Материалдар / Қазақ хандығының Ресей империясына қосылуының басталуы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ хандығының Ресей империясына қосылуының басталуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақтың қысқа мерзімді жоспары, Қазақстан тарихынан 7 сыныпқа арналған, Кіші жүздің Ресейге қосылуы туралы айтылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2021
477
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«Тексерілді»: ______________ Умирзахов Е.К

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім:

7.1XVIII ғасырдағы Қазақ хандығы


Педагогтің аты-жөні

Абуов Жалғас Абайұлы

Күні:

30.09.2021ж

Сынып:

Қатысушылар саны:19

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Қазақ хандығының Ресей империясына қосылуының басталауы.

Зерттеу сұрағы: Әбілқайыр ханның Анна Иоанновна патшайымға жазған хатының себептері мен салдары қандай болды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау;

Сабақтың мақсаты

Барлығы: империя, отар, форпост, редут, сепаратизм ұғымдарының мағынасын зерделейді;

Көпшілігі: Тәуке, Әбілқайыр, Қайып хандардың т.б. тұлғалардың тұлғалық ерекшеліктерін тұжырымдайды;

Кейбіреуі: Қазақ хандығының Ресей империясына қосыла бастауына итермелеген себептер мен оның салдарын анықтайды

Бағалау критерийлері

Қазақ хандығының Ресей империясына қосыла бастауының себептері

мен салдарын анықтайды

Пәнаралық байланыстар

Дүние жүзі тарихы, География


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


Сыныпты топқа бөлу.

БЫМ Бастапқы ынталандырушы материал

«Ой қозғау»

Слайд арқылы Анна Иоановна патшайым мен Әбілхайыр хан портреттері және Ресей қабылдауындағы Кіші жүз елшілігінің суреті көрсетіліп, оқушыларға төмендегі сұрақтар қойылады:


- Суретті көріп, не туралы ойландыңыз?


Оқушылардың болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады.


Сабақ тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері оқушыларға таныстырылады.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ арнайы таратпа белгілері


Әбілхайыр хан мен Анна Иоановна портреті


Ресей императрицасының қабылдауында болған елшілік суреті

Жаңа сабақ

1-тапсырма. Өткенге шолу

Өткен сабақтардағы материалдарды сұрақ-жауап әдісі бойынша еске түсіру

2-тапсырма. Жаңа ұғымдармен жұмыс.

Оқушыларға жаңа ұғымдарды дәптерге түсіреді. Сынып алдында әр топ өздеріне тиесілі жаңа ұғымдардың мағынасын түсіндіреді.

Отар - Күшті мемлекетке тәуелді мемлекет

Грамота - Тарихи оқиғаны растайтын мемлекеттік құжат

Отаршылдық - Артта қалған елдерді жаулап алып, халқын тонау, қанау саясаты

Елшілік - Бір мемлекеттен екінші мемлекетке жолданатын өкілдер тобы

Бодан - Қорғаушы, қамқоршы

Аманат - Қымбат, бағалы затты, адамды біреуге уақытша қалдыру

3-тапсырма. «Жылдар сөйлейді»

Экранда негізгі хронологиялық деректер көрсетіледі, оқулықпен жұмыс жасатады.

4-тапсырма. «Детективтер агенттігі»

Мәтінмен жұмыс

Оқушылар - агенттік қызметкерлері, ал мұғалім – клиент ролін ойнайтын болады. Клиент агенттікке сұраныс тапсырады, ал агенттік қызметкерлері тапсырысты орындайды. Тапсырманы жеңілден күрделіге қарай бөлу арқылы дифференцацияны жүзеге асыру ескеріліп, топтарға қабілетіне қарай 3 деңгейдегі тапсырмалар ұсынылады. Топтар деректерді оқып, талқылап, зерттеу жұмысын жүргізеді. Зерттеулерін ментальда карта, хат, есеп формасында дайындап, сынып алдында қорғайды. Топтар бір-біріне кері байланыс береді.

5-тапсырма. «Қөзқарастар тайталасы»

Әбілқайырдың сол кездегі тарихи шешімін екі жақты қарастырып, талдайды

6- тапсырма. «Үнсіз жазу».
Сабақты қорытындылау:
Кіші жүздің Ресейге қосылуының салдарлары қандай болды?
Бір топта ретімен отырыңыздар. Бірлесе отырып және ҮНСІЗ түрде қызықты қорытынды сөйлем жазыңыз.
- Әрбір топқа бір бет қағаз және бір қалам керек.
- Келесі адам келесі сөйлемді жазып, қағазды ары қарай келесі адамға береді.
- Солай жалғасып кете береді…

Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды





Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.



Мәтінмен танысады, дәптермен жұмыс жүргізеді




Деректі материалдарды және мәтіндерді зерттеп, Кіші жүздің ханы Әбілқайырдың Ресей бодандығын қабылдауының басты үш себебін көрсетеді




Сарапшылар дәйектердің молдығына, сенімділігіне қарай бағалайды

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»







ҚБ «Өзін-өзі бағалау»










ҚБ Өзара топты бағалайды


Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар

Суреттер



Тірек-сызбалар

Кесте


Карта


Дәптермен жұмыс


ҚБ парағы















Арнайы белгішелер таратылады













А4, конспект











Қорытынды

Кері байланыс

Мен барлығын түсіндім, тапсырмаларды ..... .... орындадым

-Мен орташа түсіндім, тапсырмаларды орындауда ......... қиналдым

-Ешнәрсе түсінбедім, тапсырмаларды орындауда ... қиналдым

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!