Қазақ тілі 5 сынып орфографиялық норма қмж

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ тілі 5 сынып орфографиялық норма қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Орфографиялық норма тақырыбында 5-сыныпқа қысқа мерзімді сабақ жоспары. «Кроссенс » әдісі, «А, В, С» әдісі, «Таңдау» әдісі ұсынылады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

1. Мәдениет: тіл және қарым-қатынас. Орфографиялық норма

Күні :

Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: Әшекей бұйымдар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

5.1.1.1 - Сөздерді дұрыс жазудағы басты ұстанымдарын; Сөздердің дұрыс айтылу заңдылықтарын анықтау.

5.2.1.1 - дұрыс жазудың ұстанымдарын сақтап, эссе жазу.

Сабақтың мақсаты :

Барлық оқушылар: Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу

Тілдік мақсаттар

Бау-басқұр, Ақық, Лағыл, Кектас

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(2 минут)

«Кроссенс » әдісі













Сабақ мақсатымен таныстыру

Суреттердің өзара байланысы арқылы құрылған ассоциялық тізбек орналастырылады.

Суреттердің өзара байланысы арқылы тақырыпты болжап, табады.



слайд


Суреттер

Сабақтың ортасы

(35 минут)


Жаңа сабақты түсіндіру (15 минут)


Айтылым

2-тапсырма. Мақал-мәтелдердегі сөздердің айтылуы мен жазылуындағы айырмашылықтарға назар аударыңдар. Мағынасын түсіндіріңдер.


1. Сыпайы киімді киіп тоздырады, Сараң киімді жиып тоздырады.


2. Ағаш көркі - жапырақ, Адам көркі - шүберек.


Жазылым

3-тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып жазыңдар.

Жазылым

5-тапсырма. Орфоэпиялық норма бойынша берілген сөздерді орфографиялық нормаға сай жазыңдар.

быраздаңгейін, бырағырет, бірдембір, бірғазан, бірғатар, өткүншү, өткүр, өтүрүкшү, пайдақорлұғ, пайдағұмар.

«А, В, С» әдісі.

Оқушылардың сұрақ қою дағдысы қалыптасады және сұрақ қою арқылы өзара ашық пікірлеседі.

Оқылым

Тапсырма:

Мәтінді оқып, "Қазақтың әшекей бұйымдары" тақырыбында қысқаша эссе жазыңдар.

Эссені айтылуы басқаша, жазылуы басқаша сөздерді қолданып жазыңдар.






Тапсырмаға ауызша жауап береді.

Оқушылар көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып жазады.



5-тапсырманы орындайды.



А - сұрақ қояды.

В - жауап береді.

С – айтқан жауаптарды бақылайды, толық болмаса толықтырады.

Оқушылар топта үшеуден отырады. А — сұрақ қоюшы, В – жауап беруші, С — бақылаушы рөлін атқарады. Бақылаушы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды береді.


Оқушылар осы сұрақтарға жазбаша стикерге жауап береді. Ұсыныс, тілектерін айтады.
Орфографиялық норманың қандай ұстанымдары бар?

Орфоэпиялық норманың заңдылықтарын атаңдар.

Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!




«Бас бармақ»

Рисунок 1 Рисунок 2













Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!

.

Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!


Оқулық

34 бет












Оқулық

34 бет








Оқулық

34 бет



















Сабақтың соңы

8 минут

Үй тапсырмасын беру : 6-тапсырма. Кім жылдам ?! Жаңылтпаштарды тез айтып үйреніңдер.

1)Біреуі - көрікті кісі, Біреуі - берікті кісі.

Көрікті кісі зорықты. Бөрікті кісі қорықты.

2)Қондық жаңа қонысқа, Қалың екен жоңышқа.

Қоныстағы жоңышқа, Оралады қоңышқа!

3)Қырқада қырық арқар бар. Қырық арқарда ақ арқар бар.

Алты арқарда марқа арқар бар.

Ә) Жаңылтпаштардан айтылуы басқаша, жазылуы басқаша сөздерді тауып, талдаңдар.


Кері байланыс

«Таңдау» әдісі

Оқушылардың өзін-өзі бағалауына және сабақта түнгендерін қорытындылауға көмектеседі.


.


1.Мен сабақ:

қызықты / қызықсыз болды деп ойлаймын.


2. Мен сабақта: үйрендім


көп нәрсені / үйренгенім аз болды.


3. Мен басқаларды


мұқият / зейінсіз тыңдадым.


4. Мен пікірсайыстарға


жиі / сирек қатыстым


5.Мен сабақтағы өз жетістіктеріме


ризамын / риза емеспін.


Оқушылар өздерінің сабаққа қатысу деңгейі мен сабаққа деген ынтасын білдіретін сөйлемдердің бірінің тұсына « +» белгісін қою тапсырылады.

Сабақта қатты ұнаған нәрсе?


Бағалау

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2023
827
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі