Постер арқылы жаңа
тақырыпты өткен тақырыппен
байланыстыру
Мұғалім оқушыларға
тапсырмалар береді олар түсініктерін қағазға салу керек , постер
арқылы қорғайды
Жай бөлшек пен бөлу
амалының арасындағы байланысты мысалмен
көрсет.
_________________________________________________________________________
2. Жай бөлшекке мысал келтіріп,
оған кері санды тауып, қалай орындағаныңды түсіндіріп
бер:____________________________________________________________________
______________________________________________________________________
3. АВ кесіндісінің ұзындығы 5см.
, СД кесіндісінің ұзындығы 2см. АВ кесіндісінің
СД
кесіндісіне
бөліндісін
тап_____________________________________
Өлшем бірлігін
миллиметрге айналдырғандағы бөліндісін
жаз:________________________
Бұл екі бөлінді нені
білдіреді?____________________________________________________
___________________________________________________________________________
АВ кесіндісі СД
кесіндісінен қанша есе үлкен болды?
_____________________________________
4. Мына проценттерді бөлшекпен
жаз:
6% = ____ ; 12% =
____ ; 25% = ____ ; 75%= ____
;
5-6 сынптағы
өткендерді қайталау
Қысқашы кітаппен
жұмыс
Топқа есептер
шығарту арқылы білмдері көтеру және еске
түсіру
) Екі санның
қатынасы 3-ке тең. Оның соңғы мүшесі 7-ге тең. Қатынастың алдыңғы
мүшесін табыңдар.
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
2) Екі санның
қатынасы 2-ге тең. Оның алдыңғы мүшесі 8-ге тең. Соңғы мүшесін
табыңдар.
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
3. Шамалардың
қатынастарын табыңдар:
а) 70 см-дің 150
см-ге
___________________________________________________________________
ә) 3 км-дің 150 м-ге
___________________________________________________________________
б) 2,5 кг-ның 0,5
кг-ға
Өзара бағалау (
дескриптор бойынша)
Бағалау СГ 3.
Есептердің шығару нәтижелерін көрсету
Оқытудың мақсаты
бойынша.
Бағалау
кртитериі
|
Дескриптор
|
Кез келген есептерді шығару
тәсілдерін мен анықтамаларды
пайдаланады
|
Қосымша ақпарат көздерін
пайдалана отырып тексереді
|
Шығарылған есептердің
дұрыстығын бақылайды
|
Тапсырмалардың нәтижесін
тексеру
|
Шығарылған есептердің жақсы
үлгілерін көрсетеді
|
|