Материалдар / Қазақ әндері мен билеріне дыбыс жасау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ әндері мен билеріне дыбыс жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ әндері мен билеріне дыбыс жасау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
343
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі:

6 С-бөлім: Салт-дәстүржәне фольклор


Күні:


Сынып: 1

Қатысқандарсаны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтақырыбы

Қазақ әндері мен билеріне дыбыс жасау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.3.2.1

көркем туындылардың кейбір сипаттамаларын тани және сипаттай бастау

1.3.1.1

идеяларды қарапайым тілмен жеткізу

1.2.3.1

қарапайым әдістер арқылы материалдар мен компоненттерді біріктіру, қосу, жинақтау, формасын келтіру, белгілеу, қию, өлшей бастау

1.2.4.1

қауіпсіздік техникасын сақтай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану

Сабақмақсаттары

Оқушылар қарапайым әдістер арқылы материалдар мен компоненттерді біріктіру, қосу, жинақтау, формасын келтіру, белгілеу, қию, өлшей бастау

Жетістіккритерийлері

-оқушыаспаптың, қалайдыбысшығаратыныпішініжайындақарапайымтілменайтыпбереалады

-оқушыөзидеясынқолданыпермексазданжасапкөрсетеалады

Тілдікмақсаттар


Талқылауға арналған сұрақтар

Сіздің аспабыңыз неден жасалған?

Ол қандай дыбыстар шығарады?

Сіздің аспабыңызда сізге не ұнайды?

тырнау, дыбыс шығару үшін саусақпен соққылау, екпін, зыңыл, қағу, шіңкілдеу, дірілдеу, үрлеу

ақырын, қатты, барынша ақырын, барынша қатты, қаттырақ, ақырын


Құндылықтардыдарыту



Оқушылардыұлттықаспаптарментаныстыружәнебір-бірініңпікірінедегенсыйластықтықалыптастыру.

Пәнаралықбайланыстар

Дүниетану,

АКТ қолдану дағдылары

Бұлсабақта АҚТ қолданудағдыларыдамымайдысебебі ,бұлсабақтақолданбайды

Бастапқы білім



Оқушыбейнелеуөнерқұралдарыменжұмысжасайалады, музыкалықаспаптардытаниды.

Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет



Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру бөлімі

  1. сәлемдесу.

ә) оқушыларды түгендеу.

Оқушылармен «Әртүрлі материалдан жасалған аспаптар» атты видео қарап бірігіп сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтау.

Сабақ соңында оқушылар; музыкалық аспаптың нобайын салып үйренеді

https://www.youtube.com/watch?v=ix12QVOVlog

«Әртүрлі материалдан жасалған аспаптар» атты видео

Сабақтыңортасы



(Ұ, Қ) Өткен іс- әрекеттерге шолу жасау. «Өз аспаптарыңнан сендерге не ұнайды?», «Өз аспабыңды сипаттап бере аласың ба?», «Олар қандай дыбыстар шығарады?» деген сұрақтар қойыңыз.

Өз жұмысын қалай жақсартуға немесе онда дыбыс шығарып ойнау үшін басқа аспапты қалай жасауға болатынын түсіндіріңіз.


(Ж, ОТ) Оқушылар өз бұйымдарынан шыққан дыбыстарды зерттейді және практикада тәжірибе жасайды. Алдында жасаған жұмыстарын және идеяларын дамытуға көмектесе отырып, басқа материалдармен жасауды ұсыныңыз. Оларға пайдаланатын материалдардың кейбір бөлшектерін өлшеуге, белгілеуге, біріктіруге көмектесіңіз.


(Т, Ж) Шағын топпен немесе жұппен сабақта жасаған аспаптарының дыбыстарын, музыкалық шығармаларда қалай қолдану керектігін талқылайды (ән, би, таныстырылым). Аспаптардың дыбыстарын келесі жұмыстар үшін, аудиоға жазып алу ұсынылады


Төмендегідейқолда бар материалдар:

картон қораптар,

картон түтіктер

кішкентайтастар

резиналар

пластмасса контейнері

консервібанкалары

эластикалық мата

таяқтар

жұқалтырқағаз


Сабақтыңсоңы

Талқылауға арналған сұрақтар

Сіз бұл нәтижеге қалай жеттіңіз?

Сізқандай материал қолданаредіңіз?

Жұмыстыжақсартуүшінкелесіжолысіз не істередіңіз?



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып, уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, қабілеті жоғары оқушыларға жасаған жұмыстарына қосымша детальдар қосуды ұсынамын

Өзін-өзі бағалау мұғалімнің бағалауы

Сергіту сәті


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!