САБАҚ: | Мектеп: |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Жусупбекова Ш.Ш. |
Сынып: 8 а | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Қазақ даласындағы мыс өндірісі |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау;8.4.3.1 - сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану |
Сабақтың мақсаттары | Оқушылардың барлығы орындай алады : негізгі ойды анықтайды.Оқушылардың көпшілігі орындай алады: сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолданады.Оқушылардың кейбірі орындай алады : көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдарын шығармашылық жұмыстарында еркін қолдана алады. |
Бағалау критерийлері | Ақпараттарды іріктейді , ішінара ізденушілік жұмыстарын жүргізеді. |
Тілдік мақсаттар | Пән лексикасы және терминология: темір,шойын, мыс өндіру, ата кәсіп, шахта пеші Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер; менің ойымша , болуы мүмкін, ықтимал,ғалымдардың пікірінше, бұл пікірмен келіспеймін, келісемін |
Осыған дейін меңгерілген білім | Адамзаттық құндылықтар |
Жоспар |
Жоспарланатын уақыт | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер | Дереккөздер |
Сабақтың басы
| Оқушыларға сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады.Оқушылар 3 топқа бөлінеді.Оқылым мәтіні бойынша әр топқа сұрақтар таратылады..1.Қазақ халқының ата кәсіптерін білесіңдер ме ?2. Мыс өндіру ата кәсібіміз бе ?3. Мыс өндіру тәсілдерін басқалардан үйренген қазақтарға осы өндірістің қаншалықты пайдасы бар ?Дескрипторлар : Мәтін мазмұнын түсінеді;Негізгі ойды анықтайды ;Оқушылардың жұмыстарын бір – біріне бағалату.Өзге топтар өз кезегінде жұмыстың орындалу барысын бағалайды.Әр топ өз ұстанымдарын дәлелдейді .
| ОӘК материалдары |
Сабақтың ортасы | Оқылымнан кейінгі тапсырма.Алдымен оқушыларға тілдік мәлімет беріледі.Сөздік қор мен сөздік құрам Сөздік құрам – белгілі бір тілдегі барлық сөздердің жиынтығы. Сөздік құрамыға жалпыхалықтық лексикамен қатар кірме сөздер, терминдер, кәсіби сөздер, диалектілер, жаргондар, әдеби және ауызекі тіл лексикасы, т.б. енеді. Сөздік құрамыда күнделікті жиі (актив) қолданылатын, сол тілде сөйлеушілерге түсінікті болып келетін ортақ сөздер, сондай-ақ сирек (пассив) қолданыстағы, барлығына бірдей түсінікті емес терминдер, көнерген сөздер, диалектілер, жаңа сөздер бар. Сөздік құрам негізгі сөздік қорға қарағанда өзгергіш келеді, тілдің тарихи даму кезеңінде өзгеріп отырады.Топтық жұмыс 1-топ. Оқушылар сөздік қордағы сөздерден жаңа сөздер,жаңа тіркестер жасап , кестеге түсіреді.Сөздік қор арқылы сөздік құрамның қалай толығатынына назар аударады.2-топ.Мәтіндегі астарлы ойды анықтап, «Дербес пікір жазу» әдісімен автордың көзқарасына баға береді.3- топ. «Қазақ жұмыскерлкері туралы жат адамдардың пікірін қолдауға бола ма ?» сұрағына жауап беріп, «Төрт сөйлем» тәсілімен пікір, дәлел,мысал,қорытынды жазады.Дескрипторлар : Сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолданады;Автордың көзқарасына баға береді;Қорытынды жазады | ОӘК материалдары
«Ақпаратты сүзіп алу» әдісі , «Дербес пікір жазу» әдісі «Төрт сөйлем» әдісі |
Сабақтың соңы
| Мұғалім жасалған жұмыстарға,оқушылардың бір- біріне берген бағасына, айтылған ойларға байланысты кері байланыс береді.Үй тапсырмасы : Мәтінде стильдік ауытқуларды анықтап,талдап, стильдік түзетулер жасап редакциялайды. | «Менің баспалдағым» әдісі |
|