Материалдар / Қазақ әндері мен билеріне дыбыс жасау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақ әндері мен билеріне дыбыс жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ әндері мен билеріне дыбыс жасау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
269
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: 6 С-бөлім: Салт-дәстүржәне фольклор

Күні:

Сынып: 1Қатысқандарсаны:Қатыспағандар саны:
СабақтақырыбыҚазақ әндері мен билеріне дыбыс жасау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.3.2.1 көркем туындылардың кейбір сипаттамаларын тани және сипаттай бастау1.3.1.1идеяларды қарапайым тілмен жеткізу1.2.3.1қарапайым әдістер арқылы материалдар мен компоненттерді біріктіру, қосу, жинақтау, формасын келтіру, белгілеу, қию, өлшей бастау1.2.4.1қауіпсіздік техникасын сақтай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану
СабақмақсаттарыОқушылар қарапайым әдістер арқылы материалдар мен компоненттерді біріктіру, қосу, жинақтау, формасын келтіру, белгілеу, қию, өлшей бастау
Жетістіккритерийлері-оқушыаспаптың, қалайдыбысшығаратыныпішініжайындақарапайымтілменайтыпбереалады-оқушыөзидеясынқолданыпермексазданжасапкөрсетеалады
Тілдікмақсаттар

Талқылауға арналған сұрақтар • Сіздің аспабыңыз неден жасалған? • Ол қандай дыбыстар шығарады?• Сіздің аспабыңызда сізге не ұнайды?

Құндылықтардыдарыту

Оқушылардыұлттықаспаптарментаныстыружәнебір-бірініңпікірінедегенсыйластықтықалыптастыру.
ПәнаралықбайланыстарДүниетану,
АКТ қолдану дағдыларыБұлсабақта АҚТ қолданудағдыларыдамымайдысебебі ,бұлсабақтақолданбайды
Бастапқы білім

Оқушыбейнелеуөнерқұралдарыменжұмысжасайалады, музыкалықаспаптардытаниды.
Сабақбарысы
СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы

Ұйымдастыру бөлімі
  • сәлемдесу.
  • ә) оқушыларды түгендеу.Оқушылармен «Әртүрлі материалдан жасалған аспаптар» атты видео қарап бірігіп сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтау.Сабақ соңында оқушылар; музыкалық аспаптың нобайын салып үйренеді
    «Әртүрлі материалдан жасалған аспаптар» атты видео
    Сабақтыңортасы



    (Ұ, Қ) Өткен іс- әрекеттерге шолу жасау. «Өз аспаптарыңнан сендерге не ұнайды?», «Өз аспабыңды сипаттап бере аласың ба?», «Олар қандай дыбыстар шығарады?» деген сұрақтар қойыңыз. Өз жұмысын қалай жақсартуға немесе онда дыбыс шығарып ойнау үшін басқа аспапты қалай жасауға болатынын түсіндіріңіз.

    (Ж, ОТ) Оқушылар өз бұйымдарынан шыққан дыбыстарды зерттейді және практикада тәжірибе жасайды. Алдында жасаған жұмыстарын және идеяларын дамытуға көмектесе отырып, басқа материалдармен жасауды ұсыныңыз. Оларға пайдаланатын материалдардың кейбір бөлшектерін өлшеуге, белгілеуге, біріктіруге көмектесіңіз.

    (Т, Ж) Шағын топпен немесе жұппен сабақта жасаған аспаптарының дыбыстарын, музыкалық шығармаларда қалай қолдану керектігін талқылайды (ән, би, таныстырылым). Аспаптардың дыбыстарын келесі жұмыстар үшін, аудиоға жазып алу ұсынылады

    Төмендегідейқолда бар материалдар:картон қораптар,картон түтіктеркішкентайтастаррезиналарпластмасса контейнеріконсервібанкаларыэластикалық мататаяқтаржұқалтырқағаз

    СабақтыңсоңыТалқылауға арналған сұрақтар • Сіз бұл нәтижеге қалай жеттіңіз?• Сізқандай материал қолданаредіңіз?• Жұмыстыжақсартуүшінкелесіжолысіз не істередіңіз?

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып, уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, қабілеті жоғары оқушыларға жасаған жұмыстарына қосымша детальдар қосуды ұсынамынӨзін-өзі бағалау мұғалімнің бағалауы Сергіту сәті


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!