Қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: Дені саудың- жаны сау | Мектеп: Сүгір Әліұлы атындағы жалпы орта мектебі |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Молдабекова Набат |
Сынып: 2 «Ә» | Қатысқандар саны: 18 | Қатыспағандар саны:0 |
Сабақ тақырыбы: | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
|
Сабақ мақсаттары |
|
Бағалау критерийлері | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ойлау дағдыларының деңгейі | Қолдану, білу, түсіну,талқылау, анықтау, құрау, жазу. |
Тілдік мақсат | Пәнге тән лексика мен терминология: антоним сөздер, қарама-қарсы.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Ақ-қара, арзан-қымбат.Ашу-дұшпан,Ақыл-дос,Ақылыңа ақыл қос. |
|
Құндылықтар-ды дарыту | Зайырлы қоғам және жоғары руханият. |
Пәнаралық байланыстар | Музыка, қазақ тілі. |
Бастапқы білім | Мағынасы қарама-қарсы сөздер туралы түсініктері бар. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы1.Жағымды көңіл күй туғызу.2.Тақырыпқа кіріспе.3. Мақсатты тұжырымдау.
4. Үй тапсырмасын тексеру.
5. Негізгі бөлім бойынша жұмыс.
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
| (Ұ) Ынтымақтастық ортасын құру. Кеудемізде күн күлсін,Бізге шуақ нұр құйсын.Мейірімді жан өзіңмен,Көңілім жайнап құлпырсын!-Олай болса жақсы көңіл-күймен сабағымызды бастайық. Оқушының сыни ойлау дағдыларын дамыту, сабақтың тақырыбын анықтау. -Мына сөздерге қарама-қарсы мағыналы сөздер айтыңдаршы!Ақ-..., үлкен-..., жуас-..., ұзын-..., көп-..., бүгін-... .Ереже: Тілімізде мағынасы қарама-қарсы сөздер кездеседі: ақ-қара, арзан-қымбат.Мұндай сөздерді антоним сөздер деп атайды.Т. 7-жаттығу. Өлеңді оқып мағынасын ашу. Антоним сөздерді табу. Дескриптор:* «Тапсам деймін уақыт»өлеңін оқып, мағынасын түсіну.* Өлеңдегі оң , сол сөздерінің мағынасын салыстыру.Ө. 8-жаттығу. Мақал-мәтелдерді көшіріп жазу.Қарама-қарсы сөздерді табу.Дескриптор:* Мақал-мәтелдерді көшіріп жазады.* Мағынасы қарама-қарсы сөздерді табады.Ө. 9-жаттығу.Антоним сөздерді сәйкестендіру. Ұ. 10-жаттығу.Өлеңді оқып, антоним сөздерді табу. Сұрақтармен жұмыс жасау.Қалай ойлайсың, баланың көзі неліктен нашар көретін болды?Теледидардан күндіз-түні кино көре беру дұрыс па?Дескриптор:* Теледидардың көп көрген жағдайдағы зияндығы туралы айтады.* Ұялы телефондардың зияндығы туралы айтады.Қ. «Шапалақ» әдісі
ҮТ. 11-жаттығу. Бос торкөздерге олардың тұсындағы сөздің мағынасына қарама-қарсы сөздер тауып жазу. (МК) Кері байланыс. Жұмысты орындауда не қиын, не жеңіл болды? Неліктен?+ Мен ................ үйрендім.-Маған .............. қиын. Өз-өзін бағалауОқушылар өз жетістіктерін «Жетістік баспалдағына» стикерді таңдап, жапсыру арқылы бағалайды. |
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Қабілеті жоғары оқушылардан әңгіме құрастыруда жақсы сөйлемдер құрастыруды талап етемін. | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Бүгінгі сабақтан алған әсерін, жетістігін айтып, өзін-өзі бағалауға мүмкіндік беру. | Денсаулық және қауіпсіздік техника-сының сақталуы
Қауіпсіздік шаралары ескертіліп отырады. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Сабақ мақсаттары мен оқу міндеттері орындалды. Сабақ өз дәрежесінде өтті. Жоспарланған саралау сабақ барысында өз нәтижесін берді. Антоним сөздердің мағынасын түсінді. Жаттығулардан дұрыс таба білді.Уақытты тиімді пайдаландым. Жоспарға өзгерту енгізбедім.
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Әр сөздің мағынасы болатынын білді.2: Мағынасы қарама-қарсы сөздер антоним сөздер екендігін білді.Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Мысалдар келтіру, сөйлемдерден табу.2: Топтық жұмыстарда жаңа сабақты талдау жақсы нәтиже береді.Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? Жалпы қателік сабақты тыңдамау. Жиі ескертіп отыру керек. |