Материалдар / Қауіпті қалдықтар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қауіпті қалдықтар

Материал туралы қысқаша түсінік
Қауіпті қалдықтар, Қазақ тілі мен әдебиеті, 10 сынып, 9 бөлім, 6- сабақ Оқушылар тақырып бойынша түрлі жанрдағы шығармаларда көтерілген мәселені, негізгі ойды айқындайды. Мәтіндегі бөлімдердің абзацтардың орналасу тәртібін, ақпараттың тақырыппен байланысын анықтап, оған түсініктеме береді. Мәтін мазмұнындағы деректі ақпаратты толық анықтап, негізгі ойға өз көзқарасын білдіріп, оны бағалай алады. Ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден негізгі ұғымдарды анықтай отырып, жинақы мәтін құрастырады. Мәтін құрауда сөздердің байланысу түрлері мен тәсілдерін орынды қолданады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Шілде 2021
2815
14 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

9- бөлім

Жер планетасындағы қауіпті қалдықтар. Думан Рамазан «Соңғы дем» әңгімесі. Қайнар Олжай «Жер мен аспан арасындағы дастан» кітабы

Сабақтың тақырыбы

6- сабақ: Қауіпті қалдықтар

Оқу мақсаты

Т10.1.4.1- түрлі жанрдағы шығармаларда көтерілген мәселені, негізгі ойды айқындау.

А10.2.4.1- мәтіндегі бөлімдердің абзацтардың орналасу тәртібін, ақпараттың тақырыппен байланысын анықтау, оған түсініктеме беру.

О10.3.6.1- мәтін мазмұнындағы деректі ақпаратты толық анықтап, негізгі ойға өз көзқарасын білдіру және оны бағалау

Ж10.4.5.1- ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден негізгі ұғымдарды анықтай отырып, жинақы мәтін (компрессия) құрастыру.

ТБ10.5.2.1- мәтін құрауда сөздердің байланысу түрлері мен тәсілдерін орынды қолдану.

Оқушы мақсаты

Барлығы: сұраққа жауап береді.

Көбі: грамматикалық тапсырмаларды орындайды.

Кейбірі: тақырыпқа қатысты тапсырманы толық орындайды.

Ақпарат көзі

Оқулық: Қазақ тілі мен әдебиеті Тіл – байрақ,

10-сынып, 2-бөлім, «Көкжиек-горизонт», 2019 жыл

Авторлары: Ф.Ш.Оразбаева, Ж.Т. Дәулетбекова, Р.С.Рахметова, А.Қ.Рауандина, Б.Қ. Мукеева

Оқыту ресурстары: https://kk.wikipedia.org/wiki

Мерзімі

20.02.2021

Сабақ реті

10 а

4- сабақ

10.35-11.15

Дәптерге жаз

Ақпанның жиырмасы, сенбі

Сынып жұмысы

Қауіпті қалдықтар

Жұмыс реті

Сабақ мазмұны

Орындалуы:10 ұпай

Бағалау критериі

1-2-3 ұпай- «2»

4-5-6 ұпай- «3»

7-8- ұпай- «4»

9-10 ұпай- «5»

Қанағаттанарлықсыз

Талпынды

Жақсы

Жарайсың!

Жаңа сөз

Жаңа сөзбен жұмыс

Сөз

Балама

Сөз тіркесі,

сөйлем

Өндірістік

Промышленный


Сарапшы

Эксперт


Шіру

Гнить


Көму

Закопать


Айыппұл

Штраф


Жарылыс

Взрыв


Төтенше

Чрезвычайный


Орай

Случай, возможность


Тірі

Живой



Тапсырма дискрипторы:

  1. Оқушылар жаңа сөздерді еске түсіреді.

  2. Жаңа сөздердің баламасын біледі.

  3. Жаңа сөздерді қолдана біледі.

Тілдік бағдар

Сөздердің байланысу тәсілдері

Қазақ тілінде сөздердің байланысы бес түрге бөлінеді:

ҚИЫСУ- сөз бен сөздің жіктелу ретімен бастауыштық, баяндауыштық қатынаста жқ жағынан үйлесе байланысқан.

МЕҢГЕРУ сөз бен сөздің ілік септік жалғауы мен тәуелдік жалғауы арқылы байланысуы

МАТАСУ- сөз бен сөздің барыс, табыс, жатыс, шығыс және көмектес септік жалғаулары арқылы байланысуы.

ҚАБЫСУ -сөз бен сөздің ешбір жалғаусыз, тек орын тәртібі арқылы іргелес байналысуы.

ЖАНАСУ- сөз бен сөздің ешбір жалғаусыз, кейде алшақ, кейде іргелес тұрып байланысуы; пысықтауыш пен баяндауыштың байланысы

Мысалы:

  1. Қиысу-Мен оқимын.

  2. Меңгеру- Менің кітабым.

  3. Матасу-Қоқысты өңдеу

  4. Қабысу- Қара қарындаш

  5. Жанасу- Өңдеп жарату


Тапсырма дескрипторы:

  1. Оқушылар ереже-мен танысады.

  2. Ережені еске түсіреді.

  3. Ережені сөйлемде қолданады.


Жаңа оқу материалы

Қауіпті қалдықтар

Қоршаған орта мен адам үшін қауіпті, өртенетін, өртейтін, жарылатын, канцерогенді және улы қалдықтардың барлығы қауіпті қалдық деп аталады.

Қауіпті қалдықтарды бақылау нормативтітік нұсқауына орай осындай қалдықтар арнайы операциялық өңдеуден өтуі керек.

Кең таралған қауіпті қалдықтар:

  • Қолданылған химиялық заттардың қалдықтары;

  • Қауіпті заттармен ластанған қолғап, шүберек және маталар;

  • Бояу және лак қалдықтары;

  • Май қалдықтары;

  • Қолданылған батареялар мен аккумляторлар;

  • Метал қалдықтары;

  • Егіншілік тыңайтқыштары;

  • Люминесцентті шамдар;

  • Фотография өнерінде қолданылған негативтердің моншасынан қалған сулар;

  • Цианидті қалдықтар.

Тапсырма дескрипторы:

  1. Оқушылар жаңа сабақ материал-дарымен танысады.

  2. Кең таралған қауіпті қалдық-тарды біледі.

  3. Қауіпті қалдық-тармен жұмыспен танысады.


Қауіпті қалдықтар


Тапсырма дескрипторы:

  1. Оқушылар суретпен танысады.

  2. Суреттегі қалдық-тарды анықтайды.


Оқылым

4-тапсырма (64-бет). Мәтінді түсініп оқыңыз. Мәтіннің әрбір бөліміне ат қойыңыз.

Тапсырма дескрипторы:

  1. Оқушылар мәтінді оқиды.

  2. Мәтінді түсінеді.

  3. Мәтіннің әр бөліміне ат қояды.

Жазылым

7-тапсырма (65-бет). Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді жазыңыз.

Қажетті сөздер:

айыппұл

тіршілікті

жарылыс

орай

төтенше

қауіптісі

Тапсырма дескрипторы:

  1. Оқушылар сөйлемдерді оқиды.

  2. Сөйлемдегі көп нүктенің орнына қажетті сөздерді таңдайды.

  3. Сөйлемді толық жазады.

Айтылым

9-тапсырма (65-бет). Сұрақтарды түсініңіз. Сұрақтарға жауап беріңіз.

  1. Қауіпті қалдықтар қай жерде көп шығарылады?

  2. Ең қауіпті қалдықтарға не жатады?

  3. Олар қайдан түзіледі?

  4. Радиациялық апат кезінде не болады?

  5. Қандай жағдайда айыппұл салынады?

  6. Экологиялық апат қай кезде болады?

Тапсырма дескрипторы:

  1. Оқушылар сұрақтармен танысады.

  2. Сұрақтарды түсінеді.

  3. Сұрақтарға жауап береді.

Жазылым

10-тапсырма (66--бет). Жанаса байланысқан сөз тіркесінтерін анықтаңыз.

Еске түсір:

ЖАНАСУ- сөз бен сөздің ешбір жалғаусыз, кейде алшақ, кейде іргелес тұрып байланысуы; пысықтауыш пен баяндауыштың байланысы.


Тапсырма дескрипторы:

  1. Оқушылар сөз тіркестерін оқиды.

  2. Жанаса байланыс-қан сөз тіркестерін табады.

Рефлексия

        1. Бүгін не өттім?

        2. Сабақ бойынша қандай сұрақтарың бар?

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!