Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: 6 С-бөлім: Салт-дәстүржәне фольклор |
|
Күні: |
|
Сынып: 1 | Қатысқандарсаны:Қатыспағандар саны: |
Сабақтақырыбы | Қазақ әндері мен билеріне дыбыс жасау |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.3.2.1 көркем туындылардың кейбір сипаттамаларын тани және сипаттай бастау1.3.1.1идеяларды қарапайым тілмен жеткізу1.2.3.1қарапайым әдістер арқылы материалдар мен компоненттерді біріктіру, қосу, жинақтау, формасын келтіру, белгілеу, қию, өлшей бастау1.2.4.1қауіпсіздік техникасын сақтай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану |
Сабақмақсаттары | Оқушылар қарапайым әдістер арқылы материалдар мен компоненттерді біріктіру, қосу, жинақтау, формасын келтіру, белгілеу, қию, өлшей бастау |
Жетістіккритерийлері | -оқушыаспаптың, қалайдыбысшығаратыныпішініжайындақарапайымтілменайтыпбереалады-оқушыөзидеясынқолданыпермексазданжасапкөрсетеалады |
Тілдікмақсаттар
| Талқылауға арналған сұрақтар • Сіздің аспабыңыз неден жасалған? • Ол қандай дыбыстар шығарады?• Сіздің аспабыңызда сізге не ұнайды?
|
Құндылықтардыдарыту
| Оқушылардыұлттықаспаптарментаныстыружәнебір-бірініңпікірінедегенсыйластықтықалыптастыру. |
Пәнаралықбайланыстар | Дүниетану, |
АКТ қолдану дағдылары | Бұлсабақта АҚТ қолданудағдыларыдамымайдысебебі ,бұлсабақтақолданбайды |
Бастапқы білім
| Оқушыбейнелеуөнерқұралдарыменжұмысжасайалады, музыкалықаспаптардытаниды. |
Сабақбарысы |
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы
| Ұйымдастыру бөлімісәлемдесу. ә) оқушыларды түгендеу.Оқушылармен «Әртүрлі материалдан жасалған аспаптар» атты видео қарап бірігіп сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтау.Сабақ соңында оқушылар; музыкалық аспаптың нобайын салып үйренеді | «Әртүрлі материалдан жасалған аспаптар» атты видео |
Сабақтыңортасы
|
(Ұ, Қ) Өткен іс- әрекеттерге шолу жасау. «Өз аспаптарыңнан сендерге не ұнайды?», «Өз аспабыңды сипаттап бере аласың ба?», «Олар қандай дыбыстар шығарады?» деген сұрақтар қойыңыз. Өз жұмысын қалай жақсартуға немесе онда дыбыс шығарып ойнау үшін басқа аспапты қалай жасауға болатынын түсіндіріңіз.
(Ж, ОТ) Оқушылар өз бұйымдарынан шыққан дыбыстарды зерттейді және практикада тәжірибе жасайды. Алдында жасаған жұмыстарын және идеяларын дамытуға көмектесе отырып, басқа материалдармен жасауды ұсыныңыз. Оларға пайдаланатын материалдардың кейбір бөлшектерін өлшеуге, белгілеуге, біріктіруге көмектесіңіз.
(Т, Ж) Шағын топпен немесе жұппен сабақта жасаған аспаптарының дыбыстарын, музыкалық шығармаларда қалай қолдану керектігін талқылайды (ән, би, таныстырылым). Аспаптардың дыбыстарын келесі жұмыстар үшін, аудиоға жазып алу ұсынылады
| Төмендегідейқолда бар материалдар:картон қораптар,картон түтіктеркішкентайтастаррезиналарпластмасса контейнеріконсервібанкаларыэластикалық мататаяқтаржұқалтырқағаз
|
Сабақтыңсоңы | Талқылауға арналған сұрақтар • Сіз бұл нәтижеге қалай жеттіңіз?• Сізқандай материал қолданаредіңіз?• Жұмыстыжақсартуүшінкелесіжолысіз не істередіңіз? |
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып, уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, қабілеті жоғары оқушыларға жасаған жұмыстарына қосымша детальдар қосуды ұсынамын | Өзін-өзі бағалау мұғалімнің бағалауы | Сергіту сәті |