Материалдар / Қазақ тілі 7 сынып ОМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақ тілі 7 сынып ОМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
2190
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тілі 7 сынып

Тақырыбыс/сОқып үйренудің нәтижесіҮйрену мақсатында бағаны қоса, бағалауБарлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысыНегізгі дереккөздер немесе ресурстар


  • Бөлім «Өзім туралы»
  • Менің ана тілім-қазақ тілі










    12Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі-қазақ тілін оқып үйренеміз.Үш тілді білу-үлкен өнерКөп тіл білгім келеді2Барлық оқушы мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді ажырата алады.

    Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    34Талаптыға нұр жауар2Оқушы­ның­ төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде ғылыми жоба туралы ақпарат береді,

    Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    56«Қазақ тілі» өлеңі2Оқушы­ның­ төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде ақын туралы ақпарат береді, жаңасөздер­ді­ сөйлем ішінде қолдана аладыКритерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    78Біз отбасымызбен мемлекеттік тілде сөйлейміз2Қазақша сипаттау мәтіндері арқылы мемлекеттік тілжайлы ақпараттық ұғымын кеңейту. Лексикалық тақырып аясында екпінді меңгертеді Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    9



    10
    Бүгіннен бастаймын...2Сөйлесу әрекетіне жетелейтін қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану негізінде тақырып туралы ақпарат беруКритерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    1112Тіл табысу-өнер2Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай аладыКритерийлер бойынша топтық және өзін-өзі Нәтиже бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    1314Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім?Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі-қазақ тілін оқып үйренеміз2Оқушы­ның­ төм нгі ж тістігі (ОТЖ): қазақ­ша­ сөйлем құрайды, сұрақтарға жауап береді,Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    15Диктант1







    16172.Уақыт- ұлы күш.Абай Құнанбайұлы«Сағаттың шықылдағы емес ермек»2«Мәтін бойынша 5-7 сұраққа дұрыс жауап бере алды.Шығарма мазмұнына өмірден 1 мысал келтіре алады Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    1819Уақыттың бос өткені...2Сөйлесім барысында тілдік тапсырмалар негізінде тақы­рып­ жайлы толық ақпарат аладыКритерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    2021Уақытты бағалайсын ба?2Сөйлесу әрекетіне жетелейтін қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану негізінде оқушыларға өзінің күн тәртібі жайлы ақпарат беруге үйренеді.

    Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    2223Өмір,дүние дегенің, ағып жатқан су екен...2Қазақша сипаттау мәтіндері арқылы уақыт жайлы ақпараттық ұғымын кеңейту.

    Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    2425Бір минут бір кісінің өмірі2Сөйлесу әрекетіне жетелейтін қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану негізінде тақырыптуралы ақпарат беру.

    Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    2627Уақыт- Өмір2Сөйлесу әрекетіне жетелейтін қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану негізінде тақырып туралы ақпарат беруКритерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    2829Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім?Уақыт-ұлы күш2Оқушы­ның­ төм нгі ж тістігі (ОТЖ): қазақ­ша­ сөйлем құрайды, сұрақтарға жауап береді,Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    30Мазмұндама1







    31323.Жердегі климаттық өзгерістер2Оқушы­ның­ төменгі жетістігі (ОТЖ): тақы­рыпқа­ қатысты шағын мәтіндерді­ мәнерлеп оқиды, мәтіндерден тақырыпқа қатысты негізгі ақпаратты таба алады.

    Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    3334Экалогиялық сауаттылық2кесте арқылы ақпаратты саралай алады;негізгі ойды анықтап, өз бетінше қорытынды жасай алады

    Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    3536Қазақстандағы мұздардың еруі2«Қосымша ақпарат көзінен алған мәліметтерді түсінеді;Мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде оқи алады және ұсына алады;

    Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    3738Ауы су қорының азаю себебін білесің бе2екі мәтіннің стилін анықтай алады;мәтіннің тілдік ерекшелігіне талдау жасай алады

    Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    3940Әлем климатының өзгеруі 2Қосымша ақпарат көзінен алған мәліметтерді түсінеді;Мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде оқи алады және ұсына алады;

    Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    4142Д.Дефо Робинзон Крузо (Үзінді)2диалогке қатысып, сұрақтарға жауап береді;«сөйлеуші →тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстырып, баға береді

    Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    4344Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім?Жердегі климаттық өзгерістер2Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақша сөйлем құрайды, сұрақтарға жауап береді, модульге байланысты сөздерді толық меңгереді.Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    45Бақылау жұмысы1







    46474.Қазақстанның ежелгі қалалары және «Ұлы жібек жолы»2Тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс жазады Оқшау сөздерге қойылатын тыныс белгілерді орынды қолданады Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    4849Отырар –Өркениет ордасы2Сөйлесім барысында тілдік тапсырмалар негізінде тақы­рып­ жайлы толық ақпарат беру

    Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    5051Ұлы жібек жолы2Оқушы­ның­ төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде Ұлы Жібек жолы туралы ақпаратбереді, жаңа сөздер­ді­ сөйлем ішінде қолдана алады, сұрақтарға жауап береді..

    Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    5253Тараздың бойтұмары2Өз болжам жауабы мен мәтін жауабы негізінде, өзінің қатесін таба алды Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    54

    Б.Ұзақов «Жантаза»



    1Сөйлесу әрекетіне жетелейтін қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану негізінде тақы­рып­туралы ақпарат алады

    Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    5556



    Нәтиже сабақ.Қазақстанның ежелгі қалалары.
    2Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді, өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды

    Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    5758Мазмұндама1







    5960Спорт және денсаулық күтімі. Т.Нұрмағамбетов «Он төрт жасар жігіт»Футбол ойнаймыз2Тілдік коммуникация негізінде спорттың түрлері жайлы ақпарат беруКритерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    6162

    Жеңіл атлетикаға қатысамын
    2Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақша судың тіршілік көзі екендігін түсінеді, достарымен сөйлесеКритерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    6364Еңбек-денсаулық кепілі2Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): судың маңызы туралы қазақ тілінде ақпарат бере аладыКритерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
    656667Еңбек етсең ерінбей2Оқушы
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!