Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақ тілі 4 сынып ҚМЖ келер шақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ямышев ЖОББМ
Қысқа мерзімді
(сабақ) жоспары
Қазақ тілі Келер
шақ
Бөлім: |
7 – бөлім. Ғарышқа саяхат. Ғарыш дегеніміз не? |
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Жанпеисова М.Г. |
|
Күні: |
08.04.2024 |
|
Сынып: 4А |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Келер шақ |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.4.2.9 – етістікті тиісті шақта (өткен шақ, келер шақ, осы шақ) қолдану. 4.2.4.1 – мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды тұжырымдау |
|
Сабақтың мақсаты/смарт мақсат |
етістікті тиісті шақта (өткен шақ, келер шақ, осы шақ) қолдана алады. Мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтай алады және ондағы негізгі ойды тұжырымдай алады |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
«Психологиялық ахуал» Күлімдеп күн бүгін Қарады маған да. Күлімдеп күн бүгін Қарады саған да, Күлімдеп күн бүгін Қарады баршаға.
Өткенді қайталау. Үй тапсырмаларын тексеру Дескриптор:
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қызығушылықты ояту Планеталар туралы әңгімелеу Сабақтың тақырыбын анықтау. Бұл не? Жұлдық деген сөзге байланысты сөйлем құрастырып оны үш жақта айтамыз |
Оқушылар алдындағы сабақта алған білімдерін қайталайды Балалалр тапсырманы орындайды |
|
Үлестірме қағазы |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі бөлім |
Етістік дегеніміз не? Етістіктің шақтары қандай? Сабақтың тақырыбын анықтау Сабақтың мақсатын анықтау |
Етістікті естеріне түсіреді |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
1-тапсырма |
Жұлдыздар қалай пайда болды? (ертегі) Ерте, ерте, ертеде, көптеген ғасырлар бұрын аспанда қазіргі кездегідей көп жұлдыз болмапты. Түнде аспан ашық болған кезде тек бір ғана жұлдызды көруге болады екен. Ол жұлдыз бір күні қатты жарқырап тұрса, бір күні көмескі, күңгірт тартып тұратын болған. Бір күні Ай жұлдыздан былай деп сұрапты: - Жұлдыз, неге сенің жарығың әртүрлі: кейде түннің өзін самаладай жарық етіп жібересің, кейде білінер-білінбес күңгірттеніп тұрасың? Жұлдыз ұзақ үнсіз қалды да, терең демалып, жауап берді: - Мен жалғызсыраған кезде менің жарығым күңгірттенеді. Себебі менің жанымда мен сияқты, маған ұқсайтын бірдебір жұлдыз жоқ. – Ал қай кезде сен жарқырай түсесің? – деп сұрады Ай. – Мен асығып кетіп бара жатқан жолаушыны көргенімде одан сайын жарқырай түсемін. – Сен олардың қайда асығып бара жатқандығын білдің бе ? - деп сұрады Ай. – Иә,- деді Жұлдыз. - Бір күні мен осы сұрақты жолда көп уақыт жүрген жолаушыдан сұрадым. Оның жол жүруден әбден шаршағаны, қатты жүдегені көрініп тұрды. Бірақ көздері…. - Ал оның көздері қандай еді? – деп ай таңдана сұрады. «Бақыт пен шаттықтан олардың көздері жарқырап тұрды», – деп жауап берді де, терең демалып, қайта жалғастырды. – Сенің көздеріңнен бақыт пен қуаныш көріп тұрмын, себебі не, жолаушы? Жолаушы былай деп жауап берді: Себебі үйде мені сағына, тағатсыздана күтіп отырған отбасым бар. Олардың бақытты жүздерін көру үшін, мен мүмкін емес нәрселерді жасауға дайынмын. Жұлдыз сәл үндемей тұрып, былай деді: «Міне, өз үйіне, өз отбасына асығып бара жатқан жолаушылардың жолын жеңілдету үшін, мен оларға жарық сыйлауға тырысамын». Ай Жұлдызға қарады да, былай деп сұрады: - Менің кішкентай ғана көмекшім! Ал сен өз отбасыңның болғанын қалайсың ба? – Бұлай болуы мүмкін бе? – деп Жұлдыз үмітке толы көздерімен қарады. Осыдан кейін Ай бірде-бір сөз айтпастан, ойланбастан күміс түстес киімінің жеңімен бір сілтеп қалып еді, сол арада аспанда мыңдаған жұлдыздар пайда болып, айнала жарқырай түсті. Барлығы да кішкентай Жұлдызға жарықтарын төге, жылтылдай: «Біз сенің жаныңдамыз, біз осындамыз, енді біз – бір Отбасымыз» деп сөйлегендей болды. Түртіп алған тірек сөздер мен сөз тіркестерінің көмегімен мәтін мазмұнын айтады Дескриптор:
Тақтадағы Жалғастырды, сұрады, жарқырай түсті, қарады, жауап берді деген сөздер мен сөз тіркестерінен оқушылар етістіктердің қай мезгілде болып тұрғанын табады Дәптермен жұмыс Дескриптор:
саралау: диалог арқылы |
Ертегіні оқиды. Түртіп алған тірек сөздер мен сөз тіркестерінің көмегімен мәтін мазмұнын айтады Берілген етістіктерді келер шақта жазады. Мәтіннен тірек сөздерді анықтайды Тірек сөздердің негізінде мәтінді мазмұндайды. |
Бағалау парағы |
ҮҚ |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Соңы |
Семантикалық кестені
толтыру
-Сөйлемнің қай шаққа сәйкес келетінін белгілеу. 1 балл -қай шақ, қай жақта тұрғанын айту 1 балл (жіктік) |
Семантикалық кестені толтырады |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша тапсырма Тест .Саралау
|
Тест тапсырмасын орындайды |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Рефлексия. Сабақты бекіту. Ой қорытындылау. Сабақтың мақсатына оралып, рефлексия жүргізу. Оқушылардың рефлексиялық қабілетін дамыту мақсатында «Қол белгісі» әдісі қолданылады. «Мен түсіндім және түсіндіре аламын» дегендер қолдың бас бармағын жоғары бағыттайды. «Мен түсінгеніме сенімді емеспін» дегендер қолдың бас бармағын жанына қарай жантайтады. «Мен түсінбедім» дегендер қолдың бас бармағын төменге бағыттайды. Осы белгілерге сүйеніп, мұғалім материалды қаншалықты меңгергенін біледі.
|
|
|
|