Материалдар / Қазақ тілі 8-сыныпқа арналған КТЖ қазақ мектебі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілі 8-сыныпқа арналған КТЖ қазақ мектебі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәні бойынша 8- сынып күнтізбелік-тақырыптық жоспар барлық оқу жылының күндері есептеліп қойылған. Баспасы: Алматы «Мектеп» 2018жыл Авторлары:Б.Қапалбек А.Омарова Г.Закиряева Г.Абнасырова
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қырқүйек 2024
383
4 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қазақ тілі пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар

Баспасы: Алматы «Мектеп» 2018жыл

Авторлары:Б.Қапалбек А.Омарова Г.Закиряева Г.Абнасырова

8-сынып

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері

Лексика-грамматикалық бөлім

Грамматикалық материал

Оқу мақсаттары

Тыңдалым және айтылым

Оқылым

Жазылым

Әдеби тіл нормасы

І тоқсан

(16 сағат)

1-бөлім:

Орфография .Көне түркі жазбалары және қазақ жазуы


Жалқы есім емлесі

р/с

Тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Күні

Ескерту

1

Көне түркі руника жазуы

Күрделі жалқы есімдер

Т/А. 8.1.1.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау;

О. 8.2.2.1 - публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану;

1

3.09


2

Тасқа жазылған дастандар

Біріккен жалқы есімдер

Т/А. 8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау

ӘТН. 8.4.1.1 - тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазу

1

5.09


3

Көне түркі ескерткіштерінің зерттелуі

Тіркесті жалқы есімдер

Т/А. 8.1.1.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау;

Ж.8.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация) жазу

1

10.09


4

Араб графикасына негізделген қазақ жазуы

Қысқарған жалқы есімдер



О. 8.2.2.1 - публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану;

Ж . 8.3.6.1 - БАҚ материалдары негізінде стильдік ауытқуларды, орынсыз қолданылған сөз оралымдарын талдап, стильдік түзетулер жасау, редакциялау.

1

12.09


5

Ахмет Байтұрсынұлы ұсынған төте жазу

Қосарланған жалқы есімдер


О. 8.2.3.1 -мақала, аннотация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату;

Ж. 8.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация) жазу;

1

17.09


6

Латын графикасына негізделген қазақ жазуы

Күрделі құрама атаулардың тақырыптық топтары.

Т/А. 8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау

ӘТН. 8.4.1.1 - тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазу

1

19.09


7

Орыс графикасына негізделген қазақ жазуы

БЖБ №1

Т/А. 8.1.1.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау;

ӘТН. 8.4.1.1 - тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазу

1

24.09


2-бөлім:

Фонетика

Адамзаттық құндылықтар және әлем мәдениеті


Сөйлеу ағымындағы әуен, әуез, тембр, қарқын, кідіріс

8

Жалпыадамзаттық құндылықтар

Интонацияның құрамдас бөліктері

ТЖ.8.3.1.1 - тақырып бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құру

ӘТН. 8.4.2.1 - сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану;

1

26.09


9

Ұлттық құндылықтардың тілдегі көрінісі

Әуен және ырғақ

Т/А. 8.1.2.1 - әлеуметтік-қоғамдық, мәдени-тарихи тақырыптарға байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, пікірталас үзінді) автор көзқарасы мен экспресивті-эмоционалды сөздердің рөлін талдау;

ӘТН. 8.4.2.1 - сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану;

1

1.10


10

Ұлттық құндалақтарел болмысы

Қарқындылық

О. 8.2.3.1 -мақала, презентация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату;

8.4.2.1 - сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану;

1

3.10


11

Тіл және мәдениет

Тембр

О. 8.2.4.1 - тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау;

Ж. 8.3.1.1 - тақырып бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құру;

1

8.10


12

Мәдениет тарихы

Кідірістің қызметі

Т/А. 8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау.

ӘТН. 8.4.2.1 - сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану;


1

10.10


13

Көшпелілердің рухани мәдениеті

Кідіріс және тыныс белгі

БЖБ№2

8.2.4.1 Тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау

8.3.1.1 Тақырып бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құру

1

15.10


14

Сөйлеу мәдениеті

Кідіріс түрлері


Т/А. 8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау.

ӘТН. 8.4.2.1 - сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану;

1

17.10


16

Тоқсандық жиынтық бағалау №1

8.1.4.1.

8.2.3.1.

8.3.5.1.

1

22.10


17

Нәтиже сабақ

О. 8.2.3.1 -мақала, презентация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату;

8.4.2.1 - сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану;

1

24.10


ІІ тоқсан (16 сағат)

3-бөлім:

Лексика

Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары

Сөздік қор және сөздік құрам

1

Ұлт жұмысы

Сөздік қор және сөздік құрам

Т/А. 8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау;

ӘТН. 8.4.3.1 - сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану

1

5.11


2

Мамандық таңдау

Сөзжасам туралы түсінік

О. 8.2.5.1 - перифразаның түрлі тәсілдерін қолдана отырып, мәтін бойынша сұрақтар құрастыру.

ӘТН. 8.4.3.1 - сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану.

1

7.11


3

Сату менеджері

Сөздік құрамның кірме сөздер арқылы толығуы

Т/А. 8.1.5.1 - перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау.

Ж. 8.3. 4.1 - эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу.(аргументативті эссе);

1

12.11


4

Жаңа мамандық түрлері

Сөздік құрамның термин сөздер мен кәсіби сөздер арқылы толығуы

Ж. 8.3.3.1 - мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу;

ӘТН. 8.4.3.1 - сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану.

1

14.11


5

Біртүрлі мамандықтар

Сөздік құрамның диалект сөздер мен жаргон сөздер арқылы толығуы

О. 8.2.1.1 - тұтас және аралас мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, сурет) ақпараттарды салыстыру;

ӘТН. 8.4.3.1 - сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану.

1

19.11


6

Шағын және орта бизнес

Сөздік құрамның көнерген сөздер мен неологизмдер арқылы толығуы

(БЖБ №1-20 минут)

8.1.5.1 Перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау

8.1.4.1 Мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау

1

21.11


7

Еңбек-бәрін жеңбек


Т/А. 8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау;

1

26.11


4-бөлім:

Синтаксис

Ғарышты игеру жетістіктері


Сөз тіркесінің байланысы түрлері.

Сөз тіркесінің түрлері.

8

Он сегіз мың ғалам

Сөз тіркесіне тән белгілер

Т/А. 8.1.3.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау;

О. 8.2.2.1 - публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану;

1

28.11


9

Алғаш ғарышқа ұшқандар

Қиысу

Т/А. 8.1.6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді орынды қолданып, диалог, монолог, полилогта өз ойын дәлелді, жүйелі жеткізу.

8.4.4.1 сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз тіркестерін ажырату, қолдану

1

3.12


10

«Байқоңыр» ғарыш айлағының елімізге әкелген пайдасы

Матасу

8.3.5.1 Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу

О.8.2.3.1 -мақала, презентация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату

1

5.12


11

«Байқоңыр» ғарыш айлағының экологияға әсері

Қабысу (БЖБ №2-20 минут)

8.2.3.1 Мақала, презентация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату

8.4.4.1 сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз тіркестерін ажырату, қолдану

1

10.12


12

Ғарыштық аппарат

Жанасу

Т/А. 8.1.3.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау;
8.4.4.1 сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз тіркестерін ажырату, қолдану





1

12.12


13

Ғарышты бағындырған қазақтар

Меңгеру

О.8.2.3.1 -мақала, презентация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату



1

17.12


14

Адам аяғы астеоридке қашан тиеді?

Ж. 8.3.2.1 -жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, аннотация, тезис құрастырып жазу;

ӘТН. 8.4.4.1 - сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз тіркестерін ажырату, қолдану

1

19.12


15


Тоқсандық жиынтық бағалау

2

8.1.4.1.

8.2.2.1.

8.3.4.1.

8.4.4.1.

1

24.12


16

Нәтиже сабақ

ӘТН. 8.4.4.1 - сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз тіркестерін ажырату, қолдану

1

26.12


ІІІ тоқсан

(20 сағат)

5-бөлім:

Синтаксис

Биоалуантүрлілік.

Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер


Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері

Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелері

1

Биологиялық алуантүрлілік

Бастауыш

8.1.5.1 - перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау;

8.2.5.1. перифразаның түрлі тәсілдерін қолдана отырып, мәтін бойынша сұрақтар құрастыру


1

9.01


2

Қазақстандағы жануарлар дүниесі

Баяндауыш

8.2.4.1 - тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау;

8.3.2.1 - жанрлық және стильдік ерекшелік-теріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала құрастырып жазу ;

8.4.4.2 - тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолдану.

1

14.01


3

Қазақстанның өсімдіктер әлемі

Анықтауыш

8.1.6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді орынды қолданып, диалог, монолог, полилогта өз ойын дәлелді, жүйелі жеткізу.

8.4.4.2 - тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолдану.

1

16.01


4

Қазақстандағы қорықтар

Толықтауыш

8.1.6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді орынды қолданып, диалог, монолог, полилогта өз ойын дәлелді, жүйелі жеткізу. 8.4.4.2 - тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолдану.

1

21.01


5

Қазақстанның қызыл кітабы

Пысықтауыш

8.2.4.1 - тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау;

8.3.3.1 - мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу

1

23.01


6

Заңсыз аң аулау

Сөйлемнің тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелері


8.1.6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді орынды қолданып, диалог, монолог, полилогта өз ойын дәлелді, жүйелі жеткізу.

8.2.1.1 - тұтас және аралас мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, сурет) ақпараттарды салыстыру;

1

28.01


7

Көшпелілер мен табиғат тұтастығы

(БЖБ №1- 20 минут)

8.1.6.1 Коммуникативтік жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді орынды қолданып, диалог, монолог, полилогте өз ойын дәлелді, жүйелі жеткізу.

8.2.1.1 тұтас және аралас мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, сурет) ақпараттарды салыстыру;

1

30.01


6-бөлім:

Синтаксис

Қоршаған орта және энергия ресурстары


Қызыл кітапқа» енген өсімдіктер әлемі

8

Бізді қоршаған орта

Сөйлемнің бірыңғай мүшелері

8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау;

8.4.4.3 - сөйлем ішінде бірыңғай мүшелер және айқындауыш мүшелерді қолдана білу;

1

4.02


9

Қазақстанның қазба байлықтары

Бірыңғай бастауыштар мен баяндауыштар

8.1.6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді орынды қолданып, диалог, монолог, полилогта өз ойын дәлелді, жүйелі жеткізу. 8.2.4.1 - тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау;

1

6.02


10

Табиғи ресурстар

Бірыңғай толықтакыштар,анықтауыштар және пысықтауыштар

8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау;

8.4.4.3 - сөйлем ішінде бірыңғай мүшелер және айқындауыш мүшелерді қолдана білу;

1

11.02


11

Сарқылмайтын табиғи ресурстар

Айқындауышқа тән белгілер

8.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу;

1

13.02


12

Сарқылатын ресурстар

Айқындауыштың түрлері

8.2.2.1 - публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану;

8.3.6.1 - БАҚ материалдары негізінде стильдік ауытқуларды, орынсыз қолданылған сөз оралымдарын талдап, стильдік түзетулер жасау, редакциялау;

1

18.02


13

Қоршаған орта:терминдер мен анықтама

Сөйлемнің үйірлі мүшелері

8.1.6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді орынды қолданып, диалог, монолог, полилогта өз ойын дәлелді, жүйелі жеткізу.

8.2.4.1 тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау.

1

20.02


7-бөлім:

Синтаксис

Жасөспірім және заң


Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлері

14

Жасөспірім физиологиясы

Хабарлы сөйлем

Т/А. 8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау.

О. 8.2.6.1 - оқылым стратегияларын қолдану:комментарий жасау, іріктеп оқу, талдап оқу;

1

25.02


15

Балалардың жас ерекшелігі

Сұраулы сөйлем

Ж. 8.3. 4.1 - эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу.(аргументативті эссе).

ӘТН. 8.4.4.4 - жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану;

1

27.02


16

Өзге елдер тәжірибесі

Сұраулы сөйлем түрлері

(БЖБ №2- 20 минут)

8.3.4.1 Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе)

8.4.4.3 сөйлем ішінде бірыңғай мүшелер және айқындауыш мүшелерді қолдана білу

1

4.03


17

Адам құқығы бала құқығын қорғаудан басталады

Лепті сөйлем

О. 8.2.7.1 - ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау.

Ж.8.3.1.1 - Тақырып бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құру;

1

6.03


18

Жасөспірімдердің бос уақытын тиімді пайдалануы

Бұйрықты сөйлем


Т/А. 8.1.2.1 - әлеуметтік-қоғамдық, мәдени-тарихи тақырыптарға байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, пікірталас үзінді) автор көзқарасы мен экспресивті-эмоционалды сөздердің рөлін талдау;


1

11.03


19

Жасөспірім мінезінің қалыптасуы

Сөйлемнің коммуникативтік түрлеріне тән тыныс белгілері

Ж. 8.3. 4.1 - эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу.(аргументативті эссе).

ӘТН. 8.4.4.4 - жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану;


1

13.03


20


Тоқсандық жиынтық бағалау

8.1.4.1.

8.1.6.1.

8.2.4.1.

8.2.5.1.

8.3.2.1.

1

18.03


21

Нәтиже сабақ

О. 8.2.3.1 - мақала, презентация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату;

Ж. 8.3.1.1 - Тақырып бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құру;

1

20.03


IV тоқсан

(16 сағат)

8-бөлім:

Синтаксис

Театр өнері мен мәдениеті


Жай сөйлемнің түрлері


1

Қазақтың бас театры

Жай сөйлем және оныі түрлері

8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау.

8.4.4.4 – жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану;

1

1.04


2

Театр-ұжымдық өнер

Жақты,жақсыз сөйлемдер

8.1.1.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау;

8.1.2.1 - әлеуметтік-қоғамдық, мәдени-тарихи тақырыптарға байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, пікірталас үзінді) автор көзқарасы мен экспресивті-эмоционалды сөздердің рөлін талдау;

1

3.04


3

Қазақтың кәсіби театр өнері

8.2.7.1 - ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау.

8.3.1.1 - тақырып бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құру;

1

8.04


4

Театр тарихы

Жалаң,жайылма сөйлемдер

8.2.4.1 - тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау;


1

10.04


5

Театрдағы Абай бейнесі

Болымды,болымсыз сөйлемдер

8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау.

8.4.4.4 – жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану;

1

15.04


6

Әлемдегі ең кішкентай театр

Етістікті және есімді сөйлемдер

8.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу;

8.4.5.1 - сөйлем соңында қабаттасып қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолдану.

1

17.04


7

Қуыршақ театры

Атаулы сөйлем

8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау.

8.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу;

1

22.04


8

«Астана» опера театры

Толымды және толымсыз сөйлемдер

(БЖБ №1-20 минут)

8.1.2.1 Әлеуметтік-қоғамдық, мәдени-тарихи тақырыптарға байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, пікірталас үзінді) автор көзқарасы мен экспрессивті- эмоционалды сөздердің рөлін талдау

8.4.5.1 - сөйлем соңында қабаттасып қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолдану.

1

24.04


9-бөлім:

Пунктуация

Қазақстандағы туризм және экотуризм. Пунктуация

Сөйлем соңында қабаттасып қолданылатын тыныс белгілері

9

Туризм туралы түсінік

Тыныс белгілерінің қабаттасып қолданылуы

8.1.1.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау;

8.2.6.1 - оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, талдап оқу.

1

29.04


10

Қазақ-қонақжай халық

Сұрау,леп белгілерінің қатар қойылуы

8.2.1.1 - тұтас және аралас мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, сурет) ақпараттарды салыстыру;

8.4.5.1 - сөйлем соңында қабаттасып қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолдану.

1

1.05


11

Қазақстандағы туризмнің қалыптасуы мен дамуы

Көп нүктенің басқа тыныс белгілермен қабаттасуы

8.3.3.1 - мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу;

8.4.5.1 - сөйлем соңында қабаттасып қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолдану.

1

6.05


12

Туристік ресурстар және олардың жіктелімі

Жалғаулықсыз қарсылықты салаласытң тыныс белгілері

8.3. 4.1 - эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу. (аргументативті эссе).

1

8.05


13

Туризм және табиғатты қорғау

Төл сөздің тыныс белгілері (БЖБ-20 минут)

8.2.1.1 Тұтас және аралас мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, сурет) ақпараттарды салыстыру

8.3.3.1 Мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу

8.4.5.1 сөйлем соңында қабаттасып қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолдану.

1

13.05


14

Қазақстандағы экологиялық туризм

Драмалық шығарманың тыныс белгілері

8.2.5.1. перифразаның түрлі тәсілдерін қолдана отырып, мәтін бойынша сұрақтар құрастыру

8.4.5.1 - сөйлем соңында қабаттасып қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолдану.

1

15.05


15

Тоқсандық жиынтық бағалау

8.1.2.1.

8.1.5.1.

8.2.1.1.

8.2.6.1.

8.3.5.1.

8.4.4.4.

1

20.05


16

Нәтиже сабақ

8.2.6.1 - оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, талдап оқу.

1

22.05















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!