Материалдар / Қазақ тарихының жазба деректері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақ тарихының жазба деректері

Материал туралы қысқаша түсінік
авторлық бағдарлама
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Сәуір 2021
830
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Қазақ хандығы - Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет

Мектеп: №61 ЖББМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Кулмырзаева К

Сынып: 10

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Ақ Орда - Қазақ хандығының негізі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

  • 10.3.1.2 Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіру;

  • 10.3.3.1 Ақ Орда және Қазақ хандығының тарихи сабақтастығын анықтау

Сабақ мақсаттары

Ақ Орданың Қазақ хандығының қайнар көзі екенің біледі



Бағалау критерийлері

  • Қазақ халқының қалыптасып мемлекеттің құрылуында Ақ Орданың зор тарихи рөл атқарғанын біледі;

  • Ақ Орда мен Қазақ хандығының тарихи сабақтастығын бағалай алады

Тілдік мақсаттар

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

Бірқатар факторлар келесі факторларға әсер етті, мысалы...

Бұл оқиға /өзгеріс маңызды болды / айтарлықтай, өйткені

Біздің анықтағанымыз...

Құндылықтарды дарыту

Өмір бойы оқу; материалды білуге құмарлық, шығармашылық және сыни тұрғыда зерттеу арқылы оқуға деген сүйіспеншілікті дағдыландыру;

Құрметтеу: оқушылардың жұптық және топтық жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, бір-біріне құрметпен қарау;

Өз көзқарастарын ашық білдіру;

Бірін-бірі тыңдап және сұрақтарға жауап беру

Пәнаралық байланыстар

География

АКТ қолдану дағдылары

АКТ дағдыларын дамыту (интербелсенді тақта).

Бастапқы білім


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Миға шабуыл ретінде суреттер көрсету. Сабақ тақырыбына шығу.

Жаңа тақырыпқа, сабақтың оқу мақсаты мен бағалау критерийлеріне тоқталып өту.

Қазақ елі. Қазақстан тарихы. Kazak eli. 1 seriya. http://www.youtube. com/watch?v=Jkuzz_U8D-E














































Источникhttps://e-history.kz/kz/contents/view/324
© e-history.kz


Сабақтың ортасы

















"Мағананы тану" кезеңі:

Ақ Орда мемлекеті жайында бес минуттық бейнебаян көрсету (тыңдалым).

1тапсырма (білу, түсіну)

Тарихи диктант

Ақ Орда - ..................аумағында ........... кейінгі құрылған алғашқы мемлекет. Орталығы ................. өзенінің орта ағысы бойына орналасқан ............... қаласы болды. Ақ Орданың аумағы ................ ханның екі баласы ............. мен .............. хандардың жерін қамтыды. Ақ Орда ............... өзенінен .............. ойпатына дейінгі, Сырдарияның ...................... және ................... ағысы аралығындағы кең-байтақ аумақты алып жатты.

.......... ғасырдың екінші ширегінен бастап Ақ Орда ............... біржола бөліне бастайды.

............. жылдардың өзінде мемлекеттің астанасы ................. бір жылдың ішінде ............ хан ауысады. Осы талас-тартысты дер кезінде пайдаланған Орда Еженнің ұрпағы ............. хан билігін өз қолына алып, мемлекеттің күш-қуатын нығайтады.

Дескриптор:

  • Ақ Орда мемлекетінің құрылу тарихын түсінеді;

  • Көп нүктенің орнына керекті сөздерді айта алады;

  • Сөйлемдерді дұрыс құрастырып, әңгіме құрайды.

Т Оқулық бойынша жұмыс (оқылым) жауаптар негізінде; мысалы, билік үшін күрес, этникалық құрамы, жер аумағы, ел ішіндегі жағдай, шаруашылығы, дін т.б)

1 топ: Ақ Орданың құрылуы;

2-топ: Жер аумағы (карта кескіні);

3-топ: халқының этникалық құрамы;

4-топ: ішкі-сыртқы саяси жағдайы;

5-топ: шаруашылығы.

Дескриптор:

  • Ақ Орданың құрылуын біледі;

  • Жер аумағын кескін картаға түсіре алады;

  • Халқының этникалық құрамын атай алады;

  • Ішкі-сыртқы саяси жағдайын түсіндіреді

Интерпретация

Мәтінмен жұмыс"ПОПС формуласы".

Бірінші сөйлем: "Менің ойымша....."

Екінші сөйлем: "Себебі, мен оны былай түсіндіремін..."

Үшінші сөйлем: "Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...."

Соңғы сөйлем: "Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...."

Дескриптор:

  • Мемлекеттің басқару жүйесін біледі;

  • Қазақ хандығының құрылуының алғы шарттарын түсінеді

Сабақтың соңы


Кері байланыс:

"3+2+1"

Ұнаған 3 кезең;

Ұнаған 2 сұрақ;

Келесі сабаққа 1 ұсыныс

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Оқылатын тақырыптарға алдын ала материалдар дайындап, қолдау көрсету мақсатында дифференциациялық тапсырмалар жүзеге асады. Сабақта барлық оқушылар толық қамтылады




Оқушыларға ауызша кері байланыс беріп отырамын және өзара бағалау жүзеге асады.


Сынып бөлмесінің жарық болуын , оқушылардың Орындықта дұрыс отыруын қадағалаймын. Техникалық қауіпсіздік ережесін сақтаймын.

Сабақ бойынша рефлексия




Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.

2.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.

2.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!