Материалдар / Қазақ тілі бойынша персективалық жоспар және циклограмма

Қазақ тілі бойынша персективалық жоспар және циклограмма

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақшаның қазақ тілі педагогіне арналған әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2023
1989
32 рет жүктелген
1500 ₸
Бүгін алсаңыз
+75 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +75 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Келісілді: Бекітемін:

«Ақерке» бөбекжай» КМҚК «Ақерке» бөбекжай» КМҚК әдіскері___________ ммммм директоры___________ мммммм


Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және

мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде

2023-2024 оқу жылына арналған қазақ тілінен

ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

Топ: «Қазына» ортаңғы тобы

Балалардың жасы: 3 жастағы балалар

Прямая соединительная линия 10 Жоспардың құрылу кезеңі: 01.09.2023 – 31.05.2024 жылПрямая соединительная линия 10

Айы

Ұйымдастырылған іс- әрекеттің міндеттері

Қыркүйек



Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тілінде айтылған сөздерді мұқият тыңдауға, сондай-ақ осы сөздерді дұрыс айтуға және есте сақтауға үйрету. Қазақ тілінің ерекше дыбыстарын дұрыс айтуды үйрету: ә, ө, қ, ү, ұ. Артикуляциялық аппаратты дамыту.

Сөздік қор: Ойыншықтардың (доп, текше, қуыршақ), кейбір тұрмыстық заттардың (үстел, орындық, балабақша, топ) атауларын дұрыс айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

Педагогтің өтініші бойынша қарапайым іс-әрекеттерді (жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір, жүгір, ұйықта, ойна) орындау, заттардың түсін: ақ, көк, қара, қызыл, сары, жасыл білдіретін сөздерді айтуға үйрету.

Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөз тіркестерін түсіне білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеуді дамыту (көк текше, жасыл доп, су іш)

Байланыстырып сөйлеу қарапайым сұрақтарға жауап беруді (Бұл кім? Бұл - мен, Бұл не? Бұл - доп), ойыншықтарды сипаттауға үйрету. (Бұл- қуыршақ. Қуыршақ әдемі. Бұл-доп. Бұл –қызыл доп. Допты бер. Қуыршақты ал. Т.с.с.

Қазан

Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тілінде айтылған сөздерді мұқият тыңдауға, сондай-ақ осы сөздерді дұрыс айтуға және есте сақтауға үйрету. Қазақ тілінің ерекше дыбыстарын дұрыс айтуды үйрету: ә, ө, қ, ү, ұ. Артикуляциялық аппаратты дамыту.

Сөздік қор: Көгөністер (қияр, пияз, сәбіз) мен жемістердің (алма, шие, өрік) атауларын дұрыс айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

Педагогтің өтініші бойынша қарапайым іс-әрекеттерді (жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір, жүгір, ұйықта, ойна) орындау, заттардың түсін: ақ, көк, қара, қызыл, сары, жасыл білдіретін сөздерді айтуға үйрету.

Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөз тіркестерін түсіне білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеуді дамыту (жасыл қияр, сары пияз, алманы ал, арманы бер)

Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету (Бұл кім? Бұл - ұл, Бұл не? Бұл - алмұрт).

Жай сөйлем құруға машықтандыру

Қараша

Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тіліндегі сөздерді тыңдауға және дұрыс айта білуге және оларды есте сақтауға баулу. Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Артикуляциялық аппаратты дамыту жұмыстарын жалғастыру.

Сөздік қор: Күнделікті өмірде жиі қолданылатын туыстық қатынасты (әке, ана, ата, әже, апа) білдіретін сөздердің мағынасын, кейбір тұрмыстық заттардың атауларын дұрыс айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

Педагогтің өтініші бойынша қарапайым іс-әрекеттерді (жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір, жүгір, ұйықта, ойна) орындау.

Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөз тіркестерін түсіне білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеуді дамыту (менің анам, менің әкем, орындыққа отыр, орныңнан тұр)

Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету (Бұл кім? Бұл - әке, Бұл кім? Бұл - ана ).

Жай сөйлем құруға машықтандыру.

Желтоқсан

Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тіліндегі сөздерді тыңдауға және дұрыс айта білуге және оларды есте сақтауға баулу. Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Артикуляциялық аппаратты дамыту жұмыстарын жалғастыру.

Сөздік қор: Қыс мезгіліне байланысты сөздердің (қыс, қар, аяз) мағынасын, үй жануарлары (қой, сиыр, мысық) мен жабайы аңдар (аю, түлкі, қасқыр) атауларын дұрыс айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

Педагогтің өтініші бойынша қарапайым іс-әрекеттерді (жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір, жүгір, ұйықта, ойна) орындау, заттардың түсін: ақ, көк, қара, қызыл, сары, жасыл білдіретін сөздерді айтуға үйрету.

Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөз тіркестерін түсіне білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеуді дамыту (ақ қар, жасыл шырша, шанамен ойна, жылы киінеміз).

Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету (Бұл не? Бұл - аққала, Бұл не? Бұл - қар).

Жай сөйлем құруға машықтандыру.

Қаңтар


Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тіліндегі сөздерді тыңдауға және дұрыс айта білуге және оларды есте сақтауға баулу. Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Артикуляциялық аппаратты дамыту жұмыстарын жалғастыру.

Сөздік қор: Адам дене мүшелерінің (бас,көз, мұрын, ауыз) атауларын дұрыс айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

Педагогтің өтініші бойынша қарапайым іс-әрекеттерді (жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір, жүгір, ұйықта, ойна) орындау.

Қысқа өлеңдер мен тақпақтарды жатқа айту дағдыларын қалыптастыру.

Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөз тіркестерін түсіне білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеуді дамыту (менің басым, менің шашым)

Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету (Бұл кім? Бұл - Маша, Бұл не? Бұл – мұрын).

Жай сөйлем құруға машықтандыру.

Ақпан

Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тіліндегі сөздерді тыңдауға және дұрыс айта білуге және оларды есте сақтауға баулу. Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Артикуляциялық аппаратты дамыту жұмыстарын жалғастыру.

Сөздік қор: Көлік (ұшақ, пойыз, бағдаршам) , тағам (нан, бауырсақ, май) атауларын дұрыс айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

Педагогтің өтініші бойынша қарапайым іс-әрекеттерді (жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір) орындау.

Қысқа өлеңдер мен тақпақтарды жатқа айту дағдыларын қалыптастыру.

Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөз тіркестерін түсіне білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеуді дамыту (қызыл машина, орындыққа отыр, маған кел)

Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету (Бұл кім? Бұл - тәрбиеші, Бұл не? Бұл - көлік).

Жай сөйлем құруға машықтандыру.

Наурыз

Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тіліндегі сөздерді тыңдауға және дұрыс айта білуге және оларды есте сақтауға баулу. Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Артикуляциялық аппаратты дамыту жұмыстарын жалғастыру.

Сөздік қор: Наурыз мейрамына қатысты сөздердің мағынасын, кейбір тұрмыстық заттардың, ұлттық ыдыстардың атауларын дұрыс айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

Педагогтің өтініші бойынша қарапайым іс-әрекеттерді (жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір) орындау.

Қысқа өлеңдер мен тақпақтарды жатқа айту дағдыларын қалыптастыру.

Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөз тіркестерін түсіне білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеуді дамыту (наурыз мерекесі, көктем келді)

Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету (Бұл кім? Бұл - ана, Бұл не? Бұл – киіз үй). Жай сөйлем құруға машықтандыру

Сәуір

Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тіліндегі сөздерді тыңдауға және дұрыс айта білуге және оларды есте сақтауға баулу. Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Артикуляциялық аппаратты дамыту жұмыстарын жалғастыру.

Сөздік қор: Киімдердің (шалбар, көйлек, жемпір) атауларын дұрыс айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

Педагогтің өтініші бойынша қарапайым іс-әрекеттерді (жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір) орындау, заттардың түсін: ақ, көк, қара, қызыл, сары, жасыл, шамасын: аз, көп білдіретін сөздерді айтуға үйрету.

Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөз тіркестерін түсіне білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеуді дамыту (қызыл шалбар, сары көйлек, орындыққа отыр)

Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету (Бұл кім? Бұл - қыз, Бұл не? Бұл - көйлек). Жай сөйлем құруға машықтандыру.

Мамыр

Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тіліндегі сөздерді тыңдауға және дұрыс айта білуге және оларды есте сақтауға баулу. Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Артикуляциялық аппаратты дамыту жұмыстарын жалғастыру.

Сөздік қор: Өсімдіктердің (ағаш, жапырақ, гүл) атауларын дұрыс айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

Педагогтің өтініші бойынша қарапайым іс-әрекеттерді (жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір) орындау, заттардың түсін: ақ, көк, қара, қызыл, сары, жасыл, шамасын: аз, көп білдіретін сөздерді айтуға үйрету.

Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөз тіркестерін түсіне білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеуді дамыту (сары бақбақ, қызыл раушан, суретті бер, қолыңды жу)

Байланыстырып сөйлеу: Жай сөйлем құруға және қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету (Бұл кім? Бұл - ұл, Бұл не? Бұл - гүл).








Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және

мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде

20233-2024 оқу жылына арналған қазақ тілінен

ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

Топ: «Қарлығаш» ересек тобы

Балалардың жасы: 4 жастағы балалар

Прямая соединительная линия 10 Жоспардың құрылукезеңі: 01.09.2023 – 31.05.2024 жыл


Айы

Ұйымдастырылғаніс- әрекеттің міндеттері

Қыркүйек

Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: қазақ тілінде айтылған сөздерді мұқият тыңдауға, сондай-ақ осы сөздерді дұрыс айтуға және есте сақтауға үйрету; қазақ тілінің ерекше дыбыстарын дұрыс айтуға: ә, ө, қ, ү, ұ, і, ғ;

Сөздік қор. Күнделікті жиі қолданылатын кейбір тұрмыстық заттардың (есік, терезе, үстел, балабақша), ойыншықтардың (доп, қонжық, қуыршақ, асық) атауларын айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

Заттардың түсін: ақ, көк, қара, санын: бір, екі, үш, төрт, бес, қимылын: жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, ал, әкел, іш, жуу, кел, деген сөздерді айта білуді үйрету.

Тілдің грамматикалық құрылымы: 2-3 сөзден тұратын сөйлемдерді түсінуге үйрету, сөз тіркестері мен сөйлемдерді құрастыруға үйрету (Бұл-доп. Допты алып бер. Мен доппен ойнаймын.)

Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сұрақтар қоюға және оларға қарапайым сөйлемдермен жауап беруге, тыңдауға және түсінуге үйрету (Бұл не? -Бұл аю. Аю қандай?-Аю қоңыр

Қазан

Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті .

Қазақ тілінде айтылған сөздерді мұқият тыңдауға, сондай-ақ осы сөздерді дұрыс айтуға және есте сақтауға үйрету; қазақ тілінің ерекше дыбыстарын дұрыс айтуға: ә, ө, қ, ү, ұ, і, ғ;

Сөздік қор. Көгөністер (қызанақ, сәбіз,қияр, қызанақ) мен жемістердің ( шие, алма, алмұрт, алмұрт, қауын) атауларын айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

Заттардың түсін: ақ, көк, қара, санын: бір, екі, үш, төрт, бес, қимылын: жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, ал, әкел, іш, жуу, кел деген сөздерді айта білуді үйрету.

Тілдің грамматикалық құрылымы: 2-3 сөзден тұратын жай сөйлемдерді түсінуді және сөздерді сөйлемдерде байланыстырып (жасыл алмұрт, қызыл қызанақ, Менде сәбіз бар) құрастыруды үйрету.

Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сөйлемдер құра білуге (енде қияр бар, Менде қияр жоқ), қарапайым сұрақтарға жауап беруге (Сен не жейсің? Мен алма жеймін), мұғалімнің үлгісі бойынша суреттерді сипаттауға үйрету.

Қараша

Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті . Қазақ тіліндегі сөздерді ынта қойып тыңдауға, ол сөздерді дұрыс айта білуге және есте сақтауға үйрету. Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ, і, ғ дыбыстарын дұрыс айту дағдыларын қалыптастыру. Тілдік және артикуляциялық аппаратты, тыныс алуды және таза дикцияны дамыту.

Сөздік қор. Отбасына қатысты сөздерді (ата, әже, аға, іні), адам дене мүшелері ( дене, бет, маңдай, бас, көз, мұрын, ауыз, тіл, тіс, ерін, құлақ, шаш, бет, іш, бел, аяқ, қол ) атауларын айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

Заттардың санын: бір, екі, үш, төрт, бес, аз, көп, қимылын: жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, ал, әкел, іш, жуу, кел, секір, жүгір, қуып жет, ұйықта, ойна деген сөздерді айта білуді үйрету.

Тілдің грамматикалық құрылымы: 2-3 сөзден тұратын жай сөйлемдерді түсінуді және сөздерді сөйлемдерде байланыстырып (оң қол, сол қол, менің ағам, менің інім) құрастыруды үйрету.

Байланыстырып сөйлеу: Қарапайым сөйлемдер құра білуге (Мен анамды жақсы көремін) , қарапайым сұрақтарға жауап беруге (Мынау кім? Мынау – әке), мұғалімнің үлгісі бойынша суреттерді сипаттауға үйрету.

Желтоқсан

Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті. Қазақ тіліндегі сөздерді ынта қойып тыңдауға, ол сөздерді дұрыс айта білуге және есте сақтауға үйрету. Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ, і, ғ дыбыстарын дұрыс айту дағдыларын қалыптастыру.

Сөздік қор. Табиғат құбылыстары, қыс мезгіліне байланысты (қыс, қар, аққала, шырша) сөздерді, үй жануарлары (қой-қозы, ешкі-лақ) мен жабайы аңдар (арыстан, піл) атауларды айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

Заттардың түсін: ақ, көк, қара, қызыл, сары, жасыл, санын: бір, екі, үш, төрт, бес, қимылын: жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, ал, әкел, іш, жуу, кел, секір, жүгір, сырғанау деген сөздерді айта білуді үйрету.

Тілдің грамматикалық құрылымы. 1500 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