Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Қазақ хандығы дәуіріндегі қоғамдық-саяси ойдың дамуы
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Қазақ хандығы дәуіріндегі қоғамдық-саяси ойдың дамуы
Материал туралы қысқаша түсінік
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасымен сабақ жоспары
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бекітемін:
Білім беру ұйымының
атауы
Әл-Фараби атындағы №201
мектеп-лицей
Бөлім:
Қоғамдық-саяси ойдың
дамуы
Педагогтің
аты-жөні
Айғалиев
Ербол
Күні:
17.01.2024 ж.
Сынып:11
«В»
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы
Қазақ хандығы дәуіріндегі
қоғамдық-саяси ойдың дамуы
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
11.3.1.3 Қазақ хандығы
дәуіріндегі тарихи тұлғалардың қоғамдық-саяси идеяларын
анықтау;
11.3.1.2 Қазақстандағы қоғамдық-саяси ойдың дамуына тарихи
қайраткерлердің қосқан үлесін
бағалау
Сабақтың
мақсаты
Қазақ хандығы
дәуіріндегітарихи тұлғаларының
қоғамдық-саяси идеяларын түсінеді; Қазақстандағы қоғамдық-саяси
ойдың дамуына тарихи қайраткерлердің қосқан үлесін
түсінеді.
Құндылықтарды
дарыту
-Қазақстан мемлекеттілігін
нығайтуға атсалысу;
-Халқына адал қызмет ету
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі/ уақыт
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
кезеңі
5 минут
Өткен тақырыптан
сұрақтар қою
1) Қоғамдық құрылыс мәселесімен айналысқан белгілі сақ ғұламасы
(Анахарсис)
2) Ел басқару
жүйесінде бірқатар реформалар жүргізіп, ғұн мемлекетін бір
орталыққа біріктірген тұлға
(Мөде)
3)Ежелгі түркі жазба
ескерткішінің ғажайып үлгісі (Күлтегін
жазуы)
4) Уақытты
қадірлеуге шақырып, ұрпағына өлмес күйлерін қалдырған ортағасырлық
ұлы ойшыл, жырау, қобызшы (Қорқыт
ата)
5) Өзінің «Құтты
білік» дастанында өмірдегі ең өзекті мәселелерді көтерген
(Ж. Баласағұни)
Сұрақ қою арқылы жаңа сабақ
тақырыбын ашып алу.
1.Тарихи қайраткерлер деп кімдерді
айтамыз? 2.Хандар мен билердің атқаратын қызметі қандай?
3.Тарихи тұлғалардың қоғамдық-саяси ойлары қоғамның көзқарастарын
білдіреді ме?
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
ҚБ «Мадақтау
сэндвичі»
слайд
Жаңа
сабақ 16 минут
5
минут
10
минут
4
минут
1)Мәтінмен
жұмыс. 1) Қазақ хандарының
қоғамдық-саяси көзқарастары
2) Қазақ билері және олардың қоғамдық-саяси
көзқарасы
3) Қазақ ақын,
жырауларының Қазақ хандығының қоғамдық-саяси өміріне
көзқарасы.
1-тапсырма. Ақпараттың ақиқат не жалған
екенін анықта
Ақпарат
Иә
Жоқ
1)Тарихшы-ғұлама, мемлекет қайраткері
Мұхаммед Хайдар Дулатидің (1499 – 1551 жж.) «Тарих-и-Рашиди» еңбегі – сол
заманның саяси тарихи өмірін сипаттаған
жазба
+
2)Абылай ханның саяси қызметі бір орталықтан
басқарылатын, әрі тәуелсіз мемлекет құруға
бағытталды.
+
3)«Жеті жарғыны»
жасауға Тәуке ханның әкесі Жәңгір хан
атсалысты.
+
4)Қасым хан қарамағында
160 мыңға жуық жауынгер болды. Ал жасақ жинағанда жағдайда
әскерінің саны 300 мыңға жеткен.
+
5)Я.П.Гавердовский
Тәукені: «Оған дейін де, одан кейін де далада дәл сондай билік
болған емес», - деп жоғары
бағалайды.
+
2-тапсырма. Кесте
толтыру.
Хандар мен
билер
Қазақ хандығына
сіңірген еңбегін бағалайды
1)
2)
3)
4)
5)
3-тапсырма. Сөзжұмбақ
шешу
1
2
К
Е
Б
Ы
З
Қ
А
3
Р
Ы
Й
А
Қ
Л
І
Ә
Б
Ы
4
Е
Т
Ө
А
Л
Й
5
Е
К
Е
Т
Ә
1)1771 жылы бүкіл үш
жүздің ханы болып сайланды.
2)Әнет бабаның шәкірті, орта жүз биі.
3) «Жайық өзені қашан сарқылып, арнасы кеуіп қалғанша қазақтар оның
бойынан кетпейді», - деп ашық айтқан хан.
4) «Досыңа өтірік айтпа – сенімің кетер, дұшпаныңа сырыңды айтпа –
түбіңе жетер» деген қанатты сөз қалдырған би.
5)Ол тапқыр, шешендік өнер жастайынан бойына дарыған, кіші жүздің
атақты биі.
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс
жасайды
Өз ойларын білдіреді
Дескриптор:
Берілген ақпараттың
ақиқат не жалған екенін
анықтайды.
Дескриптор:
-Қазақ хандығы дәуіріндегі хандар мен билерді анықтайды
-Хандар мен билердің Қазақ хандығына сіңірген еңбегін
бағалайды
Дескриптор:
Берілген
ұяшықтардағы хандар мен билер есімін
анықтайды
ҚБМұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
ҚБ«Өзін-өзі
бағалау»
5
балл
5
балл
5
балл
балл
баға
13-15
5
338тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз