2. Музыка тыңдау және
талдау
А.Жұбановтың «Би» күйін
оркестрдің орындауында тыңдаңыз.
Тыңдау кезінде оркестрде
қандай аспаптар қолданылған және дирижердің қимылы мен тұрған
жеріне назар аударыңыз.
Талдау үшін
сұрақтар:
-
оркестрде қандай аспаптар
қолданылған?
-
дирижер қан0ыдай қызмет
атқарады?
-
аспаптарды қалай топтастырар
едіңіздер?
Қазақ халық аспаптар
оркестрі
1933 жылы Ахмет Жұбановтың
ұйымдастыруы мен жетекішілімен құрылды. Оркестрдің дирижері мен
жетекшісі Ахмет Жұбанов болды. 1944 жылы оркестрге ұлы күйші
Құрмангазының аты берілді. Оркестр дирижерлерінің қатарындаЛатиф
Хамиди, Шамғон Кажыгалиев, Нурғиса Тілендиев. Қазіргі таңда
оркестрге Арман Жудебаев жетекшілік етеді. Оркестр репертуарында
4000ға жуық шығармалар бар.
3. Нота
сауаттылығы
Дирижер
– барлық музыканттардың
орындауын басқаратын адам
Партитура
– әрбір аспапқа арналған ноталық
жазба. Партитурада бір музыкалық шығарманың барлық аспаптарға
арналған жеке орындау партиялары жазылады. Партитура оркестрдегі әр
музыкантытң алдында пюпитрде орналасады, дирижерлық пультте
дирижердың алдында орналасады.
4. Әнді үйрену және
айту.
Дауыс жаттығуын
жасау
Әннің сөзін жазған ақынмен
танысу.
Нығмет
Баймұхамедов[1](1904-1969) Орал облысы, Жымпиты ауданы №1 ауылда
туған. 1925-1927 жылдары Орал педагогика техникумында оқиды,
кейінірек Қазақтың Абай атындағы қазақ педагогика институтының
филология факультетін бітірген. Ол ұзақ жылдар бойы Совет және
кәсіподақ үйымында жұмыста болды. Содан кейін Абай атындағы
Мемлекеттік академиялық Опера және балет театрының әдебиет
бөлімінің меңгерушісі, Құрманғазы атындағы Өнер институтының әдеби
редакторы болды. Алғашқы әдеби еңбегі — «Атыс» пьесасы
(1937).[2]
Әнді партия бойынша
бөліп орындау.
Әнді өзі сүйемелдеп немесе
минусовкасы арқылы орындау.
Оқушыларға әнді партия бойынша
орындауды ұсыну
1 қатар
1-шумағын
2 қатар
2-шумағын
3 қатар әннің қайырмасын
орындайды.,
Қалыптастырушы
бағалау өзара бағалау және мұғалімнің
оқушыларды орындау барысында бақылауы арқылы жүзеге
асады.
- Әнді орындау барысында өз
партияларыңызды сақтай алдыңыздар ма?
- Неліктен партияға бөліп
орындайды деп ойлайсыздар?
- Сіздерге қай әрекет жеңіл
болды сыныппен бірге барлық әнді орындау ма, әлде өз партияларыңды
орындау ма?
Қорытынды: Бүгінгі сабақты толық
меңгергендерінді анықтау үшін ұялы телефондарын арқылы wordwall
бағдарламасына қосыламыз.
|
Дыбыс
күшейіткіш
Күйдегі аспаптарды таңдап,
анықтап, топтастырады
Дәптерге конспект
түсіреді
До мажор гаммасын
орындайды
Ұялы телефонмен
жұмысhttps://wordwall.net/ru/resource/37058318
|