Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақ тілі мен әдебиеті. Қысқа мерзімді сабақ жоспары. 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Сабақ жоспары
САБАҚ: қазақ тілі мен әдебиеті |
Мектеп: Ұзынкөл ауданы "Федоров орта мектебі" КММ |
||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Тынынбаева Жанат Токмурзиновна |
||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||
Модуль |
Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Түлкі мен қырғауыл |
||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Т. 5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру А. 5.2.6.1 тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау. |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Тыңдалған ертегінің мазмұнын түсінеді, сөздер мен сөз тіркестерін қолдана отырып сұрақтарға жауап береді. Тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттайды.
|
||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тыңдалым материалдың мазмұны негізінде нақты ақпаратты анықтай отырып өз бетінше сұрақтарға лайықты жауап береді және диалогқа қатысу арқылы сұрақтарға жауап береді. Тірек сөздер мен иллюстрацияларды сәйкестендіру арқылы сипаттайды. |
|||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: Тыңдалған материалдың мазмұнын өмірмен байланыстыра отырып ашық , жабық сұрақтар арқылы диалогке қатысады. Тірек сөздерді дұрыс қолданып, постер арқылы иллюстрацияларды сипаттайды. |
|||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: оқушылар сөздер мен сөз тіркестерін қолдана отырып, "Түлкі мен қырғауыл"ертегісі бойынша сұрақтарға жауап береді, тірек сөздерді дұрыс қолданып, постер арқылы иллюстрацияларды сипаттайды. |
||||||||||||||||||||||||||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: қырғауыл, естімейді, заман,бұйрық, зорлық қылмасын, алды-артына қарамастан, айлакер, қу, тапқыр. |
|||||||||||||||||||||||||||
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Бұйрық, жарлық, бәріне ортақ заң, разы –риза болу,зорлық қылмас-ешкімді ренжітпеу. |
|||||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар:Қалай ойлайсың ертегі не туралы? Түлкі қырғауылға не айтты? Түлкінің ойы қандай болды? |
|||||||||||||||||||||||||||
Не себепті ….деп ойлайсыз? |
|||||||||||||||||||||||||||
Не себепті түлкі алды-артына қарамастан, қаша жөнелді? |
|||||||||||||||||||||||||||
ишара: оқушыларға көмек көрсету, «өте жақсы», «тамаша», «жарайсың» , «әлі тырысу керек», «жаман емес» мадақтау сөздер. |
|||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу: |
Қазақстандағы жануарлар мен өсімдіктердің атауларын, жаңа сөздермен жұмыс жасауды біледі, сұрақтарды құрастырып алады, жауап береді, "Қазақстан барысы" мультфильмді көрді. |
||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
Басы 1,5 мин 1,5 мин 1 мин Ортасы
1,5 мин
1 мин
1,5 мин
3 мин
1,5 мин
1,5мин
2 мин
4,5 мин
1 мин
4 мин
1,5 мин |
Психологиялық ахуал орнату. «Ақ тілек.Әсем күлкі» әдісі. Ол үшін оқушыларға екі сұрақ бір ұсыныс жасалады. 1. -Көңіл – күйіңіз қалай ? (бұл сұраққа оқушылар шапалақтайды "Керемет!!!"). 2. -Сабаққа дайынсыңдар ма ? (оқушылыар бір-біріне қарап күлімдейді "Тамаша!!!"). 3. -Ұсыныс: "Ендеше, сабағымызды бастайық!" (бұған оқушылар басбармақ арқылы жауап береді "О,о,о,о,!!!"). Өткенді еске түсіру. "Сөйлеу минуті" әдісі. (оқушылар өткен тақырыпты бір- біріне сұрақ қою арқылы естеріне түсіреді) Мысалы: -Өткен сабақта біз не туралы мультфильм көрдік? - Негізгі кейіпкерлері кімдер? - Жарысқа қандай аңдар шықты? -Сайыс қай аңның атымен аталатын болды? Топтарға болу. Қиылған суреттер бойынша екі топқа бөлінеді. "Құстар", "Аңдар"
Жаңа тақырыпқа дайындалу кезеңі: «Мюнстенберг» әдісі. Оқушыларға көптеген әріптер арасында жазылған тұтас сөздер беріледі. Мұғалім: - Сіздердің міндеттеріңіз тез оқи отырып, сол сөздердің астын сызу және бүгінгі сабақтың тақырыбын болжау. Тапсырма: ррргнабдтуымрдбьтиавчытүлкікоотвшрврмен ыкоқырғауылдшррнеакувцйы. "Миға шабуыл әдісі". - Балалар, қалай ойлайсыздар,сабақтың тақырыбы қандай? Оқушылар: - Сабақтың тақырыбы "Түлкі мен қырғауыл". Тыңдалым алды кезеңі. 1. Жаңа сөздермен танысу, мағынасын түсіну. Қырғауыл,Естімейді,Заман,Бұйрық, Зорлық қылмасын, Алды-артына қарамастан. 2. Сұрақтарға жауап беру - Бұл қандай аңдар? - Олар қайда мекен етеді? - Немен қоректенеді? - Қандай пайдасы бар? - Қандай зияны бар?
Тыңдалым алды жұмыс. Аудио ертегіні тыңдау. Оқушылар тыңдалған ертегінің мазмұнын түсінеді. Тыңдалым тапсырмасы. "Стоп кадр" әдісі арқылы балалар сөздер мен сөз тіркестерін қолдана отырып сұрақтарға өз бетінше жауап береді. - Қалай ойлайсың, ертегі не туралы? - Ертегі қалай аталады? - Осы фильмнің кейіпкерлері туралы не айта аласыңдар? Тапсырма. Кестемен жұмыс. Кейіпкерлер мен олардың әрекетін сәйкестендіріп айтады. Кері байланыс "АВС" әдісі. А сұрақ қояды, В жауап береді, С айтқан ақпаратты бақылайды,толық болмаса толықтырады.
Саралау: Нәтиже арқылы cаралау. Қалыптастырушы бағалау.Мұғалімнің бағалауы «Көңіл – күй смайликтері » әдіcі Сараланған тапсырма. 1.Берілген сөздерден сөз тіркесін құрастыр. Ит, мысық, қасқыр, қой, түлкі, қырғауыл, түлкі, қоян, жолбарыс, елік. 2. Постер жасау. Суреттерге мұқият қарап түлкі мен қырғауылдың иллюстрацияларын сипатау жолында постер жасайды. Тірек сөздер: құ түлкі, ақылды қырғауыл, бұйрықтың шығуы. 1 топ "қырғауыл" туралы постер жасайды 2 топ "түлкі" туралы постер жасайды
Қалыптастырушы бағалау: «Оң қол/сол қол». Барлығы дұрыс және түсінікті "оң қолды" көтереді, жауаптары толық емес және түсніксіз "сол қолды" көтереді. Сараланған тапсырма. Жұптық жұмыс. Тапсырма. Диалогқа қатысу. Иллюстрацияларға қарап , сәйкестендіру арқылы сипаттайды, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру арқылы диалогқа қатысады. "Тұсбағдар" әдісі бойынша жауап береді. Ережесі: (сұрақ қоятын бала сағат тілін (стрелканы) айналдырады да тілдің басы кімге қараса соған сұрақ қояды, бала жауап береді. Содан жауап берген балаға кезек беріледі, ол сұрақ қояды,ал келесі бала жауап береді. (осылайша ауысып отырады). 770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |