САБАҚ: Қазақ тілі мен
әдебиеті
Бөлім: Наурыз және әлем халықтарының
оны қарсы алу ерекшеліктері
Тақырыбы:
Қонақжайлылық
(ІІІ тоқсан, ІҮ
бөлім)
|
Мектеп:
|
Күні: 18.04.2018
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
СЫНЫП:
8
|
Қатысқандар:
12
|
Қатыспағандар:
0
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары
|
А2.Түрлі жанрдағы көркем
мәтіндерге сүйене отырып,
көңіл-күйді білдіруде ұлттық
сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана
білу
|
Бағалау
критерийі
|
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі
|
Білу, түсіну, қолдану,
бағалау
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай
алады:
|
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
|
|
Кейбір оқушылар орындай алады:
|
|
Тілдік мақсат
|
Оқушылар орындай алады:
Ұлттық сөз әдебі және сөйлеу
этикеті формаларын ауызекі сөйлеуде
қолданады.
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
|
Қонақжайлылық, төрлетіңіз,
жайғасыңыз, ауыз тиіңіз, мал-жан аман ба? Шүкір, тәубе, аман-есен,
жолың болсын, сәт сапар, сыбаға, қош келдіңіз, сыбағаңыз дайын тұр,
қонақасы, дәм татыңыз, астан алыңыз,
|
Диалог құруға / шығарма
жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Ассалаумағалейкум, мал-жан
аман, қонақты қарсы алу, шығарып салу, сәлем айтыңыз, аман-есен
жүздесуге жазсың, «Қонақ келсе, құт келер », «Құтты қонақ келсе,
қой егіз табады».
-
Discuss the chart that is
created. Which is the most popular fruit choice? How do we
know?
-
Has every learner’s choice
been recorded? How can we check?
-
Ask learners if they can think
of other questions that we might have investigated. If ideas are
not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else
could we have put in the basket? What other things could we try, to
see if people have favourites? What other questions could we have
asked about our fruit basket?
-
Take ideas and ask – What do
you think the result might be? What would the pictogram look
like?
|
Талқылауға арналған
сұрақтар:
|
|
Не себепті …. деп
ойлайсыз?
|
(ПДМҚ әдісі
)
|
ішінара:
|
|
Алдыңғы
оқу:
|
Өткен сабақта қолданылған
мақал-мәтелдерді еске түсіру: «Қонақ келсе, құт келер », «Құтты
қонақ келсе, қой егіз табады»
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Басы
5минут
Талдау
3 мин
|
Амандасу. Психологиялық ахуал
тудыру. Стикер арқылы топқа бөлу.
Тапсырма. Берілген сөздер мен сөз
тіркестерді қолдана отырып, жұпта ауызша диалог құрыңыз.
Диалогте ұлттық сөз әдебі
және сөйлеу этикетінің формаларын
қолданыңыз. Диалогты көрсетілім түрінде
көрсетіңіз.
Қонақты қарсы алу, шығарып
салу, дастарқан басында қолданылатын сөз
тіркестері:
Қонақжайлылық, төрлетіңіз,
жайғасыңыз, ауыз тиіңіз, мал-жан аман ба? Шүкір, тәубе, аман-есен,
жолың болсын, сәт сапар, сыбаға, қош келдіңіз, сыбағаңыз дайын тұр,
қонақасы, дәм татыңыз, астан алыңыз, Ассалаумағалейкум, мал-жан
аман, қонақты қарсы алу, шығарып салу, сәлем айтыңыз, аман-есен
жүздесуге жазсың.
Дескриптор:
-
ұлттық сөз әдебі
және сөйлеу этикетінің формаларын
пайдаланып, жұпта диалог құрастырады;
- диалогты көрсетілім түрінде
көрсетеді.
К/Б: көрермен ретінде «шапалақ
әдісі»
Кері
байланыс:
|
Smk
Sabak.kz
Сайттың сілтемесі
www.
Bilim.kz
|
Ортасы
25
минут
7
минут
|
|
Bilimland
Bilimland
|
Соңы
|
|
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – оқушыға мейлінше
қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы
қалай түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы білімін
тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс
–Денсаулық және қауіпсіздік,
АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие
элементі).
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу
міндеттері орындалды ма?
Бүгін оқушылар не
үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай
деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы
іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды
ма?)
Уақытты қалай
пайдаландым?
Жоспарыма қандай өзгеріс
енгіздім және
неге?
|
Өз сабағыңызды талдау үшін осы
бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|
Қорытынды
бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе
(оқыту мен оқуға қатысты)
1:
2:
Қандай екі нәрсе немесе
тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту
мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында барлық
сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы
мүмкін қандай ақпарат білдім?
1:
2:
|