Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақ тілі ашық сабақ 3 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: |
Қазақ тілі |
||||
Бөлім: |
Атақты тұлғалар |
||||
Педагогтің аты-жөні: |
Рахимова Сабина |
||||
Сынып: |
3 “А” |
||||
Ашық сабақтың тақырыбы: |
92-сабақ Болымды және болымсыз етістік |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу 3.4.2.5 болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын анықтау |
||||
Ашық сабақтың мақсаты |
Мәтіннен сөз таптарын таба алады. Болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын табуды біледі. Топпен жұмыс жасауға үйренеді. |
||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
3 мин
5 мин
3 мин
5 мин
8 мин
6 мин
2 мин
6 мин
5 мин
2 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу Оқушыларды түгендеу
Психологиялық ахуал “Молекулалар мен атомдар” әдісі. Оқушылар сыныптың бос жеріне жиналады. Ойынды жүргізуші «Атомдар!» деп дауыстағанда, олар бір-бірімен араласып, әрілі-берілі жүруі керек, өйткені олар қазір броундық қозғалыстағы атомдар іспетті. Ал, мұғалім «Молекулар!» деп айтып, бір санды көрсетсе (мәселен, үш немесе төрт, бес, алты) оқушылар сол аталған сан құрамында топтарға жедел түрде бірігуі керек. Қалыс қалған оқушылар айып ретінде бір тапсырма орындайды: өлең оқиды, ән айтады т.с.с.
Өткен сабаққа қайталау. “Бал” әдісі Сіздерге қазір балдар беріледі, ол балдарда сөздер жазылған, Сол сөздерді болымды және болымсыз етістікке сәйкестендіресіз. Берілген сөздерді дұрыс сәйкестендір. Берілген сөздер: Күту , тез арада, аялдау, жуықта, кідіру, таяуда, тоқтау, жақында. Жауабы: Болымды е. - күту, аялдау, кідіру, тоқтау. Болымсыз е. - тез арада, жуықта, таяуда, жақында. Және сол сөздерге сөйлем құрастыр.
Жаңа сабақ “Жебе” әдісі арқылы оқушыларды топқа бөлу. Әр оқушы бір жебеден алып, қандай топта екенін анықтайды.
1-тапсырма Өздік жұмысы Ребусты шеш. Ол кісі туралы білетін ақпараттарынмен бөліс. Жауабы: Төле би
Төле би туралы жаңа ақпараттар мен танысайық. Қане интерактивті тақтаға назар аударайықшы.
2-тапсырма Жұптық тапсырма Мәтінді оқы.
Осы мәтін бойынша сұрақтарға, жұппен ақылдасып жауап бер.
Жауабы: Қазақ халқының атақты шешені, қоғам қайраткері. Ол 15-20 жасында билікке араласты. Төле би Қазыбек бимен, Әйтекемен бірге өз Тәукенің басты кеңесшісі болды. Халқына әділ бол, жауыңа қатал бол, досына адал бол. Төле би Ұлы жүздің бас биі болған.
3-тапсырма Топтық тапсырма “Аквариум” әдісі Бірінші топ тапсырманы алып, дауыстап оқиды және дауыстап өара талқылайды. Оларды айнала орналасқан басқа топтар талқылауға араласпайды, үнсіз тыңдап отырып, дәптерлеріне жазба жүргізеді. Ортадағы топ талқылауын аяқтағаннан кейін өз орындарына барып отырады. Қалған оқушылар олардың талқылаулары туралы пікірлерін айтады. Қандай негіздемелер жасағандарына көңіл бөледі. Осыдан кейін «Аквариумға» басқа топ орналасады. 2 топқа 2 тапсырмадан беріледі 1-топқа 1-тапсырма Сөйлемдерді көшіріп жаз. Болымсыз етістіктерді тап. Олардың қалай жасалғанын айт. Сөйлем: ғаламтор желісінде ұзақ отыруға болмайды. Балалар сабақтан жиі қалмаңдар,-деді мұғалім. Інім таңертең балабақшаға барғысы келмейді. Қазақстанда керіктер мен пілдер өсірілмейді. 2-тапсырма Мына етістіктерден болымсыз етістік жаса. Ал, аш, сөйле, шақыр, тарт, үз, үрле. Болымсыз етістік жасау үшін қандай жұрнақ пайдаландыңдар. 2-топқа 1-тапсырма Жатқа жазу. Атаңның баласы болма, Адамның баласы бол. Киіміңе мақтанба, біліміңе мақтан. Болымсыз е. астын сыз. 2-тапсырма Тыйым сөздерді оқы. Етістіктерді тауып, олардың болымды, болымсыз екенін айт. 1. Аққу киелі құс саналады. Сондықтан аққуды атуға болмайды. 2. Құмырсқаның илеуін, қарлығаштың ұясын бұзба. 3. Автобуста қарттарға, өзіңнен үлкендерге орын бер. 4. Малды аяғыңмен теппе. 5. Нанды бір қолмен үзіп жеме. 6. Кітапты таза ұста. 7. Құстарға жемсауыт жаса. 8. Сүт тағамдарын жерге төкпе.
Сергіту сәті “Би қимылдары”
4-тапсырма “Кубизм” әдісі. Топтық жұмыс. Ойын арқылы оқыту. Кубиктің алты жағына жазылған сөздер бойынша жұмыс жасайды. Қандайда бір затты жан жақты талдайды, талқылайды, сол арқылы білімдерін қайталайды, жаңа білім қосады. Сипатта (түрі, түсі, көлемі) Салыстыр (ұқсастығы, айырмашылығы) Ұсын (қалай?, қай жерде пайдаланылады?) Дәлелде (қарсы және қарсы емеспін) Талда (қалай жасалған?, неден тұрады?) Ой толғау (бұл неден жасалған?)
5-тапсырма Батаны жатқа жаз. Бір үйдің баласы болма, Көп үйдің санасы бол. Бір елдің атасы болма, Бар елдің данасы бол! Бір тонның жағасы болма, Көп қолдың ағасы бол! “Шешімдер ағашы” әдісі Топтық жұмыс Батадағы әр сөйлемнің мағынасын топта талқылаңдар. Әр топ берілген мәселені талқылайды және шешімдерін өз ағаштарына жазады. Осыдан кейін топтар орындарымен алмасады. Енді олар өз шешімдерін босқа топтың ағашына жазады. Кейін бірін-бірі тексереді.
Кері байланыс “Білім поштасы” әдісі
Балалар бүгінгі сабақ бойынша өз ойларынды осы хатқа жазыңдар. Содан соң барлығымыз кезекпен оқып, поштаға саламыз. |
Оқушылар сыныптың бос жеріне тұрады. Мұғалімді мұқият тыңдайды. Берілген санды көрген соң, сан құрамында топтарға жедел түрде бірігуі керек.
Тақтада ілінген балдарды алады. Ол жерде түрлі сөздер болады. Оқушылар сол сөздерді болымды немесе болымсыз етістікке сәйкестендіреді
э
Әр оқушы тақтаға шығып, бір жебеден алып, қандай топта екенін анықтайды.
Оқушылар оқулықта берілген тапсырмаға қарап, ребусты шешеді. Ол кісі туралы білетін ақпараттары- мен бөліседі
Мәтінді түсініп оқиды. Берілген сұрақтарға топпен ақылдасып жауап береді. Төле бидің кім екенін айтады. Нақыл сөздерін айтып дәптерлеріне жазып алады. Мәтіннен тірек сөздерді тауып алады.
Оқушылар топпен ақылдасып жұмыс жасайды. Ал қалған оқушылар үнсіз тыңдап отырып, дәптерлеріне жазады. Екі топ ақылдасып берілген екі тапсырманы орындарында орындайды. Ал қалған топ мұқият тыңдап, өз ойларымен бөліседі. Басқа оқушылар өз ойларымен бөлісіп, бағалайды.
Оқушылар орындарынан тұрады. Мұғалім көрсеткен карточкаларда- ғы би қимылдарын бірге қайталайды.
Оқушылар топпен бірге ақылдасып жұмыс жасайды. Кубикті алып лақтырады. Шыққан сөзге жан жақты талдайды. Сипаттайды, салыстырады, дәлелдейді, талдайды, ой толғау жасайды.
Оқушылар батаны жатқа дәптерлеріне жазады. Батадағы әр сөйлемнің мағынасына шешімдер ағашында, топпен бірге ақылдасып, мағынасын талқылайды. Қарамен жазылған сөздердің мағынасын сөздік арқылы анықтайды.
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын хатқа жазады. Ортаға тұрып оқиды да поштаға салады. |
Оқушының болжамды жауабы: Болымды е. - күту, аялдау, кідіру, тоқтау. Болымсыз е. - тез арада, жуықта, таяуда, жақында. Балдарда берілген сөздерді дауыстап оқып, тиісті балға сәйкестендіреді 1балл Өзін-өзі бағалау “домбыра” әдісі
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |