Қазақ халқының сәндік-қолданбалы өнері, өрнек түрлері.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ халқының сәндік-қолданбалы өнері, өрнек түрлері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ халқының сәндік-қолданбалы өнері, өрнек түрлері. Өрнектік бедерлерді пайдалану
Материалдың қысқаша нұсқасы

Технология

«№63 Қ.Сәтбаев атындағы жалпы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

26.01.2017жыл

Сарманова Наргиза

Тақырыбы

Қазақ халқының сәндік-қолданбалы өнері, өрнек түрлері. Өрнектік бедерлерді пайдалану.

7 сынып

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны

Сабақ негізделген оқу мақсаты

-Өрнектердің қазақтың сәндік-қолданбалы өнеріндегі маңызын түсіну;

-Қазақ шеберлерінің қандай бұйымдарды өрнектермен безендіргенін білу;

-Өрнектердің шығуына байланысты қандай топтарға бөлінетінін білу;

-Мағынасына қарай қазақ өрнектерінің қандай топтарға бөлінетінін білу;

-Қазақ өнеріндегі түстердің үйлесімділігі туралы түсіну.



Оқу нәтижелері

Барлық оқушылар

-Өрнектердің қазақтың сәндік-қолданбалы өнеріндегі маңызын түсінеді;

-Өрнектердің шығуына байланысты қандай топтарға бөлінетінін біледі;


Оқушылардың басым бөлігі

-Өрнектердің қазақтың сәндік-қолданбалы өнеріндегі маңызын түсінеді;

-Қазақ шеберлерінің қандай бұйымдарды өрнектермен безендіргенін біледі;

-Өрнектердің шығуына байланысты қандай топтарға бөлінетінін біледі;


Кейбір оқушылар

-Өрнектердің қазақтың сәндік-қолданбалы өнеріндегі маңызын түсінеді;

-Қазақ шеберлерінің қандай бұйымдарды өрнектермен безендіргенін біледі;

-Өрнектердің шығуына байланысты қандай топтарға бөлінетінін біледі;

-Мағынасына қарай қазақ өрнектерінің қандай топтарға бөлінетінін біледі;

-Қазақ өнеріндегі түстердің үйлесімділігі туралы түсінеді.


Алдыңғы оқу

18-тақырып, Өндірістік кәсіпорындарда металл өңдеу. 91-бет

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Басталуы 17.00

Топтастыру 2минут


Үй тапсырмасын сұрау

13минут

Геометриялық фигуралар арқылы оқушыларды топтастырамын.

«Дөңгелек», «шаршы», «үшбұрыш»



«Жіпке жан бітіру» стратегиясы арқылы үй тапсырмасын сұрау.

Әрбір үй тапсырмасына жауап беретін оқушы саусағына жіпті орай отырып жіп біткенше үй тапсырмасын баяндап береді. Осындай ретпен барлық оқушылар жалғастырады.

Ортасы 17.15

2минут



Топтық тапсырма

23минут

Жаңа тақырып бойынша мұғалімнің кіріспе сөзі

Ітоп-дөңгелек; ІІтоп-шаршы ; ІІІтоп-үшбұрыш;


«Маңызды аймақ» стратегиясы

1.Әрбір топ оқушылары өздеріне берілген тақырыппен танысады.

2.Берілген тақырыпқа байланысты маңызды деректерді талдайды.

3.Тақырып бойынша жанама деректерді анықтайды.

4. Маңызды аймақ сызбасына деректерді орналастырады.

5. Тақырыптағы маңызды мәселелермен таныстырады, түсіндіреді.



Аяқталуы 17.40

5минут

Сабақты қортындылау

«Конверт-сұрақ» әдісі бойынша сабақты қортындылайды. Әр топ өздері түсінбеген сұрақтарды келесі топ мүшелеріне жазады. Топтар конверттерді ауыстырып, бір-бірінің жауабын тексереді.


Бағалау. Топ басшылары топ мүшелерін бағалау парағына бағалайды.


Аты-жөні

Тақырып бойынша сөйлеу шеберлігі

Тақырыптағы маңызды мәселені анықтауы

Жаңаша ойды ұсынуы

Топ мүшелерімен қарым-қатынасы

Тақырып бойынша түсінігі

Жалпы балл

1.








2.









Қосымша ақпарат

Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?










Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?










Тақырыпты меңгеруіне қарай бағалау. Өзін-өзі бағалау өлшемдері.


Рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?


Бүгін оқушылар не білді?


Сыныптағы ахуал қандай болды?


Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?


Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?


Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.







Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1.





2.






Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1.






2.


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1.








Келесі оқу. 1 минут

19-тақырып, 95-97 беттер. Өрнекті тақтаға түсіру



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
571
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі