Тақырыбы:
"Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында жаңа
әдіс-тәсілдерді қолдануы"
Мақсаты: Кембридж бағдарламасының негізгі идеясын
өз практикада қалай жетілдіріп жатқанның тәжірибе
алмасу.
Тақырып
өсектілігі:
Қазіргі
инновациялық технологиялар – білім сапасын арттырудың кепілі. Оны
өз дәрежесінде пайдалану – оқушыны шығармашылыққа төселдіруге
ықпалы өте зор. Оқытудың тиімділігін арттыру үшін өз сабақтарымда
жаңа технологияларды қолданамын. Жаңа технологиялардың ерекшелігі –
оның оқушыға жан - жақты ықпал етуі. Яғни тек білімді немесе оқу
бағдарламасын меңгертіп қоймай, жеке тұлғаның танымдық
қабілеттерін, танымдық процестерін (есту, көру), өзін - өзі
өзектендіру, бекіту, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру,
белсенді сөздік қорын дамытуға, өз бетімен білім алуға, ізденуге
деген ықыласы мен іскерлігін, оқу - танымдық ынтасын жетілдіру, әрі
жеке тұлғаны жан - жақты дамытуға
жетелейді.
Құрал-жабдықтары: интерактивті тақта,
стикерлер
Шеберлік сыныбының барысы: 1. Ұйымдастыру
кезеңі.
Ынтымақтастық атмосфера
қалыптастыру.
Тренинг «Менің сүйікті нәрсем» 4 топқа
бөлу
Мұғалімнің кіріспе сөзі. 3
мин.
әрбір өмірге келген адамзат
баласын айқындайтын өзіндік өлшемдері болады. Оның ең біріншісі –
тілі, екіншісі-діні, үшіншісі-ғасырға созылған тарихы. Тіл-өткеннің
ұрпаққа қалдырған аманаты, бүгінгі күннің абройы ертеңгі күннің
кепілі. Ендеше ертеңгі күннің болашағы біздің алдымызда отырған
мектеп оқушысы.
Мектепте қаазақ ті»лін жанаша
оқыту арқылы білім деңгейі ой-өрісі дамыған тіл арқылы өз ойын
еркін жеткізе алатын жан-жақты әлемдік бәсекеге қабілетті ұрпақты
мектеп табалдырығына дайындап шығару біздің басты
міндетіміз.
Заман талабына сай әрбір ұстаз сабақтарында
оқушылардың біліктілігін арттыру үшін оқытудың жаңа әдіс -
тәсілдерін кеңінен пайдалану керек деп
ойлаймын. Өз біліктілігін көтеру мақсатында әрбір
мұғалім кәсіби шеберлігін шыңдап, білімін жетілдіріп отыруы
керек.
Сонда ғана өзін - өзі дамыта алатын, өзін -
өзі жетілдіре алатын қоғамның белсенді, білімді жеке тұлғасын
қалыптастыра алады. Оқытудың тиімділігін
арттыру үшін өз сабақтарымызда жаңа технологияларды
қолданудамыз.
Оқушылардың сөздік қорын
байыту, есте сақтау, сөйлеу дағдыларын дамыту барысында мектеп алды
даярлық топтарында осы әдіс-тәсілдерді оқушының жас ерекшелігіне
байланысты қолданып жүрміз.
-
Мина
алаңы.
-
Графикалық
органаизер.
-
Қар
кесегі
-
Қабырдағы
рөл
-
Сіздің сабақ кестесі бойынша
соңғы сабақ, оқушыларыңыз шаршады. Сіздің түсіндірген тақырыбыңызға
мүлдем көңіл бөлмейді. Сіз не істер
едіңіз?
-
Сіз сабақ беріп жатырсыз.
Сыныпта мінезі ауыр бір оқушыңыз сабақ өткізуде кедергі келтіріп
жылап отыр. Сіздің оқушымен
іс-әрекетіңіз?
-
Сіздің бір оқушыңыз қазақ
тілін оқығысы келмейді. Оқушының пәнге деген қызығушылығын қалай
арттырар едіңіз?