Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : Қазақ халқының қалыптасуы |
Мектеп: Топар жалпы білім беретін мектебі КММ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: Жетпис Армангуль |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күн: Сынып: 6 |
Қатысқандар: Қатыспағандар:- |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақ халқының қалыптасу процесінің аяқталуы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабаққа қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
6.1.1.3 ежелгі және орта ғасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: ежелгі және ортағасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтайды Көпшілігі: қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін реттілігін сақтай отырып,сәйкестендіреді Кейбірі: Ұлы Дала мұрагері –қазақ халқының қалыптасуына 4 жолды өлең шығарады |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тарихи концепт |
Өзгерім мен сабақтастық |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Ежелгі және орта ғасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтайды; |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер Талқылауға: Қазақ халқының негізін құраған тайпалар туралы не білеміз? қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтаңыздар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылыққа баулу |
Қазақстандық патриотизм және және азаматтық жауапкершілік |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
География |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
5-сыныптағы білімдері |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау
|
Саралау |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы (10 минут) |
Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу) «Отырып тұру» ширату жаттығуы. Үй тапсырмасы. «Сұрақ-жауап» әдісі ????? Қазақстан туралы мәлімет қалдырған саяхатшыларды атаңыз. Көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекешелігін атаңыз.
|
Оқушылар амандасады, түгенделеді.Ширату жаттығуына қатысады. |
Мадақтау |
Оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс жасайды |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы (20-25 минут) 15 мин 1 мин
9 мин |
Сабақтың тақырыбы; Қазақ халқының қалыптасу процесінің аяқталуы Сабақ мақсаты: ежелгі және ортағасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтау М. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын нақтылап, жариялайды. БББ кестесі тарытылады
Мұғалім тақырыпқа қысқаша шолу жасайды ????? Негізгі үш нәсілді атаңыз Сақтар дегеніміз кімдер? Қай жерлерде мекен еткен? Түркі тайпалары туралы не білеміз?
1.Тапсырма Т. «ДЖИГСО» әдісі. 1 топ-Ғұндар,Үйсіндер мен Қаңлылар 2 топ-Түркілер және қағанаттар 3 топ-Арғы қазақтар 4 топ-Алаш қауымдастығы
«Карусель» жасалған постерлер топ арасында ауыстырылып, талқыланады.
2.Тапсырма Д. «Тест» әдісі 10 сұрақ Критерий 10-8 дұрыс жауап- өте жақсы 7-5 дұрыс жауап-жақсы 4-1 дұрыс жауап-қанағаттанарлық
3.Тапсырма Ж. «Сәйкестендір». Ежелгі және орта ғасырлар тарихының оқиғаларын кезеңімен сәйкестендіреді
Жауабы:
Дискриптор Ежелгі және орта ғасырлар тарихының оқиғаларының -1 кезеңін сәйкестендіреді -2 кезеңін сәйкестендіреді -3 кезеңін сәйкестендіреді -4 кезеңін сәйкестендіреді
3.Тапсырма Д. «4 жолды өлең» Тақырыбы: «Ұлы Дала мұрагері» |
Оқушылар сабақ мақсатын анықтайды
БББ кестесінің 2 бағанын толтырады.
Сұрақтарға жауап береді
Оқулықпен жұмыс жасайды
Мәселені топта талқылайды
Постерді шартты белгілер арқылы бағалайды
Дұрыс жауап кодтары тақтаға шығарылады
Жұптық жұмыс жасайды
Өлең жолдарын ұйқастыра отырып өлең жазады |
«Екі жұлдыз бір тілек»
Өзін-өзі бағалау
Өзара бағалайды.
Мадақтау |
Оқушылар деңгейіне қарай жауап береді
Қабілеттері біркелкі оқушылар әр топқа сараланады
Оқушылар деңгейіне қарай жауап береді, уақыт тиімділігі
Орындау уақыты әр түрлі болған оқушыларға қосымша тапсырма беріледі
Тапсырма А деңгейінде |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы: (5 минут)
|
Үй тапсырмасы: «Қазақ» сөзінің мағынасын зерттеу. Мұғалім оқушы деңгейіне қарай тапсырма береді 1.Дерек жинау 2. Презентация дайындау 3.Видео ролик дайындау
|
БББ кестесінің 3 бағанын толтырады
|
|
Үй тапсырмасы оқушылардың қабілетіне қарай үш деңгейде беріледі |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?
Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?
Сабақ жоспарынан ауытқу болды ма және неліктен?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен 2 нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақта не нәрсеге назар аудару керек?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма
|
Бөлім. Тақырып:. |
1В - Өзен алқаптары өркениеттері Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алкаптарында дамыды. |
|
|
Оқумақсаты |
|
|
|
Ойлаудағдыларыныңдеңгейлері |
|
|
|
Бағалаукритерийлері |
|
|
|
Тапсырма |
||
|
|
||
|
Бағалаукритерийлері |
Дескрипторлар |
|
|
1.
|
|
|
|
|
||
|
|
||
|
2. |
|
|
|
|
||
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ халқының қалыптасу процесінің аяқталуы
Қазақ халқының қалыптасу процесінің аяқталуы
Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : Қазақ халқының қалыптасуы |
Мектеп: Топар жалпы білім беретін мектебі КММ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: Жетпис Армангуль |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күн: Сынып: 6 |
Қатысқандар: Қатыспағандар:- |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақ халқының қалыптасу процесінің аяқталуы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабаққа қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
6.1.1.3 ежелгі және орта ғасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: ежелгі және ортағасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтайды Көпшілігі: қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін реттілігін сақтай отырып,сәйкестендіреді Кейбірі: Ұлы Дала мұрагері –қазақ халқының қалыптасуына 4 жолды өлең шығарады |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тарихи концепт |
Өзгерім мен сабақтастық |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Ежелгі және орта ғасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтайды; |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер Талқылауға: Қазақ халқының негізін құраған тайпалар туралы не білеміз? қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтаңыздар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылыққа баулу |
Қазақстандық патриотизм және және азаматтық жауапкершілік |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
География |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
5-сыныптағы білімдері |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау
|
Саралау |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы (10 минут) |
Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу) «Отырып тұру» ширату жаттығуы. Үй тапсырмасы. «Сұрақ-жауап» әдісі ????? Қазақстан туралы мәлімет қалдырған саяхатшыларды атаңыз. Көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекешелігін атаңыз.
|
Оқушылар амандасады, түгенделеді.Ширату жаттығуына қатысады. |
Мадақтау |
Оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс жасайды |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы (20-25 минут) 15 мин 1 мин
9 мин |
Сабақтың тақырыбы; Қазақ халқының қалыптасу процесінің аяқталуы Сабақ мақсаты: ежелгі және ортағасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтау М. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын нақтылап, жариялайды. БББ кестесі тарытылады
Мұғалім тақырыпқа қысқаша шолу жасайды ????? Негізгі үш нәсілді атаңыз Сақтар дегеніміз кімдер? Қай жерлерде мекен еткен? Түркі тайпалары туралы не білеміз?
1.Тапсырма Т. «ДЖИГСО» әдісі. 1 топ-Ғұндар,Үйсіндер мен Қаңлылар 2 топ-Түркілер және қағанаттар 3 топ-Арғы қазақтар 4 топ-Алаш қауымдастығы
«Карусель» жасалған постерлер топ арасында ауыстырылып, талқыланады.
2.Тапсырма Д. «Тест» әдісі 10 сұрақ Критерий 10-8 дұрыс жауап- өте жақсы 7-5 дұрыс жауап-жақсы 4-1 дұрыс жауап-қанағаттанарлық
3.Тапсырма Ж. «Сәйкестендір». Ежелгі және орта ғасырлар тарихының оқиғаларын кезеңімен сәйкестендіреді
Жауабы:
Дискриптор Ежелгі және орта ғасырлар тарихының оқиғаларының -1 кезеңін сәйкестендіреді -2 кезеңін сәйкестендіреді -3 кезеңін сәйкестендіреді -4 кезеңін сәйкестендіреді
3.Тапсырма Д. «4 жолды өлең» Тақырыбы: «Ұлы Дала мұрагері» |
Оқушылар сабақ мақсатын анықтайды
БББ кестесінің 2 бағанын толтырады.
Сұрақтарға жауап береді
Оқулықпен жұмыс жасайды
Мәселені топта талқылайды
Постерді шартты белгілер арқылы бағалайды
Дұрыс жауап кодтары тақтаға шығарылады
Жұптық жұмыс жасайды
Өлең жолдарын ұйқастыра отырып өлең жазады |
«Екі жұлдыз бір тілек»
Өзін-өзі бағалау
Өзара бағалайды.
Мадақтау |
Оқушылар деңгейіне қарай жауап береді
Қабілеттері біркелкі оқушылар әр топқа сараланады
Оқушылар деңгейіне қарай жауап береді, уақыт тиімділігі
Орындау уақыты әр түрлі болған оқушыларға қосымша тапсырма беріледі
Тапсырма А деңгейінде |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы: (5 минут)
|
Үй тапсырмасы: «Қазақ» сөзінің мағынасын зерттеу. Мұғалім оқушы деңгейіне қарай тапсырма береді 1.Дерек жинау 2. Презентация дайындау 3.Видео ролик дайындау
|
БББ кестесінің 3 бағанын толтырады
|
|
Үй тапсырмасы оқушылардың қабілетіне қарай үш деңгейде беріледі |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?
Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?
Сабақ жоспарынан ауытқу болды ма және неліктен?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен 2 нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақта не нәрсеге назар аудару керек?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма
|
Бөлім. Тақырып:. |
1В - Өзен алқаптары өркениеттері Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алкаптарында дамыды. |
|
|
Оқумақсаты |
|
|
|
Ойлаудағдыларыныңдеңгейлері |
|
|
|
Бағалаукритерийлері |
|
|
|
Тапсырма |
||
|
|
||
|
Бағалаукритерийлері |
Дескрипторлар |
|
|
1.
|
|
|
|
|
||
|
|
||
|
2. |
|
|
|
|
||
|
|
||
шағым қалдыра аласыз













