Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақ тарихының жазба деректері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Қазақ хандығы - Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет |
||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Кулмырзаева К |
|||||||
Сынып: 10 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||||
Сабақ тақырыбы |
Ақ Орда - Қазақ хандығының негізі |
|||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
|
|||||||
Сабақ мақсаттары |
Ақ Орданың Қазақ хандығының қайнар көзі екенің біледі |
|||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||||
Тілдік мақсаттар |
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер Бірқатар факторлар келесі факторларға әсер етті, мысалы... Бұл оқиға /өзгеріс маңызды болды / айтарлықтай, өйткені… Біздің анықтағанымыз... |
|||||||
Құндылықтарды дарыту |
Өмір бойы оқу; материалды білуге құмарлық, шығармашылық және сыни тұрғыда зерттеу арқылы оқуға деген сүйіспеншілікті дағдыландыру; Құрметтеу: оқушылардың жұптық және топтық жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, бір-біріне құрметпен қарау; Өз көзқарастарын ашық білдіру; Бірін-бірі тыңдап және сұрақтарға жауап беру |
|||||||
Пәнаралық байланыстар |
География |
|||||||
АКТ қолдану дағдылары |
АКТ дағдыларын дамыту (интербелсенді тақта). |
|||||||
Бастапқы білім |
|
|||||||
Сабақ барысы |
||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы |
Сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Миға шабуыл ретінде суреттер көрсету. Сабақ тақырыбына шығу. Жаңа тақырыпқа, сабақтың оқу мақсаты мен бағалау критерийлеріне тоқталып өту. |
Қазақ елі. Қазақстан тарихы. Kazak eli. 1 seriya. http://www.youtube. com/watch?v=Jkuzz_U8D-E
Источник: https://e-history.kz/kz/contents/view/324
|
||||||
Сабақтың ортасы
|
"Мағананы тану" кезеңі: Ақ Орда мемлекеті жайында бес минуттық бейнебаян көрсету (тыңдалым). №1тапсырма (білу, түсіну) Тарихи диктант Ақ Орда - ..................аумағында ........... кейінгі құрылған алғашқы мемлекет. Орталығы ................. өзенінің орта ағысы бойына орналасқан ............... қаласы болды. Ақ Орданың аумағы ................ ханның екі баласы ............. мен .............. хандардың жерін қамтыды. Ақ Орда ............... өзенінен .............. ойпатына дейінгі, Сырдарияның ...................... және ................... ағысы аралығындағы кең-байтақ аумақты алып жатты. .......... ғасырдың екінші ширегінен бастап Ақ Орда ............... біржола бөліне бастайды. ............. жылдардың өзінде мемлекеттің астанасы ................. бір жылдың ішінде ............ хан ауысады. Осы талас-тартысты дер кезінде пайдаланған Орда Еженнің ұрпағы ............. хан билігін өз қолына алып, мемлекеттің күш-қуатын нығайтады. Дескриптор:
Т Оқулық бойынша жұмыс (оқылым) жауаптар негізінде; мысалы, билік үшін күрес, этникалық құрамы, жер аумағы, ел ішіндегі жағдай, шаруашылығы, дін т.б) 1 топ: Ақ Орданың құрылуы; 2-топ: Жер аумағы (карта кескіні); 3-топ: халқының этникалық құрамы; 4-топ: ішкі-сыртқы саяси жағдайы; 5-топ: шаруашылығы. Дескриптор:
Интерпретация Мәтінмен жұмыс"ПОПС формуласы". Бірінші сөйлем: "Менің ойымша....." Екінші сөйлем: "Себебі, мен оны былай түсіндіремін..." Үшінші сөйлем: "Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...." Соңғы сөйлем: "Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...." Дескриптор:
|
|||||||
Сабақтың соңы |
Кері байланыс: "3+2+1" Ұнаған 3 кезең; Ұнаған 2 сұрақ; Келесі сабаққа 1 ұсыныс |
|||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||
Оқылатын тақырыптарға алдын ала материалдар дайындап, қолдау көрсету мақсатында дифференциациялық тапсырмалар жүзеге асады. Сабақта барлық оқушылар толық қамтылады
|
Оқушыларға ауызша кері байланыс беріп отырамын және өзара бағалау жүзеге асады. |
Сынып бөлмесінің жарық болуын , оқушылардың Орындықта дұрыс отыруын қадағалаймын. Техникалық қауіпсіздік ережесін сақтаймын. |
||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1. 2. Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1. 2. Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |