Материалдар / Қазақ тілі. Антоним дегеніміз не? Жаңартылған бағдарлама.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілі. Антоним дегеніміз не? Жаңартылған бағдарлама.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі. Сөз және оның мағынасы. Антоним дегеніміз не? Жаңартылған бағдарлама.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2019
580
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тілі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Дені саудың- жаны сау

Мектеп: Сүгір Әліұлы атындағы жалпы орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Молдабекова Набат

Сынып: 2 «Ә»

Қатысқандар саны: 18

Қатыспағандар саны:0

Сабақ тақырыбы:


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


Сабақ мақсаттары


Бағалау критерийлері

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында

тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, білу, түсіну,талқылау, анықтау, құрау, жазу.

Тілдік мақсат

Пәнге тән лексика мен терминология:

антоним сөздер, қарама-қарсы.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

  • Ақ-қара, арзан-қымбат.

  • Ашу-дұшпан,

Ақыл-дос,

Ақылыңа ақыл қос.


Құндылықтар-ды дарыту

Зайырлы қоғам және жоғары руханият.

Пәнаралық байланыстар

Музыка, қазақ тілі.

Бастапқы білім

Мағынасы қарама-қарсы сөздер туралы түсініктері бар.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Жағымды көңіл күй туғызу.

2.Тақырыпқа кіріспе.

3. Мақсатты тұжырымдау.



4. Үй тапсырмасын тексеру.










5. Негізгі бөлім бойынша жұмыс.











Сабақтың ортасы

























Сабақтың соңы


(Ұ) Ынтымақтастық ортасын құру.

Кеудемізде күн күлсін,

Бізге шуақ нұр құйсын.

Мейірімді жан өзіңмен,

Көңілім жайнап құлпырсын!

-Олай болса жақсы көңіл-күймен сабағымызды бастайық.

Оқушының сыни ойлау дағдыларын дамыту, сабақтың тақырыбын анықтау.

-Мына сөздерге қарама-қарсы мағыналы сөздер айтыңдаршы!

Ақ-..., үлкен-..., жуас-..., ұзын-..., көп-..., бүгін-... .

Ереже: Тілімізде мағынасы қарама-қарсы сөздер кездеседі: ақ-қара, арзан-қымбат.

Мұндай сөздерді антоним сөздер деп атайды.

Т. 7-жаттығу. Өлеңді оқып мағынасын ашу. Антоним сөздерді табу.

Дескриптор:

* «Тапсам деймін уақыт»өлеңін оқып, мағынасын түсіну.

* Өлеңдегі оң , сол сөздерінің мағынасын салыстыру.

Ө. 8-жаттығу.

Мақал-мәтелдерді көшіріп жазу.Қарама-қарсы сөздерді табу.

Дескриптор:

* Мақал-мәтелдерді көшіріп жазады.

* Мағынасы қарама-қарсы сөздерді табады.

Ө. 9-жаттығу.

Антоним сөздерді сәйкестендіру.

ащы

кеше

қалың

қысқа

ұзын

тұщы

бүгін

таяз

терең

жұқа


Ұ. 10-жаттығу.

Өлеңді оқып, антоним сөздерді табу. Сұрақтармен жұмыс жасау.

  1. Қалай ойлайсың, баланың көзі неліктен нашар көретін болды?

  2. Теледидардан күндіз-түні кино көре беру дұрыс па?

Дескриптор:

* Теледидардың көп көрген жағдайдағы зияндығы туралы айтады.

* Ұялы телефондардың зияндығы туралы айтады.

Қ. «Шапалақ» әдісі





ҮТ. 11-жаттығу.

Бос торкөздерге олардың тұсындағы сөздің мағынасына қарама-қарсы сөздер тауып жазу.

(МК) Кері байланыс.

Жұмысты орындауда не қиын, не жеңіл болды? Неліктен?

+ Мен ................ үйрендім.

-Маған .............. қиын.

Өз-өзін бағалау

Оқушылар өз жетістіктерін «Жетістік баспалдағына» стикерді таңдап, жапсыру арқылы бағалайды.












































Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Қабілеті жоғары оқушылардан әңгіме құрастыруда жақсы сөйлемдер құрастыруды талап етемін.

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Бүгінгі сабақтан алған әсерін, жетістігін айтып, өзін-өзі бағалауға мүмкіндік беру.

Денсаулық және қауіпсіздік техника-сының сақталуы


Қауіпсіздік шаралары ескертіліп отырады.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Сабақ мақсаттары мен оқу міндеттері орындалды.

Сабақ өз дәрежесінде өтті. Жоспарланған саралау сабақ барысында өз нәтижесін берді. Антоним сөздердің мағынасын түсінді. Жаттығулардан дұрыс таба білді.

Уақытты тиімді пайдаландым. Жоспарға өзгерту енгізбедім.





Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Әр сөздің мағынасы болатынын білді.

2: Мағынасы қарама-қарсы сөздер антоним сөздер екендігін білді.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Мысалдар келтіру, сөйлемдерден табу.

2: Топтық жұмыстарда жаңа сабақты талдау жақсы нәтиже береді.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Жалпы қателік сабақты тыңдамау. Жиі ескертіп отыру керек.


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!