Сабақтың
мақсаты
|
Барлығы: империя, отар, форпост, редут,
сепаратизм ұғымдарының мағынасын
зерделейді;
Көпшілігі: Тәуке, Әбілқайыр, Қайып
хандардың т.б. тұлғалардың тұлғалық ерекшеліктерін
тұжырымдайды;
Кейбіреуі: Қазақ хандығының Ресей империясына
қосыла бастауына итермелеген себептер мен оның салдарын
анықтайды
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Сыныпты топқа
бөлу.
БЫМ Бастапқы ынталандырушы
материал
«Ой
қозғау»
Слайд арқылы Анна Иоановна патшайым мен
Әбілхайыр хан портреттері және Ресей қабылдауындағы Кіші жүз
елшілігінің суреті көрсетіліп, оқушыларға төмендегі сұрақтар
қойылады:
- Суретті көріп, не туралы
ойландыңыз?
Оқушылардың болжам жауаптары арқылы
сабақ тақырыбы анықталады.
Сабақ тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау
критерийлері оқушыларға
таныстырылады.
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары
арқылы жаңа тақырыпқа көшу
Оқушылар өз
болжамдарын айтып, талқылау
жүргізеді
|
ҚБ арнайы таратпа
белгілері
|
Әбілхайыр хан мен Анна
Иоановна портреті
Ресей императрицасының қабылдауында болған елшілік
суреті
|
Жаңа
сабақ
|
1-тапсырма. Өткенге
шолу
Өткен сабақтардағы
материалдарды сұрақ-жауап әдісі бойынша еске
түсіру
2-тапсырма. Жаңа
ұғымдармен жұмыс.
Оқушыларға жаңа ұғымдарды
дәптерге түсіреді. Сынып алдында әр топ өздеріне тиесілі жаңа
ұғымдардың мағынасын
түсіндіреді.
Отар - Күшті мемлекетке тәуелді
мемлекет
Грамота
- Тарихи оқиғаны растайтын мемлекеттік
құжат
Отаршылдық
- Артта қалған елдерді жаулап алып, халқын тонау, қанау
саясаты
Елшілік
- Бір мемлекеттен екінші мемлекетке жолданатын өкілдер
тобы
Бодан - Қорғаушы,
қамқоршы
Аманат
- Қымбат, бағалы затты, адамды біреуге уақытша
қалдыру
3-тапсырма. «Жылдар
сөйлейді»
Экранда негізгі
хронологиялық деректер көрсетіледі, оқулықпен жұмыс
жасатады.
4-тапсырма. «Детективтер
агенттігі»
Мәтінмен
жұмыс
Оқушылар - агенттік қызметкерлері, ал
мұғалім – клиент ролін ойнайтын болады. Клиент агенттікке сұраныс
тапсырады, ал агенттік қызметкерлері тапсырысты орындайды.
Тапсырманы жеңілден күрделіге қарай бөлу арқылы дифференцацияны
жүзеге асыру ескеріліп, топтарға қабілетіне қарай 3 деңгейдегі
тапсырмалар ұсынылады. Топтар деректерді оқып, талқылап, зерттеу
жұмысын жүргізеді. Зерттеулерін ментальда карта, хат, есеп
формасында дайындап, сынып алдында қорғайды. Топтар бір-біріне кері
байланыс береді.
5-тапсырма.
«Қөзқарастар тайталасы»
Әбілқайырдың сол
кездегі тарихи шешімін екі жақты қарастырып,
талдайды
6- тапсырма.
«Үнсіз жазу».
Сабақты қорытындылау: Кіші жүздің Ресейге
қосылуының салдарлары қандай
болды?
Бір топта ретімен отырыңыздар. Бірлесе отырып және ҮНСІЗ түрде
қызықты қорытынды сөйлем жазыңыз.
- Әрбір топқа бір бет қағаз және бір қалам керек.
- Келесі адам келесі сөйлемді жазып, қағазды ары қарай келесі
адамға береді.
- Солай жалғасып кете
береді…
|
Оқушылар ақпараттық
мәтінмен жұмыс
жасайды
Оқушылар өз
жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар
бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін
толықтырады.
Мәтінмен танысады,
дәптермен жұмыс
жүргізеді
Деректі материалдарды
және мәтіндерді зерттеп, Кіші жүздің ханы Әбілқайырдың Ресей
бодандығын қабылдауының басты үш себебін
көрсетеді
Сарапшылар дәйектердің
молдығына, сенімділігіне қарай
бағалайды
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
ҚБ «Өзін-өзі
бағалау»
ҚБ Өзара топты
бағалайды
|
Ақпараттық
мәтін
Үлестірмелі
қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
Карта
Дәптермен
жұмыс
ҚБ парағы
Арнайы белгішелер
таратылады
А4, конспект
|
Қорытынды
|
Кері
байланыс
Мен барлығын
түсіндім, тапсырмаларды ..... ....
орындадым
-Мен орташа
түсіндім, тапсырмаларды орындауда .........
қиналдым
-Ешнәрсе түсінбедім,
тапсырмаларды орындауда ...
қиналдым
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|