Материалдар / Қазақ тілі 4сынып

Қазақ тілі 4сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі 4сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
7265
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыТіл және сөйлеу Тақырыптың мағанасын ашу арқылы түсіктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, топпен тапсырмалар орындауға үйрене отырып,сабаққа деген қызушылықтарын дамытады.
МақсатыКүтілетін нәтиже

Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту1-жаттығу Суреттерге қара. Суретші сөздің қандай түрін бейнелейді?
Сергіту сәті«Халықтар» биі
Жаңа сабақОқулықтағы тапсырмаларды орындау2-жаттығуМәтінді оқып,көшіріп жаз.3-жаттығуСуретте берілген шартты белгілердң нені білдіретінін жаз.4-жаттығуМәтінді оқы
Ой толғанысБББ кестесі



Үйге тапсырма5-жаттығу,5-беттеКүнделіктеріне жазып беремін
Бағалау

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс









Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады




Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыАуызша тіл жазбаша тіл

Ауызша  және жазбаша тіл туралы білімдерін тиянақтау.Сөздерді сөз құрамына,мағынасына қарай талдай білуге үйрену.Сауатты,көркем жазуға, салыстырулар жасауға дағдылану.
МақсатыКүтілетін нәтиже

Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық-Салем достым! (амандасады)-Сен қалайсың? (иықтарынан қағады)-Қайда болдың? (құлақтарынан тартады)-Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)-Сен келдің! (қолдарын жаяды)-Жақсы болды!(құшақтайды)Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту
Сергіту сәті«Қаражорға» биі
Жаңа сабақАдамдарға сөйлеу не үшін қажет?Сөйлеу не арқылы жүзеге асады?Оқулықтағы тапсырмаларды орындау1-жаттығуМақалдарды түсініп оқы және мағынасын түсіндір.2-жаттығуМәтінді мәнерлеп оқы3-жаттығуЖұмбақты оқып,шешуін тап4-жаттығу жеке жұмыс
РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы

Үйге тапсырма5-жаттығу Мәтінді түсініп оқыКүнделіктеріне жазып беремін
Бағалау

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады


Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыДыбыс және әріп туралы білімді еске түсіру Тақырыптың мағанасын ашу арқылы түсіктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, топпен тапсырмалар орындауға үйрене отырып,сабаққа деген қызушылықтарын дамытады

МақсатыКүтілетін нәтиже

Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты оятуТопқа тапсырма1,2,3-жаттығулар10    20   3040    50   60Әр ұяшықтың соңында сұрақтар бар.10. Сөйлеу не үшін қажет?20. Сөйлеудің қандай түрлері бар?30. Ауызша сөйлеудің қандай түрін білесің?40.Жазбаша сөйлеудің қандай түрлері бар.50. Тіл туралы мақал – мәтелдер айт.60. Сөйлеу мәдиенеті деген не?
Сергіту сәтіОқушыларды  сабақтың  тақырыбы  мен  мақсатын  таныстыру. Білімді жан-жақты  тексеру кезеңі.Әр топқа сұрақтар жазылған парақ беріледі.Алма тобы -    Дыбыстар жайлы не білесіңдер?.Алмұрт тобы- Әріп жайлы не білесіңдер?.Жүзім  тобы -   Дыбыстар түрлері.Шие тобы-Дыбыс пен әріптің ерекшелігі.Мұғалім толықтырады .
Жаңа сабақОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс4-жаттығу Мәтінді түсініп оқы
Ой толғаныс«Бес саусақ»Қағазға алақандарынбасып салып, әр саусаққа сабақтағы жасаған жұмыстарды жазу тапсырылады. БББ кестесі



Үйге тапсырма5-жаттығу 11-бетте Тасымалдауға келмейтін сөзерді тап.Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс









Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады


Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыБуын үндестігі Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініпп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады
МақсатыКүтілетін нәтиже

Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындықБалалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!Сендерге шаттық шеңбері өте ұнағанын мен байқап қалдым, біздің әр саяхатымыз осылай басталады. Күлкімізбен, жақсылықпен бөлісуді үйренейік!Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетінежақындатады)Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерініңтұсына қояды)Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,саусақтары күн сияқты)Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту
Сергіту сәті«Қаражорға» биі
Жаңа сабақОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмысБуын үндестігі - сөз ішіндегі, сөз бен қосымша арасындағы дауыстылардың не бірыңғай жуан, не жіңішке болып айтылу заңдылығы. Буын үндестігін ғылымдасингармонизм заңы деп те атайды. Қазақ тілінде сөздер бірыңғай жуан, не бірыңғай жіңішке болып келеді. Кейбір жағдайларда жуан және жіңішке дыбыстар аралас келеді. Бұл мұндай жағдайларда:
  • Басқа тілден енген сөздер(кітап, қадір, мұғалім т.б.)
  • Біріккен сөздер(бойжеткен, баспасөз т.б.)
  • Қос сөздер(қыз келіншек, жоғары-төмен т.б.)
  • 1-жаттығу Сөздерді буынға бөліп көшіріп жаз.2,3,4-жаттығулар топтарда бөлініп орындалады.
    РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы

    Үйге тапсырма5,6-жаттығу,14-беттеКүнделіктеріне жазып беремін
    Бағалау

    Бағалау парақшасын толтырады.
    Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады


    Оқу ісінің меңгерушісі:
    Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
    Сабақтың атауыБуын үндестігі Тақырыптың мағанасын ашу арқылы түсіктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, топпен тапсырмалар орындауға үйрене отырып,сабаққа деген қызушылықтарын дамытады

    МақсатыКүтілетін нәтиже

    Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
    Қызығушылықты оятуТопқа тапсырмаБуын үндестігіПостер қорғау
    Сергіту сәті«Қаражорға» биі
    Жаңа сабақОқулықтағы тапсырмаларды орындау1-жаттығу Сөздерге тиісті жұрнақтар мен жалғауларды жалғап жаз.2-жаттығу Жаңылтпашты жатқа жаз.3,4,5-жаттығулар топтарда орындалады. Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар мыналар :   Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар : 1.көмектес септік жалғауы.Мысалы : баламен,қонақпен,күрекпен   2. –нілі (-ділі,-тілі ) –тай,-тал,-дар,-еке,-тар Мысалы : даланікі,әкетай,діндар,ағаеке,өсімтал ;   3. –бей,-би,-кер,-гер,-қор,-паз,-қой,-пеш,-хана Мысалы: бейшара,балгер,жемқор,әсемпаз,сәнқой,емхана,жұмыскер,зиянкес.   4. –ов,-ова,-ев,-ева,-ин,-ина.мысалы: Әуезов,Жұмабаев,Сейфуллин,Жұмағазина т.б.

    Ой толғанысБББ кестесі



    Үйге тапсырма6-жаттығу,17-беттеКүнделіктеріне жазып беремін
    Бағалау

    Бағалау парақшасын толтырады.
    Кері байланыс









    Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады


    Оқу ісінің меңгерушісі:
    Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
    Сабақтың атауыДыбыс үндестігі Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініпп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады
    МақсатыКүтілетін нәтиже

    Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындықБалалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!Сендерге шаттық шеңбері өте ұнағанын мен байқап қалдым, біздің әр саяхатымыз осылай басталады. Күлкімізбен, жақсылықпен бөлісуді үйренейік!Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетінежақындатады)Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерініңтұсына қояды)Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,саусақтары күн сияқты)Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
    Қызығушылықты оятуСөздік диктанты:Қолғабы, қару-жарағы, еңбекші, қасқырлар, азаматтар, оқымысты, керегі, тарағы.
    Сергіту сәті«Қаражорға» биі
    Жаңа сабақОқулықтағы тапсырмаларды орындау1-жаттығуКөп нүктенің орнына жақша ішіндегі қосымшалардың тиістісін қойып жаз.2,3,4-жаттығулар топтарда орындалады.
    РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы

    Үйге тапсырма5-жаттығу,18-беттеКүнделіктеріне жазып беремін
    Бағалау

    Бағалау парақшасын толтырады.
    Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады


    Оқу ісінің меңгерушісі:
    Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
    Сабақтың атауыДыбыс үндестігі Тақырыптың мағанасын ашу арқылы түсіктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, топпен тапсырмалар орындауға үйрене отырып,сабаққа деген қызушылықтарын дамытады

    МақсатыКүтілетін нәтиже

    Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
    Қызығушылықты оятуТопқа тапсырмаПостер қорғауДыбыс үндестігі сөз бен қосымшаның арасындағы дауыссыз дыбыстардың бір-бірімен үндесе байланысуын қарастырады.Басты ерекшелік:Түбір қатаң дауыссызға аяқталса, қосымша қатаң дауыссыздан басталуы тиіс.Ат+тар, жас+тар.Түбір үнді дауыссызға, дауысты дыбысқа аяқталса, қосымша үнді не ұяң дауыссыздан басталуы тиіс.Гүл+дер, бала+лар.Түбір ұяң дауыссызға аяқталса, қосымша ұяң дауыссыздан басталуы тиіс.Жаз+ғы, қарбыз+дар.
    Сергіту сәті«Халықтар» биі
    Жаңа сабақОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс1,2,3-жаттығулар топтарда орындалады.4-жаттығуСөздерді көшіріп жаз.
    Ой толғанысБББ кестесі



    Үйге тапсырма5-жаттығу,20-бетте.Күнделіктеріне жазып беремін
    Бағалау

    Бағалау парақшасын толтырады.
    Кері байланыс









    Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады


    Оқу ісінің меңгерушісі:
    Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
    Сабақтың атауыДыбыс үндестігі

    Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініпп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады
    МақсатыКүтілетін нәтиже 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