Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Қазақ тілі 4сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі 4сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
7265
4 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Оқу ісінің меңгерушісі:
Оқу ісінің меңгерушісі:
Оқу ісінің меңгерушісі:
Оқу ісінің меңгерушісі:
Оқу ісінің меңгерушісі:
Оқу ісінің меңгерушісі:
Оқу ісінің меңгерушісі:
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Тіл және сөйлеу Тақырыптың мағанасын ашу арқылы түсіктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, топпен тапсырмалар орындауға үйрене отырып,сабаққа деген қызушылықтарын дамытады. | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | |||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Қызығушылықты ояту | 1-жаттығу Суреттерге қара. Суретші сөздің қандай түрін бейнелейді? | ||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды орындау2-жаттығуМәтінді оқып,көшіріп жаз.3-жаттығуСуретте берілген шартты белгілердң нені білдіретінін жаз.4-жаттығуМәтінді оқы | ||
Ой толғаныс | БББ кестесі | ||
Үйге тапсырма | 5-жаттығу,5-бетте | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Ауызша тіл жазбаша тіл Ауызша және жазбаша тіл туралы білімдерін тиянақтау.Сөздерді сөз құрамына,мағынасына қарай талдай білуге үйрену.Сауатты,көркем жазуға, салыстырулар жасауға дағдылану. | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | |||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық-Салем достым! (амандасады)-Сен қалайсың? (иықтарынан қағады)-Қайда болдың? (құлақтарынан тартады)-Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)-Сен келдің! (қолдарын жаяды)-Жақсы болды!(құшақтайды) | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Қызығушылықты ояту | |||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||
Жаңа сабақ | Адамдарға сөйлеу не үшін қажет?Сөйлеу не арқылы жүзеге асады?Оқулықтағы тапсырмаларды орындау1-жаттығуМақалдарды түсініп оқы және мағынасын түсіндір.2-жаттығуМәтінді мәнерлеп оқы3-жаттығуЖұмбақты оқып,шешуін тап4-жаттығу жеке жұмыс | ||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | ||
Үйге тапсырма | 5-жаттығу Мәтінді түсініп оқы | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Дыбыс және әріп туралы білімді еске түсіру Тақырыптың мағанасын ашу арқылы түсіктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, топпен тапсырмалар орындауға үйрене отырып,сабаққа деген қызушылықтарын дамытады | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | |||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Қызығушылықты ояту | Топқа тапсырма1,2,3-жаттығулар10 20 3040 50 60Әр ұяшықтың соңында сұрақтар бар.10. Сөйлеу не үшін қажет?20. Сөйлеудің қандай түрлері бар?30. Ауызша сөйлеудің қандай түрін білесің?40.Жазбаша сөйлеудің қандай түрлері бар.50. Тіл туралы мақал – мәтелдер айт.60. Сөйлеу мәдиенеті деген не? | ||
Сергіту сәті | Оқушыларды сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Білімді жан-жақты тексеру кезеңі.Әр топқа сұрақтар жазылған парақ беріледі.Алма тобы - Дыбыстар жайлы не білесіңдер?.Алмұрт тобы- Әріп жайлы не білесіңдер?.Жүзім тобы - Дыбыстар түрлері.Шие тобы-Дыбыс пен әріптің ерекшелігі.Мұғалім толықтырады . | ||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс4-жаттығу Мәтінді түсініп оқы | ||
Ой толғаныс | «Бес саусақ»Қағазға алақандарынбасып салып, әр саусаққа сабақтағы жасаған жұмыстарды жазу тапсырылады. БББ кестесі | ||
Үйге тапсырма | 5-жаттығу 11-бетте Тасымалдауға келмейтін сөзерді тап. | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Буын үндестігі Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініпп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | |||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындықБалалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!Сендерге шаттық шеңбері өте ұнағанын мен байқап қалдым, біздің әр саяхатымыз осылай басталады. Күлкімізбен, жақсылықпен бөлісуді үйренейік!Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетінежақындатады)Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерініңтұсына қояды)Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,саусақтары күн сияқты)Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Қызығушылықты ояту | |||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмысБуын үндестігі - сөз ішіндегі, сөз бен қосымша арасындағы дауыстылардың не бірыңғай жуан, не жіңішке болып айтылу заңдылығы. Буын үндестігін ғылымдасингармонизм заңы деп те атайды. Қазақ тілінде сөздер бірыңғай жуан, не бірыңғай жіңішке болып келеді. Кейбір жағдайларда жуан және жіңішке дыбыстар аралас келеді. Бұл мұндай жағдайларда: | ||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | ||
Үйге тапсырма | 5,6-жаттығу,14-бетте | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Буын үндестігі Тақырыптың мағанасын ашу арқылы түсіктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, топпен тапсырмалар орындауға үйрене отырып,сабаққа деген қызушылықтарын дамытады | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | |||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Қызығушылықты ояту | Топқа тапсырмаБуын үндестігіПостер қорғау | ||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды орындау1-жаттығу Сөздерге тиісті жұрнақтар мен жалғауларды жалғап жаз.2-жаттығу Жаңылтпашты жатқа жаз.3,4,5-жаттығулар топтарда орындалады. Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар мыналар : Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар : 1.көмектес септік жалғауы.Мысалы : баламен,қонақпен,күрекпен 2. –нілі (-ділі,-тілі ) –тай,-тал,-дар,-еке,-тар Мысалы : даланікі,әкетай,діндар,ағаеке,өсімтал ; 3. –бей,-би,-кер,-гер,-қор,-паз,-қой,-пеш,-хана Мысалы: бейшара,балгер,жемқор,әсемпаз,сәнқой,емхана,жұмыскер,зиянкес. 4. –ов,-ова,-ев,-ева,-ин,-ина.мысалы: Әуезов,Жұмабаев,Сейфуллин,Жұмағазина т.б. | ||
Ой толғаныс | БББ кестесі | ||
Үйге тапсырма | 6-жаттығу,17-бетте | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Дыбыс үндестігі Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініпп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | |||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындықБалалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!Сендерге шаттық шеңбері өте ұнағанын мен байқап қалдым, біздің әр саяхатымыз осылай басталады. Күлкімізбен, жақсылықпен бөлісуді үйренейік!Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетінежақындатады)Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерініңтұсына қояды)Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,саусақтары күн сияқты)Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Қызығушылықты ояту | Сөздік диктанты:Қолғабы, қару-жарағы, еңбекші, қасқырлар, азаматтар, оқымысты, керегі, тарағы. | ||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды орындау1-жаттығуКөп нүктенің орнына жақша ішіндегі қосымшалардың тиістісін қойып жаз.2,3,4-жаттығулар топтарда орындалады. | ||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | ||
Үйге тапсырма | 5-жаттығу,18-бетте | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Дыбыс үндестігі Тақырыптың мағанасын ашу арқылы түсіктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, топпен тапсырмалар орындауға үйрене отырып,сабаққа деген қызушылықтарын дамытады | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | |||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Қызығушылықты ояту | Топқа тапсырмаПостер қорғауДыбыс үндестігі сөз бен қосымшаның арасындағы дауыссыз дыбыстардың бір-бірімен үндесе байланысуын қарастырады.Басты ерекшелік:Түбір қатаң дауыссызға аяқталса, қосымша қатаң дауыссыздан басталуы тиіс.Ат+тар, жас+тар.Түбір үнді дауыссызға, дауысты дыбысқа аяқталса, қосымша үнді не ұяң дауыссыздан басталуы тиіс.Гүл+дер, бала+лар.Түбір ұяң дауыссызға аяқталса, қосымша ұяң дауыссыздан басталуы тиіс.Жаз+ғы, қарбыз+дар. | ||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс1,2,3-жаттығулар топтарда орындалады.4-жаттығуСөздерді көшіріп жаз. | ||
Ой толғаныс | БББ кестесі | ||
Үйге тапсырма | 5-жаттығу,20-бетте. | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Дыбыс үндестігі Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініпп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |