Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    « Төменгі Пенжім орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ


         

    Қазақ тілі 26-сабақ


    Бөлім

    Жанды табиғат

    Педагогтің аты-жөні

    Ажинурова Б.К.

    Күні:

    13.10.2022ж.

    Сынып:

    Қатысушылар саны:11

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Ф дыбысы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер, фото, диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау

    3.4.1.1* э, ф, в, ц әріптері бар сөздерді сауатты жазу

    Сабақтың мақсаты

    Тапсырмалар орындау арқылы Ф дыбысын дұрыс қолдану,сауатты жазу дағдыларын дамыту

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезең

    Уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

    Топқа біріктіргенде «Таңдау» әдісі арқылы фотоаппарат, микрофон, телефон, факель суреттерін бірін таңдайды.

    Оқу материалын жариялау «Сұрақтар ілмегі» әдісі бойынша жүреді.

    -Өткен сабақта қандай тақырып өттік?

    -Бүгін алған суреттеріміздің атын атайық. Қандай ортақ дыбыс бар? (Ф)

    -Ендеше бүгінгі сабағымызда да ф әрпі бар сөздерді сауатты жазу үшін тапсырмалар орындаймыз.

    Жақсы тілек айтады.


    1. Сұрақтарға жауап беріп, тақырыпты ашады.


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.

    Фотоаппарат, микро-фон, теле-фон, факель суреті

    Сабақтың ортасы

    20 мин
























    2 мин


    15 мин




    (Т, Д) «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.

    12-жаттығу. Мәтінді оқы.

    -Мәтін не туралы?

    -Телефоннан басқа қандай байланыс құралдарын білесің?

    - Мәтіннен ф дыбысы бар сөздерді тап.

    -Досыңа қоғамдық орында ұялы телефонды пайдалану ережесі бойынша нұсқаулық дайында.

    28-жаттығу.

    Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз .

    1. Фарида «Алматы кілем» фабрикасында істейді. 2. Анам фарфор шәйнекті күтіп ұстайды. 3.Микрофон алдында сөйлеп тұрған Құралай екен.

    Ф әрпі бар сөздердің мағынасына назар аудар.

    Фарфордан қандай бұйымдар жасалатынын дереккөздерден біліп ал.

    Дескриптор:

    -Мәтіннің телефон туралы екенін анықтайды.

    -Телефоннан басқа байланыс құралдарын атайды.

    - Мәтіннен ф дыбысы бар сөздерді табады.

    -Досына қоғамдық орында ұялы телефонды пайдалану ережесі бойынша нұсқаулық дайындайды.


    Сергіту жаттығуы: «Жаяу» әні.



    -Мәтіннің телефон туралы екенін анықтайды.

    -Телефоннан басқа байланыс құралдарын атайды.

    - Мәтіннен ф дыбысы бар сөздерді табады.

    -Досына қоғамдық орында ұялы телефонды пайдалану ережесі бойынша нұсқаулық дайындайды.






    Билеп сергиді.




    ҚБ: 5балл



























    5 балл




    Оқулық, дәптер









    Сабақтың соңы

    3 мин

    «Сиқырлы телефон» ойыны.

    29-жаттығу. Шарты: Келесі сөз алдыңғы сөздің соңғы дыбысынан басталсын және сөздің құрамында ф дыбысы болатын болсын.

    Үлгі: Шкаф – фарфор, рақмет, табыс…, …

    Дескриптор:

    - Алдыңғы сөздің соңғы дыбысынан басталатын сөздерді кезекпен айтады.

    Кері байланыс: «Менің сөзім» әдісі бойынша өтеді.

    Оқу тапсырмасы: 30-жаттығу.

    - Алдыңғы сөздің соңғы дыбысынан басталатын сөздерді кезекпен айтады.

    Сабақтан алған білімін, үйренгенін айтады.

    ҚБ қойылады.


    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

    Бүгін оқушыларым нені үйренді?

    Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

    Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?

    Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?

    Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?








    Жалпы баға

    Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпаын тигізер (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

    1:

    2:

    Осы сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?







    «Төменгі Пенжім орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ


         

    Қазақ тілі 27-сабақ


    Бөлім

    Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

    Педагогтің аты-жөні

    Ажинурова Б.К.

    Күні:

    17.10.2022ж.

