"Қазақ тілі мен әдебиетінен бөлім бойынша жиынтық бағалау" 8-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Қазақ тілі мен әдебиетінен бөлім бойынша жиынтық бағалау" 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал жас ұстаздарға әдістемелік көмек болады деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Білім. Ғылым. Инновация » бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Оқу мақсаты 8.1.5.1 Тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл күйі арқылы

негізгі ойды анықтау

8.2.1.1 Тұрақты тіркестер мен көркемдегіш құралдарды

қолданып, ауызша мәтіндер құрау


Бағалау критерийі Негізгі ойды тірек сөздер мен автор көзқарасы арқылы

анықтайды;

Ауызша мәтін құрауда тұрақты тіркестер мен көркемдегіш

сөздерді қолданады

Іске асыру дағдысы қолдану


Орындалу уақыты 20 минут


Тапсырма 1-нұсқа

Аудиомәтінді екі рет тыңдап, төмендегі тапсырмаларды орындаңыз.


  1. Мәтіндегі маңызды ақпараттар бойынша «Ақыл-ой картасын» құрыңыз.




















  1. «ПОПС» формуласын пайдаланып, мәтіндегі ақпараттар бойынша өз пікірлеріңізді жазыңыздар




  1. Берілген сөздерді пайдаланып, «Біздің заманымызға дейінгі технология» тақырыбында жұпта диалог құрыңыз

Қажетті сөздер: көне заман, жансыз бейнелер, ескерткіштер, сына жазуы, асыл қазына




Бағалау критерийі




Дескриптор



Балл

Тапсырма




Білім алушы


Негізгі ойды тірек сөздер

мен автор көзқарасы негізінде анықтайды





1-2






Мәтіндегі ақпараттар бойынша оқиғалар картасын құрады


ПОПС формуласы арқылы өз пікірін жазады



1

1

1

1




Ауызша мәтін құрауда

тұрақты тіркестер мен көркемдегіш құралдарды қолданады








3










Жұпта диалог құрады

тұрақты тіркестер мен көркемдегіш сөздерді қолданады;

Ғылымның жетістігі туралы айтады








1

1


1








Барлығы



7



















«Білім. Ғылым. Инновация »


Оқу мақсаты 8.1.5.1 Тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл күйі арқылы

негізгі ойды анықтау

8.2.1.1 Тұрақты тіркестер мен көркемдегіш құралдарды

қолданып, ауызша мәтіндер құрау


Бағалау критерийі Негізгі ойды тірек сөздер мен автор көзқарасы арқылы

анықтайды;

Ауызша мәтін құрауда тұрақты тіркестер мен көркемдегіш

сөздерді қолданады

Іске асыру дағдысы қолдану


Орындалу уақыты 20 минут


Тапсырма 2-нұсқа

Аудиомәтінді екі рет тыңдап, төмендегі тапсырмаларды орындаңыз.


1.Мәтіндегі маңызды ақпараттар бойынша 3 тірек сөзді тауып жазыңыз.



2.Автор көзқарасы берілген сөйлемді жазыңыз



3.Берілген сөздерді пайдаланып, «Біздің заманымызға дейінгі технология» тақырыбында жұпта диалог құрыңыз

Қажетті сөздер: көне заман, жансыз бейнелер, ескерткіштер, сына жазуы, асыл қазына


Бағалау критерийі




Дескриптор



Балл

Тапсырма




Білім алушы


Негізгі ойды тірек сөздер

мен автор көзқарасы негізінде анықтайды





1-2






Мәтіндегі ақпараттар бойынша 3 тірек сөзді анықтайды


Автор көзқарасы берілген сөйлемді жазады



1

1

1

1




Ауызша мәтін құрауда

тұрақты тіркестер мен көркемдегіш құралдарды қолданады



3






Жұпта диалог құрады

тұрақты тіркестер мен көркемдегіш сөздерді қолданады;

Ғылымның жетістігі туралы айтады



1

1


1



Барлығы















7








Ғылымның адам өміріндегі рөлі

Ғылым дегеніміз не? Бір сөздікте келесідей анықтама берілген: “Ғылым — табиғат пен қоршаған әлемді бақылау, ғылыми тәжірибе жүргізу мен өлшемдер арқылы зерттеу”. Иә, мұндай жұмыс қажырлы еңбекті талап етеді. Ғалымдар тәжірибе мен бақылау жүргізумен апталап, айлап, тіпті жылдап айналысады, бірақ кейде еңбектері ақталмай жатады. Дегенмен көп жағдайда ғылым адамзатқа игілік әкеледі. Бірнеше мысалды қарастырып көрейік.

Еуропадағы бір компания қатты пластик пен соңғы үлгідегі сүзгіштерден жасалған су тазартатын құрылғы ойлап шығарды. Оның арқасында адам ластанған суды ішсе де, ауырып қалмайды. Осы сынды құрылғылар табиғи апат орын алған кезде көп көмегін тигізеді. Мысалы, аталмыш құрылғы 2010 жылы Гаитиде болған жер сілкінісі кезінде қолданылды.

Ғылымның тағы бір жетістігі — жаһандық позициялау жүйесі (GPS “Джи Пи Эс” деп оқылады). Ол аспан кеңістігіндегі жасанды жерсеріктердің сигналымен жұмыс істейді. GPS жүйесі алғашында әскери мақсатта жасалған. Ал қазіргі таңда осы жүйе арқылы көлік, кеме жүргізушілері, ұшқыштар, тіпті аңшылар мен саяхатшылар да өз жолынан адаспайды. GPS жүйесін ойлап тапқан ғалымдардың арқасында қалаған жерімізге жету оңайлай түсті.

Сіз ұялы телефон, компьютер не ғаламтор қолданасыз ба? Ұшақпен саяхаттағансыз ба? Я болмаса озық медицинаның арқасында денсаулығыңызды жақсартып, тіпті қалпына келтірген шығарсыз? Солай болса, сіз ғылымның әкелген жемістерін көріп жүрсіз. Иә, ғылым адам өміріне көп жағынан игілікті ықпал етті. (https://www.jw.org/kk)







Ғылымның адам өміріндегі рөлі

Ғылым дегеніміз не? Бір сөздікте келесідей анықтама берілген: “Ғылым — табиғат пен қоршаған әлемді бақылау, ғылыми тәжірибе жүргізу мен өлшемдер арқылы зерттеу”. Иә, мұндай жұмыс қажырлы еңбекті талап етеді. Ғалымдар тәжірибе мен бақылау жүргізумен апталап, айлап, тіпті жылдап айналысады, бірақ кейде еңбектері ақталмай жатады. Дегенмен көп жағдайда ғылым адамзатқа игілік әкеледі. Бірнеше мысалды қарастырып көрейік.

Еуропадағы бір компания қатты пластик пен соңғы үлгідегі сүзгіштерден жасалған су тазартатын құрылғы ойлап шығарды. Оның арқасында адам ластанған суды ішсе де, ауырып қалмайды. Осы сынды құрылғылар табиғи апат орын алған кезде көп көмегін тигізеді. Мысалы, аталмыш құрылғы 2010 жылы Гаитиде болған жер сілкінісі кезінде қолданылды.

Ғылымның тағы бір жетістігі — жаһандық позициялау жүйесі (GPS “Джи Пи Эс” деп оқылады). Ол аспан кеңістігіндегі жасанды жерсеріктердің сигналымен жұмыс істейді. GPS жүйесі алғашында әскери мақсатта жасалған. Ал қазіргі таңда осы жүйе арқылы көлік, кеме жүргізушілері, ұшқыштар, тіпті аңшылар мен саяхатшылар да өз жолынан адаспайды. GPS жүйесін ойлап тапқан ғалымдардың арқасында қалаған жерімізге жету оңайлай түсті.

Сіз ұялы телефон, компьютер не ғаламтор қолданасыз ба? Ұшақпен саяхаттағансыз ба? Я болмаса озық медицинаның арқасында денсаулығыңызды жақсартып, тіпті қалпына келтірген шығарсыз? Солай болса, сіз ғылымның әкелген жемістерін көріп жүрсіз. Иә, ғылым адам өміріне көп жағынан игілікті ықпал етті. (https://www.jw.org/kk)



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
22.10.2020
714
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі