Мектеп
|
Шығыс Қазақстан
облысы білім басқармасы Өскемен қаласы бойынша «№27 орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
|
Сынып
|
2
«А»
|
Мұғалім
|
Амирхасимова
Гульнара Аймухамбетовна
|
Пәні
|
Қазақ
тілі
|
Күні
|
19.02.2021
|
Бөлім
|
Салт-дәстүр және
ауыз әдебиеті
|
Тақырып
|
Зат есім 10-14
жаттығу
|
Оқу
мақсаты:
|
2.2.3.1 – өлең мазмұнын
анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап
беру
2.3.5.1 – жіберілген
пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен
түзету
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық оқушылар
білуге тиісті:
Адамға қатысты
сөздерге кім? кімдер?, заттар мен жануарларға не? нелер? сұрағы
қойылады
Мәтін мазмұны
бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру арқылы зат есімдерді сұрақ
қою арқылы ажыратады
Оқушылардың
көпшілігі білуге тиіс:
Туыстық атауларды
біледі, өлеңді рольге бөліп
оқиды
Кейбір оқушылар
білуге тиіс:
Немере, немене,
шөпшек туыстық атауларын түсіндіре
алады
|
Сілтемелер
|
Сергіту сәті
«Аяқпенен топ-топ-топ»
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=eR7kCG3I8iA
|
Тілдік
мақсат
|
Туыстық атаулары: ата, әже,
нағашы әже, нағашы ата, нағашы әже, сіңлі,
қарындас,іні
|
Алдыңғы
оқу
|
Зат
есім
|
Ресурстар
|
.Жалпы орта білім
берудің білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2018
жылғы 10 мамырдағы №199 бұйрықпен
бекітілген)
2. Қазақ тілі
бойынша тақырыптық-күнтізбелік жоспар 2- сынып 2020-2021 оқу
жылы
3.Жалпы білім
беретін мектептің 2-сынып оқушыларына арналған қазақ тілі оқулығы
3- бөлім 44-45- бет Ә.Е.Жұмабаева,Г.И.Уайсова, Г.Т. Сәдуақас Алматы
«Атамұра» 2017
|
Құндылықтарды
дамыту
|
Отбасындағы сыйластыққа,
мейірімділікке тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін
дамыту
|
Сабақтың
барысы
|
Оқытушының іс-
әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
мин
|
1.Ұйымдастыру
сәті
Оқушылармен
амандасу
Үлкенге
де-Сіз,
Кішіге де-
Сіз
Баршаңызды
құрметтеп,
Бас иеміз
біз!
Оқушылардың көңілін
сабаққа аудару
Сабақтың
тақырыбын хабарлау
Зат
есім
Сабақтың мақсатымен
таныстыру
Зат есім туралы
түсініктерін қалыптастыру. Зат есімнің сөз табы ретінде атқаратын
ролі мен мәнін ашу
|
Оқушылар қайталап
айтады
|
Формативті бағалау
үнемі жүргізіліп отырады.
Гүлдердің суреттерін
тарату арқылы бағалау
жүргізіледі
|
Оқулықтар
суреттер
Кеспелер
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
10-
жаттығу
Өлеңді түсініп
оқы.
Шағала көлін қорғайды,
Шопан төлін қорғайды.
Егінші жерін қорғайды,
Батыр елін қорғайды.
1.Өлең мазмұны
бойынша сұрақтар қой және жауап
бер.
2.Өлеңнен кім? не?
сұрағына жауап беретін сөздерді
тап.
Жаңа
ақпарат
Адамға қатысты
сөздерге кім? Кімдер? Не ? нелер? деген сұрақ
қойылады.
11-
жаттығу
Өлеңді қатесіз
көшіріп жаз.
Ұл қызына
ерген
Немереңбіз,
әже.
Немереңнен
өрген
Шөбереңбіз,
әже.
|
1.Өлеңді түсініп
оқиды.
2.Өлеңнен кім? не?
сұрақтарына жауап беретін сөздерді
табады
3. Кім? не?
сұрақтары қандай сөздерге қойылатынын
болжайды
1.Бас әріп пен кіші әріптің
биіктігі мен мөлшерін сақтап,оларды байланыстырып,көлбеу және таза
жазады
|
Дескриптор:
Зат есімдерді
анықтауға бағытталған сұрақтарға жауап беретін сөздерді таба
алады
Дескриптор:
Өлеңді қатесіз көшіріп
жазады
|
|
Сергіту
сәті
|
«Аяқпенен
топ-топ-топ»
|
Бойды сергітіп,
қимылды жаттығу орындайды
|
|
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=eR7kCG3I8iA
|
|
12-
жаттығу
Саған кім
болады?
Әкеңнің әкесі
-.......
Әкеңнің анасы -
.....
Анаңның әкесі
-....
Анаңның анасы -
.....
Өзіңнен кіші қыз
болса -... .
Өзіңнен кіші ұл
болса - ... .
13- жаттығу
«Жаңылмай айт»
Мына
балалар,
Немерелеріңіз
еді;
Шөберелеріңіз
бе?
Шөпшектеріңіз
бе?
Неменелеріңіз
бе?
Неменелеріңіз
еді?
|
«Ойлан тап»
әдісі
Сын тұрғысынан ойлай
отырып, өлең мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтарға жауап
береді
1.Жаңылтпашты
бірнеше рет оқиды
2. Жаңылтпашты
айтады
|
Дескриптор:
Туыстық атауларды
атай алады
Дескриптор:
Жаңылтпашты жаңылмай
айтады.
|
|
Сабақтың
соңы
4
мин
|
|
«Алтын сандық»
ойыны
1.Кім? кімдер?
сұрағына
жауап беретін
сөздерді бірінші киіз үйге
орналастырады
2. Не? нелер?
сұрағына
жауап беретін
сөздерді екінші киіз үйге
орналастырады
|
Дескриптор:
Адамға
кім?кімдер?заттар мен жануарларға не?нелер? сұрағы қойылатынын
айтады
|
|
Үйге тапсырма
беру 1 мин
|
№14. 46
бет
|
Күнделікке үй тапсырмасын
жазады.
|
|
|