Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Қазақ АКСР-і аумағының қалыптасуы. 9 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге сабақтарына пайдаланса болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
06 Желтоқсан 2018
1046
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді:Сабақ жоспары
Пәні:Қазақстан тарихыТақырыбы: Қазақ АКСР-і аумағының қалыптасуы | Мектеп: № 60 жалпы орта білім беретін мектебіМұғалімнің есімі: | |
Күні: | Сабақ № 13 | Қатысқандар:Қатыспағандар: |
Сынып: 9 «ә,б» | ||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Қазақ АКСР-і аумағының қалыптасу тарихы маңызын түсіндіру | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Қазақстандағы аграрлы және жер-су реформасының құрылуын біледі. | |
Оқушылардың басым бөлігі: Қазақ АКСР-і құрамын анықтайды | ||
Кейбір оқушылар: Қазақ жернінде «Қосшы» одағы не мақсатта құрылғанын анықтайды | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар: Мәтінді оқиды, бір-біріне айтып өзара ортақ шешім шығарып, түйінді ойды айтады, яғни айтылым болады | |
Бағалаукритерийі | Қазақстандағы аграрлы және жер-су реформасының құрылуын және АКСР құрамын нақтылай алады. « Қосшы» одағының қандай мақсатта құрылғанын біле алады | |
Әдіс-тәсілдер | Жұптық, ой елегінен өткізу,тест тапсырмасы, жылдар сырлары | |
Пәнаралық байланыс | Георафия, Әдебиет | |
Құндылыққа баулу | Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауакершілікке | |
Негізгі сөздер мен тіркестер:Губерния, станица, межелеу | ||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Кеңес үкіметі, Декларация қабылданды ,Халық Комиссарлары Кеңесі | ||
Алдыңғы білім | Қазақ Кеңестік АКСР-ін құру | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы2-минут 6-минут | - сәлемдесу - кезекші мәліметін тыңдау - топқа бөлу - конверт тарату арқылы топ мүшелерін анықтайды, сабақ барысындағы қызметін түсіндіредіҮй тапсырмасын сұрау. Лездік сұрақтар арқылы сұраймын. | Сандар арқылы топқа бөлу:1,2,3,4 Сұрақтар топтамасы. |
Ортасы 20-минут | 2.«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы жаңа тақырыпты бөліп беремін, постер арқылы қорғап, түсіндіріп өтеді.1-топ.Қазақстандағы 1926-1941 жылдардағы индустрияландыру мен «Кіші Қазан» бағыты2-топ.Қазақстандағы ауыл шаруашылығын ұжымдастыру және 1930жылдардағы аштық, шаруалар көтерілістері3-топ.1920-1930 жылдардағы мәдени құрылыс4-топ.Қазақстанның 1920-1940 жылдардағы қоғамдық-саяси жағдайыТоптық жұмыс. Тапсырманың мазмұнымен танысады. Оқиды, түсіндіреді, талқылайдыОқушыларды ауызша мадақтау, смайликтер арқылы формативті бағалаймын. Тест тапсырмасы арқылы сұрап шығамын.1. Индустрияландыру жылдары республикада мына өндіріс саласы дамыды?А. Металлургия Ә. Машина жасауБ. Тамақ және жеңіл өнеркәсіпВ. Өндіруші және химия Г.Энергетика2.Индустрияландыруды бастау туралы шешім қабылдаған БК б П-ның ХІ5 съезінің болған уақыты?А. 1921 жылғы желтоқсан Ә.1923 жылғы желтоқсанБ. 1925 жылғы желтоқсан В. 1924 жылғы желтоқсанГ.1926 жылғы желтоқсан3. Индустрияландырудың негізгі қаржы көздері? А. Шетел инвестициясыӘ. Жұмысшы еңбегінне ақы төлемеуБ. Еңбек құралын ортақтандыруВ. Жауаптардың бәрі дұрыс Г.Ауыл шаруашылығы4. «Кіші Қазан» идеясының авторы. А. Т. Қазыбеков Ә. Т. Рысқұлов Б.В. ШатовВ. Ф. Голощекин Г.Н. Нұрмақов5. «Байлардың шаруашылығын тәркілеу туралы» қаулы қабылдаған жыл?А. 1927 жыл Ә. 1921 жыл Б. 1925 жылВ. 1930 жыл Г.1928жыл6. 1932 жылы шілдеде республика қайраткерлерінің бір тобы жазған «Бесеудің хаты» кімге жолданды?А.Ф. И. Голощекинге Ә.И.В. СталингеБ. И. Құрамысовқа В. Л. Берияға Г.Л.Кагановичке3. Индустрияландырудың негізгі қаржы көздері? А. Шетел инвестициясыӘ. Жұмысшы еңбегінне ақы төлемеуБ. Еңбек құралын ортақтандыруВ. Жауаптардың бәрі дұрыс Г.Ауыл шаруашылығы4. «Кіші Қазан» идеясының авторы. А. Т. Қазыбеков Ә. Т. Рысқұлов Б.В. ШатовВ. Ф. Голощекин Г.Н. Нұрмақов1.Жер-су реформасы не үшін жүр?2.Бұл реформаны жүргізудің белсенді қайраткерлері кімдер?3.«Қосшы» одағы қашан құрылды, немен айналысты?. 3.Тест тапсырмасы1. Жер-су реформасын жүргізудің белснді қайраткерлері:1.Т. Бокин, Ә. Жангелдин2. В. Лукашев, А. Әлібеков3. Ә. Әйтиев, А. Әлібеков4.Х. Ғаббасов, С. Сейфуллин5.О. Жандосов, А. Розыбақиев2.Жетісу мен Оңтүстік Қазақстанда жер-су реформасы жүргізілген жыл:1.1921 жыл 2.1920 жыл 3. 1919 жыл4.1922 жыл 5. 1918 жыл3. «Қосшы одағы» қай жылы құрылды?1.1922 жыл 2.1932жыл 3. 1926 жыл4.1922 жыл 5. 1921жыл4.Семей губерниясына қай қалалар кірді?1.Көкшетау,Атбасар 2.Зайсан, Қарқаралы3.Орда, Жаңақала 4.Ақбұлақ. Темір5.Торғай. Федоров | Үлестірмелі материалдар Тақырыптық сызба плакат, кеспе қағаздар, деңгейлік тапсырмалар, смайликтер, маркер, постер т.б. Тест тапсырмалары |
Аяқталуы Бекіту Құзырлылық қалыптастыру7-минут | «Жылдар сырлары»1921жыл, 1916-1917 жыл, 1920жыл,1924жыл | Берілген жылдарға болған оқиға жайлы айтады |
Бағамдау-бағалау Рефлекция 2-минут | Екі жұлдық бір тілек | |
Бағалау 2-минут | Жүйелеп нақты бағалаймын | Топ басшылары бағалау парағын толтырып мұғалімге тапсырады |
Келесі оқу1-минут | Үйге тапсырма беру: Қазақ АКСР-і аумағының қалыптасуы | Күнделік |
Қосымша ақпарат: | www.historu08.ru сайтынан қосымша материалдар көрсету | |
Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | ||
Бағалау- Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгерген тексеруді қалай жоспарлайсыз? | ||
Сабақ бойынша рефлекцияСабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма?-Бүгін оқушылар не білді?-Сыныптағы ахуал қандай болды?-Мен жоспарлаған саралау шаралары сәтті болды ма?-Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)