 28 % ; В)25% ; С) 20%; Д) 15




Қосымша ақпарат



Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.



1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?





Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.











Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!