Материалдар / Қазақ тілі 2 сынып қмж
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақ тілі 2 сынып қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдер пайдалана алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2018
2428
29 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән:Қазақ тілі Бөлім:УақытУақыт туралы не білемін?Сабақ тақырыбыДыбыстардың үндесуі.Мектеп: Шорнақ

Мұғалімнің аты-жөні:
Күні:

Сынып: 3 Қатысқандар:Қатыспағандар саны:
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 3.2.4.1 өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау;3.1.7.1 сөз ішінде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айту (сенбі – сембі, Жангүл –Жаңгүл);3.3.6.1 бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей жəне біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:
  • мұғалімнің қолдауымен мәтіннің тақырыбын, ондағы негізгі ойды анықтайды;
  • сөз ішінде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айтады;
  • мұғалімнің қолдауымен жіберілген пунктуациялық, грамматикалық қателерді тауып, түзетеді;;


  • Оқушылардың көбі:
  • мәтіннің тақырыбын, мұғалімнің қолдауымен ондағы негізгі ойды анықтайды;
  • қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айта алады;қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айта алады;
  • жіберілген орфографиялық қателерді үлгі/талдау негізінде тауып, түзетеді;


  • Оқушылардың кейбірі: - мәтіннің тақырыбы мен ондағы негізгі ойды анықтай алады;
  • сөз ішінде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтай отырып айта алады:сөз ішінде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтай отырып айта алады:
  • жіберілген орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзетіп, шапшаң жазады;
  • Бағалау критерийлері - өз бетінше мәтіннің тақырыбын қояды, негізгі ойды мұғалімнің көмегімен анықтайды;- сөзде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айтады;- жіберілген орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен табады, түзетеді.
    Сөздік қорПәндік терминология мен тірек сөздерДыбыстар үндестігі. Жуан, жіңішке дыбыстар.Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл:Талқылау үшін сұрақтар:Аңыз неліктен «Өмір-уақыт» деп аталған деп ойлайсың? Мұндай болжам жасауыңа не негіз болды?Ол жексенбі күні неліктен ауырып қалмады? Ойыңды бөліс.Өзің жексенбі күнді қалай өткізесің?Сөз ішінде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуі нені білдіреді?Дыбыс үндестігінің қандай ерекшеліктерін білесің?
    Құндылықтарды дарытуУақытты ұтымды пайдалана білуге баулу;Оқушыларды уақытты бағалай  білуге тәрбиелеу
    Пәнаралық байланыстарЖаратылыстану
    Алдыңғы меңгерілген білім Дауысты, дауыссыз дыбыстар. Дыбыс үндестігі
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы

    4 минут
    І. Ұйымдастыру бөлімі. Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! Өткен бөлім бойынша бестік тест тапсырмасын орындау

    доп







    Сабақтың ортасы 3 минут







    8 минут





    6 минут

















    ІІ. Негізгі бөлім(Ө, Т, Ж, қ) Мәтінмен жұмыс.1-жаттығу. Ертегіні тыңда.«Таңды іздеу» Бразилия ертегісі Аударған Шәкен Күмісбаев «Ойлан, Бірік, Бөліс» әдісіСұрақтарға жауап бер• Ертегі не туралы? Ондағы негізгі ойды анықта.• Ертегі неліктен «Таңды іздеу» деп аталған деп ойлайсың?Өз пікіріңмен бөліс.• «Қараңғы түн», «таң» сөздерінің мағынасын дереккөздерденбіліп ал.• Төмендегі суреттердің қайсылары ертегі мазмұнына сәйкескеледі? Өз ойыңды дәлелде. Бағалау дескрипторы:негізгі ойды анықтай алады;өз ойын толық жеткізеді.(МК; Ө, Т; Қ) 2-жаттығу. Жұмбақты оқып, шешуін тап.Секунды жоқ «Тық-тық» еткен. Есесіне «Қыт-қыт» еткен. Қанаты бар, Сағаты бар.Сергіту сәті. «Заряд алу»Шаттық шеңберге барлығы тұрып, көздерін жұмады. Бастапқы бастаушы қолды 1 рет қысады, екінші айналымда 2 рет қысады, соңында 3 рет қысады, бұл бастапқы бастаушыға барғанда қанша заряд жібергені бойынша қайта келу керек.«Ашық микрофон» әдісіОқушылар қолдарына микрофон ұстап, берілген сөзге байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді.3-жаттығу. Сөздерді оқып, көшіріп жаз. Басшы, теңізші, түнгі, көкжиек, сөнбеді, жанбады, орынбасар. Үлгі: Жазылуы Айтылуы Басшы башшыБағалау дескрипторы:негізгі ойды анықтайды;қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айтады, қатесіз жазылуын қадағалайды;Ережемен таныстыру Қатар тұрған дауыссыз дыбыстар бір-біріне әсер етіп, айтылуда өзгереді: жауынгер – жауыңгер, сенбі – сембі.«Бұзық телефон» ойыныШаттық шеңберге тұрып бастаушы келесі адам құлағына айтылуда өзгеретін сөзді \көкжиекасшы,\ сыбырлайды соңында бастаушыға қайта келгенде сол сөз жету керек, кейін сөзді ауыстырып жіберген адам анықталады.Жұмыс дәптері

    «Қазақ тілі» оқулығы 3-сынып. Жумабаева А., «Атамұра баспасы» 2018 ж.

    стикер

    ереже жазылған кесте
    Сабақтың соңы3 минутРефлексия: Үй тапсырма «Мен бос уақытымды қалай өткіземін?» сұрағына жауап жазу.





















    Саралау– оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Топтық тапсырмаларды саралау бойынша беру.Қабілеті жоғары оқушыларға одан әрі дамуы үшін көмек қажет ететін оқушыларға қайта түсіндіру арқылы қолдау көрсетіледі.Қалыптастырушы бағалаулар дескрипторлар негізінде өзін-өзі бағалау, жұпта бағалау және мұғалімнің бағалауы арқылы жүзеге асырылады.Топта бірі-бірі тыңдау. Сыныпта қауіпсіздік ережелерін сақтау.
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:Сабақты жақсарту үшін қандай өзгеріс енгізуге болады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылар туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!