Материалдар / Қазақ тілі Деңгейлік тапсырмалар 4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақ тілі Деңгейлік тапсырмалар 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге,қазақ тілінен деңгейлік тапсырмаларды орындатуға және оқушының тақырыпты жақсы меңгеруіне тиімді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2020
4954
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Алматы қаласы, Жетісу ауданы, №148 мектеп –гимназия

Есенбаева Дамегул Жамбуловна

Тақырыбы:Болымды және болымсыз етістік

4 сынып

Деңгейлік тапсырмалар



Балалар төмендегі бос орындарға жауап жазыңдар

(асты сызылған курсив сөздердің орнына оқушы дәптерінде бос орын қалдырылады)



Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне:

I кезең. Төмендегі «Көпір» тапсырмаларын оқушылар үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді. Мұғалім алғашқы сабаққа 5-7 минутта а) ұйымдастыру сәтін;

ә) алдыңғы тақырыптың III кезеңінің үш деңгейлік тапсырмаларын үйде аяқтап келу дәрежесін тексергеннен кейін; б) «Көпір» тапсырмаларын тексереді;

«Көпір» тапсырмалары өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары

  1. Ш

    сыйлама

    ардың ішіндегі сөздерді салыстыр:

ойна

ойнама



сыйла

















Ж: Шардың ішіндегісөздер .....................................

  1. Етістік дегеніміз не?

Ж: етістік заттың ....................... білдіреді.

  1. Ойна, сыйла қандай етістіктер?

Ж: ....................... етістіктер.

  1. Ойнама, сыйлама қандай етістіктер?

Ж: ........................... етістіктер.


IIIкезең (топтық жұмыс) жаңа сабақты топтық жұмыс барысында өз бетімен меңгеруіне жағдай жасау; а) оқушылар төмендегі «Білу», «Түсіну», «Талдау», «Жинақтау» тәсілдеріне сәйкес тапсырмаларын өздері толтырады (10 минут); ә) жауаптарын мұғаліммен бірге талдайды (10 минут); Нәтижесі ауызша марапатталады.

Теориясы «Білу» (тақырып мазмұны бойынша кім? не? қандай? қалай? нені? қашан? не істеді?сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктеліну керек)

Бос орынға қажетті сөздерді жаз:

  1. Болымды етістік қимылдың ................................ білдіреді.

  2. Болымсыз етістік қимылдың ........................................................

Білдіреді.

I деңгей 5 (балл)

Теориясы: «Білу» (тақырып мазмұны бойынша кім? не? қандай? қалай? нені? қашан? не істеді?сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпараттар іріктелініп II кезеңдегіге қарағанда керісінше қойылады)








  1. Берілген етістіктерді сызықтар арқылы топта:

Бағала, айтпа, оқы, кел, сабында, жаңарт, санама, келме.



Болымды етістік

Болымсыз етістік

Практикасы «Қолдану» (II кезеңдегіге қарапайым тапсырмалар үлгісіндегі тапсырмалар орындалады)

  1. Жоғалған қосымшаны тап.

Баға....., ой........, кет....., сен........

I I деңгей (5 балл + 4балл = 9 балл)

Теориясы « Түсіну» (неге? неліктен? себебі? не үшін?сұрақтары оқушының жоғарыда берген жауаптарына оларды тереңдету үшін қойылады)

  1. «Кетпе» болымсыз етістігінің түбірі қай сөз табы?

Ж: .......... сөзі .................... болады

  1. «Бағала» болымды етістігінің түбірі қай сөз табы?

Ж: .................. сөзі................... болады.

Теориясы «Талдау»

  1. Салыстыр

  2. Айырмашылығы неде?

  3. Ұқсастығы неде?



2.Кестедегі бос орындарға тиісіті сөздерді жаз:


Кетпе

Бағала

Ұқсастығы


Екеуіде...............................

Екеуі де .............................

