Материалдар / Қазақ халқының қалыптасу процесінің аяқталуы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ халқының қалыптасу процесінің аяқталуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық мұғалімдерге үлгілік ҚМЖ сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2019
4599
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы :

Қазақ халқының қалыптасуы

Мектеп: Топар жалпы білім беретін мектебі КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Жетпис Армангуль

Күн:

Сынып: 6

Қатысқандар: Қатыспағандар:-


Сабақтың тақырыбы:


Қазақ халқының қалыптасу процесінің аяқталуы

Осы сабаққа қол жеткізілетін оқу мақсаттары

6.1.1.3 ежелгі және орта ғасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтау

Сабақтың мақсаты



Барлығы: ежелгі және ортағасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтайды

Көпшілігі: қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін реттілігін сақтай отырып,сәйкестендіреді

Кейбірі: Ұлы Дала мұрагері –қазақ халқының қалыптасуына 4 жолды өлең шығарады

Тарихи концепт

Өзгерім мен сабақтастық

Бағалау критерийі



Ежелгі және орта ғасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтайды;


Тілдік мақсаттар



  • Оқушылардың оқылым, ,айтылым, дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету үшін тәсілі арқылы мәтінмен жұмыс жасайды, алған ақпараттарын жазып түсіреді..

  • Жұмыс парағымен талдауға арналған сұрақтар арқылы тыңдалым,жазылым дағдысын дамытады.

  • Оқулықтан кезеңдерді анықтайды, постерге жазады (жазылым дағдысы).

Пәнге қатысты лексика мен терминология.

  • Алаш

  • Қазақ

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

Талқылауға:

Қазақ халқының негізін құраған тайпалар туралы не білеміз?

қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтаңыздар


Құндылыққа баулу



Қазақстандық патриотизм және және азаматтық жауапкершілік

Пәнаралық байланыс



География

Алдыңғы білім




5-сыныптағы білімдері

Сабақ барысы


Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті


Оқушының іс-әрекеті

Бағалау


Саралау

Сабақтың басы

(10 минут)

Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу) «Отырып тұру» ширату жаттығуы.

Үй тапсырмасы. «Сұрақ-жауап» әдісі

?????

Қазақстан туралы мәлімет қалдырған саяхатшыларды атаңыз.

Көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекешелігін атаңыз.


Оқушылар амандасады, түгенделеді.Ширату жаттығуына қатысады.






Мадақтау




Оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс жасайды

Сабақтың ортасы

(20-25 минут)














15 мин
























1 мин




















9 мин

Сабақтың тақырыбы;

Қазақ халқының қалыптасу процесінің аяқталуы

Сабақ мақсаты: ежелгі және ортағасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтау

М. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын нақтылап, жариялайды.

БББ кестесі тарытылады

Білемін

Білгім келеді

Білдім






Мұғалім тақырыпқа қысқаша шолу жасайды

?????

Негізгі үш нәсілді атаңыз

Сақтар дегеніміз кімдер?

Қай жерлерде мекен еткен?

Түркі тайпалары туралы не білеміз?




1.Тапсырма Т. «ДЖИГСО» әдісі.

1 топ-Ғұндар,Үйсіндер мен Қаңлылар

2 топ-Түркілер және қағанаттар

3 топ-Арғы қазақтар

4 топ-Алаш қауымдастығы


«Карусель» жасалған постерлер топ арасында ауыстырылып, талқыланады.


2.Тапсырма Д. «Тест» әдісі 10 сұрақ

Критерий

10-8 дұрыс жауап- өте жақсы

7-5 дұрыс жауап-жақсы

4-1 дұрыс жауап-қанағаттанарлық



3.Тапсырма Ж. «Сәйкестендір». Ежелгі және орта ғасырлар тарихының оқиғаларын кезеңімен сәйкестендіреді

1. Түрік кезеңі

A. ХІІІ ғ. ортасы-ХV ғ.соңы

2. Арғытүріктер

В.ІХ ғ. ортасы-ХІІІ ғ.басы

3. Алаш қауымдастығы

C.б.з.д. ІІ мыңжылдық-VІ ғ. ортасы

4. Арғы қазақтар

D.VІ ғ. ортасы- ІХ ғ. ортасы


Жауабы:

1

2

3

4

2 С

1 D

4 В

3 А

Дискриптор

Ежелгі және орта ғасырлар тарихының оқиғаларының

-1 кезеңін сәйкестендіреді

-2 кезеңін сәйкестендіреді

-3 кезеңін сәйкестендіреді

-4 кезеңін сәйкестендіреді



3.Тапсырма Д. «4 жолды өлең»

Тақырыбы: «Ұлы Дала мұрагері»





Оқушылар сабақ мақсатын анықтайды


БББ кестесінің 2 бағанын толтырады.






Сұрақтарға жауап береді








Оқулықпен жұмыс жасайды



Мәселені топта талқылайды



Постерді шартты белгілер арқылы бағалайды




Дұрыс жауап кодтары тақтаға шығарылады








Жұптық жұмыс жасайды





















Өлең жолдарын ұйқастыра отырып өлең жазады
























«Екі жұлдыз бір тілек»










Өзін-өзі бағалау













Өзара бағалайды.














Мадақтау














Оқушылар деңгейіне қарай жауап береді






Қабілеттері біркелкі оқушылар әр топқа сараланады






Оқушылар деңгейіне қарай жауап береді, уақыт тиімділігі





Орындау уақыты әр түрлі болған оқушыларға қосымша тапсырма беріледі

















Тапсырма А деңгейінде

Сабақтың соңы:

(5 минут)


Рефлексия.БББ

Үй тапсырмасы: «Қазақ» сөзінің мағынасын зерттеу. Мұғалім оқушы деңгейіне қарай тапсырма береді

1.Дерек жинау

2. Презентация дайындау

3.Видео ролик дайындау



БББ кестесінің 3 бағанын толтырады




Үй тапсырмасы оқушылардың қабілетіне қарай үш деңгейде беріледі

Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Сабақ мақсаты қолжетімді болды ма?


Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?


Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?


Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?


Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?


Сабақ жоспарынан ауытқу болды ма және неліктен?


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен 2 нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақта не нәрсеге назар аудару керек?



























Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма


Бөлім.

Тақырып:.

1В - Өзен алқаптары өркениеттері

Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алкаптарында дамыды.


Оқумақсаты




Ойлаудағдыларыныңдеңгейлері




Бағалаукритерийлері



Тапсырма









Бағалаукритерийлері


Дескрипторлар

1.






2.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!