Сабақтың
ортасы
(35 минут)
|
Жаңа сабақты түсіндіру (15
минут)
Айтылым
2-тапсырма.
Мақал-мәтелдердегі сөздердің айтылуы мен жазылуындағы
айырмашылықтарға назар аударыңдар. Мағынасын
түсіндіріңдер.
1. Сыпайы киімді киіп
тоздырады, Сараң киімді жиып
тоздырады.
2. Ағаш көркі - жапырақ,
Адам көркі - шүберек.
Жазылым
3-тапсырма. Көп нүктенің
орнына тиісті әріптерді қойып
жазыңдар.
Жазылым
5-тапсырма. Орфоэпиялық норма
бойынша берілген сөздерді орфографиялық нормаға сай
жазыңдар.
быраздаңгейін,
бырағырет, бірдембір, бірғазан, бірғатар, өткүншү, өткүр, өтүрүкшү,
пайдақорлұғ, пайдағұмар.
«А, В, С»
әдісі.
Оқушылардың сұрақ қою дағдысы қалыптасады
және сұрақ қою арқылы өзара ашық
пікірлеседі.
Оқылым
Тапсырма:
Мәтінді оқып, "Қазақтың әшекей
бұйымдары" тақырыбында қысқаша эссе
жазыңдар.
Эссені айтылуы басқаша,
жазылуы басқаша сөздерді қолданып
жазыңдар.
|
Тапсырмаға ауызша жауап
береді.
Оқушылар көп нүктенің орнына тиісті
әріптерді қойып жазады.
5-тапсырманы
орындайды.
А - сұрақ
қояды.
В - жауап
береді.
С – айтқан жауаптарды
бақылайды, толық болмаса
толықтырады.
Оқушылар топта үшеуден
отырады. А — сұрақ қоюшы, В – жауап беруші, С — бақылаушы рөлін
атқарады. Бақылаушы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында
қорытынды береді.
Оқушылар осы сұрақтарға
жазбаша стикерге жауап береді. Ұсыныс, тілектерін
айтады. Орфографиялық норманың қандай
ұстанымдары бар?
Орфоэпиялық норманың
заңдылықтарын атаңдар.
Ауызша кері байланыс беру.
Жақсы! Тамаша!
|
«Бас
бармақ»
Ауызша кері байланыс беру.
Жақсы! Тамаша!
.
Ауызша кері байланыс беру.
Жақсы! Тамаша!
|
Оқулық
34 бет
Оқулық
34 бет
Оқулық
34 бет
|
Сабақтың
соңы
8 минут
|
Үй тапсырмасын беру
: 6-тапсырма. Кім жылдам ?!
Жаңылтпаштарды тез айтып
үйреніңдер.
1)Біреуі - көрікті кісі,
Біреуі - берікті кісі.
Көрікті кісі зорықты.
Бөрікті кісі қорықты.
2)Қондық жаңа қонысқа,
Қалың екен жоңышқа.
Қоныстағы жоңышқа,
Оралады қоңышқа!
3)Қырқада қырық арқар
бар. Қырық арқарда ақ арқар
бар.
Алты арқарда марқа арқар
бар.
Ә)
Жаңылтпаштардан айтылуы басқаша, жазылуы басқаша сөздерді тауып,
талдаңдар.
|
|
Кері
байланыс
«Таңдау»
әдісі
Оқушылардың өзін-өзі
бағалауына және сабақта түнгендерін қорытындылауға
көмектеседі.
|
.
1.Мен
сабақ:
қызықты / қызықсыз болды
деп ойлаймын.
2. Мен сабақта:
үйрендім
көп нәрсені / үйренгенім
аз болды.
3. Мен
басқаларды
мұқият / зейінсіз
тыңдадым.
4. Мен
пікірсайыстарға
жиі / сирек
қатыстым
5.Мен сабақтағы өз
жетістіктеріме
ризамын / риза
емеспін.
Оқушылар өздерінің
сабаққа қатысу деңгейі мен сабаққа деген ынтасын білдіретін
сөйлемдердің бірінің тұсына « +» белгісін қою
тапсырылады.
Сабақта қатты ұнаған
нәрсе?
|
|