Материалдар / Қазақ философиясының қалыптасуы мен ерекшеліктері және дәстүр мен ерекшелік
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ философиясының қалыптасуы мен ерекшеліктері және дәстүр мен ерекшелік

Материал туралы қысқаша түсінік
Орта білімнен кейінгі, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында "Философия негіздері" модульі бойынша сабақ құрылымдауға қосымша нұсқаулық негізінде қолдануға болатын материал. Жаңа оқу технологияларына негізделіп, құрылымдалынған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2024
362
3 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Орта білімнен кейінгі, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарына арналған педагогтің сабақ жоспары 

Модуль /пән атауы: Философия негіздері

Сабақтың тақырыбы: Қазақ философиясының қалыптасуы мен ерекшеліктері және дәстүр мен ерекшелік


Дайындаған педагог: Байырбаева Б.С.

     

2023 жылғы "18" Қазан"


      1.Жалпы мәліметтер

      Курс, оқу жылы, топ 1ІІ курс, 2023, Бқ 305

      Сабақ типі: Төңкерілген сабақ


     2. Мақсаты, міндеттер: 1. XIX ғасырдағы қазақ ағартушыларының дүниетанымдық қөзқарастары, антропоцентризм және гуманизм мәселелері бойынша өз ойын айта алады;

2. XX ғасыр басындағы қазақ ағартушыларының қоғамдық-саяси ой-пікіріне анализ жасай алады;

     3.Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін күтілетін нәтижелердің және кәсіби біліктердің тізбесі: Қазақ халқының дүниетанымы мен Мұсылмандық ренессанс ұғымдарына түсінік береді, философиялық ілімдерді зерттейді.;

      4. Сабақты жабдықтау слаид, қосымша дереккөздер, интернет желісі, слаид.

5. Сабақтың барысы

    Сабақтың барысы

Сабақ кезеңдері:

Оқытушы іс-әрекеті

Студент әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы:


Ұйымдастыру кезеңі

1.Білім алушылардың сабаққа дайындығын тексеріп, түгелдеу, сабаққа қатыспаған студентті белгілеу

2. ЖДА

Караокэ «Желсіз түнде жарық ай»

Абай

https://youtu.be/xjHs1qz5Knc?si=_84WIaeQy6dby4fO






Караокэ (бірлесіп айтады)


Топ журналы



Слаид, №1 https://youtu.be/xjHs1qz5Knc?si=_84WIaeQy6dby4fO


Білу

Ойшақыру

Бүкіл дүниені, жан-жануарларды айта келіп,

- «мұның бәрі де жалғыз теңдесі жоқ, ұқсасы жоқ бір құдайдың барлығына, бірлігіне һәм кәміл жаратушы халық - қадір екендігіне дәлел болса керек»- деген екен.

«Мұсылманшылдықтың тұтқасы», Ыбырай Алтынсарин

Сұрақ: Ыбырайдың қоршаған дүние туралы ойы, пікірі қандай?



Сабақ тақырыбы ашады

Студенттерге сабақтың мақсаты мен бағалау критерийін таныстырады.

1.Ыбырайдың қоршаған дүние туралы ойын, пікірін тұжырымдайды;

2. Сабақ тақырыбын, мақсатын бағалау критерийін, жазып алады.

Слаид, №2-5

Түсіну

1.«Ыстық орындық»

  • Антропоцентризм

  • Реализм

  • Гуманизм

  • Материализм

  • Идеолизм

  • Болмыс

  • Шоқан Уәлиханов

Сабаққа дайындықтарын саралайды

2. Сабақтың концептісімен, жоспарымен таныстырып, тақырыптағы өзгеріс пен сабақтастықтың мәнін түсіндіріп, алдыңғы білімдерінің негізінде пікір алмасуға итермелейді.


1.Өздерін- өздері бағалайды;

2.Сабақтың концептісімен, жоспарымен таныстырып, тақырыптағы өзгеріс пен сабақтастықтың мәнін түсінеді, алдыңғы білімдерінің негізінде пікір алмасады

Слаид, №6-7

Қолдану

Топтық жұмыс

Топтастыру (Санау арқылы)

Постер құру

1 топ:

Дескриптор:

  • Қазақ халқының дүниесезімі мен дүниетанымының ерекшелектерін анықтайды:

Бағалау критерийі: Дүниетанымдық көзқарастары мен қоғамдық – саясм ой- пікірлеріне ассоциация жасайды

2 топ:

Дескриптор:

  • қазақ философиясының ерекшеліктерін анықтайды;

Бағалау критерийі: қазақ философиясының ерекшеліктеріне ассоциация жасайды



3 топ:

Дескриптор:

  • Отандық философияның негізгі сатыларын анықтайды;

Бағалау критерийі: Отандық философияның негізгі сатыларына ассоциация жасайды



Зерттеу жұмысы нәтижесінде,
қосымша деректерді қолдана отырып, алған білімдерін саралауға бағыт береді

Зерттеу жұмысы нәтижесінде,
қосымша деректерді қолдана отырып, алған білімдерін ассоциациялайды;

Бірін – бірі бағалайды

1-3 дереккөздер;

Слаид, №8

Талдау

Талдау:

Тақырыбы: «Қазақ ағартушылық философиясының көрнекті өкілдері»
Дескриптор:
Дүниеге көзқарас туралы философиялық терминдерді анықтайды;

Бағалау критерийі:

қазақ философтарының қоғамдық – ойларын, олардың көзқарастарын талдайды.

1 топ:
Ш.Уалиханов
2 топ: Ы.Алтынсарин
3 топ:
А.Құнанбаев, Ш. Құдайбердиев

Қазақ ағартушылық философиясының көрнекті өкілдерінің қоғамдық – ойларын, көзқарастарын талдап, сипаттайды

Дереккөз, №4

Слаид, 9

Жинақтау

Жинақтау
Жағдаяттарды шешу
Өзгеріс пен сабақтастықты анықтаңыз

Дескриптор:

Ұлы тұлғалардың өнердегі, ғылымдағы өнегелі өмірлерінен тәлім – тәрбиелік, танымдық мәні бар хикаяларды саралайды;

Бағалау критерийі:

Философиялық тұрғыдан ұлы ойшылдардың пікірлері мен қазақ ойшылдарының пікірлеріндегі өзгеріс пен сабақтастықты анықтайды


Философиялық тұрғыдан ұлы ойшылдардың пікірлері мен қазақ ойшылдарының пікірлеріндегі өзгеріс пен сабақтастықты анықтайды


Дереккөз №5

Слаид, №10

Бағалау

1.Сабақтың бағалау критерийі арқылы алған білімдерін саралау (ауызша кері байланыс);

2. Сынып көшбасшысының Кюзист тестімен жұмыс:

7 сұрақ

Сұрақ

1

2

3

4

5

6

7

Балл

0

0-49

50-69

70-89

70-89

90-100

90-100



3. Үйге тапсырма:

1. Қазақстанның ХХІ ғасыр болашағына өз дүниетанымыңыздың негізінде философиялық болжам жасау

Дескриптор: Бүгінгі күн тұрғысынан өз дүниетанымдық көзқарасын сипаттайды;

Бағалау критерийі: Бағалау критерийі: Өз дүниетанымдық көзқарасын

болжайды

 

Рефлексия «Бес саусақ»

1 Сабақта сізге не ұнады?

2. Сізге бүгінгі сабақтың ұнамаған тұстары?

3. Тағыда сіз нені білгіңіз келеді?

4. Қандай мәліметтер сабақта басым болды?

5. Немен сіз келіспейсіз?



1.Алған білімдеріне өздерін- өздері бағалау жасайды;

2. Білімдерін бағалайды

Слаид, №11

Кюзист тест



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!