Сабақтың
басы
20
мин
Сабақтың
ортасы
15
мин
5
мин
5
мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі: Сәлеметсіздер ме,
балалар! Психологиялық ахуал.
Сабақта көңіл–күйді анықтау үшін сабақ басында оқушылар бір параққа
өзінің көңіл-күйін келтіретін сурет салады.Олар суреттерін
бір-біріне көрсетеді.Оларға сабақтың аяғына дейін көңіл-күйлерін
көтеріңкі деңгейге жеткізу жұмысы тапсырылады.
«Миға шабуыл»
әдісі Бүгінгі жаңа тақырыппен
таныспас бұрын бейнежазбаға назар аударайық.Қазақтың халық
әні «Он алты
қызды» әртүрлі орындауда
тыңдаңыздар. Мына сұрақтарға жауап
беріңіздер:
- Бұл ән сізге таныс
па?
- Бұл ән не жайында айтылады?
- Ұсынылған орындаулар несімен
өзгешеленеді?
- Қандай музыкалық
аспаптар ойналды?
- Ұсынылған
орындаудың қайсысы эстрадалық
болады?
1-тапсырма: «Сарапшылар
топтарының отырысы» тәсілі
Пікірталасқа дейін. Оқушылар
шағын топ құрамында ұсынылған мәтінді өзара талқылайды. Қазақстанға
танымал әншілермен
танысады.
Осыдан кейін әр топ
өз ішінен бір сарапшыны таңдап, оған өз көзқарастарын қорғау
жұмысын жүктейді. Пікірталас. Сарапшылар сынып алдына шығып,
пікірталас барысында топ пікірін қорғайды. Мұғалім сарапшыларға
кезекпен сөз беріп, олардың идеяларына комментарий жасап,
пікірталас ережелерінің ұстануын
қадағалайды.
Дескриптор: Тапсырма бойынша дәлелдеме
келтіреді. Пікірлерге комментарий жасайды. мәтіннен термин сөздерді
тереді; топ алдында
қорғайды.
2-тапсырма «Сұрақ ілмегі»
әдісі.
1. Е.Хасанғалиев шығармашылығында
қандай әншілік дәстүрді
жалғастырды?
2.Роза Бағланованың орындау
мәнерін қалай сипаттар
едің?
3.Роза Қуанышқызының қандай
әндері ұнайды?«Автор орындығында»
қорғайды. Дескриптор: -Сұрақты іріктеп, зерттеп өз
пікірін жазады; -сараланған жұмысты
қорғайды;
3-тапсырма. Ән
тыңдау. «Заман -ай» әнін тыңдап, сөзін
мұқият оқиды, төмендегі сұрақтарға жауап
береді.
1.Бұл ән қандай тарихи
жағдайға байланысты
шығарылды?
2.Қарамен боялған сөздерге
назар аударып, оның мағынасын
түсіндір.
Дескриптор:
Әннің мазмұнын түсінеді,
ойларын нақтылайды.
Рефлекция. «Менің сөзім»
әдісі. Бұл әдісті оқушылардың сабақта
алған білім, білігін бағалау үшін қолданамын. Сыныптан бір оқушы
тұрып, сабақтан бүгінгі үйренгендерін қорытындылап айтады. Айтып
болған соң, басқа бір оқушының атын атайды. Сөзді сол оқушы
жалғастырып, сабаққа рефлекция
жасайды.
|
Оқушылар өз ойларын ауызша
жеткізеді және жаңа сабаққа назар аударып, берілген сұрақтарға
жауап береді.
Түсінігін ортаға
тастайды.
Оқушылар берілген мәтінді
оқиды
Оқулықпен
жұмыс
Сарапшылар пікірталас
барысында топ пікірін
қорғайды.
Тапсырма бойынша
пікір,комментарий жасайды.
Сұрақтарды іріктеп,зерттеп
пікір жазады.Дәптермен жұмыс
Әнді
тыңдайды
|
Формативті
бағалау.
Балалар қойылған сұрақтарға
жауап беріп өз ойларымен бөліседі. Бір бірін «Бас бармақ бағамдары
арқылы бағалайды
Дескриптар нәтижесінде
«Басбармақ» тәсілімен
бағалаймын
Дескриптор нәтижесінде «Үш
шапалақ»тәсілі арқылы
бағаланады.
Дескриптор нәтижесінде
«Бағдаршам» әдісімен
бағаланады.
|
Жеке
тапсырмалар
Оқулық
Оқулық
Суреттер
Смайлик
Бейнежазба
көрсетіледі.
Оқулық,
дәптер
Бейнежазба
Кері байланыс
тақтайшасы
|