Сабақтың тақырыбы: Суретпен таныстырамын.Мәтін және оның түрлері | Мектеп:Жаңа ұйым шағын жинақты жалпы орта білім беретін мектебі |
Күні:13.11.2017ж | Мұғалімнің аты-жөні: К.Карабалаева |
СЫНЫП: 2
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру 2.3.1.1 – мұғалім көмегімен жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу |
Сабақтыңмақсаттары: | Білу.Түсіну:Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қолдану.Талдау:Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды Жинақтау. Бағалау:Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Тілдік мақсаттар
| Пəндік лексика жəне терминология: «Сөйлем түрлері», «Сөйлемдегі сөздердің байланысы», «Мәтін түрлері» (әңгімелеу, сипаттау, пайымдау) тақырыптары өтіледі.Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.Талқылау:Оқушылар жазба жұмыстарын орындауда орфографиялық нормаларды сақтап, қатені табу, оны түзету жұмыстарын мұғалімнің көмегімен жүзеге асырады.Мұғалімнің көмегімен белгілі бір тақырыпта жазылған мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын салыстыра білуге үйренеді.түрлі ақпараттармен жұмыс жасап, ой қорытып, диалогке қатысып, болжау жасап, өз пікірін айтып, кері байланыс жасай алуға дағдыланады. |
Құндылық | Мектептегі, үзіліс кезіндегі ережелерді сақтай отырып, оқушы бойында әдептілік, мәдениетті болу, сыйлау және зияткерлік әдептері қалыптасады. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | тарих, қазақ тілі. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | ресурс |
Басы 12 минут | I.Ұйымдастыру кезеңі.II.Өткен сабаққа шолуБілу.Түсіну. Жаңа сабаққа дайындықОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Дәптермен жұмыс.17 жаттығу Суреттерге қара. Әрқайсысының мазмұнына лайық мәтіндер таңдап ал. 1. Сынып оқушылары терезе алдындағы гүлдің топырағынқопсытады. Оған уақтылы су құйып тұрады.2. Құмырадағы гүл өте әдемі. Оның қып-қызыл гүлдерікөздің жауын алады*. Хош иісті гүлдері мұрныңды жарады.3. Айболға мұғалім ескерту жасады. Өйткені ол гүлді жұлыпалып, мұғалімге ұсынған еді.• Бірінші мәтінде кім және не туралы айтылған? Балалар алдыменне істейді? Содан кейін ше? Болған оқиғаның ретін көрсетіп тұрғанқимылды білдіретін сөздерді ата. Осы мәтінге қандай сұрақ қоюғаболады? Бағалау дескрипторы:Мәтінді ажыратады.Оқимын. Салыстырамын.Қандай сөздер мазмұндық жағымен байланыспағанын ажыратамынЕсіңе сақта!Бірінен кейін бірі болатын әрекет, оқиға баянда-латын, хабарланатын мәтін әңгімелеу мәтіні депаталады. Хабарлау мәтініне не болды? не істеді?сұрақтары қойылады. Мәтін түрлеріӘңгімелеу мәтіні (не істеді?)Сипаттау мәтіні (қандай?)Пайымдау мәтіні (неліктен?) |
ОқулықМәтін түрлеріжазылғанплакат. Оқулық,Мәтіннің кестесі.
|
Ортасы 15 минут
| Қолдану.Талдау 18 жаттығу Суреттерге қарап, «Біздің сынып» тақырыбында әңгімелеу, сипаттау мәтіндерін құрастырып көріңдер.Қай мәтін түріне сурет берілмеген? Пайымдау мәтініне қандай сурет салуға болады?.Бағалау дескрипторы: Қай мәтін түріне сурет берілмеген екенін табадыСызбаны пайдаланып, пайымдау мәтінін құрастырып жазады
| Оқулық.дəптер Мәтін түрлеріжазылғанплакат. |
Аяқталуы Сабақты бекіту13 минут | Синтез.Бағалау.Топтық жұмыс.ТапсырмаДескриптор: Білім алушыӘңгімелеу мәтіні бойынша екі , үш сөйлем жазады;Сипаттау мәтіні бойынша екі , үш сөйлем жазады Пайымдау мәтіні бойынша екі , үш сөйлем жазады Кері байланысҮй жұмысы; мәтінтүрлерінжаттау |
"Таңда да таста" әдісі |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шараларытиімді болды ма?
|
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |