Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы.
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы туралы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
20 Қырқүйек 2018
2502
7 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : 6.4 Қазақ хандығының XVI - XVII ғасырлардағы дамуы. | Біржан Исадилов атындағы жалпы орта білім беретін мектеп" КММ | |||
Мұғалімнің аты-жөні: Аманжолова Балжан Аманжоловна. | ||||
Күн:Сынып: 6 сынып. | Қатысқандар: Қатыспағандар: | |||
Сабақтың тақырыбы: | Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы. | |||
Осы сабаққа қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 6.1.2.1 Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың орнын анықтау. 6.3.1.1 Қоғамдық-саяси өмірдегі сұлтан, би, батыр, жыраулардың қызметтерін сипаттау. | |||
Сабақтың мақсаты | Барлығы: Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың қазақ қоғамында алатын орнын анықтайды; қоғамдық-саяси өмірдегі сұлтан, би, батыр, жыраулардың қызметтерін сипаттайды.Көпшілігі: Қазақ хандығындағы әлеуметтік құрамға жататын ақсүйек пен қара сүйек топтарын жіктеп, олардың қызметтерін салыстыра отырып талдайды.Кейбірі: XVI - XVII ғасырлардағы әлеуметтік топтардың орны мен қоғамдық-саяси өмірдегі қызметтерін қазіргі замандағы әлеуметтік топтарымен салыстыра отырып, талдайды. | |||
Тарихи концепт | Дәлел | |||
Бағалау критерийі | 1. Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың орнын анықтай отырып, постерге түсіреді.2. Қоғамдық-саяси өмірдегі әлеуметтік топтардың қызметтерін Венн диаграммасымен салыстырады. | |||
Тілдік мақсаттар | Тыңдалым:қазақ хандығының әлеуметтік топтар туралы бейне таспаны тыңдайды.Жазылым: керекті деректерді түртіп алу стратегиясы арқылы жазып, жинақтайды.Оқылым: мәтіндегі жаңа терминдік ұғымдармен танысады.Айтылым: әр топ берілген мәтінмен танысып,постер арқылы ауызша қорғап шығады. | |||
Пәнге қатысты лексика мен терминология.Хан, қарабұдун,би, батыр, төлеңгіт, т.б. | ||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктерҚазақ халқының ауыз әдебиетінде өзіндік орыны бар ақын-жырау,жыршылары қазақ қоғамындағы екі әлеуметтік топтың барын, олардың бай, кедей деп бөлуін жиі қозғап отырған. | ||||
Құндылыққа баулу | Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім. Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы. | |||
Пәнаралық байланыс | Дүние жүзі тарихы. Әдебиет. Дүниетану. | |||
Алдыңғы білім | Әлеуметтік құрылымы бойынша бастауыш сыныпта ана тілі, дүниетану сабақтарынан біледі. | |||
Сабақ барысы | ||||
Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Саралау |
Сабақтың басы(10 минут) | І . Ұйымдастыру кезеңі. (сәлемдесу,сыныпты түгендеу). "Гүлмен тілек" әдісі. Бұл әдіс оқушылардың тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталған.( 5 мин) Үй тапсырмасын пысықтап, бекіту үшін «Кім жылдам?» әдісі.(5 мин)Мақсатым: Оқушылардың шапшаң ойлау , тез шешім шығару дағдысын қалыптастырады.Д:оқушыларды ойландыру және бірқатар жауаптар алу үшін тағы қосымша сұрақтарды қоямын.1.Тәуке ханның билік құрған жылдары?2. Жеті жарғы дегеніміз не?3. Неліктен А. Левшин Тәуке ханды "Дала Ликургі " деп атады? 4.Қарақұмдағы құрылтай жиыны өткен жыл? 5.Құрылтайдың негізгі мақсаты қандай?6.Қазақ халқы Әз- Тәуке хан билік құрған кезеңді қалай бағалады?7.Қай елмен әскери іс-қимылдары "толассыз" соғыс сипатын алды? | Амандасу. Оқушылардың бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. Оқушылар сұрақтарға шапшаң жауап береді. | ҚБ: Мадақтау арқылы бағалау."Бәрекелді, тамаша!" | Қейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейтіндіктен қарқын тәсілін қолданамын. |
Сабақтың ортасы(20-25 минут) | Жаңа сабаққа көңілдерін аударту үшін "Кинометафора" әдісі. (5 минут)Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту мақсатындаТақырыпқа кіріспе ретінде қазақ хандығының әлеуметтік топтар туралы бейне таспа тамашалайды.Оқушыларға бейне таспа көру барысы алдында сұрақ-тапсырмалары беріледі. Тыңдай отырып, ой-пікірлерін саралайды, жинақтайды.1.Не байқадыңыздар?2.Қандай ақпарат ала алдыңыздар?3.Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы жайында қандай ой туындайды?М: Жаңа тақырыптың тақырыбы: Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы. Мақсаты: Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың орнын анықтау.Қоғамдық-саяси өмірдегі сұлтан, би, батыр, жыраулардың қызметтерін сипаттау.Т 1: «Кластер» әдісі. Жұптық жұмыс. (5 минут). Мақсаты: Идеялар мен ақпараттардың арасындағы байланыстарды жинақтап,тұжырымдайды. "Қазақ халының әлеуметтік құрылымын анықтайды."Берілген мәтіннен керекті деректерді, терминдерді анықтау үшін "Түртіп алу стратегиясын" қолданады. Т2: Топпен жұмыс.(7 минут) 1топ ру: Дала көшпелілерінің әлеуметтік құрылымының ерекшелігі.2 топ тайпа:Қазақ қоғамының әлеуметтік топтардың билік орындары мен қызметі.3 топ халық: Қазақ қоғамындағы билердің орыныДескриптор:1. Дала көшпелілерінің әлеуметтік құрылымының ерекшелігін көрсетеді.2. Қазақ қоғамының билік орындары, қызметін анықтайды.3. Қазақ қоғамындағы билердің орынның сипаттайды.Т3:Веен диаграммасы. (8 минут)Мақсаты: Сабақ барысында игерген білімдерін жинақтап, ой тұжырымдап,қорытынды жасау дағдысы қалыптасады. Дескриптор:- ұқсастықтарын көрсетеді-айырмашылығын көрсетеді-ерекшеліктерін табады- ойын қорытады | Бейне таспа тамашалай отырып, оқушылар жаңа сабаққа өздеріннің мақсатын қояды. Сұрақтарға жауабын тауып, пікірлерін еркін айтады. Ақпаратты түртіп алады, қағазға түсіріліп, талқылау жұмысы болады. Сынып топқа бөлінеді. ру, тайпа, халық атауларымен. Тұжырымды ойларын, идеяларын топтастырады. Постер құрайды, қорғайды . Оқушылар алған білімдерін жинақтап, ең маңыздыларын ұсына алады. | ҚБ: мадақтау "Жарайсың" ҚБ: Өте жақсы! ҚБ:Математик. таңбалармен бағалау. (+, -) ҚБ:"Екі жұлдыз бір тілек" ҚБ: Мадақтау "Керемет" | Бір тапсырманы сынып болып орындаса, олардың нәтижелері әртүрлі болады. Диалог және қолдау тәсілі. Тапсырманы орындау кезінде көмек қажет ететін оқушыларға қолдау көрсетіледі.Гендерлік аралық топ құру. Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет етеді.Берілген тапсырма бойынша ұқсас және айрмашылық жақтары ашып көрсетеді |
Сабақтың соңы:(5 минут) | Рефлексия.(3 минут)Бүгінгі сабақтан алған білімдерін өзін-өзі бағалау арқылы бағалайды. «Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі қоладамын.Мақсаты:Оқушыны алған білімін саралай білуге дағдыландыру.Үй тапсырмасы. (2 минут) Қосымша ақпарат көзін іздеп баяндама жазып келу. | Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. | ҚБ: Өзін-өзі бағалау. | Оқушылар сабақ соңыда кері байланыс жасау арқылы сабақ бойы игерген білімдеріне қорытынды жасайды. |
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | ||
Саралап оқыту барысында дереккөзі ретінде бейнетаспа тамашаланып, қарқын тәсілі арқылы оқушыларға ақпарат алу үшін сілтеме берілді."Кластер ", "Топтық жұмыс","Түртіп алу стратегиясы", "Венн диаграммасы" әдістері бойынша мәтінді талдау барысында саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілін қолданамын.Саралау уақыты тиімді пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолдануға болады. Сабақ үдерісінде нәтижеге қол жеткізу үшін саралаудың бағалау тәсілі үздіксіз қолданылады. | Сабақтың басынан соңына дейін қалыптастырушы бағалау жүйесі іске асырылады. Оқушыларды қолдау және ынталандыру мен жігерлендіру мақсатында әр тапсырма сайын "Керемет!" , "Жарайсың", "Сенің қолыңнан келеді....", "Саған сенеміз...", "Екі жұлдыз , бір тілек" сөздері айтылады. Оқушылардың арасында топтық, жұптық, өзара бағалау жүйесі қолданылады. | Сабақ барысында кабиннеттің гигиеналық тазалығы қадағаланады. Парталар мен орындықтар сабақ процесіне ыңғайланып қойылады. Бейне таспа көрсету барысында қауіпсіздік техникалық ережелерімен таныстырылады. | ||
Сабақ мақсаты қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқу болды ма және неліктен? | ||||
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен 2 нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1. Топтық жұмыста оқушылар өз белсенділіктерін көрсете отырып, берілген тапсырмаларды орындамеды.2. Веен диаграммасымен берілген тапсырмаға нақты жауап бергендері өз нәтижесін көрсетті.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1. Алдағы уақытта да рефлексияны жетілдіре түсу керектігін байқадым.2. Топтық жұмыс кезінде кейбір оқушылардың ынта-жігерін ескеру керектігін білдім.Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақта не нәрсеге назар аудару керек? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)