Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Алматы қаласы, Жетісу ауданы, №148 мектеп –гимназия

    Есенбаева Дамегул Жамбуловна

    Тақырыбы:Болымды және болымсыз етістік

    4 сынып

    Деңгейлік тапсырмалар



    Балалар төмендегі бос орындарға жауап жазыңдар

    (асты сызылған курсив сөздердің орнына оқушы дәптерінде бос орын қалдырылады)



    Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне:

    I кезең. Төмендегі «Көпір» тапсырмаларын оқушылар үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді. Мұғалім алғашқы сабаққа 5-7 минутта а) ұйымдастыру сәтін;

    ә) алдыңғы тақырыптың III кезеңінің үш деңгейлік тапсырмаларын үйде аяқтап келу дәрежесін тексергеннен кейін; б) «Көпір» тапсырмаларын тексереді;

    «Көпір» тапсырмалары өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары

    1. Ш

      сыйлама

      ардың ішіндегі сөздерді салыстыр:

    ойна

    ойнама



    сыйла

















    Ж: Шардың ішіндегісөздер .....................................

    1. Етістік дегеніміз не?

    Ж: етістік заттың ....................... білдіреді.

    1. Ойна, сыйла қандай етістіктер?

    Ж: ....................... етістіктер.

    1. Ойнама, сыйлама қандай етістіктер?

    Ж: ........................... етістіктер.


    IIIкезең (топтық жұмыс) жаңа сабақты топтық жұмыс барысында өз бетімен меңгеруіне жағдай жасау; а) оқушылар төмендегі «Білу», «Түсіну», «Талдау», «Жинақтау» тәсілдеріне сәйкес тапсырмаларын өздері толтырады (10 минут); ә) жауаптарын мұғаліммен бірге талдайды (10 минут); Нәтижесі ауызша марапатталады.

    Теориясы «Білу» (тақырып мазмұны бойынша кім? не? қандай? қалай? нені? қашан? не істеді?сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктеліну керек)

    Бос орынға қажетті сөздерді жаз:

    1. Болымды етістік қимылдың ................................ білдіреді.

    2. Болымсыз етістік қимылдың ........................................................

    Білдіреді.

    I деңгей 5 (балл)

    Теориясы: «Білу» (тақырып мазмұны бойынша кім? не? қандай? қалай? нені? қашан? не істеді?сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпараттар іріктелініп II кезеңдегіге қарағанда керісінше қойылады)








    1. Берілген етістіктерді сызықтар арқылы топта:

    Бағала, айтпа, оқы, кел, сабында, жаңарт, санама, келме.



    Болымды етістік

    Болымсыз етістік

    Практикасы «Қолдану» (II кезеңдегіге қарапайым тапсырмалар үлгісіндегі тапсырмалар орындалады)

    1. Жоғалған қосымшаны тап.

    Баға....., ой........, кет....., сен........

    I I деңгей (5 балл + 4балл = 9 балл)

    Теориясы « Түсіну» (неге? неліктен? себебі? не үшін?сұрақтары оқушының жоғарыда берген жауаптарына оларды тереңдету үшін қойылады)

    1. «Кетпе» болымсыз етістігінің түбірі қай сөз табы?

    Ж: .......... сөзі .................... болады

    1. «Бағала» болымды етістігінің түбірі қай сөз табы?

    Ж: .................. сөзі................... болады.

    Теориясы «Талдау»

    1. Салыстыр

    2. Айырмашылығы неде?

    3. Ұқсастығы неде?



    2.Кестедегі бос орындарға тиісіті сөздерді жаз:


    Кетпе

    Бағала

    Ұқсастығы


    Екеуіде...............................

    Екеуі де .............................

    Ерекшелігі


    ................................ етістік

    ..................................... етістік


    Практикасы «Қолдану» (II кезеңдегіге қарапайым тапсырмалар үлгісіндегі тапсырмалар орындалады

    4.Дұрыс жауапты белгіле:

    - Жолдастың мыңын алма, бірін ал. Мақалдағы болымсыз етістікті тап:

    А) мыңынӘ) ал Б) алма

    - болымды етістікті тап:

    А) айыпта Ә) шайнамаБ) күлме

    III деңгей (9 балл + 3балл = 12балл)

    Теориясы «Жинақтау» (Қорытынды шығаруға бағытталған: мазмұнды жүйеле, анықтама бер, кесте, сызба, ребус шеш деген сөздер тапсырма шартында болу керек )































    1. Берілген жұрнақтардан болымсыз етістік құрап жаз:

    маме

    па



    пе

    ла

    ле


    Практикасы

    «Баға беру» (Сен қалай ойлайсың? не істер едің?сияқты тапсырмалар өмірдегі жағдаяттарды шешуге бағытталып қойылады.

    1. Сен қалай ойлайсың?

    1. Болымды етістің түбірі қай сөз табы бола алады?

    Ж: ...................................................................................






    «Көпір» тапсырмалары өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары

    1. Ш

      сыйлама

      ардың ішіндегі сөздерді салыстыр:

    ойна

    ойнама



    сыйла

















    Ж: Шардың ішіндегісөздер .....................................

    1. Етістік дегеніміз не?

    Ж: етістік заттың ....................... білдіреді.

    1. Ойна, сыйла қандай етістіктер?

    Ж: ....................... етістіктер.

    1. Ойнама, сыйлама қандай етістіктер?

    Ж: ........................... етістіктер.


    Теориясы «Білу» (тақырып мазмұны бойынша кім? не? қандай? қалай? нені? қашан? не істеді?сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктеліну керек)

    Бос орынға қажетті сөздерді жаз:

    1. Болымды етістік қимылдың ................................ білдіреді.

    2. Болымсыз етістік қимылдың ........................................................

    Білдіреді.

    I деңгей 5 (балл)

    Теориясы: «Білу» (тақырып мазмұны бойынша кім? не? қандай? қалай? нені? қашан? не істеді?сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпараттар іріктелініп II кезеңдегіге қарағанда керісінше қойылады)


    1. Берілген етістіктерді сызықтар арқылы топта:

    Бағала, айтпа, оқы, кел, сабында, жаңарт, санама, келме.

    Болымды етістік

    Болымсыз етістік


    Практикасы «Қолдану» (II кезеңдегіге қарапайым тапсырмалар үлгісіндегі тапсырмалар орындалады)

    1. Жоғалған қосымшаны тап.

    Баға....., ой........, кет....., сен........

    I I деңгей (5 балл + 4балл = 9 балл)

    Теориясы « Түсіну» (неге? неліктен? себебі? не үшін?сұрақтары оқушының жоғарыда берген жауаптарына оларды тереңдету үшін қойылады)

    1. «Кетпе» болымсыз етістігінің түбірі қай сөз табы?

    Ж: .......... сөзі .................... болады

    1. «Бағала» болымды етістігінің түбірі қай сөз табы?

    Ж: .................. сөзі................... болады.

    Теориясы «Талдау»

    1. Салыстыр

    2. Айырмашылығы неде?

    3. Ұқсастығы неде?



    2.Кестедегі бос орындарға тиісіті сөздерді жаз:


    Кетпе

    Бағала

    Ұқсастығы


    Екеуіде...............................

    Екеуі де .............................

    Ерекшелігі


    ................................ етістік

    ..................................... етістік






    Практикасы «Қолдану» (II кезеңдегіге қарапайым тапсырмалар үлгісіндегі тапсырмалар орындалады





    4.Дұрыс жауапты белгіле:

    - Жолдастың мыңын алма, бірін ал. Мақалдағы болымсыз етістікті тап:

    А) мыңынӘ) ал Б) алма

    - болымды етістікті тап:

    А) айыпта Ә) шайнамаБ) күлме

    III деңгей (9 балл + 3балл = 12балл)

    Теориясы «Жинақтау» (Қорытынды шығаруға бағытталған: мазмұнды жүйеле, анықтама бер, кесте, сызба, ребус шеш деген сөздер тапсырма шартында болу керек )

















    1. Берілген жұрнақтардан болымсыз етістік құрап жаз:



    ме

    па



    пе

    ла

    ле


    Практикасы

    «Баға беру» (Сен қалай ойлайсың? не істер едің?сияқты тапсырмалар өмірдегі жағдаяттарды шешуге бағытталып қойылады.

    1. Сен қалай ойлайсың?

    1. Болымды етістіктің түбірі қай сөз табы бола алады?

    Ж: ...................................................................................




