Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақ тілі Деңгейлік тапсырмалар 4 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Алматы қаласы, Жетісу ауданы, №148 мектеп –гимназия
Есенбаева Дамегул Жамбуловна
Тақырыбы:Болымды және болымсыз етістік
4 сынып
Деңгейлік тапсырмалар
Балалар төмендегі бос орындарға жауап жазыңдар
(асты сызылған курсив сөздердің орнына оқушы дәптерінде бос орын қалдырылады)
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне: |
I кезең. Төмендегі «Көпір» тапсырмаларын оқушылар үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді. Мұғалім алғашқы сабаққа 5-7 минутта а) ұйымдастыру сәтін; ә) алдыңғы тақырыптың III кезеңінің үш деңгейлік тапсырмаларын үйде аяқтап келу дәрежесін тексергеннен кейін; б) «Көпір» тапсырмаларын тексереді; |
||||||||||
«Көпір» тапсырмалары өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары |
ойна ойнама сыйла
Ж: Шардың ішіндегісөздер .....................................
Ж: етістік заттың ....................... білдіреді.
Ж: ....................... етістіктер.
Ж: ........................... етістіктер. |
||||||||||
IIIкезең (топтық жұмыс) жаңа сабақты топтық жұмыс барысында өз бетімен меңгеруіне жағдай жасау; а) оқушылар төмендегі «Білу», «Түсіну», «Талдау», «Жинақтау» тәсілдеріне сәйкес тапсырмаларын өздері толтырады (10 минут); ә) жауаптарын мұғаліммен бірге талдайды (10 минут); Нәтижесі ауызша марапатталады. |
|||||||||||
Теориясы «Білу» (тақырып мазмұны бойынша кім? не? қандай? қалай? нені? қашан? не істеді?сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктеліну керек) |
Бос орынға қажетті сөздерді жаз:
Білдіреді. |
||||||||||
I деңгей 5 (балл) |
|||||||||||
Теориясы: «Білу» (тақырып мазмұны бойынша кім? не? қандай? қалай? нені? қашан? не істеді?сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпараттар іріктелініп II кезеңдегіге қарағанда керісінше қойылады)
|
Бағала, айтпа, оқы, кел, сабында, жаңарт, санама, келме.
Болымды етістік Болымсыз етістік |
||||||||||
Практикасы «Қолдану» (II кезеңдегіге қарапайым тапсырмалар үлгісіндегі тапсырмалар орындалады) |
Баға....., ой........, кет....., сен........ |
||||||||||
I I деңгей (5 балл + 4балл = 9 балл) |
|||||||||||
Теориясы « Түсіну» (неге? неліктен? себебі? не үшін?сұрақтары оқушының жоғарыда берген жауаптарына оларды тереңдету үшін қойылады) |
Ж: .......... сөзі .................... болады
Ж: .................. сөзі................... болады. |
||||||||||
Теориясы «Талдау»
|
2.Кестедегі бос орындарға тиісіті сөздерді жаз:
|
||||||||||
Практикасы «Қолдану» (II кезеңдегіге қарапайым тапсырмалар үлгісіндегі тапсырмалар орындалады |
4.Дұрыс жауапты белгіле: - Жолдастың мыңын алма, бірін ал. Мақалдағы болымсыз етістікті тап: А) мыңынӘ) ал Б) алма - болымды етістікті тап: А) айыпта Ә) шайнамаБ) күлме |
||||||||||
III деңгей (9 балл + 3балл = 12балл) |
|||||||||||
Теориясы «Жинақтау» (Қорытынды шығаруға бағытталған: мазмұнды жүйеле, анықтама бер, кесте, сызба, ребус шеш деген сөздер тапсырма шартында болу керек )
|
маме па
пе ла ле |
||||||||||
Практикасы «Баға беру» (Сен қалай ойлайсың? не істер едің?сияқты тапсырмалар өмірдегі жағдаяттарды шешуге бағытталып қойылады. |
Ж: ...................................................................................
|
«Көпір» тапсырмалары өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары |
ойна ойнама сыйла
Ж: Шардың ішіндегісөздер .....................................
Ж: етістік заттың ....................... білдіреді.
Ж: ....................... етістіктер.
Ж: ........................... етістіктер. |
||||||||||
Теориясы «Білу» (тақырып мазмұны бойынша кім? не? қандай? қалай? нені? қашан? не істеді?сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктеліну керек) |
Бос орынға қажетті сөздерді жаз:
Білдіреді. |
||||||||||
I деңгей 5 (балл) |
|||||||||||
Теориясы: «Білу» (тақырып мазмұны бойынша кім? не? қандай? қалай? нені? қашан? не істеді?сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпараттар іріктелініп II кезеңдегіге қарағанда керісінше қойылады) |
Бағала, айтпа, оқы, кел, сабында, жаңарт, санама, келме. Болымды етістік Болымсыз етістік |
||||||||||
Практикасы «Қолдану» (II кезеңдегіге қарапайым тапсырмалар үлгісіндегі тапсырмалар орындалады) |
Баға....., ой........, кет....., сен........ |
||||||||||
I I деңгей (5 балл + 4балл = 9 балл) |
|||||||||||
Теориясы « Түсіну» (неге? неліктен? себебі? не үшін?сұрақтары оқушының жоғарыда берген жауаптарына оларды тереңдету үшін қойылады) |
Ж: .......... сөзі .................... болады
Ж: .................. сөзі................... болады. |
||||||||||
Теориясы «Талдау»
|
2.Кестедегі бос орындарға тиісіті сөздерді жаз:
|
||||||||||
Практикасы «Қолдану» (II кезеңдегіге қарапайым тапсырмалар үлгісіндегі тапсырмалар орындалады |
4.Дұрыс жауапты белгіле: - Жолдастың мыңын алма, бірін ал. Мақалдағы болымсыз етістікті тап: А) мыңынӘ) ал Б) алма - болымды етістікті тап: А) айыпта Ә) шайнамаБ) күлме |
||||||||||
III деңгей (9 балл + 3балл = 12балл) |
|||||||||||
Теориясы «Жинақтау» (Қорытынды шығаруға бағытталған: мазмұнды жүйеле, анықтама бер, кесте, сызба, ребус шеш деген сөздер тапсырма шартында болу керек )
|
ме па
пе ла ле |
||||||||||
Практикасы «Баға беру» (Сен қалай ойлайсың? не істер едің?сияқты тапсырмалар өмірдегі жағдаяттарды шешуге бағытталып қойылады. |
Ж: ...................................................................................
|
Оқушының аты-жөні:-------------------------------------------------------------------------------------
Апай сабақтарынызға саттилик тілеймин. Даша ренжімесін интернет істемей қалды. Қырсық . Телефонда боламын. Апай Әлішер қалай айтты. Уйге званданызшы мен уайымдап отырмын. Катыспай ак кой десем болмай кетти Азанда жаттады сабагында карай алмадык. Бир кунге ренжименизши Апаййййййй. Бейсенбиге не киеди не айтады алдын ала айтсыншы. Апай колдан келгенше жасадым жалгыздын шаны коринбес деп бекер айтпаган екен. Сиздин орныныз билинип калды. Хабарласыныз кутеммммммммммммммммммммммммммммммммммм.
Қазақ тілі, 2-сынып Усенбекова Индира Даулеткызы, Нурсеитова Алия Сунқарбайқызы, Алматы қаласы, Жетісу ауданы, №148 мектеп –гимназия ұзтаздары дайындаған.
Тақырыбы: Дыбыс және әріп (аралас сабақ – 45 минут)
Балалар төмендегі бос орындарға жауап жазыңдар
(асты сызылған курсив сөздердің орнына оқушы дәптерінде бос орын қалдырылады)
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне: |
I кезең. Төмендегі «Көпір» тапсырмаларын оқушылар үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді. Мұғалім алғашқы сабаққа 5-7 минутта а) ұйымдастыру сәтін; ә) алдыңғы тақырыптың III кезеңінің үш деңгейлік тапсырмаларын үйде аяқтап келу дәрежесін тексергеннен кейін; б) «Көпір» тапсырмаларын тексереді; |
||
«Көпір» тапсырмалары өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары |
Бірін-бірі қостаған, Бір үйден көрдім, Қырық екі дос жаран. Ж: 42 әріп.
Ж: дыбыс.
Ж: дыбыстың таңбасы әріп.
Ж: дыбыстар айтылуына қарай 2-топқа бөлінеді. |
||
IIIкезең (топтық жұмыс) жаңа сабақты топтық жұмыс барысында өз бетімен меңгеруіне жағдай жасау; а) оқушылар төмендегі «Білу», «Түсіну», «Талдау», «Жинақтау» тәсілдеріне сәйкес тапсырмаларын өздері толтырады (10 минут); ә) жауаптарын мұғаліммен бірге талдайды (10 минут); Нәтижесі ауызша марапатталады. |
|||
Теориясы «Білу» (тақырып мазмұны бойынша кім? не? қандай? қалай? нені? қашан? не істеді?сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктеліну керек) |
Бос орынға қажетті сөздерді жаз:
артады.
|
||
Теориясы « Түсіну» (неге? неліктен? себебі? не үшін?сұрақтары оқушының жоғарыда берген жауаптарына оларды тереңдету үшін қойылады) |
Себебін анықта:
Ж: себебі, әріп дыбыстың таңбасы. Таңбаны көреміз және жазамыз.
Ж: себебі, айтылған дыбысты біз көре алмаймыз.
Ж: өйткені, бұл дыбыстар қос дыбыс береді.
Ж: өйткені, айыру және жіңішкелік белгілері дыбыс бермейді. |
||
Теориясы «Талдау»
|