Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қаз тарих қмж 3 тоқсан 9 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
9 сынып ІІІ оқу тоқсанына Қазақстан тарихынан
Қысқа мерзімді жоспар.
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||
Бөлім: |
9.3 Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар) |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде. Зерттеу сұрағы: КСРО-ның ыдырауы: заңдылық па әлде кездейсоқтық па? |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау; 9.4.1.2 Кеңес үкіметі кезіндегі орын алған әлеуметтік-экономикалық проблемаларды талдау |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Қазақстанның «Қайта құрудың» бастапқы кезеңіндегі әлеуметтік-экономикалық жағдайын анықтау |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ой шақыру Картаға шетелдік компаниялармен бірігіп ұйымдастырылған өнеркәсіптер аттары жазылаған бір түсті стикерлерді жапсырып, екінші түсті стикерлермен ұлттық өнеркәсіп орындарын белгілеңіз. Сынып оқушыларын сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырыңыз ЕБҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру. |
Оқушылар сұрақтарға болжам жауаптарын береді және бір-бірін толықтырады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
Г.В. Кан, Н.У.Шаяхметов. Қазақстан тарихы. – Алматы: Алматыкітап, 2012. |
||
Жаңа білім |
Мәтінмен жұмыс Оқушыларға ҚР 1997 жылдан бастап қамтылған әкономикасы туралы ықшамдалған мәтін беріңіз Мәтін негізінде келесі тапсырманы орындайды. 1-тапсырма: Картамен жұмыс. Оқушыларға жек әр оқушыға ҚР кескін картасының үлгісін таратып беріңіз. Олар картаға негізгі обьектілерді белгілейді. ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау 2-тапсырма «SWOT» талдау . Әдісті қолдану барысында мәселенің жағымды және жағымсыз жақтарына сараптама беріледі, оның мүмкіндіктері бағаланып, орын алатын қатерлері туралы айтылады. Сондықтан, SWOT-талдау барысында төмендегі нәтижелер анықталды:
ЕБҚ оқушыға тапсырма шығарылып беріледі. 3-тапсырма оқушыларға қазіргі кездегі Қазақстан халқының әлеуметтік жағдайын статистикалық деректердің негізінде талдау жасауды тапсырыңыз. Ол үшін оқушылар Қазақстан мен Қырғызстан мемлекеттерінің әлеуметтік жағдайы туралы статистикалық деректерін ұсыныңыз ЕБҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі. 4-тапсырма Графикпен жұмыс. Әр оқушы берілген деректі пайдаланып, график құрастыруы керек. Екі мемлекетке жасалған графикті салыстырып, өзіндік ой қорытынды жасайды. ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды |
Мәтінмен жұмыс Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Дескриптор: Картадан кем дегенде 3 обьектіні белгілеу керек; Кем дегенде 2 саланы қамтуы тиіс; Дескриптор: кем дегенде 2 жағымды жақтарын анықтау кем дегенде 2 жағымсыз жақтары кем дегендн 2 мүмкіндіктерін анықтау кем дегенде 2 қауіп-қатерлерін анықтау; Дескриптор: Екі мемлекетке екі бөлек график құрастыру; Графиктің шкалаларына цифрларды орналастыру; График бойынша прогресс пен регрессті анықтап, интерпретация жасайды; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Екі жұлдық,бір ұсыныс»
Өзін-өзі бағалау |
Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінгі дейін). Бес томдық. ІV т. – Алматы: «Атамұра», 2010 ж. К. Бегалин. Империя құрамында. – Алматы: Аруна, 2013. Омарбеков Т. Қазақстан тарихының XX ғ. өзекті мәселелері. Өнер, 2014 |
||
Бекіту |
Сабақты қорытындылау Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде дамыды, себебі ... Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде дамыған жоқ, өйткені ... Үйге тапсырма Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
||
Кері байланыс |
«Бағдаршам» -Мен барлығын түсіндім-жасыл -Мен орташа түсіндім-сары -Ешнәрсе түсінбедім-қызыл |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||
Бөлім: |
9.3 Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар) |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде. Зерттеу сұрағы: КСРО-ның ыдырауы: заңдылық па әлде кездейсоқтық па? |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау; 9.4.1.2 Кеңес үкіметі кезіндегі орын алған әлеуметтік-экономикалық проблемаларды талдау |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Қазақстанның «Қайта құрудың» бастапқы кезеңіндегі қоғамдық саяси өмірдің ерекшеліктерін және Кеңес үкіметі кезіндегі орын алған әлеуметтік-экономикалық проблемаларды талдау |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ынталандыру:Қызығушылықты арттыру кезеңі «Жалған-Ақиқат»
әдісі бойынша материал қайталанады.
Өткен тақырыптарды еске түсіру үшін оқушылар 10 сұрақтан тұратын
тест тапсырмаларын орындайды. Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |