Материалдар / қазақ тілі "Мәтін және оның түрлері" 2сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

қазақ тілі "Мәтін және оның түрлері" 2сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал жас мамандарға қысқа мерзімді сабақ жоспарын түзуде көмегі зор деп ойлаймын. Сабақ барысында мәтін туралы нақты түсінік алады.Мәтін түрлері туралы нақты ақпараттар. жаттығуларға дискрипторлар нақты қойылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
10520
12 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Суретпен таныстырамын.Мәтін және оның түрлеріМектеп:Жаңа ұйым шағын жинақты жалпы орта білім беретін мектебі
Күні:13.11.2017ж Мұғалімнің аты-жөні: К.Карабалаева
СЫНЫП: 2

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру 2.3.1.1 – мұғалім көмегімен жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу
Сабақтыңмақсаттары:Білу.Түсіну:Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қолдану.Талдау:Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды Жинақтау. Бағалау:Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Тілдік мақсаттар

Пəндік лексика жəне терминология: «Сөйлем түрлері», «Сөйлемдегі сөздердің байланысы», «Мәтін түрлері» (әңгімелеу, сипаттау, пайымдау) тақырыптары өтіледі.Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.Талқылау:Оқушылар жазба жұмыстарын орындауда орфографиялық нормаларды сақтап, қатені табу, оны түзету жұмыстарын мұғалімнің көмегімен жүзеге асырады.Мұғалімнің көмегімен белгілі бір тақырыпта жазылған мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын салыстыра білуге үйренеді.түрлі ақпараттармен жұмыс жасап, ой қорытып, диалогке қатысып, болжау жасап, өз пікірін айтып, кері байланыс жасай алуға дағдыланады.
ҚұндылықМектептегі, үзіліс кезіндегі ережелерді сақтай отырып, оқушы бойында әдептілік, мәдениетті болу, сыйлау және зияткерлік әдептері қалыптасады.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыстарих, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :ресурс
Басы 12 минутI.Ұйымдастыру кезеңі.II.Өткен сабаққа шолуБілу.Түсіну. Жаңа сабаққа дайындықОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Дәптермен жұмыс.17 жаттығу Суреттерге қара. Әрқайсысының мазмұнына лайық мәтіндер таңдап ал. 1. Сынып оқушылары терезе алдындағы гүлдің топырағынқопсытады. Оған уақтылы су құйып тұрады.2. Құмырадағы гүл өте әдемі. Оның қып-қызыл гүлдерікөздің жауын алады*. Хош иісті гүлдері мұрныңды жарады.3. Айболға мұғалім ескерту жасады. Өйткені ол гүлді жұлыпалып, мұғалімге ұсынған еді.• Бірінші мәтінде кім және не туралы айтылған? Балалар алдыменне істейді? Содан кейін ше? Болған оқиғаның ретін көрсетіп тұрғанқимылды білдіретін сөздерді ата. Осы мәтінге қандай сұрақ қоюғаболады? Бағалау дескрипторы:
  • Мәтінді ажыратады.
  • Оқимын. Салыстырамын.
  • Қандай сөздер мазмұндық жағымен байланыспағанын ажыратамын
  • Есіңе сақта!Бірінен кейін бірі болатын әрекет, оқиға баянда-латын, хабарланатын мәтін әңгімелеу мәтіні депаталады. Хабарлау мәтініне не болды? не істеді?сұрақтары қойылады. Мәтін түрлеріӘңгімелеу мәтіні (не істеді?)Сипаттау мәтіні (қандай?)Пайымдау мәтіні (неліктен?)




    ОқулықМәтін түрлеріжазылғанплакат. Оқулық,Мәтіннің кестесі.





    Ортасы 15 минут







    Қолдану.Талдау 18 жаттығу Суреттерге қарап, «Біздің сынып» тақырыбында әңгімелеу, сипаттау мәтіндерін құрастырып көріңдер.Қай мәтін түріне сурет берілмеген? Пайымдау мәтініне қандай сурет салуға болады?.Бағалау дескрипторы:
  • Қай мәтін түріне сурет берілмеген екенін табады
  • Сызбаны пайдаланып, пайымдау мәтінін құрастырып жазады


  • Оқулық.дəптер Мәтін түрлеріжазылғанплакат.
    Аяқталуы Сабақты бекіту13 минутСинтез.Бағалау.Топтық жұмыс.ТапсырмаДескриптор: Білім алушы
  • Әңгімелеу мәтіні бойынша екі , үш сөйлем жазады;
  • Сипаттау мәтіні бойынша екі , үш сөйлем жазады
  • Пайымдау мәтіні бойынша екі , үш сөйлем жазады
  • Кері байланыс
  • Үй жұмысы; мәтінтүрлерінжаттау


    "Таңда да таста" әдісі
    Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
    РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шараларытиімді болды ма?







    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?




    Тексерілді: ДОІЖО Г.Полатбаева



    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!