Материалдар / Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті, 5- сынып Аптасына: 2 сағат, барлығы: 68 сағат кткә
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті, 5- сынып Аптасына: 2 сағат, барлығы: 68 сағат кткә

Материал туралы қысқаша түсінік
І. Таза, мінсіз асыл сөз Кіріспе. Халық ауыз әдебиеті. 5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау 1 5.09 Ертегілер 5.1.1.1. Әдеби шығарманы жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. 1 7.09 «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің кейіпкерлері. 5.2.1.1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу. 1 12.09
Авторы:
.
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2024
51
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ әдебиеті, 5- сынып

Аптасына: 2 сағат, барлығы: 68 сағат


р\с

Ауыспалы тақырыптар

Сабақтың тақырыбы

Оқудың мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

Ескер

ту

I тоқсан, 16 сағат


1

І. Таза, мінсіз

асыл сөз

Кіріспе. Халық ауыз әдебиеті.

5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау

1

5.09


2

Ертегілер

5.1.1.1. Әдеби шығарманы жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

1

7.09


3

«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің кейіпкерлері.

5.2.1.1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

1

12.09


4

«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің көркемдік ерекшелігі, маңызы.

5.2.1.1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу

5.2.3.1 . Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

1

14,09



5

«Керқұла атты Кендебай» ертегісі. БЖБ

5.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

1

19.09


6

Батырлар жыры

5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

1

21.09


7

Батырлар жыры. «Қобыланды батыр» жыры.

5.3.1.1 шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау;

1

26.09


8

«Қобыланды батыр» жырының композициялық құрылысы

5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.

1

28.09


9

Жырдағы кейіпкерлер бейнесі.

Қобыланды мен Қараман.

5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

1

03.10


10

«Қобыланды батыр» жыры. Кейіпкер және шынайы өмір БЖБ

5.3.3.1 шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

1

05.10


11

Аңыз әңгімелер

5.1.4.1 көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту

1

10.10


12

«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы.

5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

1

12.10


13

«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы.

5.1.2.1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;


1

17.10


14

Туған жерің – Жерұйығың.

5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу

1

19.10


15

Тоқсандық жиынтық бағалау



1

24.10


16

« Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы

5.2.2.1 эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;


1

26.10


IІ тоқсан, 16 сағат

1

ІІ.Тәрбиенің қайнар бұлағы

Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі

5.1.4.1 көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту

1

07.11


2

Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі.

5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі нәрсенісалыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

1

09.11


3

Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі.

5.3.4.1 оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу

1

14.11


4

а)Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. б)«Ақтан жас болашағы» БЖБ

5.3.3.1 шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;


1

16.11


5

Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?». Өмірді өзгерткен кеңес


5.1.2.1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;


1

21.11


6

Ы.Алтынсарин б)Адал еңбекпен дүние табудың үлгісі

5.3.4.1 оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу

1

23.11


7

а)Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады» . Кәсібінен нәсіп тапқан.

5.2.2.1 эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;


1

28.11


8

Ы.Алтынсарин «Атымтай Жомарт» . Жомарттық пен сараңдық

5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

1

30.11


9

Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл». Сейітқұл – еңбек адамы

БЖБ

5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу

1

5.12


10

а)Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл». Сейітқұл – ел қамқоршысы

б)«Қыпшақ Сейітқұл» – кәсіпкерлік әліппесі.

5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдары

ның (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;


1

7.12


11

Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» . Сейітқұл – заманынан озып туған адам

5.3.4.1 оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу

1

12.12


12

Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады». Өмірді өзгерткен кеңес

5.3.4.1 оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу

1

14.12


13

Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады». Адал еңбекпен дүние табудың үлгісі

5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу

1

19.12


14

Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады» . Кәсібінен нәсіп тапқан

5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

1

338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!