Материалдар / Қазақ тілі 7 сынып сабақ жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақ тілі 7 сынып сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
- Барлық оқушылар орындай алады: Барлық оқушы мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді ажырата алады. - Көпшілігі орындай алады: Мәтін құрап айтуда мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді орынды қолдана алады. - Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтін мазмұнын дамытып айтады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
3096
15 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

7 сынып қазақ тілі мен әдебиет
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:
  • Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі –
  • қазақ тілін оқып-үйренеміз. Үштілді білу – үлкен өнер. Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар:
    Сабақтың тақырыбыҚазақстан Республикасының мемлекеттік тілі-қазақ тілін оқып үйренеміз.Үш тілді білу-үлкен өнерКөп тіл білгім келеді
    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді орынды қолдана отырып, мәтін мазмұнын дамыту (А1.)
    Сабақтың мақсаты
  • Барлық оқушылар орындай алады:
  • Барлық оқушы мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді ажырата алады.
  • Көпшілігі орындай алады:
  • Мәтін құрап айтуда мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді орынды қолдана алады.
  • Кейбір оқушылар орындай алады:
  • Мәтін мазмұнын дамытып айтады.
    Бағалау критерийі- Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, мәтіндегінегізгі ойды білдіретін тірек сөздерді табады, қазақ тілінде көп тілділік жайлы ақпаратбере алады.Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қазақ тілінде ті ек сөздерді пайдаланып, мәтінмазмұнын айтады, қазіргі көптілділік жағдайын сипаттайды.Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып б йынша қосымша деректер келтіреді,мәтінде көтерілген мәселеге қатысты өз йын айтады, сыныптастарымен пікір алмасады.




    Тілдік мақсаттар

    Дағдыларды дамыту: жеке, жұпта, топта жұмыс жасау, мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдердің мағынасын түсіну, қойылған сұраққа толық жауап беру, диалог құрастыру, мәтіннен жаңа сөздер мен сөз тіркестерін таба алу, мәтінге қатысты өз ойын айта алу.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: мәртебе, үштілді, көптілді, заманауи, аударма шығармалары, озық технологиялар.Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Талқылауға арналған сұрақтар:Менің ойымша...Осылардың ішінде...Ғалымдардың айтуынша...Тілдер тарихына қарасақ...

    Не себепті …. деп ойлайсыз?Кең таралған тілдер ... деп ойлайсың?Неліктен ғалымдар айтуынша . . . деп ойлайсың?«Тіл жойылса, халық та жойылады» дегенді қалай түсінесің?
    Құндылықтарға баулуТарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.
    Пәнаралық байланысТарих, орыс тілі, ағылшын тілі, география.
    Тақырып бойынша алдыңғы білім «Блиц-сұрақ» әдісі арқылы «Тіл қалай пайда болды?» мәтін мазмұны туралы не біледі?- Тілдің пайда болуына не себеп болды? -. Тіл не үшін керек? - Қазіргі кезде дүниежүзінде қанша тіл бар?
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар
    Сабақтың басы. «Жүректен жүрекке» тренингі.Мақсаты: жағымды психологиялық ахуал орнату.

    Кері байланыс. «Блиц-сұрақ» әдісі. (Бір жауабы бар бес сұрақ)Мақсаты: «Тіл қалай пайда болды?» мәтінінің мазмұнын қай дәрежеде меңгергенін тексеру.

    1. Тілдің пайда болуына не себеп болды? А. Адамзат қоғамының пайда болуы В. Ұжымның пайда болуы С. Отбасының пайда болуы

    2. Тілді дамытатын кім? А.Сөз, сөйлемВ. Оқушы, мұғалімС. Қоғам, халық

    3. Тіл не үшін керек? А. Әңгіме айту үшін В. Өмір сүру үшін С. ЖОО-на түсу үшін

    4. Адамды адам ететін не?А. Тіл В.Ой С. Ақыл

    5. Қазіргі кезде дүниежүзінде қанша тіл бар?А. 4000 В.2000 С.5000ҚБ. Смайликтер

    «Пазл» әдісі.Мақсаты: топқа бөлу. Үш тілде жазылған мәтін қиындыларын «Пазл» әдісі арқылы құрастырып, топқа бөлінеді.1. «Тілі жоғалған жұрттың өзі де жоғалады. » А.Байтұрсынов2. «Язык это путь цивилизации и культуры» А.Куприн3. «The limits of my language mean the limits of my world.» (Границы моего языка это границы моего мира.) Людвиг ВитгенштейнҚБ. От шашу

    СЖ. «Сөзжұмбақ шешу» әдісі.Мақсаты: қызығушылықты ояту, сабақтың тақырыбын ашу, мақсатын айқындау.

    1.Қазақстан Республикасында қазақ тілі қандай тіл?2. Оқуға берілген жұмыс, тапсырма.3.Ғылым мен техника, өндіріс саласында қолданылатын арнаулы заттар мен ұғымдардың атауы болатын сөздер.4. «___________ – білім бұлағы»5. Мақал сөзімен тіркесетін сыңарды тап.6.Оқушылардың мектептен алып шығатын азығы?7. Жаңа сөздердің ғылыми атауы.ҚБ. Көңіл күй одағайларыДескриптор



    Тест тапсырмасы











































    Үш тілдегі пазл бөліктері



















    Интербелсенді тақта, слайд









    Сабақтың ортасы Оқылым алды тапсырма.1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадантақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады,аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларғақайталатады.1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадантақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады,аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларғақайталатады.2. Мәтіналды жұмыс.А) Тыңдалым.Оқылым.Айтылым.Оқулықтағы 1-тапсырманы орындатады.Ә) Оқылым. Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орын-датады.3. Тілдік бағдар. Көмекші есімдерді меңге теді.А) Жазылым. Оқулықтағы 3, 4-тапсырманы рындатады.Ә) Айтылым. Оқулықтағы 5 тапсырманы орындатады.«Кім жылдамойынын ұйымдастырады, жұптық жұмысорындатады.4. Мәтінм н жұмыс. А) Оқылым. Айтылым.Оқулықтағы 6-тапсырманы орындатады.Ә) Айтылым. Оқулықтағы 7, 8-тапсырманы орындатады.Б) Жазылым. Оқулықтағы 9-тапсырманы орындатады.5. Мәтінсоңы жұмыс. А) Тыңдалым. Оқулықтағы10-тапсырманы орындатады.Ә) Жазылым. Оқулықтағы 11 -тапсырманы орындатадыСЖ. «Сөздікпен жұмыс» әдісі.Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендір.

















    ҚБ. «Алма ағаштары» (қызыл алма – өте жақсы , жасыл –жақсы , сары алма-қанағаттанарлық)

    Дескриптор

    ТЖ. «Прожектор» әдісі.Термин сөздер мен неологизм сөздерді анықтаңыз.Астын сызып белгілеңіз.Жер бетінде алты мыңдай тіл бар екені анық. Оның ішінде он үші «ең ұлы» тіл болып саналады. Әр халық өз ана тілін қастерлейді. Әр адамға ана тілі – ұлы тіл. Тіл әрбір адамға өмір бойы керек. Қазіргі уақытта көп тілді білу керек.Дүниежүзінде ресми тіл ретінде қытай, ағылшын, орыс, испан, француз, араб тілдері қолданылады. Дүниедегі барлық аударма шығармалардың 33%-ы ағылшын тілінен, 15%-ы француз тілінен, ал 1%-ы неміс тілінен аударылады. Жалпы 6 мыңға жуық тілдің 100-і ғана мемлекеттік мәртебеге ие болған. Соның ішінде қазақ тілі бар. Қазіргі уақытта көп тіл білу – өнер. Оның ішінде, үштілді білу – үлкен өнер. Заманауи озық технологиялардың тілін білетін жастар ағылшын тілін жетік меңгереді. Халқымызда «Тіл тағдыры – ел тағдыры», «Жеті елдің тілін біл, жеті түрлі білім біл» сияқты мақалдарда да кездеседі. Сұрақ – жауап кезеңі. Бұл кезеңде әр топқа 10 – сұрақтан оқылады. Оқушылар «иә» немесе «жоқ» деп жауап береді. Әрбір дұрыс жауапқа 10 - ұпай беріледі І топтың сұрақтары. 1) Междометие является частью речи? (да) 2) В предложений глагол бывает сказуемым? (да) 3) Омонимы одинаково пишутся и однаково звучат? (да) 4) Қазақстанның астанасы Алматы қаласы ма? (жоқ) 5) Ағылшын тілінде 44 – дыбыс бар. (иә) 6) « Раst Simple» - дегеніміз осы шақ. (жоқ) 7) «Penfriends» сөзінің аудармасы « қаламдас достар» (иә) 8) Қазақ тілінде жалғаудың бес түрі бар (жоқ) 9) қазақ тілінде 7 септік бар (иә) 10) Қазақ тілінде бастауыш сөйлем соңында тұра ма? (жоқ) ІІ топтың сұрақтары. 1. Фонетика изучает состав слова? (нет) 2. К главным членам предложения относятся подлежащее и сказуемое? (да) 3. Антонимы слова противоположного значения? (да) 4. Қазақ тілінде сегіз сөз табы бар? ( жоқ) 5. –лар, -лер, -дар, -дер көптік жалғауы ма? (иә) 6. Фразеология тұрақты сөз тіркестері туралы ілім. ( иә) 7. Англияның астанасы Лондон (иә) 8. Ағылшын тілінде 30 әріп бар? ( жоқ) 9. «Parents» дегеніміз достар? (жоқ) 10. «Past continuous» дегеніміз созылмалы осы шақ? (ия4 « Тапқыр болсаң, тауып көр» кезеңі. Бұл кезеңде әр топқа жұмбақтар жасырылған ұяшықтар беріледі. Оқушылар ұяшықты таңдап, жұмбақтың шешуін тауып оны орыс және ағылшын тілдеріне аудару керек. Толық әрі дұрыс жауапқа 50 – ұпай беріледіСуретти жұмбақтар: слайд арқылы суреттер беріледі <
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!