Қазақ халқының қалыптасу процесінің аяқталуы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ халқының қалыптасу процесінің аяқталуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық мұғалімдерге үлгілік ҚМЖ сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы :

Қазақ халқының қалыптасуы

Мектеп: Топар жалпы білім беретін мектебі КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Жетпис Армангуль

Күн:

Сынып: 6

Қатысқандар: Қатыспағандар:-


Сабақтың тақырыбы:


Қазақ халқының қалыптасу процесінің аяқталуы

Осы сабаққа қол жеткізілетін оқу мақсаттары

6.1.1.3 ежелгі және орта ғасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтау

Сабақтың мақсаты



Барлығы: ежелгі және ортағасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтайды

Көпшілігі: қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін реттілігін сақтай отырып,сәйкестендіреді

Кейбірі: Ұлы Дала мұрагері –қазақ халқының қалыптасуына 4 жолды өлең шығарады

Тарихи концепт

Өзгерім мен сабақтастық

Бағалау критерийі



Ежелгі және орта ғасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтайды;


Тілдік мақсаттар



  • Оқушылардың оқылым, ,айтылым, дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету үшін тәсілі арқылы мәтінмен жұмыс жасайды, алған ақпараттарын жазып түсіреді..

  • Жұмыс парағымен талдауға арналған сұрақтар арқылы тыңдалым,жазылым дағдысын дамытады.

  • Оқулықтан кезеңдерді анықтайды, постерге жазады (жазылым дағдысы).

Пәнге қатысты лексика мен терминология.

  • Алаш

  • Қазақ

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

Талқылауға:

Қазақ халқының негізін құраған тайпалар туралы не білеміз?

қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтаңыздар


Құндылыққа баулу



Қазақстандық патриотизм және және азаматтық жауапкершілік

Пәнаралық байланыс



География

Алдыңғы білім




5-сыныптағы білімдері

Сабақ барысы


Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті


Оқушының іс-әрекеті

Бағалау


Саралау

Сабақтың басы

(10 минут)

Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу) «Отырып тұру» ширату жаттығуы.

Үй тапсырмасы. «Сұрақ-жауап» әдісі

?????

Қазақстан туралы мәлімет қалдырған саяхатшыларды атаңыз.

Көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекешелігін атаңыз.


Оқушылар амандасады, түгенделеді.Ширату жаттығуына қатысады.






Мадақтау




Оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс жасайды

Сабақтың ортасы

(20-25 минут)














15 мин
























1 мин




















9 мин

Сабақтың тақырыбы;

Қазақ халқының қалыптасу процесінің аяқталуы

Сабақ мақсаты: ежелгі және ортағасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтау

М. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын нақтылап, жариялайды.

БББ кестесі тарытылады

Білемін

Білгім келеді

Білдім






Мұғалім тақырыпқа қысқаша шолу жасайды

?????

Негізгі үш нәсілді атаңыз

Сақтар дегеніміз кімдер?

Қай жерлерде мекен еткен?

Түркі тайпалары туралы не білеміз?




1.Тапсырма Т. «ДЖИГСО» әдісі.

1 топ-Ғұндар,Үйсіндер мен Қаңлылар

2 топ-Түркілер және қағанаттар

3 топ-Арғы қазақтар

4 топ-Алаш қауымдастығы


«Карусель» жасалған постерлер топ арасында ауыстырылып, талқыланады.


2.Тапсырма Д. «Тест» әдісі 10 сұрақ

Критерий

10-8 дұрыс жауап- өте жақсы

7-5 дұрыс жауап-жақсы

4-1 дұрыс жауап-қанағаттанарлық



3.Тапсырма Ж. «Сәйкестендір». Ежелгі және орта ғасырлар тарихының оқиғаларын кезеңімен сәйкестендіреді

1. Түрік кезеңі

A. ХІІІ ғ. ортасы-ХV ғ.соңы

2. Арғытүріктер

В.ІХ ғ. ортасы-ХІІІ ғ.басы

3. Алаш қауымдастығы

C.б.з.д. ІІ мыңжылдық-VІ ғ. ортасы

4. Арғы қазақтар

D.VІ ғ. ортасы- ІХ ғ. ортасы


Жауабы:

1

2

3

4

2 С

1 D

4 В

3 А

Дискриптор

Ежелгі және орта ғасырлар тарихының оқиғаларының

-1 кезеңін сәйкестендіреді

-2 кезеңін сәйкестендіреді

-3 кезеңін сәйкестендіреді

-4 кезеңін сәйкестендіреді



3.Тапсырма Д. «4 жолды өлең»

Тақырыбы: «Ұлы Дала мұрагері»





Оқушылар сабақ мақсатын анықтайды


БББ кестесінің 2 бағанын толтырады.






Сұрақтарға жауап береді








Оқулықпен жұмыс жасайды



Мәселені топта талқылайды



Постерді шартты белгілер арқылы бағалайды




Дұрыс жауап кодтары тақтаға шығарылады








Жұптық жұмыс жасайды





















Өлең жолдарын ұйқастыра отырып өлең жазады
























«Екі жұлдыз бір тілек»










Өзін-өзі бағалау













Өзара бағалайды.














Мадақтау














Оқушылар деңгейіне қарай жауап береді






Қабілеттері біркелкі оқушылар әр топқа сараланады






Оқушылар деңгейіне қарай жауап береді, уақыт тиімділігі





Орындау уақыты әр түрлі болған оқушыларға қосымша тапсырма беріледі

















Тапсырма А деңгейінде

Сабақтың соңы:

(5 минут)


Рефлексия.БББ

Үй тапсырмасы: «Қазақ» сөзінің мағынасын зерттеу. Мұғалім оқушы деңгейіне қарай тапсырма береді

1.Дерек жинау

2. Презентация дайындау

3.Видео ролик дайындау



БББ кестесінің 3 бағанын толтырады




Үй тапсырмасы оқушылардың қабілетіне қарай үш деңгейде беріледі

Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Сабақ мақсаты қолжетімді болды ма?


Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?


Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?


Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?


Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?


Сабақ жоспарынан ауытқу болды ма және неліктен?


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен 2 нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақта не нәрсеге назар аудару керек?



























Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма


Бөлім.

Тақырып:.

1В - Өзен алқаптары өркениеттері

Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алкаптарында дамыды.


Оқумақсаты




Ойлаудағдыларыныңдеңгейлері




Бағалаукритерийлері



Тапсырма









Бағалаукритерийлері


Дескрипторлар

1.






2.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.01.2019
4986
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі