Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Келісілді: Бекітемін:

    «Ақерке» бөбекжай» КМҚК «Ақерке» бөбекжай» КМҚК әдіскері___________ ммммм директоры___________ мммммм


    Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және

    мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде

    2023-2024 оқу жылына арналған қазақ тілінен

    ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

    Топ: «Қазына» ортаңғы тобы

    Балалардың жасы: 3 жастағы балалар

    Прямая соединительная линия 10 Жоспардың құрылу кезеңі: 01.09.2023 – 31.05.2024 жылПрямая соединительная линия 10

    Айы

    Ұйымдастырылған іс- әрекеттің міндеттері

    Қыркүйек



    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тілінде айтылған сөздерді мұқият тыңдауға, сондай-ақ осы сөздерді дұрыс айтуға және есте сақтауға үйрету. Қазақ тілінің ерекше дыбыстарын дұрыс айтуды үйрету: ә, ө, қ, ү, ұ. Артикуляциялық аппаратты дамыту.

    Сөздік қор: Ойыншықтардың (доп, текше, қуыршақ), кейбір тұрмыстық заттардың (үстел, орындық, балабақша, топ) атауларын дұрыс айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Педагогтің өтініші бойынша қарапайым іс-әрекеттерді (жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір, жүгір, ұйықта, ойна) орындау, заттардың түсін: ақ, көк, қара, қызыл, сары, жасыл білдіретін сөздерді айтуға үйрету.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөз тіркестерін түсіне білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеуді дамыту (көк текше, жасыл доп, су іш)

    Байланыстырып сөйлеу қарапайым сұрақтарға жауап беруді (Бұл кім? Бұл - мен, Бұл не? Бұл - доп), ойыншықтарды сипаттауға үйрету. (Бұл- қуыршақ. Қуыршақ әдемі. Бұл-доп. Бұл –қызыл доп. Допты бер. Қуыршақты ал. Т.с.с.

    Қазан

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тілінде айтылған сөздерді мұқият тыңдауға, сондай-ақ осы сөздерді дұрыс айтуға және есте сақтауға үйрету. Қазақ тілінің ерекше дыбыстарын дұрыс айтуды үйрету: ә, ө, қ, ү, ұ. Артикуляциялық аппаратты дамыту.

    Сөздік қор: Көгөністер (қияр, пияз, сәбіз) мен жемістердің (алма, шие, өрік) атауларын дұрыс айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Педагогтің өтініші бойынша қарапайым іс-әрекеттерді (жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір, жүгір, ұйықта, ойна) орындау, заттардың түсін: ақ, көк, қара, қызыл, сары, жасыл білдіретін сөздерді айтуға үйрету.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөз тіркестерін түсіне білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеуді дамыту (жасыл қияр, сары пияз, алманы ал, арманы бер)

    Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету (Бұл кім? Бұл - ұл, Бұл не? Бұл - алмұрт).

    Жай сөйлем құруға машықтандыру

    Қараша

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тіліндегі сөздерді тыңдауға және дұрыс айта білуге және оларды есте сақтауға баулу. Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Артикуляциялық аппаратты дамыту жұмыстарын жалғастыру.

    Сөздік қор: Күнделікті өмірде жиі қолданылатын туыстық қатынасты (әке, ана, ата, әже, апа) білдіретін сөздердің мағынасын, кейбір тұрмыстық заттардың атауларын дұрыс айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Педагогтің өтініші бойынша қарапайым іс-әрекеттерді (жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір, жүгір, ұйықта, ойна) орындау.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөз тіркестерін түсіне білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеуді дамыту (менің анам, менің әкем, орындыққа отыр, орныңнан тұр)

    Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету (Бұл кім? Бұл - әке, Бұл кім? Бұл - ана ).

    Жай сөйлем құруға машықтандыру.

    Желтоқсан

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тіліндегі сөздерді тыңдауға және дұрыс айта білуге және оларды есте сақтауға баулу. Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Артикуляциялық аппаратты дамыту жұмыстарын жалғастыру.

    Сөздік қор: Қыс мезгіліне байланысты сөздердің (қыс, қар, аяз) мағынасын, үй жануарлары (қой, сиыр, мысық) мен жабайы аңдар (аю, түлкі, қасқыр) атауларын дұрыс айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Педагогтің өтініші бойынша қарапайым іс-әрекеттерді (жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір, жүгір, ұйықта, ойна) орындау, заттардың түсін: ақ, көк, қара, қызыл, сары, жасыл білдіретін сөздерді айтуға үйрету.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөз тіркестерін түсіне білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеуді дамыту (ақ қар, жасыл шырша, шанамен ойна, жылы киінеміз).

    Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету (Бұл не? Бұл - аққала, Бұл не? Бұл - қар).

    Жай сөйлем құруға машықтандыру.

    Қаңтар


    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тіліндегі сөздерді тыңдауға және дұрыс айта білуге және оларды есте сақтауға баулу. Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Артикуляциялық аппаратты дамыту жұмыстарын жалғастыру.

    Сөздік қор: Адам дене мүшелерінің (бас,көз, мұрын, ауыз) атауларын дұрыс айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Педагогтің өтініші бойынша қарапайым іс-әрекеттерді (жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір, жүгір, ұйықта, ойна) орындау.

    Қысқа өлеңдер мен тақпақтарды жатқа айту дағдыларын қалыптастыру.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөз тіркестерін түсіне білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеуді дамыту (менің басым, менің шашым)

    Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету (Бұл кім? Бұл - Маша, Бұл не? Бұл – мұрын).

    Жай сөйлем құруға машықтандыру.

    Ақпан

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тіліндегі сөздерді тыңдауға және дұрыс айта білуге және оларды есте сақтауға баулу. Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Артикуляциялық аппаратты дамыту жұмыстарын жалғастыру.

    Сөздік қор: Көлік (ұшақ, пойыз, бағдаршам) , тағам (нан, бауырсақ, май) атауларын дұрыс айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Педагогтің өтініші бойынша қарапайым іс-әрекеттерді (жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір) орындау.

    Қысқа өлеңдер мен тақпақтарды жатқа айту дағдыларын қалыптастыру.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөз тіркестерін түсіне білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеуді дамыту (қызыл машина, орындыққа отыр, маған кел)

    Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету (Бұл кім? Бұл - тәрбиеші, Бұл не? Бұл - көлік).

    Жай сөйлем құруға машықтандыру.

    Наурыз

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тіліндегі сөздерді тыңдауға және дұрыс айта білуге және оларды есте сақтауға баулу. Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Артикуляциялық аппаратты дамыту жұмыстарын жалғастыру.

    Сөздік қор: Наурыз мейрамына қатысты сөздердің мағынасын, кейбір тұрмыстық заттардың, ұлттық ыдыстардың атауларын дұрыс айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Педагогтің өтініші бойынша қарапайым іс-әрекеттерді (жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір) орындау.

    Қысқа өлеңдер мен тақпақтарды жатқа айту дағдыларын қалыптастыру.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөз тіркестерін түсіне білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеуді дамыту (наурыз мерекесі, көктем келді)

    Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету (Бұл кім? Бұл - ана, Бұл не? Бұл – киіз үй). Жай сөйлем құруға машықтандыру

    Сәуір

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тіліндегі сөздерді тыңдауға және дұрыс айта білуге және оларды есте сақтауға баулу. Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Артикуляциялық аппаратты дамыту жұмыстарын жалғастыру.

    Сөздік қор: Киімдердің (шалбар, көйлек, жемпір) атауларын дұрыс айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Педагогтің өтініші бойынша қарапайым іс-әрекеттерді (жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір) орындау, заттардың түсін: ақ, көк, қара, қызыл, сары, жасыл, шамасын: аз, көп білдіретін сөздерді айтуға үйрету.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөз тіркестерін түсіне білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеуді дамыту (қызыл шалбар, сары көйлек, орындыққа отыр)

    Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету (Бұл кім? Бұл - қыз, Бұл не? Бұл - көйлек). Жай сөйлем құруға машықтандыру.

    Мамыр

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тіліндегі сөздерді тыңдауға және дұрыс айта білуге және оларды есте сақтауға баулу. Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Артикуляциялық аппаратты дамыту жұмыстарын жалғастыру.

    Сөздік қор: Өсімдіктердің (ағаш, жапырақ, гүл) атауларын дұрыс айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Педагогтің өтініші бойынша қарапайым іс-әрекеттерді (жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір) орындау, заттардың түсін: ақ, көк, қара, қызыл, сары, жасыл, шамасын: аз, көп білдіретін сөздерді айтуға үйрету.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөз тіркестерін түсіне білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеуді дамыту (сары бақбақ, қызыл раушан, суретті бер, қолыңды жу)

    Байланыстырып сөйлеу: Жай сөйлем құруға және қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету (Бұл кім? Бұл - ұл, Бұл не? Бұл - гүл).








    Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және

    мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде

    20233-2024 оқу жылына арналған қазақ тілінен

    ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

    Топ: «Қарлығаш» ересек тобы

    Балалардың жасы: 4 жастағы балалар

    Прямая соединительная линия 10 Жоспардың құрылукезеңі: 01.09.2023 – 31.05.2024 жыл


    Айы

    Ұйымдастырылғаніс- әрекеттің міндеттері

    Қыркүйек

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: қазақ тілінде айтылған сөздерді мұқият тыңдауға, сондай-ақ осы сөздерді дұрыс айтуға және есте сақтауға үйрету; қазақ тілінің ерекше дыбыстарын дұрыс айтуға: ә, ө, қ, ү, ұ, і, ғ;

    Сөздік қор. Күнделікті жиі қолданылатын кейбір тұрмыстық заттардың (есік, терезе, үстел, балабақша), ойыншықтардың (доп, қонжық, қуыршақ, асық) атауларын айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Заттардың түсін: ақ, көк, қара, санын: бір, екі, үш, төрт, бес, қимылын: жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, ал, әкел, іш, жуу, кел, деген сөздерді айта білуді үйрету.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: 2-3 сөзден тұратын сөйлемдерді түсінуге үйрету, сөз тіркестері мен сөйлемдерді құрастыруға үйрету (Бұл-доп. Допты алып бер. Мен доппен ойнаймын.)

    Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сұрақтар қоюға және оларға қарапайым сөйлемдермен жауап беруге, тыңдауға және түсінуге үйрету (Бұл не? -Бұл аю. Аю қандай?-Аю қоңыр

    Қазан

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті .

    Қазақ тілінде айтылған сөздерді мұқият тыңдауға, сондай-ақ осы сөздерді дұрыс айтуға және есте сақтауға үйрету; қазақ тілінің ерекше дыбыстарын дұрыс айтуға: ә, ө, қ, ү, ұ, і, ғ;

    Сөздік қор. Көгөністер (қызанақ, сәбіз,қияр, қызанақ) мен жемістердің ( шие, алма, алмұрт, алмұрт, қауын) атауларын айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Заттардың түсін: ақ, көк, қара, санын: бір, екі, үш, төрт, бес, қимылын: жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, ал, әкел, іш, жуу, кел деген сөздерді айта білуді үйрету.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: 2-3 сөзден тұратын жай сөйлемдерді түсінуді және сөздерді сөйлемдерде байланыстырып (жасыл алмұрт, қызыл қызанақ, Менде сәбіз бар) құрастыруды үйрету.

    Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сөйлемдер құра білуге (енде қияр бар, Менде қияр жоқ), қарапайым сұрақтарға жауап беруге (Сен не жейсің? Мен алма жеймін), мұғалімнің үлгісі бойынша суреттерді сипаттауға үйрету.

    Қараша

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті . Қазақ тіліндегі сөздерді ынта қойып тыңдауға, ол сөздерді дұрыс айта білуге және есте сақтауға үйрету. Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ, і, ғ дыбыстарын дұрыс айту дағдыларын қалыптастыру. Тілдік және артикуляциялық аппаратты, тыныс алуды және таза дикцияны дамыту.

    Сөздік қор. Отбасына қатысты сөздерді (ата, әже, аға, іні), адам дене мүшелері ( дене, бет, маңдай, бас, көз, мұрын, ауыз, тіл, тіс, ерін, құлақ, шаш, бет, іш, бел, аяқ, қол ) атауларын айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Заттардың санын: бір, екі, үш, төрт, бес, аз, көп, қимылын: жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, ал, әкел, іш, жуу, кел, секір, жүгір, қуып жет, ұйықта, ойна деген сөздерді айта білуді үйрету.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: 2-3 сөзден тұратын жай сөйлемдерді түсінуді және сөздерді сөйлемдерде байланыстырып (оң қол, сол қол, менің ағам, менің інім) құрастыруды үйрету.

    Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сөйлемдер құра білуге (Мен анамды жақсы көремін) , қарапайым сұрақтарға жауап беруге (Мынау кім? Мынау – әке), мұғалімнің үлгісі бойынша суреттерді сипаттауға үйрету.

    Желтоқсан

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті. Қазақ тіліндегі сөздерді ынта қойып тыңдауға, ол сөздерді дұрыс айта білуге және есте сақтауға үйрету. Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ, і, ғ дыбыстарын дұрыс айту дағдыларын қалыптастыру.

    Сөздік қор. Табиғат құбылыстары, қыс мезгіліне байланысты (қыс, қар, аққала, шырша) сөздерді, үй жануарлары (қой-қозы, ешкі-лақ) мен жабайы аңдар (арыстан, піл) атауларды айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Заттардың түсін: ақ, көк, қара, қызыл, сары, жасыл, санын: бір, екі, үш, төрт, бес, қимылын: жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, ал, әкел, іш, жуу, кел, секір, жүгір, сырғанау деген сөздерді айта білуді үйрету.

    Тілдің грамматикалық құрылымы.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жылкыбаева Казына Оразалиевна
    22 Қазан 2023
    2272
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақ тілі бойынша персективалық жоспар және циклограмма

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақ тілі бойынша персективалық жоспар және циклограмма

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Балабақшаның қазақ тілі педагогіне арналған әдістемелік көмек
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Келісілді: Бекітемін:

    «Ақерке» бөбекжай» КМҚК «Ақерке» бөбекжай» КМҚК әдіскері___________ ммммм директоры___________ мммммм


    Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және

    мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде

    2023-2024 оқу жылына арналған қазақ тілінен

    ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

    Топ: «Қазына» ортаңғы тобы

    Балалардың жасы: 3 жастағы балалар

    Прямая соединительная линия 10 Жоспардың құрылу кезеңі: 01.09.2023 – 31.05.2024 жылПрямая соединительная линия 10

    Айы

    Ұйымдастырылған іс- әрекеттің міндеттері

    Қыркүйек



    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тілінде айтылған сөздерді мұқият тыңдауға, сондай-ақ осы сөздерді дұрыс айтуға және есте сақтауға үйрету. Қазақ тілінің ерекше дыбыстарын дұрыс айтуды үйрету: ә, ө, қ, ү, ұ. Артикуляциялық аппаратты дамыту.

    Сөздік қор: Ойыншықтардың (доп, текше, қуыршақ), кейбір тұрмыстық заттардың (үстел, орындық, балабақша, топ) атауларын дұрыс айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Педагогтің өтініші бойынша қарапайым іс-әрекеттерді (жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір, жүгір, ұйықта, ойна) орындау, заттардың түсін: ақ, көк, қара, қызыл, сары, жасыл білдіретін сөздерді айтуға үйрету.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөз тіркестерін түсіне білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеуді дамыту (көк текше, жасыл доп, су іш)

    Байланыстырып сөйлеу қарапайым сұрақтарға жауап беруді (Бұл кім? Бұл - мен, Бұл не? Бұл - доп), ойыншықтарды сипаттауға үйрету. (Бұл- қуыршақ. Қуыршақ әдемі. Бұл-доп. Бұл –қызыл доп. Допты бер. Қуыршақты ал. Т.с.с.

    Қазан

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тілінде айтылған сөздерді мұқият тыңдауға, сондай-ақ осы сөздерді дұрыс айтуға және есте сақтауға үйрету. Қазақ тілінің ерекше дыбыстарын дұрыс айтуды үйрету: ә, ө, қ, ү, ұ. Артикуляциялық аппаратты дамыту.

    Сөздік қор: Көгөністер (қияр, пияз, сәбіз) мен жемістердің (алма, шие, өрік) атауларын дұрыс айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Педагогтің өтініші бойынша қарапайым іс-әрекеттерді (жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір, жүгір, ұйықта, ойна) орындау, заттардың түсін: ақ, көк, қара, қызыл, сары, жасыл білдіретін сөздерді айтуға үйрету.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөз тіркестерін түсіне білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеуді дамыту (жасыл қияр, сары пияз, алманы ал, арманы бер)

    Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету (Бұл кім? Бұл - ұл, Бұл не? Бұл - алмұрт).

    Жай сөйлем құруға машықтандыру

    Қараша

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тіліндегі сөздерді тыңдауға және дұрыс айта білуге және оларды есте сақтауға баулу. Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Артикуляциялық аппаратты дамыту жұмыстарын жалғастыру.

    Сөздік қор: Күнделікті өмірде жиі қолданылатын туыстық қатынасты (әке, ана, ата, әже, апа) білдіретін сөздердің мағынасын, кейбір тұрмыстық заттардың атауларын дұрыс айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Педагогтің өтініші бойынша қарапайым іс-әрекеттерді (жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір, жүгір, ұйықта, ойна) орындау.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөз тіркестерін түсіне білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеуді дамыту (менің анам, менің әкем, орындыққа отыр, орныңнан тұр)

    Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету (Бұл кім? Бұл - әке, Бұл кім? Бұл - ана ).

    Жай сөйлем құруға машықтандыру.

    Желтоқсан

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тіліндегі сөздерді тыңдауға және дұрыс айта білуге және оларды есте сақтауға баулу. Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Артикуляциялық аппаратты дамыту жұмыстарын жалғастыру.

    Сөздік қор: Қыс мезгіліне байланысты сөздердің (қыс, қар, аяз) мағынасын, үй жануарлары (қой, сиыр, мысық) мен жабайы аңдар (аю, түлкі, қасқыр) атауларын дұрыс айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Педагогтің өтініші бойынша қарапайым іс-әрекеттерді (жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір, жүгір, ұйықта, ойна) орындау, заттардың түсін: ақ, көк, қара, қызыл, сары, жасыл білдіретін сөздерді айтуға үйрету.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөз тіркестерін түсіне білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеуді дамыту (ақ қар, жасыл шырша, шанамен ойна, жылы киінеміз).

    Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету (Бұл не? Бұл - аққала, Бұл не? Бұл - қар).

    Жай сөйлем құруға машықтандыру.

    Қаңтар


    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тіліндегі сөздерді тыңдауға және дұрыс айта білуге және оларды есте сақтауға баулу. Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Артикуляциялық аппаратты дамыту жұмыстарын жалғастыру.

    Сөздік қор: Адам дене мүшелерінің (бас,көз, мұрын, ауыз) атауларын дұрыс айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Педагогтің өтініші бойынша қарапайым іс-әрекеттерді (жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір, жүгір, ұйықта, ойна) орындау.

    Қысқа өлеңдер мен тақпақтарды жатқа айту дағдыларын қалыптастыру.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөз тіркестерін түсіне білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеуді дамыту (менің басым, менің шашым)

    Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету (Бұл кім? Бұл - Маша, Бұл не? Бұл – мұрын).

    Жай сөйлем құруға машықтандыру.

    Ақпан

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тіліндегі сөздерді тыңдауға және дұрыс айта білуге және оларды есте сақтауға баулу. Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Артикуляциялық аппаратты дамыту жұмыстарын жалғастыру.

    Сөздік қор: Көлік (ұшақ, пойыз, бағдаршам) , тағам (нан, бауырсақ, май) атауларын дұрыс айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Педагогтің өтініші бойынша қарапайым іс-әрекеттерді (жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір) орындау.

    Қысқа өлеңдер мен тақпақтарды жатқа айту дағдыларын қалыптастыру.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөз тіркестерін түсіне білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеуді дамыту (қызыл машина, орындыққа отыр, маған кел)

    Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету (Бұл кім? Бұл - тәрбиеші, Бұл не? Бұл - көлік).

    Жай сөйлем құруға машықтандыру.

    Наурыз

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тіліндегі сөздерді тыңдауға және дұрыс айта білуге және оларды есте сақтауға баулу. Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Артикуляциялық аппаратты дамыту жұмыстарын жалғастыру.

    Сөздік қор: Наурыз мейрамына қатысты сөздердің мағынасын, кейбір тұрмыстық заттардың, ұлттық ыдыстардың атауларын дұрыс айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Педагогтің өтініші бойынша қарапайым іс-әрекеттерді (жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір) орындау.

    Қысқа өлеңдер мен тақпақтарды жатқа айту дағдыларын қалыптастыру.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөз тіркестерін түсіне білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеуді дамыту (наурыз мерекесі, көктем келді)

    Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету (Бұл кім? Бұл - ана, Бұл не? Бұл – киіз үй). Жай сөйлем құруға машықтандыру

    Сәуір

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тіліндегі сөздерді тыңдауға және дұрыс айта білуге және оларды есте сақтауға баулу. Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Артикуляциялық аппаратты дамыту жұмыстарын жалғастыру.

    Сөздік қор: Киімдердің (шалбар, көйлек, жемпір) атауларын дұрыс айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Педагогтің өтініші бойынша қарапайым іс-әрекеттерді (жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір) орындау, заттардың түсін: ақ, көк, қара, қызыл, сары, жасыл, шамасын: аз, көп білдіретін сөздерді айтуға үйрету.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөз тіркестерін түсіне білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеуді дамыту (қызыл шалбар, сары көйлек, орындыққа отыр)

    Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету (Бұл кім? Бұл - қыз, Бұл не? Бұл - көйлек). Жай сөйлем құруға машықтандыру.

    Мамыр

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тіліндегі сөздерді тыңдауға және дұрыс айта білуге және оларды есте сақтауға баулу. Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Артикуляциялық аппаратты дамыту жұмыстарын жалғастыру.

    Сөздік қор: Өсімдіктердің (ағаш, жапырақ, гүл) атауларын дұрыс айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Педагогтің өтініші бойынша қарапайым іс-әрекеттерді (жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір) орындау, заттардың түсін: ақ, көк, қара, қызыл, сары, жасыл, шамасын: аз, көп білдіретін сөздерді айтуға үйрету.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөз тіркестерін түсіне білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеуді дамыту (сары бақбақ, қызыл раушан, суретті бер, қолыңды жу)

    Байланыстырып сөйлеу: Жай сөйлем құруға және қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету (Бұл кім? Бұл - ұл, Бұл не? Бұл - гүл).








    Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және

    мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде

    20233-2024 оқу жылына арналған қазақ тілінен

    ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

    Топ: «Қарлығаш» ересек тобы

    Балалардың жасы: 4 жастағы балалар

    Прямая соединительная линия 10 Жоспардың құрылукезеңі: 01.09.2023 – 31.05.2024 жыл


    Айы

    Ұйымдастырылғаніс- әрекеттің міндеттері

    Қыркүйек

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: қазақ тілінде айтылған сөздерді мұқият тыңдауға, сондай-ақ осы сөздерді дұрыс айтуға және есте сақтауға үйрету; қазақ тілінің ерекше дыбыстарын дұрыс айтуға: ә, ө, қ, ү, ұ, і, ғ;

    Сөздік қор. Күнделікті жиі қолданылатын кейбір тұрмыстық заттардың (есік, терезе, үстел, балабақша), ойыншықтардың (доп, қонжық, қуыршақ, асық) атауларын айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Заттардың түсін: ақ, көк, қара, санын: бір, екі, үш, төрт, бес, қимылын: жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, ал, әкел, іш, жуу, кел, деген сөздерді айта білуді үйрету.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: 2-3 сөзден тұратын сөйлемдерді түсінуге үйрету, сөз тіркестері мен сөйлемдерді құрастыруға үйрету (Бұл-доп. Допты алып бер. Мен доппен ойнаймын.)

    Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сұрақтар қоюға және оларға қарапайым сөйлемдермен жауап беруге, тыңдауға және түсінуге үйрету (Бұл не? -Бұл аю. Аю қандай?-Аю қоңыр

    Қазан

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті .

    Қазақ тілінде айтылған сөздерді мұқият тыңдауға, сондай-ақ осы сөздерді дұрыс айтуға және есте сақтауға үйрету; қазақ тілінің ерекше дыбыстарын дұрыс айтуға: ә, ө, қ, ү, ұ, і, ғ;

    Сөздік қор. Көгөністер (қызанақ, сәбіз,қияр, қызанақ) мен жемістердің ( шие, алма, алмұрт, алмұрт, қауын) атауларын айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Заттардың түсін: ақ, көк, қара, санын: бір, екі, үш, төрт, бес, қимылын: жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, ал, әкел, іш, жуу, кел деген сөздерді айта білуді үйрету.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: 2-3 сөзден тұратын жай сөйлемдерді түсінуді және сөздерді сөйлемдерде байланыстырып (жасыл алмұрт, қызыл қызанақ, Менде сәбіз бар) құрастыруды үйрету.

    Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сөйлемдер құра білуге (енде қияр бар, Менде қияр жоқ), қарапайым сұрақтарға жауап беруге (Сен не жейсің? Мен алма жеймін), мұғалімнің үлгісі бойынша суреттерді сипаттауға үйрету.

    Қараша

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті . Қазақ тіліндегі сөздерді ынта қойып тыңдауға, ол сөздерді дұрыс айта білуге және есте сақтауға үйрету. Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ, і, ғ дыбыстарын дұрыс айту дағдыларын қалыптастыру. Тілдік және артикуляциялық аппаратты, тыныс алуды және таза дикцияны дамыту.

    Сөздік қор. Отбасына қатысты сөздерді (ата, әже, аға, іні), адам дене мүшелері ( дене, бет, маңдай, бас, көз, мұрын, ауыз, тіл, тіс, ерін, құлақ, шаш, бет, іш, бел, аяқ, қол ) атауларын айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Заттардың санын: бір, екі, үш, төрт, бес, аз, көп, қимылын: жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, ал, әкел, іш, жуу, кел, секір, жүгір, қуып жет, ұйықта, ойна деген сөздерді айта білуді үйрету.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: 2-3 сөзден тұратын жай сөйлемдерді түсінуді және сөздерді сөйлемдерде байланыстырып (оң қол, сол қол, менің ағам, менің інім) құрастыруды үйрету.

    Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сөйлемдер құра білуге (Мен анамды жақсы көремін) , қарапайым сұрақтарға жауап беруге (Мынау кім? Мынау – әке), мұғалімнің үлгісі бойынша суреттерді сипаттауға үйрету.

    Желтоқсан

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті. Қазақ тіліндегі сөздерді ынта қойып тыңдауға, ол сөздерді дұрыс айта білуге және есте сақтауға үйрету. Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ, і, ғ дыбыстарын дұрыс айту дағдыларын қалыптастыру.

    Сөздік қор. Табиғат құбылыстары, қыс мезгіліне байланысты (қыс, қар, аққала, шырша) сөздерді, үй жануарлары (қой-қозы, ешкі-лақ) мен жабайы аңдар (арыстан, піл) атауларды айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Заттардың түсін: ақ, көк, қара, қызыл, сары, жасыл, санын: бір, екі, үш, төрт, бес, қимылын: жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, ал, әкел, іш, жуу, кел, секір, жүгір, сырғанау деген сөздерді айта білуді үйрету.

    Тілдің грамматикалық құрылымы.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Балабақша Сабақ жоспары Мектепке дейінгі балалар
    22.10.2023
    2272
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жылкыбаева Казына Оразалиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации