Материалдар / Қазақ халқының жоңғар шапқыншылығына қарсы соғысы.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ халқының жоңғар шапқыншылығына қарсы соғысы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ халқына жоңғар шапқыншылығынан төнген қауіптің ұлғаюын көрсете отырып, теріс әсерлердің мәнін ашады. Қазақ жеріне төнген қауіпті, жоңғарларға қарсы күресті бастаған хандары туралы толық мәлімет алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
345
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Қазақстан тарихы

Мектеп: Талғар ауданы Т.Рысқұлов атындағы ЖББ №16 орта мектеп


Күні: 08.09.2017ж

Мұғалімнің есімі: Сайырова Зауре


Сынып: 8 «А»

Қатысқандар саны: 17

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қазақ халқының жоңғар шапқыншылығына қарсы соғысы.


Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Қазақ халқына жоңғар шапқыншылығынан төнген қауіптің ұлғаюын көрсете отырып, теріс әсерлердің мәнін ашу.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Қазақ халқына жоңғарлар тарапынан төнген қауіпті біледі, түсінеді.


Оқушылардың басым бөлігі: сұраққа жауап бере алады, дәлелдей алады.

Кейбір оқушылар: Қазақ хандығының ішкі және сыртқы жағдайын ажырата алады, қосымша ақпарат бере алады, ізденеді


Тілдік мақсат:

Оқушылар:


Негізгі сөздер мен тіркестер: Жоңғар – жонгар - zhongar,


Сыныптағы негізгі диолог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар: «Жеті жарғы» заңы қазақ қоғамына не үшін қажет болды?


Жазылым бойынша ұсыныстар: Қазақ халқына төнген киындықтарға қатысты

1 минуттық эссе жазу


Алдыңғы оқу:

Қазақ хандығына байланысты еске түсіру мақсатында «Ыстық орықдық» әдісі

Жоспарланған уақыт:

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар:

Басталуы:

уақыт


10 минут





Шаттық шеңберін құру

Суреттерге сәйкес үш топ болып топтасады


смайликтердің фотосуреттері

Ортасы:

20 минут


Егер мен ойыны, Кемпірқосақ, Академиялық дау –дамай әдісі, Ыстық орындық, Кім жылдам, постермен жұмыс.


А3 форматындағы қағаз, түрлі-түсті бояулар және қағаздар

Аяқталуы:

5 минут


Shape1

Постер, стикерлер

Қосымша ақпарат: Қазақ жоңғар шапқыншылығына байланысты бейнематериал ұсыну, ойларын тыңдау



Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ мен байланыс Құндылықтардағы байланыс

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы

Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау

Оқушы денсаулығын сақтау үшін қажет болған жағдайда сергіту сәттері ұсыну. Интерактивті тақтаны қажет емес уақытта сөндіріп қою. Оқушыларды адамгершілікке, тарихты құрметтеуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз


Қорытынды бағамдау:

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1. «Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру кезндегі оқушылардың қызығушылығы, белсенділігі

2. Оқушылар Қазақ халқының жоңғарларға қарсы шапқыншылықтың толық аша білді және постермен жұмыс тиімді болды

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алмады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1. топтасу кезеңі

2. шаттық шеңбер

Сабақ барысында мен сынып және жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектесетін білдім?

Берілген тапсырмалар бойынша оқушылардың колданылған әдістер бойынша түсінік алмауы оқушының түсінісіп жасауына ықпал етті, топ жұмыстары, жеке жұмыстар жетістіктерге және бірін бірі оқыту арқылы толықтырып отыруы жақсы болды. Келесі сабақтарға уақытты тиімді қолдануды ескердім.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!