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Ч,щ дыбыстары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу

    3.4.1.3 ч, щ әріптері бар сөздердің емлесін білу

    Сабақтың мақсаты

    Оқушылардың ч,щ дыбыстары туралы білетіндерін еске түсіре отырып,ч,щ дыбыстарының емлесін түсіндіру;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру .

    Өткен тақырыпқа шолу жасау, үйге берілген 30-жаттығуды тексеру.

    Оқу материалын жариялау «Жұмбақ», «Сұрақтар ілмегі» әдісі бойынша жүреді.

    Чемпионда бар, Щеткада бар,

    Шахташыда жоқ. Шашта жоқ.

    Чекте бар, Плащта бар,

    Кассада жоқ. (ч әрпі) Курткада жоқ. (щ)

    -Ендеше бүгінгі сабақта ч, щ әріптері бар сөздерді дұрыс жазу мақсатында тапсырмалар орындаймыз.

    Жақсы тілек айтады.


    1. Жұмбақты шешеді, сұрақтарға жауап беріп, тақырыпты ашады.


    ҚБ: «Бағдаршам» әдісі.


    Сабақтың ортасы

    20 мин





























    2 мин


    15 мин












    (Т) 1-тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.

    А)31-жаттығу. Кестедегі сөздерді оқы.

    Ш, щ, ч дыбыстарын жеке-жеке айтып, өзара салыстыр.

    Бұл дыбыстардың әртүрлі айтылуы неліктен деп ойлайсың?

    Ш, щ, ч дыбыстары сөздің қай жерінде келетінін айт.

    -Кестедегі сөздердің мағынасын түсіндір.

    32-жаттығу. Өлеңді мұқият тыңда.

    Өлеңде не туралы айтылған?

    Өлеңдегі сұрақтарға жауап беріп көр.

    Ащы, ашшы сөздерінің айтылуы мен жазылуын салыстырып, өзің тұжырым жаса.

    Щ әрпі қай сөздерде жазылады екен?

    Өлең мазмұнына өз пікіріңді жаз.

    Дескриптор:

    -Ш, щ, ч дыбыстарын жеке-жеке айтып, өзара салыстырады.

    -Ш, щ, ч дыбыстары сөздің қай жерінде келетінін айтады.

    -Кестедегі сөздердің мағынасын түсіндіреді.

    -Өлеңнің не туралы екенін анықтайды.

    -Өлеңдегі сұрақтарға жауап береді.

    -Ащы, ашшы сөздерінің айтылуы мен жазылуын салыстырып, тұжырым жасайды.

    -Щ әрпі қай сөздерде жазылатынын анықтайды.

    -Өлең мазмұнына өз пікірін жазады.


    Сергіту жаттығуы: «Жаяу» әні.


    (Д) 2-тапсырма- дәптермен жұмыс.

    33-жаттығу. Мәтінді оқы.

    Алғашқы екі сөйлемді көшіріп жаз. Ч әрпі бар сөздердің астын сыз, олардың жазылуын есте сақта.

    Ә) Анықтамамен жұмыс.

    Ч, щ – қатаң дауыссыз дыбыстар. Олар өзге тілден енген сөздерде кездеседі: чех, чемпион, плащ, борщ. Щ дыбысы қазақ тілінде ащы, тұщы сөздерінде ғана қолданылады.


    -Ш, щ, ч дыбыстарын жеке-жеке айтып, өзара салыстырады.

    -Ш, щ, ч дыбыстары сөздің қай жерінде келетінін айтады.

    -Кестедегі сөздердің мағынасын түсіндіреді.

    -Өлеңнің не туралы екенін анықтайды.

    -Өлеңдегі сұрақтарға жауап береді.

    -Ащы, ашшы сөздерінің айтылуы мен жазылуын салыстырып, тұжырым жасайды.

    -Щ әрпі қай сөздерде жазылатынын анықтайды.

    -Өлең мазмұнына өз пікірін жазады.

    Билеп сергиді.

    - Берілген сөздерді қатесіз көшіріп жазады.

    - Ч дыбысы бар бірнеше мысал айтып, ол сөздердегі ч дыбысын щ

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ажинурова Бакыт Калиевна
    04 Қараша 2022
    914
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    қазақ тілі пәнінен 3 сыныпқа арналған сабақ жоспары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    қазақ тілі пәнінен 3 сыныпқа арналған сабақ жоспары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    3.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер, фото, диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау 3.4.1.1* э, ф, в, ц әріптері бар сөздерді сауатты жазу
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    « Төменгі Пенжім орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ


         

    Қазақ тілі 26-сабақ


    Бөлім

    Жанды табиғат

    Педагогтің аты-жөні

    Ажинурова Б.К.

    Күні:

    13.10.2022ж.

    Сынып:

    Қатысушылар саны:11

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Ф дыбысы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер, фото, диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау

    3.4.1.1* э, ф, в, ц әріптері бар сөздерді сауатты жазу

    Сабақтың мақсаты

    Тапсырмалар орындау арқылы Ф дыбысын дұрыс қолдану,сауатты жазу дағдыларын дамыту

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезең

    Уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

    Топқа біріктіргенде «Таңдау» әдісі арқылы фотоаппарат, микрофон, телефон, факель суреттерін бірін таңдайды.

    Оқу материалын жариялау «Сұрақтар ілмегі» әдісі бойынша жүреді.

    -Өткен сабақта қандай тақырып өттік?

    -Бүгін алған суреттеріміздің атын атайық. Қандай ортақ дыбыс бар? (Ф)

    -Ендеше бүгінгі сабағымызда да ф әрпі бар сөздерді сауатты жазу үшін тапсырмалар орындаймыз.

    Жақсы тілек айтады.


    1. Сұрақтарға жауап беріп, тақырыпты ашады.


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.

    Фотоаппарат, микро-фон, теле-фон, факель суреті

    Сабақтың ортасы

    20 мин
























    2 мин


    15 мин




    (Т, Д) «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.

    12-жаттығу. Мәтінді оқы.

    -Мәтін не туралы?

    -Телефоннан басқа қандай байланыс құралдарын білесің?

    - Мәтіннен ф дыбысы бар сөздерді тап.

    -Досыңа қоғамдық орында ұялы телефонды пайдалану ережесі бойынша нұсқаулық дайында.

    28-жаттығу.

    Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз .

    1. Фарида «Алматы кілем» фабрикасында істейді. 2. Анам фарфор шәйнекті күтіп ұстайды. 3.Микрофон алдында сөйлеп тұрған Құралай екен.

    Ф әрпі бар сөздердің мағынасына назар аудар.

    Фарфордан қандай бұйымдар жасалатынын дереккөздерден біліп ал.

    Дескриптор:

    -Мәтіннің телефон туралы екенін анықтайды.

    -Телефоннан басқа байланыс құралдарын атайды.

    - Мәтіннен ф дыбысы бар сөздерді табады.

    -Досына қоғамдық орында ұялы телефонды пайдалану ережесі бойынша нұсқаулық дайындайды.


    Сергіту жаттығуы: «Жаяу» әні.



    -Мәтіннің телефон туралы екенін анықтайды.

    -Телефоннан басқа байланыс құралдарын атайды.

    - Мәтіннен ф дыбысы бар сөздерді табады.

    -Досына қоғамдық орында ұялы телефонды пайдалану ережесі бойынша нұсқаулық дайындайды.






    Билеп сергиді.




    ҚБ: 5балл



























    5 балл




    Оқулық, дәптер









    Сабақтың соңы

    3 мин

    «Сиқырлы телефон» ойыны.

    29-жаттығу. Шарты: Келесі сөз алдыңғы сөздің соңғы дыбысынан басталсын және сөздің құрамында ф дыбысы болатын болсын.

    Үлгі: Шкаф – фарфор, рақмет, табыс…, …

    Дескриптор:

    - Алдыңғы сөздің соңғы дыбысынан басталатын сөздерді кезекпен айтады.

    Кері байланыс: «Менің сөзім» әдісі бойынша өтеді.

    Оқу тапсырмасы: 30-жаттығу.

    - Алдыңғы сөздің соңғы дыбысынан басталатын сөздерді кезекпен айтады.

    Сабақтан алған білімін, үйренгенін айтады.

    ҚБ қойылады.


    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

    Бүгін оқушыларым нені үйренді?

    Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

    Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?

    Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?

    Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?








    Жалпы баға

    Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпаын тигізер (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

    1:

    2:

    Осы сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?







    «Төменгі Пенжім орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ


         

    Қазақ тілі 27-сабақ


    Бөлім

    Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

    Педагогтің аты-жөні

    Ажинурова Б.К.

    Күні:

    17.10.2022ж.

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Ч,щ дыбыстары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу

    3.4.1.3 ч, щ әріптері бар сөздердің емлесін білу

    Сабақтың мақсаты

    Оқушылардың ч,щ дыбыстары туралы білетіндерін еске түсіре отырып,ч,щ дыбыстарының емлесін түсіндіру;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру .

    Өткен тақырыпқа шолу жасау, үйге берілген 30-жаттығуды тексеру.

    Оқу материалын жариялау «Жұмбақ», «Сұрақтар ілмегі» әдісі бойынша жүреді.

    Чемпионда бар, Щеткада бар,

    Шахташыда жоқ. Шашта жоқ.

    Чекте бар, Плащта бар,

    Кассада жоқ. (ч әрпі) Курткада жоқ. (щ)

    -Ендеше бүгінгі сабақта ч, щ әріптері бар сөздерді дұрыс жазу мақсатында тапсырмалар орындаймыз.

    Жақсы тілек айтады.


    1. Жұмбақты шешеді, сұрақтарға жауап беріп, тақырыпты ашады.


    ҚБ: «Бағдаршам» әдісі.


    Сабақтың ортасы

    20 мин





























    2 мин


    15 мин












    (Т) 1-тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.

    А)31-жаттығу. Кестедегі сөздерді оқы.

    Ш, щ, ч дыбыстарын жеке-жеке айтып, өзара салыстыр.

    Бұл дыбыстардың әртүрлі айтылуы неліктен деп ойлайсың?

    Ш, щ, ч дыбыстары сөздің қай жерінде келетінін айт.

    -Кестедегі сөздердің мағынасын түсіндір.

    32-жаттығу. Өлеңді мұқият тыңда.

    Өлеңде не туралы айтылған?

    Өлеңдегі сұрақтарға жауап беріп көр.

    Ащы, ашшы сөздерінің айтылуы мен жазылуын салыстырып, өзің тұжырым жаса.

    Щ әрпі қай сөздерде жазылады екен?

    Өлең мазмұнына өз пікіріңді жаз.

    Дескриптор:

    -Ш, щ, ч дыбыстарын жеке-жеке айтып, өзара салыстырады.

    -Ш, щ, ч дыбыстары сөздің қай жерінде келетінін айтады.

    -Кестедегі сөздердің мағынасын түсіндіреді.

    -Өлеңнің не туралы екенін анықтайды.

    -Өлеңдегі сұрақтарға жауап береді.

    -Ащы, ашшы сөздерінің айтылуы мен жазылуын салыстырып, тұжырым жасайды.

    -Щ әрпі қай сөздерде жазылатынын анықтайды.

    -Өлең мазмұнына өз пікірін жазады.


    Сергіту жаттығуы: «Жаяу» әні.


    (Д) 2-тапсырма- дәптермен жұмыс.

    33-жаттығу. Мәтінді оқы.

    Алғашқы екі сөйлемді көшіріп жаз. Ч әрпі бар сөздердің астын сыз, олардың жазылуын есте сақта.

    Ә) Анықтамамен жұмыс.

    Ч, щ – қатаң дауыссыз дыбыстар. Олар өзге тілден енген сөздерде кездеседі: чех, чемпион, плащ, борщ. Щ дыбысы қазақ тілінде ащы, тұщы сөздерінде ғана қолданылады.


    -Ш, щ, ч дыбыстарын жеке-жеке айтып, өзара салыстырады.

    -Ш, щ, ч дыбыстары сөздің қай жерінде келетінін айтады.

    -Кестедегі сөздердің мағынасын түсіндіреді.

    -Өлеңнің не туралы екенін анықтайды.

    -Өлеңдегі сұрақтарға жауап береді.

    -Ащы, ашшы сөздерінің айтылуы мен жазылуын салыстырып, тұжырым жасайды.

    -Щ әрпі қай сөздерде жазылатынын анықтайды.

    -Өлең мазмұнына өз пікірін жазады.

    Билеп сергиді.

    - Берілген сөздерді қатесіз көшіріп жазады.

    - Ч дыбысы бар бірнеше мысал айтып, ол сөздердегі ч дыбысын щ

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 3 сынып
    04.11.2022
    914
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ажинурова Бакыт Калиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации