Технология | «№63 Қ.Сәтбаев атындағы жалпы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
26.01.2017жыл | Сарманова Наргиза |
Тақырыбы | Қазақ халқының сәндік-қолданбалы өнері, өрнек түрлері. Өрнектік бедерлерді пайдалану. |
7 сынып | Қатысқандар саны | Қатыспағандар саны |
Сабақ негізделген оқу мақсаты | -Өрнектердің қазақтың сәндік-қолданбалы өнеріндегі маңызын түсіну;-Қазақ шеберлерінің қандай бұйымдарды өрнектермен безендіргенін білу;-Өрнектердің шығуына байланысты қандай топтарға бөлінетінін білу;-Мағынасына қарай қазақ өрнектерінің қандай топтарға бөлінетінін білу;-Қазақ өнеріндегі түстердің үйлесімділігі туралы түсіну. |
Оқу нәтижелері | Барлық оқушылар-Өрнектердің қазақтың сәндік-қолданбалы өнеріндегі маңызын түсінеді;-Өрнектердің шығуына байланысты қандай топтарға бөлінетінін біледі;
|
| Оқушылардың басым бөлігі-Өрнектердің қазақтың сәндік-қолданбалы өнеріндегі маңызын түсінеді;-Қазақ шеберлерінің қандай бұйымдарды өрнектермен безендіргенін біледі;-Өрнектердің шығуына байланысты қандай топтарға бөлінетінін біледі;
|
| Кейбір оқушылар-Өрнектердің қазақтың сәндік-қолданбалы өнеріндегі маңызын түсінеді;-Қазақ шеберлерінің қандай бұйымдарды өрнектермен безендіргенін біледі;-Өрнектердің шығуына байланысты қандай топтарға бөлінетінін біледі;-Мағынасына қарай қазақ өрнектерінің қандай топтарға бөлінетінін біледі;-Қазақ өнеріндегі түстердің үйлесімділігі туралы түсінеді.
|
Алдыңғы оқу | 18-тақырып, Өндірістік кәсіпорындарда металл өңдеу. 91-бет |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар |
Басталуы 17.00Топтастыру 2минут
Үй тапсырмасын сұрау13минут | Геометриялық фигуралар арқылы оқушыларды топтастырамын.«Дөңгелек», «шаршы», «үшбұрыш»
«Жіпке жан бітіру» стратегиясы арқылы үй тапсырмасын сұрау.Әрбір үй тапсырмасына жауап беретін оқушы саусағына жіпті орай отырып жіп біткенше үй тапсырмасын баяндап береді. Осындай ретпен барлық оқушылар жалғастырады. |
Ортасы 17.152минут
Топтық тапсырма23минут | Жаңа тақырып бойынша мұғалімнің кіріспе сөзіІтоп-дөңгелек; ІІтоп-шаршы ; ІІІтоп-үшбұрыш;
«Маңызды аймақ» стратегиясы1.Әрбір топ оқушылары өздеріне берілген тақырыппен танысады.2.Берілген тақырыпқа байланысты маңызды деректерді талдайды.3.Тақырып бойынша жанама деректерді анықтайды.4. Маңызды аймақ сызбасына деректерді орналастырады.5. Тақырыптағы маңызды мәселелермен таныстырады, түсіндіреді.
|
Аяқталуы 17.405минут | Сабақты қортындылау«Конверт-сұрақ» әдісі бойынша сабақты қортындылайды. Әр топ өздері түсінбеген сұрақтарды келесі топ мүшелеріне жазады. Топтар конверттерді ауыстырып, бір-бірінің жауабын тексереді.
Бағалау. Топ басшылары топ мүшелерін бағалау парағына бағалайды.
|
Қосымша ақпарат |
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
| Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
| Тақырыпты меңгеруіне қарай бағалау. Өзін-өзі бағалау өлшемдері. |
РефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
|
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|
|
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?1.
|
Келесі оқу. 1 минут | 19-тақырып, 95-97 беттер. Өрнекті тақтаға түсіру |