Ерекшелігі


................................ етістік

..................................... етістік


Практикасы «Қолдану» (II кезеңдегіге қарапайым тапсырмалар үлгісіндегі тапсырмалар орындалады

4.Дұрыс жауапты белгіле:

- Жолдастың мыңын алма, бірін ал. Мақалдағы болымсыз етістікті тап:

А) мыңынӘ) ал Б) алма

- болымды етістікті тап:

А) айыпта Ә) шайнамаБ) күлме

III деңгей (9 балл + 3балл = 12балл)

Теориясы «Жинақтау» (Қорытынды шығаруға бағытталған: мазмұнды жүйеле, анықтама бер, кесте, сызба, ребус шеш деген сөздер тапсырма шартында болу керек )































  1. Берілген жұрнақтардан болымсыз етістік құрап жаз:

маме

па



пе

ла

ле


Практикасы

«Баға беру» (Сен қалай ойлайсың? не істер едің?сияқты тапсырмалар өмірдегі жағдаяттарды шешуге бағытталып қойылады.

  1. Сен қалай ойлайсың?

  1. Болымды етістің түбірі қай сөз табы бола алады?

Ж: ...................................................................................






«Көпір» тапсырмалары өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары

  1. Ш

    сыйлама

    ардың ішіндегі сөздерді салыстыр:

ойна

ойнама



сыйла

















Ж: Шардың ішіндегісөздер .....................................

  1. Етістік дегеніміз не?

Ж: етістік заттың ....................... білдіреді.

  1. Ойна, сыйла қандай етістіктер?

Ж: ....................... етістіктер.

  1. Ойнама, сыйлама қандай етістіктер?

Ж: ........................... етістіктер.


Теориясы «Білу» (тақырып мазмұны бойынша кім? не? қандай? қалай? нені? қашан? не істеді?сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктеліну керек)

Бос орынға қажетті сөздерді жаз:

  1. Болымды етістік қимылдың ................................ білдіреді.

  2. Болымсыз етістік қимылдың ........................................................

Білдіреді.

I деңгей 5 (балл)

Теориясы: «Білу» (тақырып мазмұны бойынша кім? не? қандай? қалай? нені? қашан? не істеді?сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпараттар іріктелініп II кезеңдегіге қарағанда керісінше қойылады)


  1. Берілген етістіктерді сызықтар арқылы топта:

Бағала, айтпа, оқы, кел, сабында, жаңарт, санама, келме.

Болымды етістік

Болымсыз етістік


Практикасы «Қолдану» (II кезеңдегіге қарапайым тапсырмалар үлгісіндегі тапсырмалар орындалады)

  1. Жоғалған қосымшаны тап.

Баға....., ой........, кет....., сен........

I I деңгей (5 балл + 4балл = 9 балл)

Теориясы « Түсіну» (неге? неліктен? себебі? не үшін?сұрақтары оқушының жоғарыда берген жауаптарына оларды тереңдету үшін қойылады)

  1. «Кетпе» болымсыз етістігінің түбірі қай сөз табы?

Ж: .......... сөзі .................... болады

  1. «Бағала» болымды етістігінің түбірі қай сөз табы?

Ж: .................. сөзі................... болады.

Теориясы «Талдау»

  1. Салыстыр

  2. Айырмашылығы неде?

  3. Ұқсастығы неде?



2.Кестедегі бос орындарға тиісіті сөздерді жаз:


Кетпе

Бағала

Ұқсастығы


Екеуіде...............................

Екеуі де .............................

Ерекшелігі


................................ етістік

..................................... етістік






Практикасы «Қолдану» (II кезеңдегіге қарапайым тапсырмалар үлгісіндегі тапсырмалар орындалады





4.Дұрыс жауапты белгіле:

- Жолдастың мыңын алма, бірін ал. Мақалдағы болымсыз етістікті тап:

А) мыңынӘ) ал Б) алма

- болымды етістікті тап:

А) айыпта Ә) шайнамаБ) күлме

III деңгей (9 балл + 3балл = 12балл)

Теориясы «Жинақтау» (Қорытынды шығаруға бағытталған: мазмұнды жүйеле, анықтама бер, кесте, сызба, ребус шеш деген сөздер тапсырма шартында болу керек )

















  1. Берілген жұрнақтардан болымсыз етістік құрап жаз:



ме

па



пе

ла

ле


Практикасы

«Баға беру» (Сен қалай ойлайсың? не істер едің?сияқты тапсырмалар өмірдегі жағдаяттарды шешуге бағытталып қойылады.

  1. Сен қалай ойлайсың?

  1. Болымды етістіктің түбірі қай сөз табы бола алады?

Ж: ...................................................................................




Оқушының аты-жөні:-------------------------------------------------------------------------------------

















































































Апай сабақтарынызға саттилик тілеймин. Даша ренжімесін интернет істемей қалды. Қырсық . Телефонда боламын. Апай Әлішер қалай айтты. Уйге званданызшы мен уайымдап отырмын. Катыспай ак кой десем болмай кетти Азанда жаттады сабагында карай алмадык. Бир кунге ренжименизши Апаййййййй. Бейсенбиге не киеди не айтады алдын ала айтсыншы. Апай колдан келгенше жасадым жалгыздын шаны коринбес деп бекер айтпаган екен. Сиздин орныныз билинип калды. Хабарласыныз кутеммммммммммммммммммммммммммммммммммм.











































































Қазақ тілі, 2-сынып Усенбекова Индира Даулеткызы, Нурсеитова Алия Сунқарбайқызы, Алматы қаласы, Жетісу ауданы, №148 мектеп –гимназия ұзтаздары дайындаған.

Тақырыбы: Дыбыс және әріп (аралас сабақ – 45 минут)

Балалар төмендегі бос орындарға жауап жазыңдар

(асты сызылған курсив сөздердің орнына оқушы дәптерінде бос орын қалдырылады)

Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне:

I кезең. Төмендегі «Көпір» тапсырмаларын оқушылар үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді. Мұғалім алғашқы сабаққа 5-7 минутта а) ұйымдастыру сәтін;

ә) алдыңғы тақырыптың III кезеңінің үш деңгейлік тапсырмаларын үйде аяқтап келу дәрежесін тексергеннен кейін; б) «Көпір» тапсырмаларын тексереді;

«Көпір» тапсырмалары өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары

  1. Жұмбақты шешіп, жауабын тап:

Бірін-бірі қостаған,

Бір үйден көрдім,

Қырық екі дос жаран.

Ж: 42 әріп.

  1. Біз құлақпен естіп, ауызбен айтатын не?

Ж: дыбыс.

  1. Дыбыстың таңбасы не?

Ж: дыбыстың таңбасы әріп.

  1. Дыбыстар айтылуына қарай неше топқа бөлінеді?

Ж: дыбыстар айтылуына қарай 2-топқа бөлінеді.

IIIкезең (топтық жұмыс) жаңа сабақты топтық жұмыс барысында өз бетімен меңгеруіне жағдай жасау; а) оқушылар төмендегі «Білу», «Түсіну», «Талдау», «Жинақтау» тәсілдеріне сәйкес тапсырмаларын өздері толтырады (10 минут); ә) жауаптарын мұғаліммен бірге талдайды (10 минут); Нәтижесі ауызша марапатталады.

Теориясы «Білу» (тақырып мазмұны бойынша кім? не? қандай? қалай? нені? қашан? не істеді?сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктеліну керек)

Бос орынға қажетті сөздерді жаз:

  1. Әріпт жазамыз, көзбен көреміз.

  2. Дыбысты естиміз, ауызбен айтамыз.

  3. Құрамында қосарлы дауысты дыбыстар бар сөздерде дыбыс саны

артады.

  1. Құрамында айыру және жіңішкелік белгілері бар сөздерде дыбыс саны кемиді.

Теориясы « Түсіну» (неге? неліктен? себебі? не үшін?сұрақтары оқушының жоғарыда берген жауаптарына оларды тереңдету үшін қойылады)

Себебін анықта:

  1. Неге әріпті көреміз және жазамыз?

Ж: себебі, әріп дыбыстың таңбасы. Таңбаны көреміз және жазамыз.

  1. Неге дыбысты естиміз және айтамыз?

Ж: себебі, айтылған дыбысты біз көре алмаймыз.

  1. Құрамында я, ю, е дыбыстары бар сөздерде неліктен дыбыс саны артады?

Ж: өйткені, бұл дыбыстар қос дыбыс береді.

  1. Құрамында айыру және жіңішкелік белгілері бар сөздерде неліктен дыбыс саны кемиді?

Ж: өйткені, айыру және жіңішкелік белгілері дыбыс бермейді.

Теориясы «Талдау»

  1. Салыстыр

  2. 578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!