    Оқушының аты-жөні:-------------------------------------------------------------------------------------

















































































    Апай сабақтарынызға саттилик тілеймин. Даша ренжімесін интернет істемей қалды. Қырсық . Телефонда боламын. Апай Әлішер қалай айтты. Уйге званданызшы мен уайымдап отырмын. Катыспай ак кой десем болмай кетти Азанда жаттады сабагында карай алмадык. Бир кунге ренжименизши Апаййййййй. Бейсенбиге не киеди не айтады алдын ала айтсыншы. Апай колдан келгенше жасадым жалгыздын шаны коринбес деп бекер айтпаган екен. Сиздин орныныз билинип калды. Хабарласыныз кутеммммммммммммммммммммммммммммммммммм.











































































    Қазақ тілі, 2-сынып Усенбекова Индира Даулеткызы, Нурсеитова Алия Сунқарбайқызы, Алматы қаласы, Жетісу ауданы, №148 мектеп –гимназия ұзтаздары дайындаған.

    Тақырыбы: Дыбыс және әріп (аралас сабақ – 45 минут)

    Балалар төмендегі бос орындарға жауап жазыңдар

    (асты сызылған курсив сөздердің орнына оқушы дәптерінде бос орын қалдырылады)

    Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне:

    I кезең. Төмендегі «Көпір» тапсырмаларын оқушылар үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді. Мұғалім алғашқы сабаққа 5-7 минутта а) ұйымдастыру сәтін;

    ә) алдыңғы тақырыптың III кезеңінің үш деңгейлік тапсырмаларын үйде аяқтап келу дәрежесін тексергеннен кейін; б) «Көпір» тапсырмаларын тексереді;

    «Көпір» тапсырмалары өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары

    1. Жұмбақты шешіп, жауабын тап:

    Бірін-бірі қостаған,

    Бір үйден көрдім,

    Қырық екі дос жаран.

    Ж: 42 әріп.

    1. Біз құлақпен естіп, ауызбен айтатын не?

    Ж: дыбыс.

    1. Дыбыстың таңбасы не?

    Ж: дыбыстың таңбасы әріп.

    1. Дыбыстар айтылуына қарай неше топқа бөлінеді?

    Ж: дыбыстар айтылуына қарай 2-топқа бөлінеді.

    IIIкезең (топтық жұмыс) жаңа сабақты топтық жұмыс барысында өз бетімен меңгеруіне жағдай жасау; а) оқушылар төмендегі «Білу», «Түсіну», «Талдау», «Жинақтау» тәсілдеріне сәйкес тапсырмаларын өздері толтырады (10 минут); ә) жауаптарын мұғаліммен бірге талдайды (10 минут); Нәтижесі ауызша марапатталады.

    Теориясы «Білу» (тақырып мазмұны бойынша кім? не? қандай? қалай? нені? қашан? не істеді?сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктеліну керек)

    Бос орынға қажетті сөздерді жаз:

    1. Әріпт жазамыз, көзбен көреміз.

    2. Дыбысты естиміз, ауызбен айтамыз.

    3. Құрамында қосарлы дауысты дыбыстар бар сөздерде дыбыс саны

    артады.

    1. Құрамында айыру және жіңішкелік белгілері бар сөздерде дыбыс саны кемиді.

    Теориясы « Түсіну» (неге? неліктен? себебі? не үшін?сұрақтары оқушының жоғарыда берген жауаптарына оларды тереңдету үшін қойылады)

    Себебін анықта:

    1. Неге әріпті көреміз және жазамыз?

    Ж: себебі, әріп дыбыстың таңбасы. Таңбаны көреміз және жазамыз.

    1. Неге дыбысты естиміз және айтамыз?

    Ж: себебі, айтылған дыбысты біз көре алмаймыз.

    1. Құрамында я, ю, е дыбыстары бар сөздерде неліктен дыбыс саны артады?

    Ж: өйткені, бұл дыбыстар қос дыбыс береді.

    1. Құрамында айыру және жіңішкелік белгілері бар сөздерде неліктен дыбыс саны кемиді?

    Ж: өйткені, айыру және жіңішкелік белгілері дыбыс бермейді.

    Теориясы «Талдау»

    1. Салыстыр

    2. Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Есенбаева Дамегул Жамбуловна
      21 Қараша 2020
      6216
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Қазақ тілі Деңгейлік тапсырмалар 4 сынып

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Қазақ тілі Деңгейлік тапсырмалар 4 сынып

      Материал туралы қысқаша түсінік
      мұғалімге,қазақ тілінен деңгейлік тапсырмаларды орындатуға және оқушының тақырыпты жақсы меңгеруіне тиімді
      Материалдың қысқаша нұсқасы



      Алматы қаласы, Жетісу ауданы, №148 мектеп –гимназия

      Есенбаева Дамегул Жамбуловна

      Тақырыбы:Болымды және болымсыз етістік

      4 сынып

      Деңгейлік тапсырмалар



      Балалар төмендегі бос орындарға жауап жазыңдар

      (асты сызылған курсив сөздердің орнына оқушы дәптерінде бос орын қалдырылады)



      Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне:

      I кезең. Төмендегі «Көпір» тапсырмаларын оқушылар үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді. Мұғалім алғашқы сабаққа 5-7 минутта а) ұйымдастыру сәтін;

      ә) алдыңғы тақырыптың III кезеңінің үш деңгейлік тапсырмаларын үйде аяқтап келу дәрежесін тексергеннен кейін; б) «Көпір» тапсырмаларын тексереді;

      «Көпір» тапсырмалары өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары

      1. Ш

        сыйлама

        ардың ішіндегі сөздерді салыстыр:

      ойна

      ойнама



      сыйла

















      Ж: Шардың ішіндегісөздер .....................................

      1. Етістік дегеніміз не?

      Ж: етістік заттың ....................... білдіреді.

      1. Ойна, сыйла қандай етістіктер?

      Ж: ....................... етістіктер.

      1. Ойнама, сыйлама қандай етістіктер?

      Ж: ........................... етістіктер.


      IIIкезең (топтық жұмыс) жаңа сабақты топтық жұмыс барысында өз бетімен меңгеруіне жағдай жасау; а) оқушылар төмендегі «Білу», «Түсіну», «Талдау», «Жинақтау» тәсілдеріне сәйкес тапсырмаларын өздері толтырады (10 минут); ә) жауаптарын мұғаліммен бірге талдайды (10 минут); Нәтижесі ауызша марапатталады.

      Теориясы «Білу» (тақырып мазмұны бойынша кім? не? қандай? қалай? нені? қашан? не істеді?сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктеліну керек)

      Бос орынға қажетті сөздерді жаз:

      1. Болымды етістік қимылдың ................................ білдіреді.

      2. Болымсыз етістік қимылдың ........................................................

      Білдіреді.

      I деңгей 5 (балл)

      Теориясы: «Білу» (тақырып мазмұны бойынша кім? не? қандай? қалай? нені? қашан? не істеді?сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпараттар іріктелініп II кезеңдегіге қарағанда керісінше қойылады)








      1. Берілген етістіктерді сызықтар арқылы топта:

      Бағала, айтпа, оқы, кел, сабында, жаңарт, санама, келме.



      Болымды етістік

      Болымсыз етістік

      Практикасы «Қолдану» (II кезеңдегіге қарапайым тапсырмалар үлгісіндегі тапсырмалар орындалады)

      1. Жоғалған қосымшаны тап.

      Баға....., ой........, кет....., сен........

      I I деңгей (5 балл + 4балл = 9 балл)

      Теориясы « Түсіну» (неге? неліктен? себебі? не үшін?сұрақтары оқушының жоғарыда берген жауаптарына оларды тереңдету үшін қойылады)

      1. «Кетпе» болымсыз етістігінің түбірі қай сөз табы?

      Ж: .......... сөзі .................... болады

      1. «Бағала» болымды етістігінің түбірі қай сөз табы?

      Ж: .................. сөзі................... болады.

      Теориясы «Талдау»

      1. Салыстыр

      2. Айырмашылығы неде?

      3. Ұқсастығы неде?



      2.Кестедегі бос орындарға тиісіті сөздерді жаз:


      Кетпе

      Бағала

      Ұқсастығы


      Екеуіде...............................

      Екеуі де .............................

      Ерекшелігі


      ................................ етістік

      ..................................... етістік


      Практикасы «Қолдану» (II кезеңдегіге қарапайым тапсырмалар үлгісіндегі тапсырмалар орындалады

      4.Дұрыс жауапты белгіле:

      - Жолдастың мыңын алма, бірін ал. Мақалдағы болымсыз етістікті тап:

      А) мыңынӘ) ал Б) алма

      - болымды етістікті тап:

      А) айыпта Ә) шайнамаБ) күлме

      III деңгей (9 балл + 3балл = 12балл)

      Теориясы «Жинақтау» (Қорытынды шығаруға бағытталған: мазмұнды жүйеле, анықтама бер, кесте, сызба, ребус шеш деген сөздер тапсырма шартында болу керек )































      1. Берілген жұрнақтардан болымсыз етістік құрап жаз:

      маме

      па



      пе

      ла

      ле


      Практикасы

      «Баға беру» (Сен қалай ойлайсың? не істер едің?сияқты тапсырмалар өмірдегі жағдаяттарды шешуге бағытталып қойылады.

      1. Сен қалай ойлайсың?

      1. Болымды етістің түбірі қай сөз табы бола алады?

      Ж: ...................................................................................






      «Көпір» тапсырмалары өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары

      1. Ш

        сыйлама

        ардың ішіндегі сөздерді салыстыр:

      ойна

      ойнама



      сыйла

















      Ж: Шардың ішіндегісөздер .....................................

      1. Етістік дегеніміз не?

      Ж: етістік заттың ....................... білдіреді.

      1. Ойна, сыйла қандай етістіктер?

      Ж: ....................... етістіктер.

      1. Ойнама, сыйлама қандай етістіктер?

      Ж: ........................... етістіктер.


      Теориясы «Білу» (тақырып мазмұны бойынша кім? не? қандай? қалай? нені? қашан? не істеді?сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктеліну керек)

      Бос орынға қажетті сөздерді жаз:

      1. Болымды етістік қимылдың ................................ білдіреді.

      2. Болымсыз етістік қимылдың ........................................................

      Білдіреді.

      I деңгей 5 (балл)

      Теориясы: «Білу» (тақырып мазмұны бойынша кім? не? қандай? қалай? нені? қашан? не істеді?сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпараттар іріктелініп II кезеңдегіге қарағанда керісінше қойылады)


      1. Берілген етістіктерді сызықтар арқылы топта:

      Бағала, айтпа, оқы, кел, сабында, жаңарт, санама, келме.

      Болымды етістік

      Болымсыз етістік


      Практикасы «Қолдану» (II кезеңдегіге қарапайым тапсырмалар үлгісіндегі тапсырмалар орындалады)

      1. Жоғалған қосымшаны тап.

      Баға....., ой........, кет....., сен........

      I I деңгей (5 балл + 4балл = 9 балл)

      Теориясы « Түсіну» (неге? неліктен? себебі? не үшін?сұрақтары оқушының жоғарыда берген жауаптарына оларды тереңдету үшін қойылады)

      1. «Кетпе» болымсыз етістігінің түбірі қай сөз табы?

      Ж: .......... сөзі .................... болады

      1. «Бағала» болымды етістігінің түбірі қай сөз табы?

      Ж: .................. сөзі................... болады.

      Теориясы «Талдау»

      1. Салыстыр

      2. Айырмашылығы неде?

      3. Ұқсастығы неде?



      2.Кестедегі бос орындарға тиісіті сөздерді жаз:


      Кетпе

      Бағала

      Ұқсастығы


      Екеуіде...............................

      Екеуі де .............................

      Ерекшелігі


      ................................ етістік

      ..................................... етістік






      Практикасы «Қолдану» (II кезеңдегіге қарапайым тапсырмалар үлгісіндегі тапсырмалар орындалады





      4.Дұрыс жауапты белгіле:

      - Жолдастың мыңын алма, бірін ал. Мақалдағы болымсыз етістікті тап:

      А) мыңынӘ) ал Б) алма

      - болымды етістікті тап:

      А) айыпта Ә) шайнамаБ) күлме

      III деңгей (9 балл + 3балл = 12балл)

      Теориясы «Жинақтау» (Қорытынды шығаруға бағытталған: мазмұнды жүйеле, анықтама бер, кесте, сызба, ребус шеш деген сөздер тапсырма шартында болу керек )

















      1. Берілген жұрнақтардан болымсыз етістік құрап жаз:



      ме

      па



      пе

      ла

      ле


      Практикасы

      «Баға беру» (Сен қалай ойлайсың? не істер едің?сияқты тапсырмалар өмірдегі жағдаяттарды шешуге бағытталып қойылады.

      1. Сен қалай ойлайсың?

      1. Болымды етістіктің түбірі қай сөз табы бола алады?

      Ж: ...................................................................................




      Оқушының аты-жөні:-------------------------------------------------------------------------------------

















































































      Апай сабақтарынызға саттилик тілеймин. Даша ренжімесін интернет істемей қалды. Қырсық . Телефонда боламын. Апай Әлішер қалай айтты. Уйге званданызшы мен уайымдап отырмын. Катыспай ак кой десем болмай кетти Азанда жаттады сабагында карай алмадык. Бир кунге ренжименизши Апаййййййй. Бейсенбиге не киеди не айтады алдын ала айтсыншы. Апай колдан келгенше жасадым жалгыздын шаны коринбес деп бекер айтпаган екен. Сиздин орныныз билинип калды. Хабарласыныз кутеммммммммммммммммммммммммммммммммммм.











































































      Қазақ тілі, 2-сынып Усенбекова Индира Даулеткызы, Нурсеитова Алия Сунқарбайқызы, Алматы қаласы, Жетісу ауданы, №148 мектеп –гимназия ұзтаздары дайындаған.

      Тақырыбы: Дыбыс және әріп (аралас сабақ – 45 минут)

      Балалар төмендегі бос орындарға жауап жазыңдар

      (асты сызылған курсив сөздердің орнына оқушы дәптерінде бос орын қалдырылады)

      Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне:

      I кезең. Төмендегі «Көпір» тапсырмаларын оқушылар үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді. Мұғалім алғашқы сабаққа 5-7 минутта а) ұйымдастыру сәтін;

      ә) алдыңғы тақырыптың III кезеңінің үш деңгейлік тапсырмаларын үйде аяқтап келу дәрежесін тексергеннен кейін; б) «Көпір» тапсырмаларын тексереді;

      «Көпір» тапсырмалары өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары

      1. Жұмбақты шешіп, жауабын тап:

      Бірін-бірі қостаған,

      Бір үйден көрдім,

      Қырық екі дос жаран.

      Ж: 42 әріп.

      1. Біз құлақпен естіп, ауызбен айтатын не?

      Ж: дыбыс.

      1. Дыбыстың таңбасы не?

      Ж: дыбыстың таңбасы әріп.

      1. Дыбыстар айтылуына қарай неше топқа бөлінеді?

      Ж: дыбыстар айтылуына қарай 2-топқа бөлінеді.

      IIIкезең (топтық жұмыс) жаңа сабақты топтық жұмыс барысында өз бетімен меңгеруіне жағдай жасау; а) оқушылар төмендегі «Білу», «Түсіну», «Талдау», «Жинақтау» тәсілдеріне сәйкес тапсырмаларын өздері толтырады (10 минут); ә) жауаптарын мұғаліммен бірге талдайды (10 минут); Нәтижесі ауызша марапатталады.

      Теориясы «Білу» (тақырып мазмұны бойынша кім? не? қандай? қалай? нені? қашан? не істеді?сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктеліну керек)

      Бос орынға қажетті сөздерді жаз:

      1. Әріпт жазамыз, көзбен көреміз.

      2. Дыбысты естиміз, ауызбен айтамыз.

      3. Құрамында қосарлы дауысты дыбыстар бар сөздерде дыбыс саны

      артады.

      1. Құрамында айыру және жіңішкелік белгілері бар сөздерде дыбыс саны кемиді.

      Теориясы « Түсіну» (неге? неліктен? себебі? не үшін?сұрақтары оқушының жоғарыда берген жауаптарына оларды тереңдету үшін қойылады)

      Себебін анықта:

      1. Неге әріпті көреміз және жазамыз?

      Ж: себебі, әріп дыбыстың таңбасы. Таңбаны көреміз және жазамыз.

      1. Неге дыбысты естиміз және айтамыз?

      Ж: себебі, айтылған дыбысты біз көре алмаймыз.

      1. Құрамында я, ю, е дыбыстары бар сөздерде неліктен дыбыс саны артады?

      Ж: өйткені, бұл дыбыстар қос дыбыс береді.

      1. Құрамында айыру және жіңішкелік белгілері бар сөздерде неліктен дыбыс саны кемиді?

      Ж: өйткені, айыру және жіңішкелік белгілері дыбыс бермейді.

      Теориясы «Талдау»

      1. Салыстыр

      2. Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Қазақ тілі Тест 4 сынып
        21.11.2020
        6216
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Есенбаева Дамегул Жамбуловна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации